dnt-close-session
  • Seu Electrònica MUFACE
  • X
  • LinkedIn
  • Castellano
  • Catalá
  • Valenciá
  • Euskara
  • Galego
Gobierno de España, ministerio para la transformación digital y de la función pública, abre en ventana nueva
MUFACE, abre en ventana nueva
Inici Sobre MUFACE
Inicio Història de MUFACE Qui som
Sobre MUFACE Organigrama
Qui som Currículum equipe directiu
Ocupació pública en MUFACE Qualitat i participació
Qui som Participació en MUFACE
Qualitat i participació Enquestes de satisfacció realitzades al col·lectiu MUFACE
Participació en MUFACE ENQUESTES 2025 ENQUESTES 2024 ENQUESTES 2023 ENQUESTES 2022
Qualitat en MUFACE
RSC, Mutualitat Saludable i Declaració de Luxemburg
Què femmos
Sobre MUFACE Missió, visió i valors Normativa Amb qui treballem Carta de Serveis Memòria anual
Transparència
Sobre MUFACE Informació institucional, organitzativa i planificació
Transparència Pla MUFACE Avanza 2021-2023 (prorrogat 2024) Plan Open Data MUFACE Plan de Recuperación, Transformación y Resiliencia en MUFACE
Informació de rellevància jurídica Informació econòmic-pressupostària i patrimonial (subhastes)
Transparència Pressupost Comptes anuals i informes de fiscalització Perfil del contractant Retribuciones , indemnizaciones y autorizaciones de altos cargos Operacions patrimonials (subhastes)
Normativa Dades obertes Privacitat i protecció de dades personals
Sobre MUFACE Registre d'Activitats de Tractament
Privacitat i protecció de dades personals Acció protectora de MUFACE en matèria de prestacions d'assistència sanitària Acció protectora de MUFACE en matèria Social Activitats relacionades amb el control d'accés als serveis centrals de MUFACE i dades de videovigilancia. Activitats relacionades amb la gestió de recursos humans de MUFACE Activitats relacionades amb l'Oficina de Registre de MUFACE Activitats relacionades amb la prevenció de riscos laborals per al personal de MUFACE Activitats relacionades amb les Cotitzacions a MUFACE Actuacions amb els tribunals Afiliació i Gestió del Col·lectiu del Règim del Mutualisme Administratiu Agenda Institucional de MUFACE Assistència a Òrgans Col·legiats de MUFACE Consultes rebudes en l'Oficina d'Informació al Mutualista Gestió del patrimoni immobiliari de MUFACE Queixes/ Suggeriments/ Felicitacions Recursos Administratius Responsabilitat Patrimonial Revisió d'actes administratius
Normativa de protecció de dades Registre d'Activitats de Tractament
Privacitat i protecció de dades personals Acció protectora de MUFACE en matèria de prestacions d'assistència sanitària Acció protectora de MUFACE en matèria Social Activitats relacionades amb el control d'accés als serveis centrals de MUFACE i dades de videovigilancia. Activitats relacionades amb la gestió de recursos humans de MUFACE Activitats relacionades amb l'Oficina de Registre de MUFACE Activitats relacionades amb la prevenció de riscos laborals per al personal de MUFACE Activitats relacionades amb les Cotitzacions a MUFACE Actuacions amb els tribunals Afiliació i Gestió del Col·lectiu del Règim del Mutualisme Administratiu Agenda Institucional de MUFACE Assistència a Òrgans Col·legiats de MUFACE Consultes rebudes en l'Oficina d'Informació al Mutualista Gestió del patrimoni immobiliari de MUFACE Queixes/ Suggeriments/ Felicitacions Recursos Administratius Responsabilitat Patrimonial Revisió d'actes administratius
Activitats de difusió promogudes per MUFACE Exercisca els seus drets en relació amb les seues dades personals Sol·licite informació al Delegat de Protecció de Dades de MUFACE
MUFACE y la violencia de género Sistema intern d'informació
Mutualistes
Inicio Qui poden ser mutualistes Els qui poden ser beneficiaris Drets i obligacions Procediments bàsics (actualització dades, alta, baixa i reactivació)
Mutualistes Document d'afiliació
Cotització
Mutualistes Règim de cotitzacions 2023
Promocións
Mutualistes Préstecs hipotecaris per a adquisició d'habitatge i altres ofertes especials del BBVA Premi de pintura BBVA
Promocións Premio de pintura 2019
Oferta Paradores Colegio de Huérfanos de la Armada en Madrid
Les meues dades i certificats
Assistència sanitària
Inicio Assistència Sanitària en territori nacional
Assistència sanitària Serveis públics de salut Entitats d'Assegurança d'Assistència Sanitària
Assistència Sanitària en territori nacional Normes d'accés a la Cartera de Serveis
