dnt-close-session
  • Sede Electrónica MUFACE
  • X
  • LinkedIn
  • Castellano
  • Català
  • Euskara
  • Galego
  • Valencià
Gobierno de España, ministerio para la transformación digital y de la función pública, abre en ventana nueva
MUFACE, abre en ventana nueva
Inicio
Historia de MUFACE
Currículo equipo directivo
Emprego público en MUFACE
Calidade en MUFACE
ENQUISAS 2025 ENQUISAS 2024 ENQUISAS 2023 ENQUISAS 2022
RSC, Mutualidade Saudable e Declaración de Luxemburgo
Misión, visión e valores Normativa Con quen traballamos Carta de Servizos Memoria anual
Plan MUFACE Avanza 2021-2023 (prorrogado 2024) Plan MUFACE Avanza 2021-2023 Plan de Recuperación, Transformación y Resiliencia en MUFACE
Información de relevancia xurídica
Orzamento Contas anuais e informes de control Perfil do contratante Retribucións, indemnizacións e autorizacións dos altos cargos Operacións patrimoniais (poxas)
Normativa Datos abertos
Normativa de protección de datos
Acción protectora de MUFACE en materia de prestacións de asistencia sanitaria Acción protectora de MUFACE en materia Social Actividades relacionadas co control de acceso aos servizos centrais de MUFACE e datos de videovigilancia. Actividades relacionadas coa xestión de recursos humanos de MUFACE Actividades relacionadas coa Oficina de Rexistro de MUFACE Actividades relacionadas coa prevención de riscos laborais para o persoal de MUFACE Actividades relacionadas coas Cotizacións a MUFACE Actuacións cos tribunais Afiliación e Xestión do Colectivo do Réxime do Mutualismo Administrativo Axenda Institucional de MUFACE Asistencia a Órganos Colegiados de MUFACE Xestión do patrimonio inmobiliario de MUFACE Quejas/ Sugerencias/ Felicitaciones Recursos Administrativos Responsabilidade Patrimonial Revisión de actos administrativos Consultas recibidas na Oficina de Información ao Mutualista Consultas recibidas na Oficina de Información ao Mutualista
Actividades de difusión promovidas por MUFACE Exerza os seus dereitos en relación cos seus datos persoaissonals Solicite información ao Delegado de Protección de Datos de MUFACE
MUFACE y la violencia de género Sistema interno de información
Quen poden ser mutualistas Quen poden ser beneficiarios Dereitos e obrigas
Documento de afiliación
Réxime de cotizacións - Cotas Exercicio 2023
Préstamos hipotecarios para adquisición de vivenda habitual e outras ofertas especiais do BBVA
Premio de pintura 2019
Oferta Paradores Colegio de Huérfanos de la Armada en Madrid
Os meus datos e certificados
Servizos públicos de saúde
Normas de acceso á Carteira de Servizos
Cambio de entidade sanitaria Atención de Urxencia Transporte sanitario Novedades Conciertos de Asistencia Sanitaria 2025-2027
Mutualistas e os seus beneficiarios destinados e/ou residentes no estranxeiro Profesorado mutualista visitante en centros escolares de EE UU e Canadá
Cartón Sanitario europea (TSE) E CPS ¿Cómo obter a Taxeta Sanitaria Europea?
Entidades concertadas Servizos públicos de saúde
Provincia - Almería Provincia - Cádiz Provincia - Córdoba Provincia - Granada Provincia - Huelva Provincia - Xaén Provincia - Málaga Provincia - Sevilla
Provincia - Huesca Provincia - Teruel Provincia - Zaragoza
Comunidade Autónoma- Principado de Asturias Comunidade Autónoma- Illas Baleares
Provincia - As Palmas Provincia - Santa Cruz de Tenerife
Comunidade Autónoma- Cantabria
Provincia - Albacete Provincia - Cidade Real Provincia - Bacía Provincia - Guadalaxara Provincia - Toledo
Provincia - Ávila Provincia - Burgos Provincia - León Provincia - Palencia Provincia - Salamanca Provincia - Segovia Provincia - Soria Provincia - Valladolid Provincia - Zamora
Provincia - Barcelona Provincia - Xirona Provincia - Lleida Provincia - Tarragona
Provincia - Alacante Provincia - Castelló Provincia - Valencia
Provincia - Badaxoz Provincia - Cáceres
Provincia - A Coruña Provincia - Lugo Provincia - Ourense Provincia - Pontevedra
Comunidade Autónoma- A Rioxa Comunidade Autónoma- Madrid Comunidade Autónoma - Murcia Comunidade Autónoma - Navarra
Provincia - Áraba Provincia - Gipuzkoa Provincia - Biscaia
Comunidade Autónoma - Ceuta Comunidade Autónoma - Melilla
Prestacións Dentarias Prestacións Oculares Prestacións por Material Ortoprotésico Outras Prestacións Complementarias Prestacións Dentarias e Oculares
Dispensación en hospitais e centros con cargo á Mutualidade Reintegro de gastos de farmacia e produtos dietéticos Dispensación en hospitais e centros con cargo á Entidade
Talonario de Receitas e visado
Gratuidade de prestación farmacéutica derivada de accidente en acto de servizo Autorización para prescripción farmacéutica mutualistas de profesión médica en situación de jubilación Axudas ao co-pago farmacéutico.
