dnt-close-session
  • Seu Electrònica MUFACE
  • X
  • LinkedIn
  • Castellano
  • Català
  • Euskara
  • Galego
  • Valencià
Gobierno de España, ministerio para la transformación digital y de la función pública, abre en ventana nueva
MUFACE, abre en ventana nueva
Inicio
Cover Sobre MUFACE Història de MUFACE
Cover Qui som
Cover Organigrama Currículum equipe directiu
Ocupació pública en MUFACE
Cover Qualitat i participació Qualitat en MUFACE
Cover Participació en MUFACE
Cover Encuestas de satisfacció realitzades al col·lectiu MUFACE ENQUESTES 2025 ENQUESTES 2024 ENQUESTES 2023 ENQUESTES 2022
RSC, Mutualitat Saludable i Declaració de Luxemburg
Cover Què femmos Missió, visió i valors Normativa Amb qui treballem Carta de Serveis Memòria anual
Cover Transparència
Cover Informació institucional, organitzativa i planificació Pla MUFACE Avanza 2021-2023 (prorrogat 2024) Plan Open Data MUFACE Plan de Recuperación, Transformación y Resiliencia en MUFACE
Informació de rellevància jurídica
Cover Informació econòmic-pressupostària i patrimonial (subhastes) Pressupost Comptes anuals i informes de fiscalització Perfil del contractant Retribuciones , indemnizaciones y autorizaciones de altos cargos Operacions patrimonials (subhastes)
Normativa Dades obertes
Cover Privacitat i protecció de dades personals
Cover Registre d'Activitats de Tractament Acció protectora de MUFACE en matèria de prestacions d'assistència sanitària Acció protectora de MUFACE en matèria Social Activitats relacionades amb el control d'accés als serveis centrals de MUFACE i dades de videovigilancia. Activitats relacionades amb la gestió de recursos humans de MUFACE Activitats relacionades amb l'Oficina de Registre de MUFACE Activitats relacionades amb la prevenció de riscos laborals per al personal de MUFACE Activitats relacionades amb les Cotitzacions a MUFACE Actuacions amb els tribunals Afiliació i Gestió del Col·lectiu del Règim del Mutualisme Administratiu Agenda Institucional de MUFACE Assistència a Òrgans Col·legiats de MUFACE Consultes rebudes en l'Oficina d'Informació al Mutualista Gestió del patrimoni immobiliari de MUFACE Queixes/ Suggeriments/ Felicitacions Recursos Administratius Responsabilitat Patrimonial Revisió d'actes administratius
Normativa de protecció de dades
Cover Registre d'Activitats de Tractament Acció protectora de MUFACE en matèria de prestacions d'assistència sanitària Acció protectora de MUFACE en matèria Social Activitats relacionades amb el control d'accés als serveis centrals de MUFACE i dades de videovigilancia. Activitats relacionades amb la gestió de recursos humans de MUFACE Activitats relacionades amb l'Oficina de Registre de MUFACE Activitats relacionades amb la prevenció de riscos laborals per al personal de MUFACE Activitats relacionades amb les Cotitzacions a MUFACE Actuacions amb els tribunals Afiliación i Gestió del Col·lectiu del Règim del Mutualisme Administratiu Agenda Institucional de MUFACE Assistència a Òrgans Col·legiats de MUFACE Consultes rebudes en l'Oficina d'Informació al Mutualista Gestió del patrimoni immobiliari de MUFACE Queixes/ Suggeriments/ Felicitacions Recursos Administratius Responsabilitat Patrimonial Revisió d'actes administratius Consultas rebudes en l'Oficina d'Informació al Mutualista
Activitats de difusió promogudes per MUFACE Exercisca els seus drets en relació amb les seues dades personals Sol·licite informació al Delegat de Protecció de Dades de MUFACE
MUFACE y la violencia de género Sistema intern d'informació
Cover Mutualistes Qui poden ser mutualistes Els qui poden ser beneficiaris Drets i obligacions
Cover Procediments bàsics (actualització dades, alta, baixa i reactivació) Document d'afiliació
Cover Cotització Règim de cotitzacions 2023
Cover Promocións Préstecs hipotecaris per a adquisició d'habitatge i altres ofertes especials del BBVA
Cover Premi de pintura BBVA Premio de pintura 2019
Oferta Paradores Colegio de Huérfanos de la Armada en Madrid
Les meues dades i certificats
Cover Assistència sanitària