Canvi d'entitat sanitària Atenció d'Urgència Transport sanitari Novedades Conciertos de Asistencia Sanitaria 2025-2027
Assistència sanitària a l'estranger
Assistència sanitària Mutualistes i els seus beneficiaris destinats i/o residents a l'estranger Professorat mutualista visitant en centres escolars dels EUA i el Canadà Desplaçaments temporals a l'exterior
Assistència sanitària a l'estranger Targeta Sanitària europea (TSE) I CPS Com obtindre la Targeta Sanitària Europea?
Troba al teu metge
Assistència sanitària Entitats concertades Serveis públics de salut Catàlegs mèdics i serveis
Troba al teu metge Comunitat Autònoma - Andalusia
Catàlegs mèdics i serveis Província - Almería Província - Cadis Província - Córdoba Província - Granada Província - Huelva Província - Jaén Província - Màlaga Província - Sevilla
Comunitat Autònoma- Aragó
Catàlegs mèdics i serveis Província - Huesca Província - Teruel Província - Zaragoza
Comunitat Autònoma- Principat d'Astúries Comunitat Autònoma- Illes Balears Comunitat Autònoma- Illes canàries
Catàlegs mèdics i serveis Província - Las Palmas Província - Santa Cruz de Tenerife
Comunitat Autònoma- Cantàbria Comunitat Autònoma- Castella-La Manxa
Catàlegs mèdics i serveis Província - Albacete Província - Ciudad Real Província - Conca Província - Guadalajara Província - Toledo
Comunitat Autònoma- Castella i Lleó
Catàlegs mèdics i serveis Província - Ávila Província - Burgos Província - León Província - Palencia Província - Salamanca Província - Segòvia Província - Soria Província - Valladolid Província - Zamora
Comunitat Autònoma- Catalunya
Catàlegs mèdics i serveis Província - Barcelona Província - Girona Província - Lleida Província - Tarragona
Comunitat Autònoma- Comunitat Valenciana
Catàlegs mèdics i serveis Província - Alacant Província - Castelló Província - València
Comunitat Autònoma- Extremadura
Catàlegs mèdics i serveis Província - Badajoz Província - Càceres
Comunitat Autònoma- Galícia
Catàlegs mèdics i serveis Província - la Corunya Província - Lugo Província - Orense Província - Pontevedra
Comunitat Autònoma- La Rioja Comunitat Autònoma- Madrid Comunitat Autònoma - Murcia Comunitat Autònoma - Navarresa Comunitat Autònoma - País Basc
Catàlegs mèdics i serveis Província - Àlaba Província - Guipúscoa Província - Biscaia
Comunitat Autònoma - Ceuta Comunitat Autònoma - Melilla
Prestacions
Inicio Sanitàries
Prestacions Prestacions Dentarias Prestacions Oculars Prestacions per Material Ortoprotésico Altres Prestacions Complementàries Prestacions Dentàries i Oculars
Farmacèutiques
Prestacions Dispensació en hospitals i centres amb càrrec a la Mutualitat Reintegrament de despeses de farmàcia i productes dietètics Dispensació en hospitals i centres amb càrrec a l'Entitat Dispensació amb recepta en oficina de farmàcia
Farmacèutiques Talonari de receptes i visats
Gratuïtat de prestació farmacèutica derivada d'accident en acte de servei Autorización para prescripción farmacéutica mutualistas de profesión médica en situación de jubilación Ajudes al co-pagament farmacèutic
Socials
Prestacions Incapacitat
Socials Incapacitat temporal i Risc durant l'embaràs Subsidi per incapacitat temporal Reconeixement mèdic en cas de denegació de llicència per incapacitat temporal Drets derivats d'accident en acte de servei o malaltia professional Indemnització per lesions permanents no invalidants Gran Invalidesa
Risc durant l'embaràs i risc durant la lactància natural
Socials Subsidi per risc d'embaràs Subsidi per risc durant la lactància natural
Prestacions familiars
Socials Prestació per fill, filla o menor en acolliment a càrrec amb discapacitat Prestación económica de pago único por parto o adopción múltiples Subsidio especial en caso de parto, adopción o acogimiento múltiples
Ajudes de protecció sociosanitària
Socials Ajudes per a facilitar l'autonomia personal Ajudes per a l'atenció de persones amb malaltia psiquiàtrica crònica Ajudes per a l'atenció a la drogodependència i altres addiccions Ajudes per a estades temporals en residències assistides o en centres de dia i de nit Ajudes per a persones amb malaltia celíaca Ajudes per a persones amb malaltia oncològica Ajudes de prolongació d'efectes d'ajudes anteriors (epígraf 9 de la resolució de convocatòria per a 2024)
Altres ajudes socials