Incapacidade temporal e Risco durante o embarazo Subsidio por Incapacidade Temporal Recoñecemento médico tras denegación licencia Dereitos derivados de accidente en acto de servizo ou enfermidade profesional Indemnización por lesións permanentes non invalidantes Gran Invalidez
Subsidio por risco de embarazo Subsidio por risco durante a lactación natural Páxina tipo risco embarazo e lactación naturall
Prestación por fillo, filla ou menor en acollemento a cargo con discapacidade Prestación económica de pago único por parto o adopción múltiples Subsidio especial en caso de parto, adopción ou acollemento múltiples
Axudas para facilitar a autonomía persoal Axudas para a atención de persoas con enfermidade psiquiátrica crónica Axudas para a atención á drogodependencia e outras adiccións Axudas para estadías temporais en residencias asistidas ou en centros de día e de noite Axudas para persoas con enfermidade celiaca Axudas para persoas con enfermidade oncolóxica Axudas de prolongación de efectos de axudas anteriores (epígrafe 9 da resolución de convocatoria para 2024)
Subsidio por defunción Subsidio de Xubilación Subsidio por defunción Axuda de Enterro Axudas Asistenciais Bolsas de estudo para mutualistas Bolsas de Estudo con cargo ao Legado Casado da Fonte
Pensión de xubilación Pensión de viuvez Pensión de orfandade Subsidio defunción
Axuda vítimas violencia de xénero Servizos de Podoloxía
Impresos Prestacións Complementarias Impresos Prestación Farmaceútica Impresos de Reintegro de gastos de asistencia sanitaria Impresos Incapacidade e risco durante o embarazo Impresos de subsidio por risco durante o embarazo e risco durante a lactación natural Impresos de prestacións Familiares Impresos de Axudas de Protección Sociosanitaria Impresos de Otras Ayudas Sociales
Prevención del VIH Programas de cribado Programa antitabaco MUFACE Vacinación
Información a Mutualistas Formulario
Almería Cádiz Córdoba Granada Huelva Jaén Málaga Sevilla
Dirección Provincial de MUFACE en Huesca Dirección Provincial de MUFACE en Teruel Zaragoza
Dirección Provincial de MUFACE en Asturias Dirección Provincial de MUFACE en Illes Balears
As Palmas Dirección Provincial de MUFACE en Tenerife
Dirección Provincial de MUFACE en Cantabria
Dirección Provincial de MUFACE en Albacete Cidade Real Bacía Guadalaxara Toledo
Ávila Burgos León Palencia Salamanca Segovia Soria Valladolid Zamora
Barcelona Xirona Tarragona Lleida
Alacante Castelló Valencia
Badaxoz Cáceres
A Coruña Lugo Ourense
Pontevedra Vigo
A Rioxa Comunidade de Madrid Rexión de Murcia Comunidade Foral de Navarra
Araba/Áraba Gipuzkoa Bizkaia
Ceuta Melilla
Cita Previa Cita para videoconferencia (programa piloto)
Teléfono 060 MUFACE 75 Servizos Provinciais e Oficinas Delegadas
Sede electrónica APP Móbil Rexistro Electrónico Común.
Cl@ve
Recursos administrativos e reclamacións de responsabilidade patrimonial Queixas, suxestións e parabéns
As máis consultadas Afiliación, beneficiarios e cotización
Prestacións Sanitarias Cambios de Entidade médica Prestacións sanitarias complementarias Prestacións Sociais
Procedementos, recursos, impresos, Oficinas e outras xestións con MUFACE Servizos electrónicos de MUFACE e identificación electrónica
Testamento vital, voluntades anticipadas o instrucciones previas
Noticias Actualidad MUFACE Revista MUFACE Actualidade e Revista Muface
Inicio  
  • Historia de MUFACE
  • Quen somos
  • Que facemos
  • Transparencia
  • Normativa
  • Datos abertos
  • Privacidade e protección de datos persoais
  • MUFACE y la violencia de género
  • Sistema interno de información
  • Cuberta de Sobre MUFACE
  • Quen poden ser mutualistas
  • Quen poden ser beneficiarios
  • Dereitos e obrigas
  • Procedementos e impresos de afiliación, alta, baja e reactivación
  • Cotización
  • Promocions
  • Os meus datos e certificados
  • Cuberta de Mutualistas
  • Asistencia Sanitaria en territorio nacional
  • Asistencia sanitaria no estranxeiro
  • Atopa ao teu médico
  • Cuberta de Asistencia sanitaria
  • Sanitarias
  • Farmacéuticas
  • Sociais
  • Descarga de impresos
  • Programas preventivos de alcance general, cribados, VIH, vacunación y programa antitabaco
  • Cuberta de Prestacións
  • Contacta con Muface
  • Cómo obter a identificción dixital
  • Recursos administrativos e reclamacións de responsabilidade patrimonial
  • Queixas, suxestións e parabéns
  • Preguntas frecuentes (Faqs)
  • Testamento vital, voluntades anticipadas o instrucciones previas
  • Cuberta de Atención ao mutualista
  • Noticias
  • Actualidad MUFACE
  • Revista MUFACE
  • Actualidade e Revista Muface
  • Cuberta de Actualidade
texto

