Podes contactar con MUFACE a través do seguinte formulario de contacto.
Dereitos e obrigas
Os seus dereitos como mutualista
Recibir asistencia sanitaria en toda España a través dos servizos médicos da entidade elixida, á prestación farmacéutica e complementarias, necesarias para conservar ou restablecer a súa saúde e a dos seus beneficiarios.
En caso de incumprimento por parte da súa entidade, nalgún dos puntos do concerto ao solicitar asistencia, poderá reclamar ante MUFACE a defensa do seu dereito, de acordo con o procedemento establecido no este concerto.
Recibir asistencia sanitaria en desprazamentos temporais ao estranxeiro como consecuencia dun accidente, enfermidade, embarazo ou parto xurdidos ou agravados de forma imprevista durante a súa estadía no exterior.
A libre elección para a prestación da asistencia sanitaria entre o sistema sanitario público e as entidades de seguro de asistencia sanitaria concertadas, podendo cambiar o servizo elixido durante o mes de xaneiro de cada ano, se así o desexa.. Entre no apartado específico de cambio de entidade, Cambio de entidade sanitaria.
Incluír como beneficiarios ao seu cónxuxe, descendentes e ascendientes, sempre que non estean protexidos polo Sistema Nacional de Saúde e cumpran todos os requisitos.
Solicitar de MUFACE unha valoración das unidades médicas de seguimento dependentes do INSS, naquelas situacións de incapacidade temporal nas que se denegue a licenza por existir contradición entre o parte de baixa e o sentido do informe emitido polas unidades médicas do órgano de persoal.
Acceder ao programa de axudas sociais previstas para situacións de especial necesidade.
Manter en MUFACE os seus datos e os dos seus beneficiarios permanentemente actualizados (destino, domicilio, corpo de pertenza, correo electrónico, teléfono…). Calquera variación deberá notificala a MUFACE. Na sede electrónica pode modificar directamente os seus datos con Cl@ve, certificado dixital ou DNI electrónico, na apartado "Actualización de datos" (con sistema de dobre verificación). Igualmente, pode actualizar datos básicos de contacto a través da APP, previo rexistro (AVISO: Este servizo na App está suspendido temporalmente para modificar teléfono móbil e e-mail. Faga o seu cambio na sede electrónica. Grazas.)
A partir dos 14 anos é obrigatorio comunicar a MUFACE o DNI dos seus beneficiarios, se non se comunicou con anterioridade. Lembre que os requisitos para posuír a condición de beneficiario son: convivencia, dependencia económica e non ser titular nin beneficiario doutro dereito á asistencia sanitaria. A condición de beneficiario extínguese no momento en que se incumpra calquera deles. Deberá notificar a MUFACE para proceder á súa baixa.
Debe utilizar os medios concertados que consten no catálogo de servizos da súa entidade, mesmo cando se precise atención urxente. Se por decisión propia ou dos seus familiares, utilizan medios non concertados coa súa entidade, deberán aboar, sen dereito a reintegro, os gastos que poidan ocasionarse, salvo nos supostos excepcionais previstos no concerto.
O talonario de receitas é un documento oficial, persoal e intransferible, e está destinado ao uso do titular e os seus beneficiarios. No caso de mutualistas de opción pública, o talonario en papel só pode utilizarse para supostos de prescrición de vacinas ou fórmulas maxistrais, ou en desprazamentos temporais a outra comunidade autónoma, sempre no ámbito dos servizos públicos de saúde, e en ningún suposto poden facerse prescricións utilizando este documento oficial por facultativos que non pertenzan aos mencionados servizos públicos de saúde, nin con ocasión de acto médico algún que estea fóra do este ámbito. No caso de mutualistas que elixiron entidade concertada para a asistencia sanitaria nacional, os facultativos haberán de pertencer ao cadro médico da entidade elixida e o acto de prescrición ser realizado no marco da prestación de asistencia sanitaria da Mutualidade. Finalmente, o colectivo mutualista adscrito ao Concerto de Asistencia Sanitaria no Exterior (titulares e beneficiarios) non pode facer uso de talonario de receitas en papel. Vostede como mutualista é o depositario ou depositaria do seu/s talonario/s de receitas, sendo o responsable da súa custodia e correcto uso, polo que unha utilización indebida nalgún caso dos citados ou outro similar dará lugar á reclamación de reintegro por prestación indebida, ou no seu caso ás sancións que procedan por infracción de regulamento.
Para recibir asistencia sanitaria acudirá ao seu centro asistencial ou servizo médico debidamente acreditado..
A partir do 1 de marzo de 2019, os mutualistas obrigatorios en activo deberán presentar as solicitudes de Prestacións Dentarias e Oculares utilizando os procesos electrónicos "Solicitude de Prestacións Dentarias" e "Solicitude de Prestacións Oculares" da nosa Sede en https://sede.muface.gob.es/. Para iso, deben obter certificado dixital, DNI electrónico, ou a identificación Cl@ve. Destacamos a identificación Cl@ve, que permite interactuar con Muface e outras administracións e organismos sen necesidade de cartón ou software engadido. Para rexistrarse coñeza as oficinas de MUFACE nas que se presta este servizo, ou en Cl@ve.
Os mutualistas deberán pedir cita previa en todas as oficinas de MUFACE. Busque a súa oficina en Oficinas con Cita Previa e vexa o modo de solicitala.
Recomendacións
Manteña os seus datos actualizados. Na sede electrónica pode modificar directamente os seus datos con Cl@ve, certificado dixital ou DNI electrónico, na apartado "Actualización de datos" (con sistema de dobre verificación). Igualmente, pode actualizar datos básicos de contacto a través da APP, previo rexistro (AVISO: Este servizo na APP está suspendido temporalmente para modificar teléfono móbil e e-mail. Faga o seu cambio na sede electrónica. Grazas.).
Facilite o seu correo electrónico e teléfono móbil para unha comunicación máis inmediata no seu Servizo Provincial ou Oficina Delegada.
A maioría dos trámites poden realizarse electronicamente. Afórrese desprazamentos e esperas utilizando, dunha maneira moi sinxela, a sede electrónica de MUFACE. Para a utilización de servizos electrónicos, MUFACE está a se adaptar a Cl@ve, como platafoma de identificación común, polo que se recomenda rexistrarse en Cl@ve. Cl@ve permitiralle acceder a determinadas prestacións e a outros moitos servizos das administracións públicas sen necesidade de cartón ou software engadido, e pode rexistrarse presencialmente ou de forma telemática.
Rexístrese na App e coñeza os servizos que ofrece.
Pode presentar calquera outro escrito ou comunicación, que non estea contemplado na Sede Electrónica, a través do Rexistro Electrónico Común (REC). Para utilizar o Rexistro Electrónico Común débese dispor de DNI electrónico ou certificado electrónico en vigor.
Cando acuda persoalmente a un servizo ou delegación de MUFACE para realizar calquera xestión debe estar acreditado. No caso de que sexa o seu representante quen a efectúa, levará unha autorización expresa. Existen Oficinas que esixen cita previa para recibir atención presencial, entre aquí para coñecelas.
En caso de desprazamentos temporais ao estranxeiro en Europa, o Cartón Sanitario Europea (TSE) axudaralle no caso de que necesite asistencia sanitaria. A TSE é un documento persoal e intransferible do que cada mutualista e os seus beneficiarios deberán dispor e que será válida durante dous anos.