dnt-close-session
  • Sede Electrónica MUFACE
  • X
  • LinkedIn
  • Castellano
  • Català
  • Euskara
  • Galego
  • Valencià
Gobierno de España, ministerio para la transformación digital y de la función pública, abre en ventana nueva
MUFACE, abre en ventana nueva
Inicio
Historia de MUFACE
Currículo equipo directivo
Emprego público en MUFACE
Calidade en MUFACE
ENQUISAS 2025 ENQUISAS 2024 ENQUISAS 2023 ENQUISAS 2022
RSC, Mutualidade Saudable e Declaración de Luxemburgo
Misión, visión e valores Normativa Con quen traballamos Carta de Servizos Memoria anual
Plan MUFACE Avanza 2021-2023 (prorrogado 2024) Plan MUFACE Avanza 2021-2023 Plan de Recuperación, Transformación y Resiliencia en MUFACE
Información de relevancia xurídica
Orzamento Contas anuais e informes de control Perfil do contratante Retribucións, indemnizacións e autorizacións dos altos cargos Operacións patrimoniais (poxas)
Normativa Datos abertos
Normativa de protección de datos
Acción protectora de MUFACE en materia de prestacións de asistencia sanitaria Acción protectora de MUFACE en materia Social Actividades relacionadas co control de acceso aos servizos centrais de MUFACE e datos de videovigilancia. Actividades relacionadas coa xestión de recursos humanos de MUFACE Actividades relacionadas coa Oficina de Rexistro de MUFACE Actividades relacionadas coa prevención de riscos laborais para o persoal de MUFACE Actividades relacionadas coas Cotizacións a MUFACE Actuacións cos tribunais Afiliación e Xestión do Colectivo do Réxime do Mutualismo Administrativo Axenda Institucional de MUFACE Asistencia a Órganos Colegiados de MUFACE Xestión do patrimonio inmobiliario de MUFACE Quejas/ Sugerencias/ Felicitaciones Recursos Administrativos Responsabilidade Patrimonial Revisión de actos administrativos Consultas recibidas na Oficina de Información ao Mutualista Consultas recibidas na Oficina de Información ao Mutualista
Actividades de difusión promovidas por MUFACE Exerza os seus dereitos en relación cos seus datos persoaissonals Solicite información ao Delegado de Protección de Datos de MUFACE
MUFACE y la violencia de género Sistema interno de información
Quen poden ser mutualistas Quen poden ser beneficiarios Dereitos e obrigas
Documento de afiliación
Réxime de cotizacións - Cotas Exercicio 2023
Préstamos hipotecarios para adquisición de vivenda habitual e outras ofertas especiais do BBVA
Premio de pintura 2019
Oferta Paradores Colegio de Huérfanos de la Armada en Madrid
Os meus datos e certificados
Servizos públicos de saúde
Normas de acceso á Carteira de Servizos
Cambio de entidade sanitaria Atención de Urxencia Transporte sanitario Novedades Conciertos de Asistencia Sanitaria 2025-2027
Mutualistas e os seus beneficiarios destinados e/ou residentes no estranxeiro Profesorado mutualista visitante en centros escolares de EE UU e Canadá
Cartón Sanitario europea (TSE) E CPS ¿Cómo obter a Taxeta Sanitaria Europea?
Entidades concertadas Servizos públicos de saúde
Provincia - Almería Provincia - Cádiz Provincia - Córdoba Provincia - Granada Provincia - Huelva Provincia - Xaén Provincia - Málaga Provincia - Sevilla
Provincia - Huesca Provincia - Teruel Provincia - Zaragoza
Comunidade Autónoma- Principado de Asturias Comunidade Autónoma- Illas Baleares
Provincia - As Palmas Provincia - Santa Cruz de Tenerife
Comunidade Autónoma- Cantabria
Provincia - Albacete Provincia - Cidade Real Provincia - Bacía Provincia - Guadalaxara Provincia - Toledo
Provincia - Ávila Provincia - Burgos Provincia - León Provincia - Palencia Provincia - Salamanca Provincia - Segovia Provincia - Soria Provincia - Valladolid Provincia - Zamora
Provincia - Barcelona Provincia - Xirona Provincia - Lleida Provincia - Tarragona
Provincia - Alacante Provincia - Castelló Provincia - Valencia
Provincia - Badaxoz Provincia - Cáceres
Provincia - A Coruña Provincia - Lugo Provincia - Ourense Provincia - Pontevedra
Comunidade Autónoma- A Rioxa Comunidade Autónoma- Madrid Comunidade Autónoma - Murcia Comunidade Autónoma - Navarra
Provincia - Áraba Provincia - Gipuzkoa Provincia - Biscaia
Comunidade Autónoma - Ceuta Comunidade Autónoma - Melilla
Prestacións Dentarias Prestacións Oculares Prestacións por Material Ortoprotésico Outras Prestacións Complementarias Prestacións Dentarias e Oculares
Dispensación en hospitais e centros con cargo á Mutualidade Reintegro de gastos de farmacia e produtos dietéticos Dispensación en hospitais e centros con cargo á Entidade
Talonario de Receitas e visado
Gratuidade de prestación farmacéutica derivada de accidente en acto de servizo Autorización para prescripción farmacéutica mutualistas de profesión médica en situación de jubilación Axudas ao co-pago farmacéutico.
