dnt-close-session
  • MUFACEren egoitza elektronikoa
  • X
  • LinkedIn
  • Castellano
  • Català
  • Euskara
  • Galego
  • Valencià
Gobierno de España, ministerio para la transformación digital y de la función pública, abre en ventana nueva
MUFACE, abre en ventana nueva
Hasiera
Ren azala MUFACEri buruz MUFACEren historia
Ren azala Nor gara?
Ren azala Organigrama Zuzendaritza-taldearen curriculuma
Ren azala Calidad y participación Calidad en MUFACE
Ren azala MUFACEn parte hartzea
Ren azala MUFACE kolektiboari egindako gogobetetze-inkestak INKESTAK 2025 INKESTAK 2024 INKESTAK 2023 INKESTAK 2022
RSC, Mutualidad Saludable y Declaración de Luxemburgo Enplegu publikoa MUFACEn
Ren azala Zer egiten dugu? Xedea, ikuspegia eta balioak Araudia Norekin egiten dugu lan Zerbitzuen Karta Urteko memoria
Ren azala Gardentasuna eta erantzukizuna
Ren azala Informazio instituzionala, antolaketa eta planifikazioa Plan MUFACE Avanza 2021-2023 (2024ra luzatuta) Plan MUFACE Avanza 2021-2023 Plan de Recuperación, Transformación y Resiliencia en MUFACE
Garrantzi juridikoko informazioa
Ren azala Ekonomia-, aurrekontu- eta ondare-informazioa (enkanteak) Aurrekontua Urteko Kontauak Kontratatzailearen profila Goi-kargudunen ordainsariak Ondare-eragiketak (enkanteak)
Araudia Datu irekiak
Ren azala Pribatutasuna eta datu pertsonalen babesa Datuak babesteko araudia
Ren azala Tratamenduaren jardueren erregistroa MUFACEren babes-ekintza osasun-laguntzako prestazioei dagokienez MUFACEren gizarte-arloko babes-ekintza MUFACEk sustatutako hedapen-jarduerak MUFACEren zerbitzu zentraletarako sarbidearen kontrolarekin eta bideozaintzako datuekin lotutako jarduerak. MUFACEren giza baliabideen kudeaketarekin zerikusia duten jarduerak MUFACEren Erregistro Bulegoarekin zerikusia duten jarduerak MUFACEko langileentzako lan-arriskuen prebentzioarekin lotutako jarduerak MUFACEri egindako kotizazioekin lotutako jarduerak Auzitegiekiko jarduketak Mutualismo Administratiboaren Erregimeneko Kolektiboaren Afiliazioa eta Kudeaketa MUFACEren Agenda Instituzionala MUFACEko kide anitzeko organoetan parte hartzea Mutualistari Informazioa emateko Bulegoan jasotako kontsultak MUFACEren ondare higiezinaren kudeaketa Kexak/Iradokizunak/Zorion-emateak Administrazio-errekurtsoak Ondare erantzukizuna Administrazio-egintzak berrikustea
Datu pertsonalak dituen eskubideei dagokienez. Solicite información al Delegado de Protección de Datos de MUFACE MUFACEk sustatutako zabalkunde-jarduerak
MUFACE eta genero-indarkeria Barruko informazio-sistema
Ren azala Mutualistak Nor izan daiteke mutualista? Nor izan daiteke onuraduna? Eskubideak eta betebeharrak
Ren azala Oinarrizko prozedurak (datuak eguneratzea, alta, baja eta berraktibatzea) Afiliazio Agiria
Ren azala Kotizazioa Kotizazio araudia
Ren azala Sustapenak BBVA (eskaintza bereziak eta beste etxebizitza erosteko hipoteka-maileguak
Ren azala BBVA saria Premio de pintura 2019
Oferta Paradores Colegio de Huérfanos de la Armada en Madrid
Nire Gestioak Karpeta
