Podes contactar con MUFACE a través do seguinte formulario de contacto.
Procedementos e impresos de afiliación, alta, baja e reactivación
Aínda que son os órganos de persoal os que deben levar a cabo de oficio a afiliación ante MUFACE, os propios interesados poden promover directamente ante a Mutualidade a súa afiliación, alta ou baixa. Ademáis, deben comunicar os seus cambios de situación administrativa ou o pase á situación de xubilación.
Por outra banda, os mutualistas teñen a obriga de informar a variación das circunstancias persoais dos seus beneficiarios que afecten á súa relación coa Mutualidade.
Finalmente, lembra actualizar os teus datos de contacto cando cambien. Teña en conta que cando promova un cambio de correo electrónico ou de teléfono móbil, a través da sede ou la App, recibirá un correo electrónico ou SMS para validar os seus novos datos de contacto. O tempo para realizar a validación é de 30 minutos.
Todos estes procedementos teñen o prazo dun mes para a súa resolución e os efectos do silencio administrativo son positivos.
LUGARES DE PRESENTACIÓN
1) SEDE ELECTRÓNICA
* A súa tramitación pode realizarse a través da Sede Electrónica 24 horas ao día, todos os días do ano, sen necesidade de desprazarse. Os servizos que, na actualidade, están dispoñibles a través da sede electrónica son:
Reactivación dos beneficiarios.No caso de reactivación dunha persoa que estea dada de alta como beneficiaria doutro Réxime da Seguridade Social, requírese a autorización deste titular para poder ser reactivada en MUFACE ou, no seu defecto, realizar a baixa previa. no réxime no que estás. Por este motivo, ademais de utilizar o servizo electrónico para a solicitude, deberá achegar o documento de autorización de cambio de réxime (LINK) do beneficiario así como a autorización de consulta de datos económicos á AEAT (se o beneficiario é maior de idade) LINK. Se tes certificado electrónico ou DNIe podes facelo a través do Servizo Electrónico de Aportación de Documentación a Mutualistas e Beneficiarios., ou a través do REC e doutro xeito por correo postal, presencialmente na túa oficina, ou noutros rexistros.
Hai que contar con DNI electrónico, Certificado electrónico, Cl@ve Permanente ou Cl@ve PIN, Cl@ve permitiralle acceder a determinadas prestacións e a outros moitos servizos das administracións públicas sen necesidade de cartón ou software engadido, e pode rexistrarse *presencialmente ou de forma telemática. Se desexa rexistrarse en Cl@ve, coñeza aquí los medios de facelo
Este impreso debe utilizarse para solicitar a afiliación e o alta como mutualista obrigatorio ou voluntario de MUFACE e para comunicar a variación das súas circunstancias persoais ou profesionais, determinen ou non a baixa como mutualista.
Tamén pode utilizarse para elixir a entidade médica de elección.no caso habilitado por cambio de provincia de destino ou domicilio.
Este impreso debe utilizarse para solicitar o mantemento do alta como mutualista no exercicio do dereito de opción establecido para os supostos de promoción interna a escalas administrativas de Organismos Autónomos ou a corpos e escalas da administración da Comunidade Autónoma de transferencia.
Este impreso debe utilizarse para solicitar o alta ou a baixa de beneficiarios, así como informar da variación das súas circunstancias persoais, determinen ou non a súa baixa como beneficiario.
Tamén se utilizará nos supostos de falecemento do mutualista e divorcio, separación legal ou nulidade matrimonial, para que se expida ao beneficiario unha tarxeta de afiliación propia, ao marxe da/do mutualista.
Este impreso utilizarase para solicitar a modificación da entidade médica de elección, tanto en o período habilitado para o cambio ordinario (mes de xaneiro), como para os supostos de cambios extraordinarios (por causas médico-hospitalarias o cambio extraordinario de entidades aseguradora enre entidades co seu acordo) deberá facerse ben a través da sede electrónica, ben utilizando o impreso mencionado antes, e enviándoo por correo postal. Infórmese aquí.
No cambio extraordinario de entidade sanitaria entre Entidades aseguradoras co seu acordo, deberán achegar o documento que acredite tal circunstancia, polo que se o realizan a través da XEFATURA deberán achegar o dito documento por outro medio ou ben, a SSPP requirirá iso.
Certificados: alta e adscrición a unha entidade sanitaria