Cover Assistència Sanitària en territori nacional Serveis públics de salut
Cover Entitats d'Assegurança d'Assistència Sanitària Normes d'accés a la Cartera de Serveis
Canvi d'entitat sanitària Atenció d'Urgència Transport sanitari Novedades Conciertos de Asistencia Sanitaria 2025-2027
Cover Assistència sanitària a l'estranger Mutualistes i els seus beneficiaris destinats i/o residents a l'estranger Professorat mutualista visitant en centres escolars dels EUA i el Canadà
Cover Desplaçaments temporals a l'exterior Targeta Sanitària europea (TSE) I CPS Com obtindre la Targeta Sanitària Europea?
Cover Troba al teu metge Entitats concertades Serveis públics de salut
Cover Catàlegs mèdics i serveis
Cover Comunitat Autònoma - Andalusia Província - Almería Província - Cadis Província - Córdoba Província - Granada Província - Huelva Província - Jaén Província - Màlaga Província - Sevilla
Cover Comunitat Autònoma- Aragó Província - Huesca Província - Teruel Província - Zaragoza
Comunitat Autònoma- Principat d'Astúries Comunitat Autònoma- Illes Balears
Cover Comunitat Autònoma- Illes canàries Província - Las Palmas Província - Santa Cruz de Tenerife
Comunitat Autònoma- Cantàbria
Cover Comunitat Autònoma- Castella-La Manxa Província - Albacete Província - Ciudad Real Província - Conca Província - Guadalajara Província - Toledo
Cover Comunitat Autònoma- Castella i Lleó Província - Ávila Província - Burgos Província - León Província - Palencia Província - Salamanca Província - Segòvia Província - Soria Província - Valladolid Província - Zamora
Cover Comunitat Autònoma- Catalunya Província - Barcelona Província - Girona Província - Lleida Província - Tarragona
Cover Comunitat Autònoma- Comunitat Valenciana Província - Alacant Província - Castelló Província - València
Cover Comunitat Autònoma- Extremadura Província - Badajoz Província - Càceres
Cover Comunitat Autònoma- Galícia Província - la Corunya Província - Lugo Província - Orense Província - Pontevedra
Comunitat Autònoma- La Rioja Comunitat Autònoma- Madrid Comunitat Autònoma - Murcia Comunitat Autònoma - Navarresa
Cover Comunitat Autònoma - País Basc Província - Àlaba Província - Guipúscoa Província - Biscaia
Comunitat Autònoma - Ceuta Comunitat Autònoma - Melilla
Cover Prestacions
Cover Sanitàries Prestacions Dentarias Prestacions Oculars Prestacions per Material Ortoprotésico Altres Prestacions Complementàries Prestacions Dentàries i Oculars
Cover Farmacèutiques Dispensació en hospitals i centres amb càrrec a la Mutualitat Reintegrament de despeses de farmàcia i productes dietètics Dispensació en hospitals i centres amb càrrec a l'Entitat
Cover Dispensació amb recepta en oficina de farmàcia Talonari de receptes i visats
Gratuïtat de prestació farmacèutica derivada d'accident en acte de servei Autorización para prescripción farmacéutica mutualistas de profesión médica en situación de jubilación Ajudes al co-pagament farmacèutic
Cover Socials
Cover Incapacitat Incapacitat temporal i Risc durant l'embaràs Subsidi per incapacitat temporal Reconeixement mèdic en cas de denegació de llicència per incapacitat temporal Drets derivats d'accident en acte de servei o malaltia professional Indemnització per lesions permanents no invalidants Gran Invalidesa
Cover Risc durant l'embaràs i risc durant la lactància natural Subsidi per risc d'embaràs Subsidi per risc durant la lactància natural
Cover Prestacions familiars Prestació per fill, filla o menor en acolliment a càrrec amb discapacitat Prestación económica de pago único por parto o adopción múltiples Subsidio especial en caso de parto, adopción o acogimiento múltiples
Cover Ajudes de protecció sociosanitària Ajudes per a facilitar l'autonomia personal Ajudes per a l'atenció de persones amb malaltia psiquiàtrica crònica Ajudes per a l'atenció a la drogodependència i altres addiccions Ajudes per a estades temporals en residències assistides o en centres de dia i de nit Ajudes per a persones amb malaltia celíaca Ajudes per a persones amb malaltia oncològica Ajudes de prolongació d'efectes d'ajudes anteriors (epígraf 9 de la resolució de convocatòria per a 2024)
