Asistencia Sanitaria no Estranxeiro
- GUÍA PARA MUTUALISTAS CON DESTINO Ou RESIDENCIA NO EXTERIOR
Necesitas axuda?
Podes contactar con MUFACE a través do seguinte formulario de contacto.
Asistencia Sanitaria no Estranxeiro
Cobertura da asistencia sanitaria no estranxeiro e en España a través do Concerto de asistencia sanitaria no exterior (CASE), actualmente subscrito coa Entidade de Seguros Nova Mutua Sanitaria (NMS) para o colectivo destinado fóra de territorio nacional ou que preste servizos fóra do territorio nacional por un período de tempo superior a seis meses de acordo con a normativa de Función Pública e outras situacións asimiladas, que inclúe entre outras:
O CASE parte do principio de cobertura da asistencia sanitaria do colectivo mutualista adscrito en calquera país do mundo, incluída España.
O modelo asistencial en España e EEUU se desarrrolla a través de rede concertada e, para o resto de países, existe un amplo catálogo de centros e hospitais con presenza en máis de 120 países, que lles permitirá acceder de forma directa, sinxela e rápida a un cadro médico internacional, sen necesidade nestes casos de adiantar gastos, iso sen prexuízo de manterse o sistema de reembolso de gastos, e no seu caso o pago directo ao provedor, mediante a emisión de garantías de pago para intervencións, probas ou tratamentos de alto custo.
O seu contido asistencial é equivalente ás prestacións sanitarias que se ofrecen en España por MUFACE e, por tanto, inclúe:
ASISTENCIA NO ESTRANXEIRO
A asistencia no estranxeiro recibirase, con carácter xeral, no país de destino ou de residencia do mutualista, salvo que no mesmo non se dispoña dos medios adecuados. Pódese elixir libremente especialista e centro sanitario onde se desexe recibir a atención sanitaria, aínda que para algúns países existe rede concertada pola Entidade, como é o caso dos Estados Unidos
O sistema de cobertura xeral é o de reembolso dos gastos polas asistencias recibidas. No entanto, en situacións de previsible alto custo, como as hospitalizacións e tratamentos de enfermidades crónicas graves, NMS procederá, ao pago directo e, no seu caso, á anticipación de fondos ou cantidades a conta aos provedores sanitarios, tendendo a que, na maior parte das situacións posibles, evítese á persoa adscrita ao CASE o abono inicial polas asistencias recibidas.
Para iso, previamente comunicará o internamento ou inicio do tratamento a NMS, que xestionará a correspondente autorización e a anticipación de fondos ou cantidades a conta cando así o esixa o respectivo centro ou profesional sanitario. NMS deberá resolver e comunicar a quen o solicitase o resultado das xestións no prazo máximo de cinco días.
Naqueles casos que se trate de asistencias periódicas polo propio proceso, ou en casos de profesionais ou centros de atención primaria, poderase solicitar a NMS que xestione co centro ou profesional o pago directo do custo xerado, sempre que exista conformidade deste.
Ademais, NMS oferta un catálogo de hospitais e provedores sanitarios na maioría dos países onde o colectivo está destinado, aos que acudir sen necesidade de efectuar o pago do servizo.
ASISTENCIA EN ESPAÑA
Para a asistencia en España, o colectivo adscrito ao CASE debe acudir, presentando o seu cartón identificativo facilitada por NMS, aos medios concertados por esta, podendo elixir especialista e centro entre a totalidade que figuran nos Catálogos de Provedores da Entidade de adscrición en todo o territorio nacional.
Lémbrase que o colectivo adscrito ao CASE NON debe facer uso dos talonarios de receitas de MUFACE, aínda cando a asistencia sexa recibida en España.
Así mesmo, NMS dispón dun servizo de xestión de citas en España, cuxo obxectivo é ofrecer ao colectivo adscrito ao CASE a posibilidade de xestionar temas relacionados coa súa saúde durante as súas estadías no país.
Para o acceso á asistencia, NMS pode esixir a prescrición médica ou autorización previa da mesma, sempre que se faga constar expresamente nos citados Catálogos.
Pola súa banda, a Entidade está obrigada a cumprir coas esixencias de medios que se establecen no Concerto e que é idéntica á contemplada no Concerto de Asistencia Sanitaria nacional. Desta forma se, excepcionalmente, non dispuxese de tales medios concertados, está obrigada a facilitar o acceso a outros servizos privados que existan na mesma localidade ou, de non existir estes, aos correspondentes servizos públicos, asumindo directamente ela os gastos que puidesen facturarse.
Para consultar a listaxe de profesionais e centros médicos en España pódense utilizar as diferentes canles de comunicación que a Entidade pon a disposición do colectivo, e figuran na seguinte táboa resumen:
Para máis información sobre as coberturas e procedementos deste Concerto poden dirixirse a:
Oficina Delegada de MUFACE para persoal no Exterior
Pza. da Provincia Nº 1, 6º, Madrid, 28012
Teléfono 913 94 87 57
Información e contacto de Nova Mutua Sanitaria
Reclamacións
As reclamacións poden ser formuladas por varias vías, entre as que recomendamos o servizo electrónico, pola súa maior axilidade e seguridade:
Consultas
Se necesitan axuda ou ampliación de información, poden dirixirse á Oficina Delegada de MUFACE para o Persoal no Exterior, cuxos datos de contacto son:
Ademais, poden utilizar, para escritos ou comunicacións, o Rexistro Electrónico Común (REC), da Administración Xeral do Estado, entre cuxas unidades de destino atópase a Oficina Delegada de MUFACE para persoal no exterior. Este servizo precisa cl@ve, certificado dixital ou DNI electrónico e é fácil de utilizar.
O Concerto de Asistencia no Exterior para 2025-2027 está en vigor desde o 1 de maio de 2025 tras ser publicado polo Boletín Oficial do Estado o día 15 de abril de 2025.
Pode consultar o texto na seguinte ligazón:
PÓDECHE INTERESAR |
---|
Este sitio web utiliza cokkies propias e de terceiros para ofrecer un mellor servizo. Se continúa navegando consideramos que acepta o seu uso.