Incapacidade temporal e Risco durante o embarazo Subsidio por Incapacidade Temporal Recoñecemento médico tras denegación licencia Dereitos derivados de accidente en acto de servizo ou enfermidade profesional Indemnización por lesións permanentes non invalidantes Gran Invalidez
Subsidio por risco de embarazo Subsidio por risco durante a lactación natural Páxina tipo risco embarazo e lactación naturall
Prestación por fillo, filla ou menor en acollemento a cargo con discapacidade Prestación económica de pago único por parto o adopción múltiples Subsidio especial en caso de parto, adopción ou acollemento múltiples
Axudas para facilitar a autonomía persoal Axudas para a atención de persoas con enfermidade psiquiátrica crónica Axudas para a atención á drogodependencia e outras adiccións Axudas para estadías temporais en residencias asistidas ou en centros de día e de noite Axudas para persoas con enfermidade celiaca Axudas para persoas con enfermidade oncolóxica Axudas de prolongación de efectos de axudas anteriores (epígrafe 9 da resolución de convocatoria para 2024)
Subsidio por defunción Subsidio de Xubilación Subsidio por defunción Axuda de Enterro Axudas Asistenciais Bolsas de estudo para mutualistas Bolsas de Estudo con cargo ao Legado Casado da Fonte
Pensión de xubilación Pensión de viuvez Pensión de orfandade Subsidio defunción
Axuda vítimas violencia de xénero Servizos de Podoloxía
Impresos Prestacións Complementarias Impresos Prestación Farmaceútica Impresos de Reintegro de gastos de asistencia sanitaria Impresos Incapacidade e risco durante o embarazo Impresos de subsidio por risco durante o embarazo e risco durante a lactación natural Impresos de prestacións Familiares Impresos de Axudas de Protección Sociosanitaria Impresos de Otras Ayudas Sociales
Prevención del VIH Programas de cribado Programa antitabaco MUFACE Vacinación
Información a Mutualistas Formulario
Almería Cádiz Córdoba Granada Huelva Jaén Málaga Sevilla
Dirección Provincial de MUFACE en Huesca Dirección Provincial de MUFACE en Teruel Zaragoza
Dirección Provincial de MUFACE en Asturias Dirección Provincial de MUFACE en Illes Balears
As Palmas Dirección Provincial de MUFACE en Tenerife
Dirección Provincial de MUFACE en Cantabria
Dirección Provincial de MUFACE en Albacete Cidade Real Bacía Guadalaxara Toledo
Ávila Burgos León Palencia Salamanca Segovia Soria Valladolid Zamora
Barcelona Xirona Tarragona Lleida
Alacante Castelló Valencia
Badaxoz Cáceres
A Coruña Lugo Ourense
Pontevedra Vigo
A Rioxa Comunidade de Madrid Rexión de Murcia Comunidade Foral de Navarra
Araba/Áraba Gipuzkoa Bizkaia
Ceuta Melilla
Cita Previa Cita para videoconferencia (programa piloto)
Teléfono 060 MUFACE 75 Servizos Provinciais e Oficinas Delegadas
Sede electrónica APP Móbil Rexistro Electrónico Común.
Cl@ve
Recursos administrativos e reclamacións de responsabilidade patrimonial Queixas, suxestións e parabéns
As máis consultadas Afiliación, beneficiarios e cotización
Prestacións Sanitarias Cambios de Entidade médica Prestacións sanitarias complementarias Prestacións Sociais
Procedementos, recursos, impresos, Oficinas e outras xestións con MUFACE Servizos electrónicos de MUFACE e identificación electrónica
Testamento vital, voluntades anticipadas o instrucciones previas
Noticias Actualidad MUFACE Revista MUFACE Actualidade e Revista Muface
Inicio  
  • Historia de MUFACE
  • Quen somos
  • Que facemos
  • Transparencia
  • Normativa
  • Datos abertos
  • Privacidade e protección de datos persoais
  • MUFACE y la violencia de género
  • Sistema interno de información
  • Cuberta de Sobre MUFACE
  • Quen poden ser mutualistas
  • Quen poden ser beneficiarios
  • Dereitos e obrigas
  • Procedementos e impresos de afiliación, alta, baja e reactivación
  • Cotización
  • Promocions
  • Os meus datos e certificados
  • Cuberta de Mutualistas
  • Asistencia Sanitaria en territorio nacional
  • Asistencia sanitaria no estranxeiro
  • Atopa ao teu médico
  • Cuberta de Asistencia sanitaria
  • Sanitarias
  • Farmacéuticas
  • Sociais
  • Descarga de impresos
  • Programas preventivos de alcance general, cribados, VIH, vacunación y programa antitabaco
  • Cuberta de Prestacións
  • Contacta con Muface
  • Cómo obter a identificción dixital
  • Recursos administrativos e reclamacións de responsabilidade patrimonial
  • Queixas, suxestións e parabéns
  • Preguntas frecuentes (Faqs)
  • Testamento vital, voluntades anticipadas o instrucciones previas
  • Cuberta de Atención ao mutualista
  • Noticias
  • Actualidad MUFACE
  • Revista MUFACE
  • Actualidade e Revista Muface
  • Cuberta de Actualidade
texto