Cover Altres ajudes socials Subsidi de Jubilació Subsidi per defunció Ajuda de Sepeli Ayudas Asistenciales Beques d'estudi per a mutualistes Beques d'Estudi amb càrrec al Llegat Casat de la Font
Cover Prestacions del Fons Especial Pensió de jubilació Pensió de viduïtat Pensió d'orfandat Subsidi defunció
Ayuda a dones víctimes de violència de gènere Serveis de Podologia
Cover Descàrrega d'impresos Impresos Prestacions Complementàries Impresos Prestació Farmaceútica Impresos de Reintegrament de despeses d'assistència sanitària Impresos Incapacitat i Risc durant l'embaràs Impresos de subsidi per risc durant l'embaràs i risc durant la lactància natural Impresos de prestacions Familiars Impresos d'Ajudes de Protecció Sociosanitària Impresos d'Altres Ajudes Socials
Cover Programas preventivos de alcance general, cribados, VIH, vacunación y programa antitabaco Prevención del VIH Programas de cribado Programa antitabac MUFACE Vacunació
Cover Atenció al mutualista
Cover Contacta amb Muface Información a Mutualistas Formulario
Cover Les nostres Oficines
Cover Serveis Provincials i Oficines Delegades
Cover Andalucia Almeria Cadis Còrdova Granada Huelva Jaén Màlaga Sevilla
Cover Aragó Osca Terol Saragossa
Astúries lles Balears
Cover Canàries Las Palmas Santa Cruz de Tenerife
Cantàbria
Cover Castella-la Manxa Albacete Ciudad Real Conca Guadalajara Toledo
Cover Castella i Lleó Ávila Burgos León Palencia Salamanca Segòvia Soria Valladolid Zamora
Cover Cataluña Barcelona Girona Tarragona Lleida
Cover Comunitat Valenciana Alacant Castelló València
Cover Extremadura Badajoz Càceres
Cover Galícia la Corunya Lugo Orense
Cover Pontevedra Pontevedra Vigo
La Rioja Comunitat de Madrid Región de Murcia Comunitat Foral de Navarresa
Cover País Basc Araba/Álava Guipúscoa Bizkaia
Ceuta Melilla
Cita prèvia Cita para videoconferencia (programa piloto)
Cover Atenció telefònica Telèfon 060 MUFACE 75 Serveis Provincials i Oficines Delegades
Cover Serveis electrònics Seu electrònica APP Mòbil Registre Electrònic Comú
Cover Com obtindre la identificació digital Cl@ve
Recursos administratius i reclamacions de responsabilitat patrimonial Queixes, suggeriments i felicitacions
Cover Preguntes freqüents (FAQs) Les més consultades Afiliació, beneficiaris i cotització
Cover Prestacions Prestacions Sanitàries Canvis d'Entitat mèdica Les més consultades Prestacions Socials
Procediments, recursos, impresos, Oficines i altres gestions amb MUFACE Serveis electrònics de MUFACE i identificació electrònica
Testamento vital, voluntades anticipadas o instrucciones previas
Cover Actualitat Notícies Actualidad MUFACE Revista MUFACE Actualitat i Revista Muface
Inicio
  • Història de MUFACE
  • Qui som
  • Què femmos
  • Transparència
  • Normativa
  • Dades obertes
  • Privacitat i protecció de dades personals
  • MUFACE y la violencia de género
  • Sistema intern d'informació
  • Cover Sobre MUFACE
  • Qui poden ser mutualistes
  • Els qui poden ser beneficiaris
  • Drets i obligacions
  • Procediments bàsics (actualització dades, alta, baixa i reactivació)
  • Cotització
  • Promocións
  • Les meues dades i certificats
  • Cover Mutualistes
  • Assistència Sanitària en territori nacional
  • Assistència sanitària a l'estranger
  • Troba al teu metge
  • Cover Assistència sanitària
  • Sanitàries
  • Farmacèutiques
  • Socials
  • Descàrrega d'impresos
  • Programas preventivos de alcance general, cribados, VIH, vacunación y programa antitabaco
  • Cover Prestacions
  • Contacta amb Muface
  • Com obtindre la identificació digital
  • Recursos administratius i reclamacions de responsabilitat patrimonial
  • Queixes, suggeriments i felicitacions
  • Preguntes freqüents (FAQs)
  • Testamento vital, voluntades anticipadas o instrucciones previas
  • Cover Atenció al mutualista
  • Notícies
  • Actualidad MUFACE
  • Revista MUFACE
  • Actualitat i Revista Muface
  • Cover Actualitat

