Podes contactar con MUFACE a través do seguinte formulario de contacto.
Cl@ve
OBTENCIÓN DA IDENTIFICACIÓN CL@VE (PIN ou Permanente) PARA REALIZAR XESTIÓNS ELECTRÓNICAS EN MUFACE
¿Que é cl@ve?
A identificación Cl@ve serve para realizar todo tipo de solicitudes e trámites na sede electrónica de MUFACE, xa sexa na súa modalidade de Cl@ve Permanente ou na modalidade de cl@ve PIN, e ten a vantaxe de non precisar ningún certificado físico ou descarga de certificado no noso dispositivo. É útil para moitos outros servizos das administracións públicas.
¿Que identificación necesito para utilizar os servizos electrónicos de MUFACE?
Para os servizos da sede electrónica valen sen distinción Cl@ve Permanente, Cl@ve PIN, certificado dixital ou DNI electrónico.
Cl@ve PIN é o que debes utilizar en todo caso, non obstante, se queres facer solicitudes dentais ou oculares a través da APP.
Existen dous tipos de rexistro, segundo queiras nivel básico ou nivel avanzado. Recomendamos o nivel avanzado porque permite moitos máis trámites coas distintas administracións, aínda que en MUFACE é suficiente co básico.
Tipos de rexistro e canles para realizalo:
Inscrición Básica (non require desprazamento do mutualista).