Necesitas axuda?

Podes contactar con MUFACE a través do seguinte formulario de contacto.

Ir ao formulario de consulta
Quiénes somos
    • Currículo equipo directivo
  • Emprego público en MUFACE
    • Calidade en MUFACE
        • ENQUISAS 2025
        • ENQUISAS 2024
        • ENQUISAS 2023
        • ENQUISAS 2022
  • RSC, Mutualidade Saudable e Declaración de Luxemburgo
  1. Inicio
  2. Sobre MUFACE
  3. Quen somos
  4. Calidade e participación
  5. Participación en MUFACE
  6. Encuestas de satisfacción realizadas ao colectivo MUFACE

ENQUISAS 2025

Encuesta

1) Encuesta sobre funcionamento e melloras a realizar na receita electrónica concertada

En abril remitíronse dous cuestionarios respectivamente a mutualistas de opción concertada e a médicos de entidades aseguradoras. En o primeiro caso remítese directamente por MUFACE ás persoas enquisadas, no segundo realízase o envío a través das aseguradoras ASISA e ADESLAS.

Se refiren á satisfacción co servizo nas comunidades onde está implantada a receita SIREM, así como á proposta de melloras en relación co mesmo, co seu uso en calidade de facultativo.

Se publicará un resumo de resultados.

.2) Encuesta sobre percepción mutualista sobre o avance dixital de MUFACE

El 17 de xaneiro de 2025 lanzáronse dous cuestionarios a mutualistas co fío condutor común de estudar a percepción do colectivo sobre os avances dixitais de MUFACE. Tras a execución do Plan Avanza 2021-2024, no que unha das estratexias principais é a transformación dixital tras o impulso que supuxo a declaración de mutualistas en activo como suxeitos obrigados a trámite electrónico no procedemento máis utilizado, era necesario solicitar a opinión do colectivo, ante a ideación de novos proxectos de extensión da dixitalización, sempre con atención á fenda dixital.

Se analizan ambas as enquisas e os seus resultados a seguir.