Necesitas axuda?

Podes contactar con MUFACE a través do seguinte formulario de contacto.

Ir ao formulario de consulta
Quiénes somos
    • Currículo equipo directivo
  • Emprego público en MUFACE
    • Calidade en MUFACE
        • ENQUISAS 2025
        • ENQUISAS 2024
        • ENQUISAS 2023
        • ENQUISAS 2022
  • RSC, Mutualidade Saudable e Declaración de Luxemburgo
  1. Inicio
  2. Sobre MUFACE
  3. Quen somos
  4. Calidade e participación
  5. Participación en MUFACE
  6. Encuestas de satisfacción realizadas ao colectivo MUFACE

ENQUISAS 2022

ENQUISA RELATIVA A CITA PREVIA 2022

Por primeira vez, hase enquisado a mutualistas sobre o servizo de cita previa, desde a gradual implantación do servizo que comezou en novembro de 2019. Preparouse un cuestionario de 8 preguntas de contestación pechada: catro preguntas sobre o grao de satisfacción da Cita Previa en si, unha sobre as canles de obtención de Cita Previa, unha pregunta sobre as posibles melloras a implantar por parte de Muface para mellorar a Cita Previa e dúas sobre o tempo medio de obtención de Cita Previa, desde a solicitude (a sétima pregunta condicionaba a oitava, no caso de que se superasen os 20 días).

Muestra

Con data 27 de abril, enviouse por e-mail a enquisa a un total de 20.623 mutualistas titulares, segmentando a mostra por provincia de adscrición, en función do colectivo adscrito. El prazo para contestar a esta enquisa terminou o día 12 de maio.

El tamaño muestral exigía un total de 385 individuos o respuestas. La encuesta ha sido contestada por 899 personas mutualistas, lo que equivale a un 4,4% de la población diana. Se ha conseguido la significancia estadística, al ser el número de encuestas contestadas superior a 385.

Debe aclararse que la cita previa es obligatoria pero no siempre, ya que la exigencia de cita se flexibiliza en todos los casos en que la urgencia del trámite, la edad o las condiciones de los mutualistas lo imponen. La encuesta estuvo acompañada de un cuestionario interno a Servicios Provinciales del cual precisamente se concluyó que las pautas de flexibilidad con las que se maneja la cita previa permiten un servicio efectivo y cercano a mutualistas.

La nota media obtida para a Cita Previa implantada por Muface é de 6,41 sobre 10.

