Pots contactar amb MUFACE a través del següent formulari de contacte.
Telèfon 060
Qualsevol consulta relativa a MUFACE pot ser realitzada telefònicament telefonant al 060, en el qual s'integra l'Oficina d'Informació al Mutualista (OIM). Es facilita informació general a través de locucuones automàtiques no interactives, i si es desitja contactar amb l'OIM ha de sol·licitar-se operador.
Conforme al que s'estableix en la Resolució de 27 de juliol de 2023, de la Secretaria d'Estat de Telecomunicacions i Infraestructures Digitals (BOE del 07/08/2023), per la qual es modifica la Resolució de 30 de novembre de 2011, a partir del 8 de novembre de 2023, el cost de la trucada al telèfon 060 serà fix, tarifant-se com una crida de 60 segons, independentment de la seua duració.
Per a veure horaris i altres dades sobre este servei, així com el seu cost, entreací.
ALTRES SERVEIS DISPONIBLES A través DEL TELÈFON 060:
SERVEI AUTOMATITZAT DE TALONARIS. Telefone al 060 en qualsevol moment ( 365 x24) i sol·licite el seu talonari, Només necessita el seu DNI i codi postal. El rebrà per correu postal.Quan anomene, diga "Talonari MUFACE".
PETICIÓ DE CITA PRÈVIA. Ha de sol·licitar cita prèvia a través del telèfon 060 en moltes oficines de MUFACE, entre ací per a veure quins són.Quan anomene, diga "Cita Prèvia MUFACE".
Un Centre d'Atenció a l'Usuari (CAU) específic per a tramitació electrònica. Si té dubtes sobre accés als processos electrònics,o la seua manera d'ús, telefone al 060 i diga: "problema tramitació electrònica MUFACE". Allí poden ajudar-lo.
També podeu realitzar la vostra consulta en qualsevol moment a través del Formulari d'atenció a mutualistes, sense previ registre, per dues vies:
*App MUFACE (per a Android i IOS, respectivament a Google Play i App Store), Aquest servei no necessita registre, només cal descarregar l'App. Si voleu registrar-se per a altres serveis, entre aquí: APP Mòbil