Encuesta 1. Bolsas de estudo

Sobre a base do universo, conformado por todos os mutualistas que gozaron de bolsa de estudo en 2024, decidiuse unha mostra moi ampla para asegurar a aleatoriedad e a obtención dunha taxa de resposta suficiente para a significancia estatística. La mostra creada estaba constituída por 562 mutualistas de Madrid e Barcelona. Desta mostra conseguíronse 130 respostas (unha taxa de resposta do 23,13%),

El cuestionario para a valoración da tramitación das bolsas de estudo é moi sinxelo e componse dunha serie de preguntas de valoración sobre o procedemento e a prestación en si.

A diferenza fundamental entre os servizos provinciais de Madrid e Barcelona é o feito de que en Barcelona se tramitaron na mesma provincia mentres que os expedientes de Madrid tramitáronse mediante "xestión colaborativa" de Zamora . É dicir, a contía da axuda, as vías para obter información son idénticas e, ao ser un procedemento de presentación integramente electrónica, a presentación da solicitude da axuda é igual en ambas as provincias. A única diferenza significativa atoparase na tramitación e resolución do expediente. No caso de Madrid o expediente será tramitado e resolver por outro SP (Zamora) e, posteriormente, o SP de Madrid realizará o pago da prestación.

El aspecto máis interesante é a valoración da rapidez da resolución, que vai por diante da sinxeleza da solicitude, a claridade e a contía. A diferenza entre a valoración dunha e outra é de +0.63 a favor de Barcelona. A diferenza non chega a un punto pero, en calquera caso, é de case o dobre que a diferenza existente nas outras fases do procedemento. É dicir, podemos pensar que as persoas mutualistas poden chegar a percibir os efectos de que o seu expediente fose tramitado deslocalizadamente. Con todo, hai que ter en conta que a valoración é moi alta en ambas as provincias (9,1 e 9,73 sobre 10). É destacable a valoración da sinxeleza e a claridade do servizo á hora de formular a solicitude (7,69 e 7,55 respectivamente) Lo menos valorado é a contía da prestación (5,33)

Por outra banda, tamén se preguntaba ao conxunto da mostra se lles gustaría poder solicitar a prestación presencialmente nunha oficina de MUFACE: o resultado é que tan só un cuarto (24,3%) quererían poder facer así. Se cruzou o dato por idade (a menor idade, menor porcentaxe) e provincia (maior en Barcelona que en Madrid), pero as diferenzas non son suficientemente significativas.

En calquera caso, e dado que ao expor a posibilidade de presentar presencialmente a solicitude exponse como unha diversificación de canles (é dicir, seguiría dispoñible a electrónica), podemos concluír que non hai demanda perceptible en canto a dar marcha atrás na dixitalización.

Encuesta 2. Satisfacción cos servizos electrónicos e avance dixital.

El segundo cuestionario, relativo a avance dixital ía dirixido ao universo total, é dicir, a todo o colectivo (máis dun millón e medio de persoas mutualistas) polo que non cabía outra opción que realizar unha mostra.

Dada a experiencia previa de MUFACE realizando cuestionarios xerais, se decidiu realizar unha mostra de 20.000 individuos e a introdución de cotas para unha correcta distribución provincial. Realizouse unha mostraxe aleatoria sistemático en dúas etapas: en primeiro lugar, sorteouse unha letra (saíu elixida a “L”) e posteriormente elixíronse individuos cuxo primeiro apelido empezase pola esta letra para completar a mostra de cada provincia ou cidade autónoma.

Finalmente conseguíronse 2.689 entrevistas (taxa de resposta do 13,45%). A distribución final por provincias mantense en marxes de +/- un punto, excepto dúas provincias: Ávila (negativo) e Barcelona (positivo).

Podemos resumir o resultado en varios apartados:

1) Las persoas mutualistas prefiren realizar os seus trámites mediante medios electrónicos pola súa comodidade e rapidez.

El 67,71% das persoas mutualistas declaran que realizan de forma habitual os seus trámites con MUFACE a través da sede electrónica ou a App móbil, sendo a forma preferida en todos os tramos de idade, incluídos os maiores de 75 anos. (Figura)

Imagen que reflicte a maneira que se realizan os trámites en muface

El principal motivo para usar medios electrónicos é a súa comodidade (71,82%) e a súa rapidez (15,85%).

imagen 2 motivos de usos

2) A maioría das persoas mutualistas que acoden aos SSPP facer para obter a axuda dun funcionario ou funcionaria ou porque non teñen posibilidade de realizar o trámite electronicamente.