Necessites ajuda?

Pots contactar amb MUFACE a través del següent formulari de contacte.

Anar al formulari de consulta
Mutualistes
  • Qui poden ser mutualistes
  • Els qui poden ser beneficiaris
  • Drets i obligacions
    • Document d'afiliació
    • Règim de cotitzacions 2023
    • Préstecs hipotecaris per a adquisició d'habitatge i altres ofertes especials del BBVA
      • Premio de pintura 2019
    • Oferta Paradores
    • Colegio de Huérfanos de la Armada en Madrid
  • Les meues dades i certificats
  1. Inicie
  2. Mutualistes

Drets i obligacions

Els seus drets com a mutualista

  • Rebre assistència sanitària en tota Espanya a través dels serveis mèdics de l'entitat triada, a la prestació farmacèutica i complementàries, necessàries per a conservar o restablir la seua salut i la dels seus beneficiaris.
  • En cas d'incompliment per part de la seua entitat, en algun dels punts del concert en sol·licitar assistència, podrà reclamar davant MUFACE la defensa del seu dret, d'acord amb el procediment establit en aquest concert.
  • Rebre assistència sanitària en desplaçaments temporals a l'estranger com a conseqüència d'un accident, malaltia, embaràs o part sorgits o agreujats de manera imprevista durant la seua estada en l'exterior.
  • La lliure elecció per a la prestació de l'assistència sanitària entre el sistema sanitari públic i les entitats d'assegurança d'assistència sanitària concertades, podent canviar el servei triat durant el mes de gener de cada any, si així el desitja.. Entre en l'apartat específic de canvi d'entitat, Canvi d'entitat sanitària.
  • Rebre una atenció personalitzada, contactant amb l'Oficina d'Informació al Mutualista, telefonant al 060, a través del Formulari en la pàgina web, també disponible en l'App de Muface, o a través de les oficines dels nostres Serveis Provincials o Oficines Delegades, totes elles amb cita prèvia
  • Incloure com a beneficiaris al seu cònjuge, descendents i ascendents, sempre que no estiguen protegits pel Sistema Nacional de Salut i complisquen tots els requisits.
  • Recaptar de MUFACE una valoració de les unitats mèdiques de seguiment depenents de l'INSS/INSS, en aquelles situacions d'incapacitat temporal en les quals es denegue la llicència per existir contradicció entre el comunicat de baixa i el sentit de l'informe emés per les unitats mèdiques de l'òrgan de personal.
  • Accedir al programa d'ajudes socials previstes per a situacions d'especial necessitat.
  • Presentar queixes i suggeriments respecte als serveis de MUFACE, formular recursos administratius i reclamacions de responsabilitat patrimonial, així com reclamacions per assistència sanitària d'entitats concertades.

Les seues obligacions com a mutualista

  • Mantindre en MUFACE les seues dades i els dels seus beneficiaris permanentment actualitzats (destinació, domicili, cos de pertinença, correu electrònic, telèfon…). Qualsevol variació haurà de notificar-la a MUFACE. En la seu electrònica pot modificar directament les seues dades amb Cl@ve, certificat digital o DNI electrònic, en l'apartat "Actualització de dades" (amb sistema de doble verificació). Igualment, pot actualitzar dades bàsiques de contacte a través de l'APP, previ registre (AVÍS: Este servei en l'App està suspés temporalment per a modificar telèfon mòbil e email. Faça el seu canvi en la seu electrònica. Gràcies.)
  • A partir dels 14 anys és obligatori comunicar a MUFACE el DNI dels seus beneficiaris, si no s'ha comunicat amb anterioritat. Recorde que els requisits per a posseir la condició de beneficiari són: convivència, dependència econòmica i no ser titular ni beneficiari d'un altre dret a l'assistència sanitària. La condició de beneficiari s'extingeix en el moment en què s'incomplisca qualsevol d'ells. Haurà de notificar-ho a MUFACE per a procedir a la seua baixa.
  • Ha d'utilitzar els mitjans concertats que consten en el catàleg de serveis de la seua entitat, fins i tot quan es requerisca atenció urgent. Si per decisió pròpia o dels seus familiars, utilitzen mitjans no concertats amb la seua entitat, hauran d'abonar, sense dret a reintegrament, les despeses que puguen ocasionar-se, excepte en els supòsits excepcionals previstos en el concert.
  • El talonari de receptes és un document oficial, personal i intransferible, i està destinat a l'ús del titular i els seus beneficiaris. En el cas de mutualistes d'opció pública, el talonari en paper només pot utilitzar-se per a supòsits de prescripció de vacunes o fórmules magistrals, o en desplaçaments temporals a una altra comunitat autònoma, sempre en l'àmbit dels serveis públics de salut, i en cap supòsit poden fer-se prescripcions utilitzant aquest document oficial per facultatius que no pertanguen als esmentats serveis públics de salut, ni en ocasió de cap acte mèdic que estiga fora d'aquest àmbit. En el cas de mutualistes que han triat entitat concertada per a l'assistència sanitària nacional, els facultatius hauran de pertànyer al quadre mèdic de l'entitat triada i l'acte de prescripció ser realitzat en el marc de la prestació d'assistència sanitària de la Mutualitat. Finalment, el col·lectiu mutualista adscrit al Concert d'Assistència Sanitària en l'Exterior (titulars i beneficiaris) no pot fer ús de talonari de receptes en paper. Vosté com a mutualista és el depositari o depositària del seu/s talonari/s de receptes, sent el responsable de la seua custòdia i correcte ús, per la qual cosa una utilització indeguda en algun cas dels citats o un altre similar donarà lloc a la reclamació de reintegrament per prestació indeguda, o si escau a les sancions que procedisquen per infracció de reglament.
  • Per a rebre assistència sanitària acudirà al seu centre assistencial o servei mèdic degudament acreditat..
  • A partir de l'1 de març de 2019, els mutualistes obligatoris en actiu hauran de presentar les sol·licituds de Prestacions Dentàries i Oculars utilitzant els processos electrònics "Sol·licitud de Prestacions Dentàries" i "Sol·licitud de Prestacions Oculars" de la nostra Seu en https://sede.muface.gob.es/. Per a això, han d'obtindre certificat digital, DNI electrònic, o la identificació Cl@ve. Destaquem la identificació Cl@ve, que permet interactuar amb Muface i altres administracions i organismes sense necessitat de targeta o programari afegit. Per a registrar-se conega les oficines de MUFACE en les quals es presta este servei, o en Cl@ve.

