dnt-close-session
  • MUFACEren egoitza elektronikoa
  • X
  • LinkedIn
  • Castellano
  • Català
  • Euskara
  • Galego
  • Valencià
Gobierno de España, ministerio para la transformación digital y de la función pública, abre en ventana nueva
MUFACE, abre en ventana nueva
Hasiera
Ren azala MUFACEri buruz MUFACEren historia
Ren azala Nor gara?
Ren azala Organigrama Zuzendaritza-taldearen curriculuma
Ren azala Calidad y participación Calidad en MUFACE
Ren azala MUFACEn parte hartzea
Ren azala MUFACE kolektiboari egindako gogobetetze-inkestak INKESTAK 2025 INKESTAK 2024 INKESTAK 2023 INKESTAK 2022
RSC, Mutualidad Saludable y Declaración de Luxemburgo Enplegu publikoa MUFACEn
Ren azala Zer egiten dugu? Xedea, ikuspegia eta balioak Araudia Norekin egiten dugu lan Zerbitzuen Karta Urteko memoria
Ren azala Gardentasuna eta erantzukizuna
Ren azala Informazio instituzionala, antolaketa eta planifikazioa Plan MUFACE Avanza 2021-2023 (2024ra luzatuta) Plan MUFACE Avanza 2021-2023 Plan de Recuperación, Transformación y Resiliencia en MUFACE
Garrantzi juridikoko informazioa
Ren azala Ekonomia-, aurrekontu- eta ondare-informazioa (enkanteak) Aurrekontua Urteko Kontauak Kontratatzailearen profila Goi-kargudunen ordainsariak Ondare-eragiketak (enkanteak)
Araudia Datu irekiak
Ren azala Pribatutasuna eta datu pertsonalen babesa Datuak babesteko araudia
Ren azala Tratamenduaren jardueren erregistroa MUFACEren babes-ekintza osasun-laguntzako prestazioei dagokienez MUFACEren gizarte-arloko babes-ekintza MUFACEk sustatutako hedapen-jarduerak MUFACEren zerbitzu zentraletarako sarbidearen kontrolarekin eta bideozaintzako datuekin lotutako jarduerak. MUFACEren giza baliabideen kudeaketarekin zerikusia duten jarduerak MUFACEren Erregistro Bulegoarekin zerikusia duten jarduerak MUFACEko langileentzako lan-arriskuen prebentzioarekin lotutako jarduerak MUFACEri egindako kotizazioekin lotutako jarduerak Auzitegiekiko jarduketak Mutualismo Administratiboaren Erregimeneko Kolektiboaren Afiliazioa eta Kudeaketa MUFACEren Agenda Instituzionala MUFACEko kide anitzeko organoetan parte hartzea Mutualistari Informazioa emateko Bulegoan jasotako kontsultak MUFACEren ondare higiezinaren kudeaketa Kexak/Iradokizunak/Zorion-emateak Administrazio-errekurtsoak Ondare erantzukizuna Administrazio-egintzak berrikustea
Datu pertsonalak dituen eskubideei dagokienez. Solicite información al Delegado de Protección de Datos de MUFACE MUFACEk sustatutako zabalkunde-jarduerak
MUFACE eta genero-indarkeria Barruko informazio-sistema
Ren azala Mutualistak Nor izan daiteke mutualista? Nor izan daiteke onuraduna? Eskubideak eta betebeharrak
Ren azala Oinarrizko prozedurak (datuak eguneratzea, alta, baja eta berraktibatzea) Afiliazio Agiria
Ren azala Kotizazioa Kotizazio araudia
Ren azala Sustapenak BBVA (eskaintza bereziak eta beste etxebizitza erosteko hipoteka-maileguak
Ren azala BBVA saria Premio de pintura 2019
Oferta Paradores Colegio de Huérfanos de la Armada en Madrid
Nire Gestioak Karpeta
Ren azala Osasun-laguntza
Ren azala Osasun-laguntza lurralde nazionalean Osasun-zerbitzu publikoak
Ren azala Osasun-laguntzako aseguru-erakundeak Zerbitzuak eskuratzeko arauak
Entitate sanitarioaren aldaketa Larrialdiko arreta Garraio Sanitarioa Novedades Conciertos de Asistencia Sanitaria 2025-2027
Ren azala Osasun-laguntza atzerrian Mutualistak eta haien onuradunak, destinatuak edota atzerrian bizi direnak Irakasle bisitariak estatu batuetako eta kanadako ikastetxeetan
Ren azala Aldi baterako kanporako joan-etorriak Europako Osasun Txartela (EOT) eta CPS Nola lortu Europako Osasun Txartela?
Ren azala Aurkitu zure medikua Erakunde itunduak Osasun-zerbitzu publikoak
Ren azala Katalogo medikoak eta zerbitzuak
Ren azala Autonomia Erkidegoa - Andaluzia Probintzia - Almeria Probintzia - Cádiz Probintzia - Kordoba Probintzia - Granada Probintzia - Huelva Probintzia - Jaen Probintzia - Málaga Probintzia - Sevilla
Ren azala Autonomia Batasuna- Aragoi Probintzia - Huesca Probintzia - Teruel Probintzia - Zaragoza.