Ren azala Osasun-laguntza
Ren azala Osasun-laguntza lurralde nazionalean Osasun-zerbitzu publikoak
Ren azala Osasun-laguntzako aseguru-erakundeak Zerbitzuak eskuratzeko arauak
Entitate sanitarioaren aldaketa Larrialdiko arreta Garraio Sanitarioa Novedades Conciertos de Asistencia Sanitaria 2025-2027
Ren azala Osasun-laguntza atzerrian Mutualistak eta haien onuradunak, destinatuak edota atzerrian bizi direnak Irakasle bisitariak estatu batuetako eta kanadako ikastetxeetan
Ren azala Aldi baterako kanporako joan-etorriak Europako Osasun Txartela (EOT) eta CPS Nola lortu Europako Osasun Txartela?
Ren azala Aurkitu zure medikua Erakunde itunduak Osasun-zerbitzu publikoak
Ren azala Katalogo medikoak eta zerbitzuak
Ren azala Autonomia Erkidegoa - Andaluzia Probintzia - Almeria Probintzia - Cádiz Probintzia - Kordoba Probintzia - Granada Probintzia - Huelva Probintzia - Jaen Probintzia - Málaga Probintzia - Sevilla
Ren azala Autonomia Batasuna- Aragoi Probintzia - Huesca Probintzia - Teruel Probintzia - Zaragoza.
Autonomia Batasuna- Asturiasko Printzerria Autonomia Batasuna- Balear Uharteak
Ren azala Autonomia Batasuna- Kanariar Uharteak Probintzia - Las Palmas Probintzia - Santa Cruz de Tenerife
Autonomia Batasuna- Kantabria
Ren azala Autonomia Batasuna- Gaztela-Mantxa Probintzia - Albacete Probintzia - Ciudad Real Probintzia - Cuenca Probintzia - Guadalajara Probintzia - Toledo
Ren azala Autonomia Batasuna- Gaztela eta Leon Probintzia - Avila Probintzia - Burgos Probintzia - León Probintzia - Palentzia Probintzia - Salamanca Probintzia - Segovia Probintzia - Soria Probintzia - Valladolid Probintzia - Zamora
Ren azala Autonomia Batasuna- Katalunia Probintzia - Bartzelona Probintzia - Girona Probintzia - Lleida Probintzia - Tarragona
Ren azala Autonomia Batasuna- Valentziako Erkidegoa Probintzia - Alacant Probintzia - Castellón Probintzia - Valentzia
Ren azala Autonomia Batasuna- Extremadura Probintzia - Badajoz Probintzia - Cáceres
Ren azala Autonomia Erkidegoa - Galizia Probintzia - Coruña Probintzia - Lugo Probintzia - Ourense Probintzia - Pontevedra
Autonomia Batasuna- Errioxa Autonomia Batasuna- Madril Autonomia Erkidegoa - Murtzia Autonomia Erkidegoa - Nafarroa
Ren azala Euskal Autonomia Erkidegoa Probintzia - Araba Probintzia - Gipuzkoa Probintzia - Bizkaia
Autonomia Erkidegoa - Ceuta Autonomia Erkidegoa - Melilla
Ren azala Prestazioak
Ren azala Sanitarioak Hortzetarako prestazioak Begietarako prestazioak Material ortoprotesikorako prestazioa Bestelako Prestazio Osagarriak Hortz- eta begi-prestazioak
Ren azala Farmazeutikoak Dispensación en hospitales y centros con cargo a la Mutualidad Farmaziako gastuak itzultzea eta produktu dietetikoak Ospitaleetan eta zentroetan dispentsatzea, erakundearen kargura
Ren azala Dispensación con receta en oficina de farmacia y visados Errezeta taloitegia
Gratuidad de prestación farmacéutica derivada de accidente en acto de servicio Autorización para prescripción farmacéutica mutualistas de profesión médica en situación de jubilación Berrordainketa farmazeutikorako laguntzak
