Podes contactar con MUFACE a través do seguinte formulario de contacto.
Formulario de Atención a Mutualistas
A súa consulta pode referirse a temas xerais ou específicos de MUFACE. Vexa como facer segundo o tipo de consulta:
Información xeral: active esta opción, elixa o motivo e o submotivo do caso, describa o asunto e a súa dúbida será resolta pola Oficina de Información a Mutualistas (OIM).
Trámites en curso: se ten un expediente xa iniciado ou necesita orientación concreta da súa oficina, active esta opción, elixa o motivo e o submotivo, describa o asunto sobre o que desexa información e a súa consulta será resolta polo seu Servizo Provincial.
A TER EN CONTA:
Se vostede non é mutualista, ou tamén no caso de que aprobase un proceso selectivo para a AGE e queira realizar unha consulta a Muface, facer a través deste formulario como consulta xeral (OIM). Tamén pode facer a través da App.
Lembre que se a súa consulta refírese á asistencia sanitaria da súa entidade debe optar sempre por consultar ao seu Servizo Provincial.
Se vostede formula unha consulta desde unha dirección de correo distinta da dirección da persoa titular mutualista o xustificante de recepción da mesma enviarase tamén ao segundo correo mencionado.
Antes de enviar o formulario revise que introduciu correctamente a súa dirección de correo electrónico, xa que será o medio utilizado para responder á súa consulta.
Este formulario serve exclusivamente para consultas. Para solicitar talonarios vexa aquí as diferentes maneiras de facer. Só en Canarias, Ceuta e Melilla pode realizar a súa solicitude de talonario a través deste formulario. En canto a solicitude de cita previa, vexa os medios para formulala.