Resultados relevantes:

  • 1-La maioría das persoas mutualistas enquisadas (66,9%) pensan que a cita previa é positiva, ben porque racionaliza a afluencia, evitar esperas e organiza o traballo dentro da oficina, ben porque é beneficiosa para os mutualistas.
  • 2-La maioría do colectivo enquisado (24%) prefire non acudir presencialmente ás oficinas e realizar os seus trámites a través de canles electrónicas. As persoas que acoden presencialmente, di facer para solicitar prestacións socio-sanitarias /asistenciais /sociais (23,6%) ou visado de receitas (19%).
  • 3-El canle preferida polas persoas mutualistas para obter a cita previa é, con diferenza, a Sede Electrónica de Muface (64%) seguido do 060 cun 20%.
  • 4-La principal mellora que solicitan os mutualistas é a flexibilización de determinadas xestións para as persoas maiores de 65 anos (28%), seguido de cerca pola gratuidade do teléfono 060 (20,8%) e polo aumento do persoal nas oficinas de MUFACE (20,4%).
  • 5-Preto do 85% das persoas mutualistas enquisadas, obteñen cita previa nun prazo inferior a 20 días, que é o prazo co que se comprometeu a Mutualidade á hora a implantar a Cita Previa. La oficina que presenta maiores problemas á hora de obter cita nun prazo inferior a 20 días é o Servizo Provincial de Madrid, se ben semanalmente actúase sobre datos abrindo cita.

ENQUISA RELATIVA A CANLES DE COMUNICACIÓN 2022

Teniendo en cuenta a importancia da idade como factor que determina as preferencias así como as capacidades de acceso, a enquisa de comunicación realizada en maio de 2022 enviouse a un total de 19.999 persoas mutualistas titulares, segmentando a mostra por idade do colectivo en función da porcentaxe que representa co total, das provincias de Madrid, Barcelona, Sevilla, Valladolid, A Rioxa e Zaragoza, repartidos por franxas de idade de forma proporcional ao total de colectivo de cada unha destas provincias.

Respecto a a páxina web, é a canle preferente para uso de mutualistas cando queren obter información. Destacan os tramos intermedios de idade (entre 45 e 75 anos) cunha porcentaxe de preferencia de máis dun 73% respecto do resto das canles, mentres que as persoas maiores de 75 anos que contestaron a enquisa, úsano nun 60,91%. En cuanto a a opinión que lles merece, é maioritaria a opinión favorable de todo o colectivo, que estima útil a web entre un 80% e un 85%, segundo tramos.

En canto ao contacto coas oficinas de MUFACE (teléfono, correo electrónico, contacto presencial) destaca a chamada de atención relativa ao servizo telefónico, que nun 28% de todos os tramos de idade considérase que debe mellorar porque non conseguen contactar, moi especialmente polos mutualistas de Madrid, Barcelona e Sevilla . Isto á súa vez é coherente coa análise de queixas formuladas en 2020 e 2021, relativas a accesibilidade telefónica, así como coas reclamacións en redes sociais, e está a dar lugar á articulación de medidas específicas para facilitar o acceso por teléfono de persoas maiores cos medios dispoñibles.

Respecto do teléfono en xeral, a medida que descende a idade crece o número dos que non utilizan nunca o teléfono para contactar con MUFACE, é dicir, entre un 20% que di non utilizar no tramo de maiores de 75 a un 42,09% que así o indica no colectivo de 15 a 44 anos. Entre un 24,42% e un 29,55% dos mutualistas, segundo tramos, din chamar a un teléfono da súa oficina cando teñen un problema.

O servizo da Oficina de Información a Mutualistas a través do formulario web de consulta e o teléfono 060 parecen ser moi pouco coñecidos, xa que se por unha banda entre un 8,79% e un 11,55% segundo tramos din recorrer ao formulario OIM cando teñen un problema, ou utilizan o teléfono 060 para que lles deriven a OIM entre un 7,80% e un 13,94%, por outra, entre un 39,39% e un 53,73%, segundo tramos de idade, manifestan que non coñecen este servizo.

En cuanto a outras canles debe destacarse o descoñecemento do servizo de Newsletter, implantado en setembro de 2021, para porcentaxes que se sitúan entre un 75,76% para maiores de 75 anos e un 84,48% para persoas de entre 15 e 44 anos e a conta oficial en twitter, que din non utilizar porcentaxes que van desde o 88% en maiores de 75 anos ao 66% en persoas de entre 15 e 44 anos, e entre os que utilizan TT, entre un 8% e un 24,78% di non coñecer a conta oficial.