Ren azala Gizarte-prestazioak
Ren azala Ezintasuna Aldi baterako ezintasuna eta haurdunaldiko arriskua Aldi baterako ezintasunagatiko sorospena Gaixotasunagatiko lizentzia ukatu ondorengo mediku-azterketa Zerbitzu-egintzako istripu batetik edo lanbide-gaixotasun batetik eratorritako eskubideak Baliaezintasun gabeko lesio iraunkorrengatiko kalte-ordaina Baliaezintasun Handia
Ren azala Haurdunaldiko eta eradoskitzaro naturaleko arriskua Haurdunaldiko arriskuaren ondoriozko sorospena Edoskitzaro naturaleko arriskuagatiko sorospena
Ren azala Familia-Prestazioak Seme edo alaba edo adingabe bat familian hartzeagatik jasotzen den prestazioa, desgaitasuna duena Erditze edo adopzio anizkoitzagatiko ordainketa bakarreko prestazio ekonomikoa Subsidio especial en caso de parto, adopción o acogimiento múltiples
Ren azala Babes soziosanitariorako laguntzak Autonomia pertsonala errazteko laguntzak Gaixotasun psikiatriko kronikoa duten pertsonei arreta emateko laguntzak Droga-mendekotasuna eta bestelako mendekotasunak artatzeko laguntzak Egoitza lagunduetan edo eguneko eta gaueko zentroetan aldi baterako egonaldiak egiteko laguntzak Gaixotasun zeliakoa duten pertsonentzako laguntzak Gaixotasun onkologikoa duten pertsonentzako laguntzak Aurreko laguntzen ondorioak luzatzeko laguntzak (2024rako deialdiaren ebazpenaren 9. epigrafea)
Ren azala Bestelako gizarte- laguntzak Heriotza-sorospena Erretiro sorospena Heriotza-sorospena Ehorzketarako laguntza Laguntza asistentzialak Ikasketa bekak mutualistentzat Ikasteko bekak, Legado Casado de la Fuenteren kontura
Ren azala Funts bereziko prestazioak Heriotza-sorospena Erretiro-pentsioa Alarguntza-pentsioa Zurztasun-pentsioa Heriotza-sorospena
Genero indarkeriaren biktima diren emakumeentzako laguntza Podologia Zerbitzuak
Ren azala Inprimakiak deskargatzea Zerbitzu Osagarriak. Farmazia-prestazioa. Osasun-laguntzako gastuak ordaintzeko. Ezgaitasuna. Inprimakien laguntza haurdunaldiko arriskuagatik eta edoskitze naturalaren garaiko arriskua Familiako prestazioak Gizarte eta osasun alorreko laguntzak. Bestelako Gizarte-laguntzak inprimakiak
Ren azala Programas preventivos de alcance general, cribados, VIH, vacunación y programa antitabaco Prevención del VIH Programas de cribado Programa Antitabaco MUFACE Txertaketa
Ren azala Mutualistarentzako arreta
Ren azala Jarri harremanetan MUFACErekin Información a Mutualistas Formulario
Ren azala Gure bulegoak
Ren azala Zerbitzu probintzialak eta bulego delegatuak
Ren azala Andaluzia Almeria MUFACEKO zuzendaritza probintziala, Cadiz Kordoba MUFACEKO zuzendaritza probintziala, Granada MUFACEKO zuzendaritza probintziala, Huelva MUFACEKO zuzendaritza probintziala, Jaén Malaga Sevilla
Ren azala Aragoi MUFACEKO huescako zuzendaritza probintziala Teruel, MUFACEKO probintzia zuzendaritza Zaragoza
MUFACEKO zuzendaritza probintziala asturiasen. Balear Uharteak
Ren azala Kanariak MUFACEKO zuzendaritza probintziala, Las palmaseko MUFACEKO zuzendaritza probintziala, Tenerife
