Com puc obtindre el certificat digital per a fer les gestions de MUFACE per Internet? I la identificació Cl@ve? Qui m'ajuda si tinc problemes d'accés?
Pot realitzar tràmits amb el DNI electrònic, o amb un certificat electrònic dels especificats en la Seu Electrònica de MUFACE . En este enllaç s'explica com obtindre un certificat de la FNMT, que s'instal·la en el seu navegador i no requereix cap mena de maquinari. Amb este certificat podrà realitzar tràmits en la nostra Seu Electrònica.
Si desitja registrar-se en Cl@ve, eina que no requereix ni programari afegit ni targeta física, veja en este enllaç com fer-lo sense desplaçar-se.
AJUDA EN CAS DE PROBLEMES D'ACCÉS A LA NOSTRA SEU ELECTRÒNICA
Si troba dificultats amb la seua identificació electrònica (Cl@ve, certificat electrònic o DNIe) o qualsevol altre problema d'accés a la nostra seu electrònica, pot obtindre informació útil per dos canals:
1) Truque al telèfon 060 i diga "problema de tramitació electrònica", li passaran amb una persona que podrà ajudar-lo.
2) Entre en l'enllaç del Punt d'Accés General (PAG 060) i formule la seua consulta en el webchat, on pot trobar informació per a resoldre el seu problema.
MUFACE li enviarà correus electrònics informatius, A més, si desitja rebre informació a través del seu correu electrònic, està disponible el Formulari de l'Oficina d'Informació al Mutualista. Per a efectuar consultes, pot fer-ho per Internet entrant ací. , o fer-ho mitjançant l'Aplicació per a dispostivos mòbils de Muface.
Pot consultar a través de la seu electrònica de MUFACE els serveis permanents que estan disponibles a través d'aquesta, dirigits tant a tot el col·lectiu de persones protegides per la Mutualitat (sol·licituds de prestacions, actualització de dades, sol·licitud de certificats i Targeta Sanitària Europea, sol·licitud de talonaris de receptes, consultes sobre l'estat de tramitació de les seues solitudes, etc.) com els dirigits a col·lectius específics (elecció d'entitat sanitària o baixa de beneficiaris).
Per a l'ús de la seu electrònica es requereix un certificat electrònic emés per una de les Autoritats de Certificació reconegudes, això és, certificat Electrònic o DNI electrònic, o credencials d'accés on se certifique la seua identitat (Cl@v e Permanent i Cl@ve PIN).
Hem d'advertir que els nostres serveis de Seu Electrònica s'estan adaptant a Cl@ve, plataforma comuna del Sector Públic Administratiu Estatal per a la identificació, autenticació i firm/content/muface/és/atencion-mutualista/contacte/serveis-electronicos/appa electrònica, per la qual cosa els mutualistes que accedeixen habitualment a esta Seu amb "DNI/Núm. Afiliació i codi postal" o amb "DNI/Núm. Afiliació i contrasenya" hauran de registrar-se en Cl@ve , ja que durant els pròxims mesos eixes maneres d'accés deixaran d'estar disponibles i es proporcionaran únicament els que oferix la plataforma Cl@ve (certificat digital, DNI electrònic, Cl@ve Permanent i Cl@vepin). Si desitja registrar-se en Cl@ve, hi ha oficines de MUFACE en les quals pot fer-ho, conega ací quins són , i per a conéixer altres maneres de fer-ho, entre ací.
A més, l'aplicació per a dispositius mòbils de Muface permet l'accés a determinats serveis:
Per al seu ús no és necessari estar registrat en Cl@ve, tan sols registrar-se prèviament ací. L'aplicació està disponible per als telèfons intel·ligents i tauletes amb sistemes operatius Android i Apple-iOS a través de les seues respectives botigues electròniques: Google Play i App Store