A consulta a compañeiros de traballo como vía informativa é de uso preferente polo tramo máis novo (20,60%) mentres que é moi baixo no tramo de máis idade en activo (5,28%). Á hora de indicar canles posibles de información en futuras enquisas, incluirase a información sindical, que por erro non figuraba nesta enquisa.

ENQUISA RELATIVA A ALTA MASIVA DE MUTUALISTAS DOCENTES DE NOVO INGRESO 2022

Na Mutualidade é clave o proceso de alta masiva de persoas de corpos docentes de primaria e secundaria, non só polo seu peso no Colectivo senón tamén por tratarse dun segmento cuxa función é esencial desde todos os puntos de vista, que ademais desempeñan a súa tarefa en administracións públicas autonómicas e teñen condicines específicas e diferentes de traballo.

A enquisa realízase todos os anos desde 2019, con interrupción en 2020 debido á pandemia. Con data 29 de outubro de 2022, enviouse a enquisa a un total de 17.695 persoas mutualistas, dos corpos docentes de primaria e secundaria, cuxa alta en Muface produciuse no período comprendido entre o 15 de agosto e o 31 de outubro de 2022, sendo a condición que nesa data elixisen xa asistencia sanitaria. Dicha condición permite obter a súa sopinión sobre o servizo prestado.

A enquisa foi contestada por 1.870 mutualistas, o que equivale a un 10,6% da poboación. Conseguiuse a significancia estatística, ao ser superior a 385.

En cuanto a os resultados:

  • 1-Preto do 90% dos novos mutualistas procedentes de corpos docentes, realizaron a súa alta tanto e a dos seus beneficiarios a través de procesos electrónicos, utilizando a identificación electrónica (Cl@ve, certificado dixital, DNIe, etc.) (95% de titulares e 85% de beneficiarios).
  • 2-Máis do 54% dos novos mutualistas atoparon a información acerca dos procesos de afiliación, nas canles ofrecidas pola mutualidade, sendo os preferentes o formulario web que deriva á Oficina de Información ao Mutualista (34%) e o correo electrónico (31%). As canles fóra da mutualidade máis usados son os sindicatos e os compañeiros de traballo.
  • 3-En canto ao grao de satisfacción, tanto no proceso de afiliación, como na alta da entidade sanitaria, como na alta de beneficiario, obtívose unha puntuación próxima a 7 sobre 10. Con respecto ás canles de comunicación, saen moi ben valorados a páxina web e o correo electrónico, (ambos con máis dun 6 sobre 10). O teléfono das oficinas obtén un aprobado (5 sobre 10). Twitter, linkedin e o teléfono 060, sacan puntuacións por baixo de 5 sobre 10. Debe dicirse que esta pregunta ha de ser mellorada en posteriores edicións, xa que obrigaba a contestar aínda cando non se utilizou as canles obxecto de pregunta.
  • 4-Tanto o formulario que deriva á OIM como as respostas recibidas por correo electrónico, son as canles de información personalizados mellor valorados. A claridade e a utilidade da “Guía de Novos Mutualistas” que se atopa na páxina web, valóranse con notas próximas ao 7 sobre 10..

Respecto do cuestionario interno enviado a servizos provinciais de MUFACE sobre a súa opinión respecto do proceso e as melloras que poden introducirse, o mesmo arroxa que o proceso é positivo para un 85% de directores e directoras. Valórase positivamente por un 70% a importancia de ofrecer charlas aos novos mutualistas en colaboración coa administración educativa autonómica ou ben con algún sindicato. Nesta ocasión, 15 Servicios Provinciales oganizaron charlas que tiveron gran acollida.

De a enquisa e cuestionario realizados tras cada proceso se otienen as liñas de mellora para posteriores procesos de alta masiva.

  • Contacto
  • Mapa web
  • Aviso Legal
  • Accesibilidade
  • Política de cookies

Plan de Recuperación, Transformación e Resiliencia - Financiado pola Unión Europea - NextGenerationEU

© 2025 Mutualidade Xeral de Funcionarios Civís do Estado.

Política de cookies

Este sitio web utiliza cokkies propias e de terceiros para ofrecer un mellor servizo. Se continúa navegando consideramos que acepta o seu uso.

Ver política de cookies