Pots contactar amb MUFACE a través del següent formulari de contacte.
Cl@ve
OBTENCIÓ DE LA IDENTIFICACIÓ CL@VE (PIN o Permanent) PER A REALITZAR GESTIONS ELECTRÒNIQUES EN MUFACE
Què és cl@ve?
La identificació Cl@ve serveix per a realitzar tot tipus de sol·licituds i tràmits en la seu electrònica de MUFACE, ja siga en la seua modalitat Cl@ve Permanent o en la de Cl@ve PIN, i té l'avantatge de no exigir cap suport físic o descàrrega de certificat en el nostre dispositiu. És útil per a molts altres serveis de les administracions públiques.
Quina identificació he d'utilitzar per a usar serveis electrònics de MUFACE?
Per als serveis de la seu electrònica són vàlids indistintament Cl@ve Permanent, Cl@ve PIN, certificat digital o DNI electrònic.
Cl@ve PIN és la que hauràs d'utilitzar en tot cas, no obstant això, si vols formular sol·licituds de prestacions dentàries o oculars a través de l'APP.
Existeixen dos tipus de registre, segons vulgues nivell bàsic o nivell avançat de registre. Recomanem el nivell avançat perquè permet molts més tràmits amb les diferents administracions, encara que en MUFACE és suficient amb el bàsic.
Tipus de registre i canals per a realitzar-ho:
Registre Bàsic (no precisa desplaçament de l'o la mutualista):
Tens tota la informació en la pàgina de Cl@ve, Si et sorgeix alguna dificultat en el registre o posteriorment, tens dos canals específics per a consulta:
Per telèfon, trucant al telèfon 060 i dient “problema registre clau”