El 17,4% das persoas mutualistas realizan os seus trámites nos SSPP, maioritariamente os maiores de 65 anos (55,12%). Os principais motivos para ir presencialmente son obter a axuda dun funcionario ou funcionaria na realización do seu trámite (39,1%), debido a que o trámite non está dispoñible electronicamente (20,3%) ou porque lle resulta cómodo ir á oficina (20,09%).

3) La atención en oficinas de MUFACE tiene una valoración positiva, pero se reclama una mejoría en la atención telefónica, como ya se ha puesto de manifiesto en otras encuestas de la Mutualidad

La valoración de la atención recibida en las oficinas de MUFACE de todos los ítems obtienen valoraciones positivas en todos ellos (en torno al 7 sobre 10). Además, aprueban en todos los grupos de edad, salvo la atención telefónica que recibe un toque de atención entre los menores de 46 años con una valoración de tan solo un 4.87 (sobre 10).

4) Os servizos dixitais obteñen valoracións moi positivas especialmente entre os maiores.

A sede electrónica, a aplicación móbil e os servizos de información electrónicos de MUFACE obteñen boas valoracións entre as persoas mutualistas. É especialmente destacable o bo desempeño destas ferramentas entre os maiores de 65 anos, que valoran as ferramentas por encima da media xeral e cren, maioritariamente, que o sistema é cómodo e rápido (88,46%).

5) As persoas mutualistas cren que é de vital importancia pór en marcha un servizo de visado de receitas de forma dixital e, en menor medida, a posibilidade de ser atendido persoalmente mediante vídeo chamada. Isto está na liña da reclamación permanente da receita electrñonica concertada e a súa extensión a todas as comunidades autónomas.

El 59,25% das persoas mutualistas consideran que moi importante (9 ou 10 sobre 10) pór en marcha un servizo de visado de receitas de forma electrónica. A importancia media para o conxunto das persoas mutualistas é de 8.24 sobre 10.

Aunque cren na importancia (7,3 sobre 10) da posta en marcha dun servizo de atención persoal mediante vídeo chamada (vídeo cita), tan só o 39% outórgalle a máxima importancia.

6) Por último, as persoas mutualistas valoran positivamente o avance dixital de MUFACE nos últimos 5 anos, pero piden ampliar os servizos dispoñibles e simplificalos.

El proceso de dixitalización que viviu a mutualidade no marco do Plan Avanza 2021-2024 obtén un notable (7,07 sobre 10) entre as persoas mutualistas e tan só o 10,98% dos mesmos cualifícaa con suspenso. Os motivos polos que suspenden este avance dixital pasan pola necesidade de ampliar de servizos dispoñibles dixitalmente (31%), facer máis sinxelo o uso das ferramentas (24,9%) e mellorar a información dispoñible sobre os trámites (13,47%).

Os resultados de ambas as enquisas supoñen un impulso para avanzar dixitalmente e seguir na senda marcada polo Plan Avanza 2021-2024. Tras o elemento tractor de uso de servizos dixitais que foi en 2019 a declaración de suxeitos obigados a trámite electrónico na prestación dentaria e ocular a mutualistas en activo, é claro que a percepción dunha maioría ampla do colectivo é positiva e que novas medidas de dixitalización serán ben recibidas, a condición de que se atenda a brecha digtal e mantéñase a esencia multicanle para as persoas maiores ou con necesidade de canle convencional, así como a atención presencial para cuestións urxentes de tipo sanitario ou farmacéutico para todo o colectivo mutualista.

  • Contacto
  • Mapa web
  • Aviso Legal
  • Accesibilidade
  • Política de cookies

Plan de Recuperación, Transformación e Resiliencia - Financiado pola Unión Europea - NextGenerationEU

© 2025 Mutualidade Xeral de Funcionarios Civís do Estado.

Política de cookies

Este sitio web utiliza cokkies propias e de terceiros para ofrecer un mellor servizo. Se continúa navegando consideramos que acepta o seu uso.

Ver política de cookies