Socials Subsidi de Jubilació Subsidi per defunció Ajuda de Sepeli Ajudes Assistencials Beques d'estudi per a mutualistes Beques d'Estudi amb càrrec al Llegat Casat de la Font
Prestacions del Fons Especial
Socials Pensió de jubilació Pensió de viduïtat Pensió d'orfandat Subsidi defunció
Ajuda víctimes violència de gènere Serveis de Podologia
Descàrrega d'impresos
Prestacions Impresos Prestacions Complementàries Impresos Prestació Farmaceútica Impresos de Reintegrament de despeses d'assistència sanitària Impresos Incapacitat i Risc durant l'embaràs Impresos de subsidi per risc durant l'embaràs i risc durant la lactància natural Impresos de prestacions Familiars Impresos d'Ajudes de Protecció Sociosanitària Impresos d'Altres Ajudes Socials
Programas preventivos de alcance general, cribados, VIH, vacunación y programa antitabaco
Prestacions Prevención del VIH Programas de cribado Programa antitabac MUFACE Vacunació
Atenció al mutualista
Inicio Contacta amb Muface
Atenció al mutualista Información a Mutualistas Formulario Les nostres Oficines
Contacta amb Muface Serveis Provincials i Oficines Delegades
Les nostres Oficines Andalucia
Serveis Provincials i Oficines Delegades Almeria Cadis Còrdova Granada Huelva Jaén Màlaga Sevilla
Aragó
Serveis Provincials i Oficines Delegades Osca Terol Saragossa
Astúries lles Balears Canàries
Serveis Provincials i Oficines Delegades Las Palmas Santa Cruz de Tenerife
Cantàbria Castella-la Manxa
Serveis Provincials i Oficines Delegades Albacete Ciudad Real Conca Guadalajara Toledo
Castella i Lleó
Serveis Provincials i Oficines Delegades Ávila Burgos León Palencia Salamanca Segòvia Soria Valladolid Zamora
Cataluña
Serveis Provincials i Oficines Delegades Barcelona Girona Tarragona Lleida
Comunitat Valenciana
Serveis Provincials i Oficines Delegades Alacant Castelló València
Extremadura
Serveis Provincials i Oficines Delegades Badajoz Càceres
Galícia
Serveis Provincials i Oficines Delegades la Corunya Lugo Orense Pontevedra
Galícia Pontevedra Vigo
La Rioja Comunitat de Madrid Región de Murcia Comunitat Foral de Navarresa País Basc
Serveis Provincials i Oficines Delegades Llaurava/Àlaba Guipúscoa Bizkaia
Ceuta Melilla
Cita prèvia Cita para videoconferencia (programa piloto)
Atenció telefònica
Contacta amb Muface Telèfon 060 MUFACE 75 Serveis Provincials i Oficines Delegades
Serveis electrònics
Contacta amb Muface Seu electrònica APP Mòbil Registre Electrònic Comú
Com obtindre la identificació digital
Atenció al mutualista Cl@ve
Recursos administratius i reclamacions de responsabilitat patrimonial Queixes, suggeriments i felicitacions Preguntes freqüents (FAQs)
Atenció al mutualista Les més consultades Afiliació, beneficiaris i cotització Prestacions
Preguntes freqüents (FAQs) Prestacions Sanitàries Canvis d'Entitat mèdica Les més consultades Prestacions Socials
Procediments, recursos, impresos, Oficines i altres gestions amb MUFACE Serveis electrònics de MUFACE i identificació electrònica
Testamento vital, voluntades anticipadas o instrucciones previas
Actualitat
Inicio Notícies Actualidad MUFACE Revista MUFACE Actualitat i Revista Muface
Inici
  • Història de MUFACE
  • Qui som
  • Què femmos
  • Transparència
  • Normativa
  • Dades obertes
  • Privacitat i protecció de dades personals
  • MUFACE y la violencia de género
  • Sistema intern d'informació
  • Cover Sobre MUFACE
  • Qui poden ser mutualistes
  • Els qui poden ser beneficiaris
  • Drets i obligacions
  • Procediments bàsics (actualització dades, alta, baixa i reactivació)
  • Cotització
  • Promocións
  • Les meues dades i certificats
  • Cover Mutualistes
  • Assistència Sanitària en territori nacional
  • Assistència sanitària a l'estranger
  • Troba al teu metge
  • Cover Assistència sanitària
  • Sanitàries
  • Farmacèutiques
  • Socials
  • Descàrrega d'impresos
  • Programas preventivos de alcance general, cribados, VIH, vacunación y programa antitabaco
  • Cover Prestacions
  • Contacta amb Muface
  • Com obtindre la identificació digital
  • Recursos administratius i reclamacions de responsabilitat patrimonial
  • Queixes, suggeriments i felicitacions
  • Preguntes freqüents (FAQs)
  • Testamento vital, voluntades anticipadas o instrucciones previas
  • Cover Atenció al mutualista
  • Notícies
  • Actualidad MUFACE
  • Revista MUFACE
  • Actualitat i Revista Muface
  • Cover Actualitat
texto