MUFACEKO zuzendaritza probintziala, Kantabria
Ren azala Gaztela-mantxa MUFACEKO zuzendaritza probintziala, Albacete Ciudad Real Cuenca Guadalajara Toledo
Ren azala Gaztela eta Leon Avila Burgos Leon Palentzia Salamanca Segovia Soria Valladoliden Zamora
Ren azala Katalunia Bartzelona Girona Tarragona Lleida
Ren azala Valentziako Erkidegoa Alacant Castelló Valentzia
Ren azala Extremadura Badajoz Caceres
Ren azala Galizia A Coruña Lugo Ourense
Ren azala Pontevedra Pontevedra Vigo
Errioxa Madrilgo Erkidegoa Murtziako eskualdea Nafarroako Foru Komunitatea
Ren azala Euskadi Araba Gipuzkoa Bizkaia
Melilla Zeuta
Ren azala Canarias Las Palmas
Hitzordua Cita para videoconferencia (programa piloto)
Ren azala Telefono bidezko arreta MUFACE 75 060 telefonoa Zerbitzu probintzialak eta bulego delegatuak
Ren azala Zerbitzu elektronikoak Egoitza elektronikora APP mugikorra Erregistro Elektroniko Komuna
Ren azala Nola lortu identifikazio digitala Cl@ve
Administrazio-errekurtsoak eta ondare-erantzukizuneko erreklamazioak Kexak, iradokizunak eta zorionak
Ren azala Maiz egiten diren galderak (Faq) Gehien kontsultatzen direnak Afiliazioa, onuradunak eta kotizazioa
Ren azala Prestazioak Osasun-prestazioak Entitate medikoaren aldaketak Osasun-prestazio osagarriak Gizarte-prestazioak
Prozedurak, baliabideak, inprimakiak, bulegoak eta MUFACErekin egindako beste kudeaketa batzuk MUFACEren zerbitzu elektronikoak eta identifikazio elektronikoa
Bizi-testamentua, aurretiazko borondateak edo aurretiazko jarraibideak
Ren azala Gaurkotasuna Albisteak MUFACEren gaurkotasuna MUFACE Aldizkariak Gaurkotasuna eta MUFACE Aldizkaria
Hasiera
  • MUFACEren historia
  • Nor gara?
  • Zer egiten dugu?
  • Gardentasuna eta erantzukizuna
  • Araudia
  • Datu irekiak
  • Pribatutasuna eta datu pertsonalen babesa
  • MUFACE eta genero-indarkeria
  • Barruko informazio-sistema
  • Ren azala MUFACEri buruz
  • Nor izan daiteke mutualista?
  • Nor izan daiteke onuraduna?
  • Eskubideak eta betebeharrak
  • Oinarrizko prozedurak (datuak eguneratzea, alta, baja eta berraktibatzea)
  • Kotizazioa
  • Sustapenak
  • Nire Gestioak Karpeta
  • Ren azala Mutualistak
  • Osasun-laguntza lurralde nazionalean
  • Osasun-laguntza atzerrian
  • Aurkitu zure medikua
  • Ren azala Osasun-laguntza
  • Sanitarioak
  • Farmazeutikoak
  • Gizarte-prestazioak
  • Inprimakiak deskargatzea
  • Programas preventivos de alcance general, cribados, VIH, vacunación y programa antitabaco
  • Ren azala Prestazioak
  • Jarri harremanetan MUFACErekin
  • Nola lortu identifikazio digitala
  • Administrazio-errekurtsoak eta ondare-erantzukizuneko erreklamazioak
  • Kexak, iradokizunak eta zorionak
  • Maiz egiten diren galderak (Faq)
  • Bizi-testamentua, aurretiazko borondateak edo aurretiazko jarraibideak
  • Ren azala Mutualistarentzako arreta
  • Albisteak
  • MUFACEren gaurkotasuna
  • MUFACE Aldizkariak
  • Gaurkotasuna eta MUFACE Aldizkaria
  • Ren azala Gaurkotasuna

