As queixas e suxestións teñen como finalidade recoller as manifestacións cidadás de descontento cos servizos que presta MUFACE e as posibles iniciativas para a súa mellora, xa que se conciben como unha oportunidade de boas prácticas para a Mutualidade, sempre dentro do marco normativo dos programas de calidade. da Administración Xeral do Estado, previstos no Real Decreto 951/2005, do 29 de xullo.
Exclúense expresamente da consideración de queixas e suxestións 3 ámbitos de relación e comunicación entre os usuarios e as Unidades de MUFACE:
Os parabéns, suxestións e agradecementos serven á organización para coñecer a percepción do colectivo mutualista e valorar, no seu caso, a introdución de melloras no seu funcionamento.
Hai dúas formas de presentar o formulario, que se indican a continuación.
Pode presentalo en calquera das nosas oficinas de atención ao público así como no Rexistro Xeral de Servizos Centrais, Paseo de Juan XXIII, nº 26, 28040, Madrid.
FORMULARIO DE QUEIXA DE SUXESTIÓNS OU PARABÉNS DE MUFACE
A queixa, suxestión ou felicitación debe ir asinada por quen a presenta e indicar de forma clara o seu carácter de queixa, suxestión ou felicitación, nome, apelidos e número de documento de identidade, así como a dirección na que desexa recibir as comunicacións de MUFACE. Os mutualistas poden identificarse co seu número de afiliación.
En ningún caso admítense queixas presentadas por correo electrónico ou formularios en papel sen firma, xa que non acreditan a identidade da persoa remitente.
Para presentar a súa queixa, suxestión ou felicitación, segundo o disposto no Real decreto 951/2005 e na Orde PRE/1838/2014, do 8 de outubro, pola que se publica o Acordo do Consello de Ministros, do 19 de setembro, do 2014, polo que se aproba Cl@ve, a plataforma común do Sector Público Administrativo Estatal para a identificación, autenticación e sinatura electrónica mediante o uso de claves concertadas, debe utilizar Cl@ve ou un certificado electrónico admitido.
CAIXA DE CORREOS ELECTRÓNICA NA SEDE ELECTRÓNICA DE MUFACE
As persoas que formularon algunha iniciativa das previstas neste apartado recibirán resposta, a través do medio que indiquen na formulación das súas queixas ou suxestións, por parte da Unidade Responsable da mesma, por razón do servizo ou materia obxecto, no prazo de 20 días hábiles contados desde a súa recepción por esta. O transcurso do devandito prazo poderá suspenderse no caso de que deba requirirse ao interesado para que, nun prazo de 10 días hábiles, formule as aclaracións necesarias para a correcta tramitación da queixa ou suxestión.
En todo caso, se transcorrido un prazo superior ao mes desde a súa presentación non se obtivo resposta algunha, a persoa interesada poderá dirixirse á Inspección Xeral de Servizos de MUFACE, Paseo de Juan XXIII, nº 26, 28040, Madrid, teléfono 91. 273 9694, a fin de coñecer os motivos que orixinaron a falta de contestación e para que dita Inspección propoña, no seu caso, aos órganos competentes, a adopción das medidas oportunas.
As felicitacións non están sometidas a prazo de contestación. Agora ben, sempre se dará resposta ás mesmas e, en todo caso, agradecerase a súa presentación.
As queixas formuladas non terán en ningún caso a cualificación de recurso administrativo nin a súa interposición paralizará os prazos establecidos na normativa vixente.
A presentación dunha queixa non condiciona, de ningún xeito, o exercicio das restantes accións ou dereitos que, de conformidade coa normativa reguladora de cada procedemento, poidan exercitar os que figuren nel como interesados.