Necessites ajuda?

Pots contactar amb MUFACE a través del següent formulari de contacte.

Anar al formulari de consulta

Procediments bàsics (actualització dades, alta, baixa i reactivació)

  • Document d'afiliació
  1. Inici
  2. Mutualistes

Procediments bàsics (actualització dades, alta, baixa i reactivació)

Si bé són els òrgans de personal els que han de dur a terme d'ofici l'afiliació davant MUFACE, els propis interessats poden promoure directament davant la Mutualitat la seua afiliació, alta o baixa. A més, han de comunicar els seus canvis de situació administrativa o la passada a la sitaución de jubilació.

D'altra banda, els mutualistes tenen l'obligació d'informar la variació de les circumstàncies personals dels seus beneficiaris que afecten a la seua relació amb la Mutualitat.

Finalment, recordeu actualitzar les vostres dades de contacte quan aquestes canviïn. Tingueu en compte que quan promogueu un canvi d'email o telèfon mòbil, a través de la seu ou l,App,  us arribarà un email o SMS per validar les seves noves dades de contacte. El temps per fer la validació és de 30 minuts.

Tots aquests procediments tenen el termini d'un mes per a la seua resolució i els efectes del silenci administratiu són positius.

LLOCS DE PRESENTACIÓ

1) SEU ELECTRÒNICA

*La seua tramitació pot realitzar-se a través de la Seu Electrònica 24 hores al dia, tots els dies de l'any, sense necessitat de desplaçar-se. Els serveis que, en l'actualitat, estan disponibles a través de la seu electrònica són:

  • L' actualització de dades ( DIRECCIÓ POSTAL, EMAIL I TELEFÓN), inclosa l'aportació del DNI dels beneficiaris quan compleixen 14 anys.
  • Alta de beneficiaris  Vegeu el nostre contingut explicatiu sobre la condició de beneficiari a MUFACE i les vies per obtenir l'alta.
  • La baixa dels beneficiaris ,
  • Reaactivació de beneficiaris.  En el cas de la reactivació d'una persona que està d'alta com a beneficiària d'un/a titular d'un altre Règim de Seguretat Social cal l'autorització del titular esmentat per poder ser reactivat a MUFACE o, si no, realitzar la baixa prèvia a el règim en què es trobe. Per aquest motiu, a més d'utilitzar el servei electrònic per a la sol·licitud heu d'aportar el document d'autorització de canvi de règim del beneficiari (ENLLAÇ)  així com l'autorització de consulta de dades econòmiques a l'AEAT (si el beneficiari/ària és major d'edat ), ENLLAÇ   Si tens certificat electrònic o DNIe pots fer-ho a través del Servici electrónic d,apotació de documentació de mutualistes i beneficiaris o a través del REC i en cas contrari per correu postal, presencialment a la teva oficina amb cita previa .o en altres registres.
  • El canvi d'entitat sanitària.
  • La sol·licituds d'expedició del certificat  d,afiliació

Cal comptar amb DNI electrònic, Certificat electrònic, Cl@ve Permanent o Cl@ve PIN, presencialment o de forma telemàtica. Si desitja registrar-se en Cl@ve,  entri aquí.

*) Tingui en compte que el canvi de domicili, quan va acompanyat de canvi de província, o el canvi de situació administrativa, es pot fer a través del Servei electrònic d'aportació de documentació de mutualistes i beneficiaris  o s,ha de fer-se en paper per correu postal o a través del REC (Registre Electrònic Comú).