Laguntza behar duzu?

MUFACErekin harremanetan jar zaitezke harremanetarako formulario honen bidez.

Kontsulta-formulariora joan
Nortzuk gara
    • Zuzendaritza-taldearen curriculuma
    • Calidad en MUFACE
        • INKESTAK 2025
        • INKESTAK 2024
        • INKESTAK 2023
        • INKESTAK 2022
  • RSC, Mutualidad Saludable y Declaración de Luxemburgo
  • Enplegu publikoa MUFACEn
  1. Hasiera
  2. MUFACEri buruz
  3. Nor gara?
  4. Calidad y participación
  5. MUFACEn parte hartzea
  6. MUFACE kolektiboari egindako gogobetetze-inkestak

INKESTAK 2025

Inkesta

1) Hitzartutako errezeta elektronikoaren funtzionamenduari eta egin beharreko hobekuntzei buruzko inkesta

Apirilean bi galdetegi bidali zaizkie, hurrenez hurren, aukera hitzartuko mutualistei eta aseguru-entitateetako medikuei. Lehenengo kasuan, MUFACEk zuzenean bidaltzen ditu inkestatutako pertsonak; bigarrenean, ASISA eta ADESLAS aseguru-etxeen bidez bidaltzen zaie.

SIREM errezeta ezarrita dagoen komunitateetan zerbitzuarekiko gogobetetzeari buruzkoak dira, bai eta zerbitzua hobetzeko proposamenari buruzkoak ere, zerbitzua fakultatibo gisa erabilita.

Emaitzen laburpena argitaratuko da.

.2) MUFACEren aurrerapen digitalari buruzko pertzepzio mutualistari buruzko inkesta

2025eko urtarrilaren 17an, bi galdera-sorta egin zitzaizkien mutualistei, ardatz nagusi honekin: MUFACEren aurrerapen digitalei buruz taldeak duen pertzepzioa aztertzea. Plan Avanza 2021-2024 exekutatu ondoren, zeinean estrategia nagusietako bat transformazio digitala baita, mutualistak prozedura erabilienean izapide elektronikora behartutako subjektu gisa aktibo deklaratzeak eragin zuen bultzadaren ondoren, kolektiboaren iritzia jaso beharra zegoen, digitalizazioa hedatzeko proiektu berrien ideiaren aurrean, betiere arrakala digitalari erreparatuta.

Bi inkestak eta horien emaitzak aztertuko dira ondoren.

1. inkesta. Ikasketa bekak

2024an ikasketa-beka izan duten mutualista guztiek osatzen duten unibertsoa oinarri hartuta, lagin oso zabala erabaki zen, ausazkotasuna ziurtatzeko eta esangura estatistikorako erantzun-tasa nahikoa lortzeko. Madril eta Bartzelonako 562 mutualistak osatzen zuten sortutako lagina. Lagin horretatik 130 erantzun lortu ziren (% 23,13ko erantzun-tasa).

Ikasketa-beken tramitazioa baloratzeko galde-sorta oso erraza da, eta prozedurari eta prestazioari berari buruzko balioespen-galderez osatuta dago.

Madril eta Bartzelonako zerbitzu probintzialen arteko alde nagusia da Bartzelonan probintzia berean bideratu direla Madrilgo espedienteak, berriz, Zamoraren "elkarlaneko kudeaketa" bidez bideratu ziren. . Hau da, laguntzaren zenbatekoa, informazioa lortzeko bideak berdinak dira eta, aurkezpen prozedura erabat elektronikoa denez, laguntzaren eskaera aurkeztea berdina da bi probintzietan. Alde esanguratsu bakarra espedientearen tramitazioan eta ebazpenean egongo da. Madrilen kasuan espedientea bideratu eta beste SP batek (Zamora) ebatziko du eta, ondoren, Madrilgo SPk egingo du prestazioaren ordainketa.

Alderdirik interesgarriena ebazpenaren azkartasunaren balorazioa da, eskaeraren sinpletasunaren, argitasunaren eta zenbatekoaren aurretik doana. Bataren eta bestearen balorazioaren arteko aldea +0.63koa da, Bartzelonaren alde. Aldea ez da puntu batera iristen, baina, nolanahi ere, prozeduraren beste faseetan dagoen aldearen ia bikoitza da. Hau da, pentsa dezakegu mutualistek beren espedientea deslokalizatuta tramitatzearen ondorioak jaso ditzaketela. Hala ere, kontuan hartu behar da balorazioa oso altua dela bi probintzietan (9,1 eta 9,73 10etik). Nabarmentzekoa da zerbitzua erraza eta argia dela eskaera egiteko orduan (7,69 eta 7,55, hurrenez hurren). Gutxien baloratzen dena prestazioaren zenbatekoa da (5,33).

