Pots contactar amb MUFACE a través del següent formulari de contacte.
Enquestes de satisfacció realitzades al col·lectiu MUFACE
Introducció
En 2021 comencen a realitzar-se enquestes en MUFACE de manera sistemàtica, d'acord amb el que es preveu en el Pla MUFACE Avanza Les enquestes són creades amb aplicacions subministrades per l'Agència Espanyola d'Administració Digital (AEAD), amb total garantia de privacitat i confidencialitat.
Destaquen tres enquestes en 2022 per l'amplitud del col·lectiu enquestat i el rellevant del servei: cita prèvia, canals de comunicació i afiliació massiva de personal docent.
En 2023 s'aborda la satisfacció de col·lectiu mutualista amb les seues prestacions, i es torna a repetir l'enquesta a nous mutualistes docents Igualment, es realitza una enquesta de percepció sobre recepta electrònica concertada en els tres primers territoris a implantar l'eina, que tindrà continuació en 2025.
En 2024 s'ha realitzat una gran enquesta per a avaluar la satisfacció de mutualistes respecte a l'atenció prestada per Serveis Provincials i Oficines Delegades, i una altra relativa a les beques d'estudi, així com l'habitual a nous mutualistes docents.
En 2025 s'han llançat dos qüestionaris a mutualistes per a estudiar la percepció sobre l'avanç digital. Després de l'execució del Pla Avança 2021-2024 i abans d'això l'impuls que va suposar en 2019 la declaració de mutualistes en actiu com a subjectes obligats a tràmit electrònic en el procediment més utilitzat, era necessari recaptar l'opinió del col·lectiu, davant la ideació de nous projectes d'extensió de la digitalització, sempre amb atenció a la bretxa digital.
A més a l'abril s'han confeccionat i enviat qüestionaris relatius a la recepta electrònica concertada SIREM a les províncies en les quals està implantada, però no sols a mutualistes, sinó també a personal mèdic d'entitats asseguradores (ADESLAS i ASISA).
És necessari agrair les seues respostes a totes les persones que emplenen i envien els qüestionaris, ja que els resultats d'estos instruments d'anàlisis són elements de gran valor a l'hora de realitzar accions de millora dels nostres serveis