Servicios electrónicos de MUFACE e identificación electrónica

Como podo obter o certificado dixital para facer as xestións de MUFACE por Internet? E a identificación Cl@ve? Quen me axuda se teño problemas de acceso?

Pode realizar trámites co DNI electrónico, ou cun certificado electrónico dos especificados na Sede Electrónica de MUFACE . Nesta ligazón explícase como obter un certificado da FNMT, que se instala no seu navegador e non require ningún tipo de hardware. Con este certificado poderá realizar trámites na nosa Sede Electrónica.

Se desexa rexistrarse en Cl@ve, ferramenta que non require nin software engadido nin cartón físico, vexa nesta ligazón como facer sen desprazarse.

AXUDA EN CASO DE PROBLEMAS DE ACCESO Á nosa SEDE ELECTRÓNICA

Se atopa dificultades coa súa identificación electrónica (Cl@ve, certificado electrónico ou DNIe) ou calquera outro problema de acceso á nosa sede electrónica, pode obter información útil por dúas canles:

1) Chame ao teléfono 060 e diga "problema de tramitación electrónica", pasaranlle cunha persoa que poderá axudarlle.

2) Entre na ligazón do Punto de Acceso Xeral (PAG 060) e formule a súa consulta no webchat, onde pode atopar información para resolver o seu problema.

MUFACE enviaralle correos electrónicos informativos, Ademais, se desexa recibir información a través do seu correo electrónico, está dispoñible o Formulario da Oficina de Información ao Mutualista. Para efectuar consultas, pode facer por Internet entrando aquí. , ou facer mediante a Aplicación para dispostivos móbiles de Muface.

.

Pode consultar a través da sede electrónica de MUFACE os servizos permanentes que están dispoñibles a través da mesma, dirixidos tanto a todo o colectivo de persoas protexidas pola Mutualidade (solicitudes de prestacións, actualización de datos, solicitude de certificados e Cartón Sanitario Europea, solicitude de talonarios de receitas, consultas sobre o estado de tramitación das súas solitudes, etc.) como os dirixidos a colectivos específicos (elección de entidade sanitaria ou baixa de beneficiarios).

Para o uso da sede electrónica requírese un certificado electrónico emitido por unha das Autoridades de Certificación recoñecidas, isto é, certificado Electrónico ou DNI electrónico, ou credenciais de acceso onde se certifique a súa identidade (Cl@v e Permanente e Cl@ve PIN).

Debemos advertir que os nosos servizos de Sede Electrónica están a adaptarse a Cl@ve, plataforma común do Sector Público Administrativo Estatal para a identificación, autenticación e firm/content/muface/é/atencion-mutualista/contacto/servizos-electronicos/appa electrónica, polo que os mutualistas que acceden habitualmente a esta Sede con "DNI/Nº Afiliación e código postal" ou con "DNI/Nº Afiliación e contrasinal" deberán rexistrarse en Cl@ve , xa que durante os próximos meses eses modos de acceso deixarán de estar dispoñibles e proporcionaranse unicamente os que ofrece a plataforma Cl@ve (certificado dixital, DNI electrónico, Cl@ve Permanente e Cl@vepin). Se desexa rexistrarse en Cl@ve, hai oficinas de MUFACE nas que pode facer, coñeza aquí cales son , e para coñecer outros modos de facer, entre aquí.

Ademais, a aplicación para dispositivos móbiles de Muface permite o acceso a determinados servizos:

  • Localizar as Oficinas de MUFACE
  • Contactar coa Oficina de Atención ao Mutualista
  • Solicitar un talonario de receitas
  • Solicitar o seu Cartón Sanitario Europea
  • Acceder ao seu cartón de afiliación
  • Coñecer o estado das súas solicitudes.

Para o seu uso non é necesario estar rexistrado en Cl@ve, tan só rexistrarse previamente aquí. A aplicación está dispoñible para os teléfonos intelixentes e tabletas con sistemas operativos Android e Apple-iOS a través das súas respectivas tendas electrónicas: Google Play e App Store