Bestalde, lagin osoari ere galdetu zaio MUFACEren bulego batean zuzenean eskatzea gustatuko litzaieken ala ez: emaitza da laurden batek bakarrik (% 24,3) nahiko luketela horrela egin. Datua adinaren (zenbat eta adin txikiagoa, orduan eta portzentaje txikiagoa) eta probintziaren (handiagoa Bartzelonan Madrilen baino) arabera gurutzatu da, baina aldeak ez dira behar bezain adierazgarriak.

Nolanahi ere, eskaera aurrez aurre aurkezteko aukera planteatzean kanalen dibertsifikazio gisa planteatzen denez (hau da, elektronika erabilgarri egongo litzateke), ondoriozta dezakegu digitalizazioan atzera egiteari dagokionez ez dagoela eskaera hautemangarririk.

Inkesta 2. Zerbitzu elektronikoekiko eta aurrerapen digitalarekiko gogobetetasuna.

Bigarren galdetegia, aurrerapen digitalari buruzkoa, unibertso osoari zuzenduta zegoen, hau da, kolektibo osoari (milioi eta erdi pertsona mutualista baino gehiago); beraz, lagin bat egitea beste aukerarik ez zegoen.

MUFACEk aldez aurretik galdetegi orokorrak egiten izandako esperientzia dela eta,20.000 aleko lagin bat egitea eta kuotak sartzea erabaki zuen, banaketa probintziala egokia izan zedin. Ausazko laginketa sistematikoa egin zen, bi etapatan: lehenik eta behin, letra bat zozketatu zen (“L” letra aukeratuta atera zen), eta, ondoren, probintzia edo hiri autonomo bakoitzeko lagina osatzeko, lehen abizena letra horrekin hasten zen banakoak aukeratu ziren.

Azkenik 2.689 elkarrizketa lortu ziren (% 13,45eko erantzun-tasa).. Probintzien araberako azken banaketak puntu bateko marjina du, bi probintziatan izan ezik: Avila (negatiboa) eta Bartzelona (positiboa).

Emaitza hainbat ataletan laburbil dezakegu:

1) Mutualistek nahiago dute izapideak bitarteko elektronikoen bidez egin, erosoak eta azkarrak baitira.

Mutualisten % 67,71k adierazi dute MUFACErekiko izapideak egoitza elektronikoaren edo mugikorreko aplikazioaren bidez egin ohi dituztela, eta adin-tarte guztietan, 75 urtetik gorakoetan barne, gehien gustatzen zaien modua dela. (Irudia)

Mufacen tramiteak nola egiten diren erakusten duen irudia

Bitarteko elektronikoak erabiltzeko arrazoi nagusiak erosotasuna (%71,82) eta azkartasuna (%15,85) dira.

imagen 2 motivos de usos

2) SSPPetara jotzen duten mutualista gehienak funtzionario baten laguntza lortzeko edo izapidea elektronikoki egiteko aukerarik ez dutelako egiten dute.

Mutualisten % 17,4k egiten dituzte izapideak SSPPetan, 65 urtetik gorakoek gehienbat (% 55,12). Aurrez aurre joateko arrazoi nagusiak hauek dira: funtzionario baten laguntza lortzea izapidea egitean (% 39,1), izapidea elektronikoki eskuragarri ez dagoelako (% 20,3) edo bulegora joatea erosoa zaiolako (% 20,09).