  • Els mutualistes hauran de demanar cita prèvia en totes les oficines de MUFACE. Busque la seua oficina en Oficines amb Cita Prèvia i veja la manera de sol·licitar-la.

Recomanacions

  • Mantinga les seues dades actualitzades. En la seu electrònica pot modificar directament les seues dades amb Cl@ve, certificat digital o DNI electrònic, en l'apartat "Actualització de dades" (amb sistema de doble verificació). Igualment, pot actualitzar dades bàsiques de contacte a través de l'APP , previ registre (AVÍS: Este servei en l'APP està suspés temporalment per a modificar telèfon mòbil e email. Faça el seu canvi en la seu electrònica. Gràcies.).
  • Facilite el seu correu electrònic i telèfon mòbil per a una comunicació més immediata en el seu Servei Provincial o Oficina Delegada.
  • La majoria dels tràmits poden realitzar-se electrònicament. Estalvie's desplaçaments i esperes utilitzant, d'una manera molt senzilla, la seu electrònica de MUFACE. Per a la utilització de serveis electrònics, MUFACE està adaptant-se a Cl@ve, com platafoma d'identificació comuna, per la qual cosa es recomana registrar-se en Cl@ve. Cl@ve li permetrà accedir a determinades prestacions i a molts altres serveis de les administracions públiques sense necessitat de targeta o programari afegit, i pot registrar-se presencialment o de manera telemàtica.
  • Registre's en l'App i conega els serveis que oferix.
  • Pot presentar qualsevol altre escrit o comunicació, que no estiga contemplat en la Seu Electrònica, a través del Registre Electrònic Comú (REC). Per a utilitzar el Registre Electrònic Comú s'ha de disposar de DNI electrònic o certificat electrònic en vigor.
  • Quan acudisca personalment a un servei o delegació de MUFACE per a realitzar qualsevol gestió ha d'estar acreditat. En cas que siga el seu representant qui l'efectua, portarà una autorització expressa. Existeixen Oficines que exigeixen cita prèvia per a rebre atenció presencial, entre ací per a conéixer-les.
  • En cas de desplaçaments temporals a l'estranger a Europa, la Targeta Sanitària Europea (TSE) l'ajudarà en el cas que necessite assistència sanitària. La TSE és un document personal i intransferible del qual cada mutualista i els seus beneficiaris hauran de disposar i que serà vàlida durant dos anys.

 

  • Contacte
  • Mapa web
  • Avís Legal
  • Accessibilitat
  • Politica de cookies

Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència - Finançat per la Unió Europea - NextGenerationEU

© 2025 Mutualitat General de Funcionaris Civils de l'Estat.

Política de cookies

Este lloc web utilitza cokkies pròpies i de tercers per a oferir un millor servici. Si contínua navegant considerem que accepta el seu ús.

Veure política de cokkies