2) CORREU POSTAL O REGISTRE ELECTRÒNIC COMÚ, I ALTRES REGISTRES.

Tots els procediments es poden gestionar a través del Servei electrònic d'apotació de documentació de mutualistes i beneficiaris o en paper, mitjançant l'enviament postal de l'imprès de sol·licitud corresponent a l'oficina de MUFACE que us correspongui, mitjançant altres registres de l'art. 16.4 de la Llei 39/2015 , d'1 d'octubre oa través del Registre Electrònic Comú . També es poden realitzar a les oficines de MUFACE, però sempre amb cita prèvia:.

Els processos que no tenen servei electrònic són:

  • Afiliació, variació de dades de domicili (si és canvi de província) i canvi de situació administrativa del mutualista.
  • Alta de mutualista en exercici de dret dopció.

3) APP MUFACE

Es pot, previ registre:

  • Realitzar la baixa de benefciaris
  • Realitzar la reactivació de beneficiaris
  • Actualitzar dades bàsiques de contacte. 
  • Descarregar la targeta d'afiliació a PDF.i obtenir al moment un certificat d'afiliació.

IMPRESOS DE SOL·LICITUT

Els tràmits sense servei electrònic associat o en paper més usuals es realitzen  amb els impresos que apareixen a continuació, que s'han d'enviar be a través  del Servei electrònic d'aportació de documentació de mutualistes i beneficiaris,  bé  a través del REC , bé per correo postal a la seva oficina juntament amb la documentació que procedeixi.:I

  • Imprès per a l'afiliació, alta, baixa o variació de dades del mutualista.

Aquest imprès ha d'utilitzar-se per a sol·licitar l'afiliació i l'alta com a mutualista obligatori o voluntari de MUFACE i per a comunicar la variació de les seues circumstàncies personals o professionals, determinen o no la baixa com a mutualista.

També pot utilitzar-se per a triar  l'entitat mèdica d'elecció en el cas habilitat de canvi per canvi de provincia de destino o de canvi de domiicili..

  • Imprès per a l'alta de mutualista en exercici de dret d'opció

Aquest imprès ha d'utilitzar-se per a sol·licitar el manteniment de l'alta com a mutualista en l'exercici del dret d'opció establit per a els supòsits de promoció interna a escales administratives d'Organismes Autònoms o a cossos i escales de l'administració de la Comunitat Autònoma de transferència.

  • Imprès per a l'alta, baixa i variacions de dades de beneficiaris.

Aquest imprès ha d'utilitzar-se per a sol·licitar l'alta o la baixa de beneficiaris, així com informar de la variació de les seues circumstàncies personals, determinen o no la seua baixa com a beneficiari.

També s'utilitzarà en els supòsits de defunció del mutualista i divorci, separació legal o nul·litat matrimonial, perquè s'expedisca al beneficiari una targeta d'afiliació pròpia, al marge de la del mutualista

  • Impresos per a la modificació de l'entitat de prestació de l'assistència sanitària

Aquest imprès s'utilitzarà per a sol·licitar  la modificació de l'entitat mèdica d'elecció, tant en el període habilitat per al canvi ordinari (mes de gener), com per als supòsits de canvis extraordinaris (per causes mèdic-hospitalàries o canvi extraordinari amb confomritat de els entitats). La tramitació haurà de fer-se ben a través de la seu electrònica, ben utilitzant l'imprès esmentat abans, i enviant-ho per correu postal, ENLLAÇ.

En el canvi extraordinari d'entitat sanitària entre Entitats d'assegurança amb conformitat d'aquestes, han d'aportar el document que avali aquesta circumstància pel que si ho fan per SEU, haurà d'aportar aquest document per una altra via o si no, el SSPP els ho requerirà 

Certificats: afiliació i adscripció a entitat sanitària

Podeu obtindre:

1) Certificat d'afiliació a MUFACE

2) Certificat d'adscripció a entitat sanitària

Qualsevol d'ells pot obtindre's en el moment a la nostra Seu Electrònica , o a través de les nostres oficines .

El certificat d'afiliació està també disponible en l'App MUFACE

  • Contacte
  • Mapa web
  • Avís Legal
  • Accessibilitat
  • Politica de cookies

Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència - Finançat per la Unió Europea - NextGenerationEU

© 2025 Mutualitat General de Funcionaris Civils de l'Estat.

Política de cookies

Este lloc web utilitza cokkies pròpies i de tercers per a oferir un millor servici. Si contínua navegant considerem que accepta el seu ús.

Veure política de cokkies