Podes contactar con MUFACE a través do seguinte formulario de contacto.
Encuestas de satisfacción realizadas ao colectivo MUFACE
Introdución
En 2021 comezan a realizarse enquisas en MUFACE de modo sistemático, de acordo con o previsto no Plan MUFACE Avanza As enquisas son creadas con aplicacións fornecidas pola Axencia Española de Administración Dixital (AEAD), con total garantía de privacidade e confidencialidade.
Destacan tres enquisas en 2022 pola amplitude do colectivo enquisado e o relevante do servizo: cita previa, canles de comunicación e afiliación masiva de persoal docente.
En 2023 se aborda la satisfacción de colectivo mutualista con sus prestaciones, y se vuelve a repetir la encuesta a nuevos mutualistas docentes Igualmente, se realiza una encuesta de percepción sobre receta electrónica concertada en los tres primeros territorios en implantar la herramienta, que tendrá continuación en 2025.
En 2024 realizouse unha gran enquisa para avaliar a satisfacción de mutualistas respecto da atención prestada por Servicios Provinciales e Oficinas Delegadas, e outra relativa ás bolsas de estudo, así como a habitual a novos mutualistas docentes.
En 2025 lanzáronse dous cuestionarios a mutualistas para estudar a percepción sobre o avance dixital. Tras a execución do Plan Avanza 2021-2024 e antes diso o impulso que supuxo en 2019 a declaración de mutualistas en activo como suxeitos obrigados a trámite electrónico no procedemento máis utilizado, era necesario solicitar a opinión do colectivo, ante a ideación de novos proxectos de extensión da dixitalización, sempre con atención á fenda dixital.
Ademais en abril confeccionáronse e enviado cuestionarios relativos á receita electrónica concertada SIREM nas provincias nas que está implantada, pero non só a mutualistas, senón tamén a persoal médico de entidades aseguradoras (ADESLAS e ASISA).
É necesario agradecer as súas respostas a todas as persoas que cobren e envían os cuestionarios, xa que os resultados destes instrumentos de análises son elementos de gran valor á hora de realizar accións de mellora dos nosos servizos