3) MUFACEren bulegoetako arretak balorazio positiboa du, baina telefono bidezko arreta hobetzea eskatzen da, mutualitatearen beste inkesta batzuetan agerian geratu den bezala

MUFACEren bulegoetan item guztietatik jasotako arretaren balorazioak balorazio positiboak lortu ditu guztietan (10etik 7ren inguruan). Gainera, probak gainditu dituzte adin-talde guztietan, telefono bidezko arretan izan ezik; izan ere, 46 urtetik beherakoek arreta pixka bat jasotzen dute, 4.87ko balorazioa baino ez baitute jaso (10etik).

4) Zerbitzu digitalek oso balorazio positiboak lortzen dituzte, batez ere adinekoen artean.

MUFACEren egoitza elektronikoak, aplikazio mugikorrak eta informazio-zerbitzu elektronikoek balorazio onak lortu dituzte mutualisten artean. Nabarmentzekoa da 65 urtetik gorakoek ongi erabiltzen dituztela tresna horiek. Izan ere, batez besteko orokorraren gainetik daude, eta gehienek uste dute sistema erosoa eta azkarra dela (% 88,46).

5) Mutualistak uste dute berebiziko garrantzia duela errezetak modu digitalean bisatzeko zerbitzua martxan jartzeak eta, neurri txikiagoan, bideo-dei bidez pertsonalki artatua izateko aukera. Hori bat dator hitzartutako errezeta elektrñonikoa etengabe erreklamatzearekin eta autonomia-erkidego guztietara zabaltzearekin.

Mutualisten % 59,25ek uste du oso garrantzitsua dela (10etik 9 edo 10) errezetak modu elektronikoan bisatzeko zerbitzua abian jartzea. Mutualista guztientzat batez besteko garrantzia 10etik 8.24 da.

Bideo-dei bidezko (bideo-zita) arreta pertsonaleko zerbitzua abian jartzeak duen garrantzian sinesten duten arren (10etik 7,3), %39k baino ez diote garrantzi handiena ematen.

6) Azkenik, pertsona mutualistak MUFACEren azken 5 urteetako aurrerapen digitala positibotzat jo dute, baina eskuragarri dauden zerbitzuak zabaltzea eta sinplifikatzea eskatu dute.

Plan Avanza 2021-2024 planaren esparruan mutualitateak bizi izan duen digitalizazio-prozesuak oso emaitza ona lortu du (10etik 7,07) mutualisten artean, eta % 10,98k baino ez du lortu suspentsoa. Aurrerapen digital hori eteteko arrazoiak hauek dira: digitalki eskuragarri dauden zerbitzuak handitu behar dira (% 31), tresnak errazago erabili behar dira (% 24,9) eta izapideei buruzko informazioa hobetu behar da (% 13,47).

Bi inkesten emaitzak bultzada dira modu digitalean aurrera egiteko eta Avanza 2021-2024 Planak markatutako bidean jarraitzeko. 2019an zerbitzu digitalen erabileraren trakzio-elementua izan zen aktibo dauden mutualisten hortz- eta begi-prestazioan izapide elektronikora obigatutako subjektuen deklarazioa, eta, horren ondoren, argi dago kolektiboaren gehiengo zabal baten pertzepzioa positiboa dela, eta digitalizazio-neurri berriak ondo hartuko dira, baldin eta arrakala duina artatzen bada eta adinekoentzako edo kanal konbentzionala behar duten pertsonentzako kanal-aniztasunari eusten bazaio; horrez gain, osasun- edo farmazia-arloko presako kontuetarako arreta presentziala emango zaie mutualista guztiei.

  • Kontaktua
  • Web mapa
  • Legezko Oharra
  • Erabilerraztasuna
  • Cookie politika

Susperraldi, Eraldaketa eta Erresilientzia Plana - Europar Batasunak finantzatua - NextGenerationEU

© 2025 Estatuko Funtzionario Zibilen Mutualitate Orokorra.

Cookie politika

Webgune honek bere eta hirugarrenen cokkie-ak erabiltzen ditu zerbitzu hobea eskaintzeko. Elurra egiten jarraitzen badu, erabilera onartzen duela ulertuko dugu

Ikus cookieen politika