Podes contactar con MUFACE a través do seguinte formulario de contacto.
A.2.Acción protectora de MUFACE en materia Social
Base xurídica:
Real Decreto Lexislativo 4/2000, do 23 de xuño, polo que se aproba o Texto Refundido da Lei sobre Seguridade Social dos Funcionarios Civís do Estado e Real Decreto 375/2003, do 28 de marzo, polo que se aproba o Regulamento Xeral do Mutualismo Administrativo.
Fins do tratamento:
Xestión das prestacións sociais do Réxime especial da Seguridade Social dos Funcionarios Civís.
Categoría de interesados:
Beneficiarios de prestacións.
Categoría de datos persoais:
Datos identificativos (nome, apelidos, DNI),laborais (afiliación, alta, Corpo de pertenza, contía das prestacións), sanitarios, económico financeiros e familiares.
No caso de solicitudes de axudas para mulleres vítimas de violencia de xénero, tamén se requirirá documentación xustificativa da súa situación.
En canto ao domicilio e DNI de titulares e beneficiarios, para a súa verificación e enchemento en caso de ser preciso con ocasión da xestión de prestacións MUFACE poderá acceder aos Servizos de Verificación respectivos (SVDR e SVDI), plataformas de intermediación (PID) habilitadas en virtude do disposto no art. 28.2 da Lei 39/2015, do 1 de outubro e concordantes da lexislación en materia de Protección de Datos, salvo que o interesado ou interesada opóñase a iso de forma expresa e xustificada. Diso infórmase nos correspondentes formularios electrónicos e en papel.
Categoría de destinarios:
Otras Administraciones Públicas con competencia en materia de protección social.
Transferencias internacionais:
Non existen.
Prazo de supresión:
Estes documentos conservaranse durante o tempo que sexa necesario para cumprir a finalidade para a que foron recollidos e para determinar as posibles responsabilidades que poidan derivarse de dita finalidade e do tratamento dos datos. Aplicarase o disposto na normativa que regula os arquivos e a documentación.