Queixes, suggeriments i felicitacions

Bústia de queixes, suggeriments i felicitacions

Les queixes i suggeriments tenen per objecte recollir les manifestacions d'insatisfacció del col·lectiu mutualista amb els serveis prestats per MUFACE i les possibles iniciatives per a la seua millora, ja que es conceben com una oportunitat de bones pràctiques per a la Mutualitat, sempre dins del marc normatiu dels programes de qualitat de l'Administració General de l'Estat, previstos en el Reial decret 951/2005 de 29 de juliol.

S'exclouen expressament de la consideració de queixes i suggeriments 3 àmbits de relació i comunicació entre els usuaris i les Unitats de MUFACE:

Les felicitacions, suggeriments  i agraïments serveixen a l'organització per a conéixer la percepció del col·lectiu mutualista i valorar si escau la introducció de millores en el seu funcionament.

 

Presentació

Hi ha dues maneres de presentar el formulari, que s'indiquen a continuació.

  • 1. Formulari per a la presentació presencial o per correu postal, també en llengües  cooficials.

Pot presentar-ho en qualsevol de  les nostres oficines d'atenció al públic  així com en el Registre General dels Serveis Centrals, Passeig de Joan XXIII, núm. 26, 28040, Madrid. 

FORMULARI DE QUEIXA SUGGERIMENT O FELICITACIÓ DE MUFACE

La queixa, suggeriment o felicitació ha d'anar signada per qui la presenta i indicar de manera clara el seu caràcter de queixa, suggeriment o felicitació, nom, cognoms i número de document d'identitat, així com l'adreça en la qual desitja rebre les comunicacions de MUFACE. Els mutualistes poden identificar-se amb el seu número d'afiliació.

En cap cas s'admeten queixes presentades per correu electrònic o formularis en paper sense signatura, ja que no acrediten la identitat de la persona remitent.

  • 2. Formulari electrònic per a la presentació en la seu electrònica:

Per a presentar la seua queixa, suggeriment o felicitació, d'acord amb el que es preveu en el Reial decret 951/2005 i l'Ordre PRE/1838/2014, de 8 d'octubre, per la qual es publica l'Acord de Consell de Ministres, de 19 de setembre de 2014, pel qual s'aprova Cl@ve, la plataforma comuna del Sector Públic Administratiu Estatal per a la identificació, autenticació i signatura electrònica mitjançant l'ús de claus concertades, ha d'utilitzar Cl@ve o certificat electrònic admés.

BÚSTIA ELECTRÒNICA EN SEU ELECTRÒNICA DE MUFACE

 

Contestació

Les persones que han formulat alguna iniciativa de les previstes en este apartat rebran resposta, a través del mitjà que indiquen en la formulació de les seues queixes o suggeriments, per part de la Unitat Responsable d'aquesta, per raó del servei o matèria objecte, en el termini de 20 dies hàbils des de la seua recepció per aquesta. El transcurs d'aquest termini podrà suspendre's en el cas que haja de requerir-se a l'interessat perquè, en un termini de 10 dies hàbils, formule els aclariments necessaris per a la correcta tramitació de la queixa o suggeriment.

En tot cas, si transcorregut un termini superior al mes des de la seua presentació no s'haguera obtingut cap resposta, la persona interessada podrà dirigir-se a la Inspecció General de Serveis de MUFACE, Passeig de Joan XXIII, núm. 26, 28040, Madrid, telèfon 91 273 9694, a fi de conéixer els motius que han originat la falta de contestació i perquè aquesta Inspecció propose, en el seu cas, als òrgans competents, l'adopció de les mesures oportunes.

Les felicitacions no estan sotmeses a termini de contestació. Ara bé, sempre es donarà resposta a les mateixes i, en tot cas, s'agrairà la seua presentació.

 

Observacions

Les queixes formulades no tindran en cap cas la qualificació de recurs administratiu ni la seua interposició paralitzarà els terminis establits en la normativa vigent.

La presentació d'una queixa no condiciona, de cap manera, l'exercici de les restants accions o drets que, de conformitat amb la normativa reguladora de cada procediment, puguen exercitar els que figuren en ell com a interessats.