MUFACErekin harremanetan jar zaitezke harremanetarako formulario honen bidez.
060 telefonoa
MUFACEri buruzko edozein kontsulta telefonoz egin daiteke 060 zenbakira deituta, eta hor sartzen da Mutualistarentzako Informazio Bulegoa (MNE). Lokuzio automatiko ez-interaktiboen bidez ematen da informazio orokorra, eta OIMrekin harremanetan jarri nahi izanez gero, operadorea eskatu behar da.
Telekomunikazio eta Azpiegitura Digitalen Estatu Idazkaritzaren 2023ko uztailaren 27ko Ebazpenean ezarritakoaren arabera (2023/08/07ko BOE), 2023ko azaroaren 8tik aurrera, 060 telefonorako deiaren kostua finkoa izango da, eta 60 segundoko dei gisa tarifatuko da, iraupena edozein dela ere.
Ordutegiak eta zerbitzu horri buruzko beste datu batzuk ikusteko, baita zerbitzuaren kostua ere, hauen artean: hemen.
060 TELEFONOAREN BIDEZ ESKURA DAITEZKEEN BESTE ZERBITZU BATZUK:
TALOITEGIEN ZERBITZU AUTOMATIZATUA. Deitu 060ra edozein unetan ( 365 x 24) eta eskatu taloitegia. NANa eta posta-kodea besterik ez duzu behar. Postaz jasoko duzu postal.Cuando, deitu, esan "MUFACE taloitegia".
AURRETIKO ZITA ESKATZEA. Hitzordua eskatu behar duzu 060 telefonoaren bidez MUFACEko bulego askotan. hemen zein son.Cuando telefono-zenbakitara deitzeko, esan "MUFACEko aurretiko hitzordua".
Tramitazio elektronikorako berariazko Erabiltzailearentzako Arreta Zentroa (EAZ). Prozesu elektronikoetara sartzeari edo horiek erabiltzeko moduari buruzko zalantzak badituzu, deitu 060 zenbakira eta esan "MUFACE izapidetze elektronikoaren arazoa". Han lagun diezaiokete.
Hau ere egin dezakezu: zure kontsulta edozein unetan, mutualistei arreta emateko web formularioaren bidez, aldez aurretik erregistratu gabe, bi bidetatik:
*App MUFACE (Androiderako eta IOSerako, hurrenez hurren, Google Play-n eta App Store-n). Zerbitzu honek ez du erregistrorik behar; nahikoa da aplikazioa deskargatzea. Beste zerbitzu batzuetarako erregistratu nahi baduzu, sartu hemen: Mugikorreko aplikazioa