Autonomia Batasuna- Asturiasko Printzerria Autonomia Batasuna- Balear Uharteak
Ren azala Autonomia Batasuna- Kanariar Uharteak Probintzia - Las Palmas Probintzia - Santa Cruz de Tenerife
Autonomia Batasuna- Kantabria
Ren azala Autonomia Batasuna- Gaztela-Mantxa Probintzia - Albacete Probintzia - Ciudad Real Probintzia - Cuenca Probintzia - Guadalajara Probintzia - Toledo
Ren azala Autonomia Batasuna- Gaztela eta Leon Probintzia - Avila Probintzia - Burgos Probintzia - León Probintzia - Palentzia Probintzia - Salamanca Probintzia - Segovia Probintzia - Soria Probintzia - Valladolid Probintzia - Zamora
Ren azala Autonomia Batasuna- Katalunia Probintzia - Bartzelona Probintzia - Girona Probintzia - Lleida Probintzia - Tarragona
Ren azala Autonomia Batasuna- Valentziako Erkidegoa Probintzia - Alacant Probintzia - Castellón Probintzia - Valentzia
Ren azala Autonomia Batasuna- Extremadura Probintzia - Badajoz Probintzia - Cáceres
Ren azala Autonomia Erkidegoa - Galizia Probintzia - Coruña Probintzia - Lugo Probintzia - Ourense Probintzia - Pontevedra
Autonomia Batasuna- Errioxa Autonomia Batasuna- Madril Autonomia Erkidegoa - Murtzia Autonomia Erkidegoa - Nafarroa
Ren azala Euskal Autonomia Erkidegoa Probintzia - Araba Probintzia - Gipuzkoa Probintzia - Bizkaia
Autonomia Erkidegoa - Ceuta Autonomia Erkidegoa - Melilla
Ren azala Prestazioak
Ren azala Sanitarioak Hortzetarako prestazioak Begietarako prestazioak Material ortoprotesikorako prestazioa Bestelako Prestazio Osagarriak Hortz- eta begi-prestazioak
Ren azala Farmazeutikoak Dispensación en hospitales y centros con cargo a la Mutualidad Farmaziako gastuak itzultzea eta produktu dietetikoak Ospitaleetan eta zentroetan dispentsatzea, erakundearen kargura
Ren azala Dispensación con receta en oficina de farmacia y visados Errezeta taloitegia
Gratuidad de prestación farmacéutica derivada de accidente en acto de servicio Autorización para prescripción farmacéutica mutualistas de profesión médica en situación de jubilación Berrordainketa farmazeutikorako laguntzak
Ren azala Gizarte-prestazioak
Ren azala Ezintasuna Aldi baterako ezintasuna eta haurdunaldiko arriskua Aldi baterako ezintasunagatiko sorospena Gaixotasunagatiko lizentzia ukatu ondorengo mediku-azterketa Zerbitzu-egintzako istripu batetik edo lanbide-gaixotasun batetik eratorritako eskubideak Baliaezintasun gabeko lesio iraunkorrengatiko kalte-ordaina Baliaezintasun Handia
Ren azala Haurdunaldiko eta eradoskitzaro naturaleko arriskua Haurdunaldiko arriskuaren ondoriozko sorospena Edoskitzaro naturaleko arriskuagatiko sorospena
Ren azala Familia-Prestazioak Seme edo alaba edo adingabe bat familian hartzeagatik jasotzen den prestazioa, desgaitasuna duena Erditze edo adopzio anizkoitzagatiko ordainketa bakarreko prestazio ekonomikoa Subsidio especial en caso de parto, adopción o acogimiento múltiples
Ren azala Babes soziosanitariorako laguntzak Autonomia pertsonala errazteko laguntzak Gaixotasun psikiatriko kronikoa duten pertsonei arreta emateko laguntzak Droga-mendekotasuna eta bestelako mendekotasunak artatzeko laguntzak Egoitza lagunduetan edo eguneko eta gaueko zentroetan aldi baterako egonaldiak egiteko laguntzak Gaixotasun zeliakoa duten pertsonentzako laguntzak Gaixotasun onkologikoa duten pertsonentzako laguntzak Aurreko laguntzen ondorioak luzatzeko laguntzak (2024rako deialdiaren ebazpenaren 9. epigrafea)
Ren azala Bestelako gizarte- laguntzak Heriotza-sorospena Erretiro sorospena Heriotza-sorospena Ehorzketarako laguntza Laguntza asistentzialak Ikasketa bekak mutualistentzat Ikasteko bekak, Legado Casado de la Fuenteren kontura
Ren azala Funts bereziko prestazioak Heriotza-sorospena Erretiro-pentsioa Alarguntza-pentsioa Zurztasun-pentsioa Heriotza-sorospena
Genero indarkeriaren biktima diren emakumeentzako laguntza Podologia Zerbitzuak
Ren azala Inprimakiak deskargatzea Zerbitzu Osagarriak. Farmazia-prestazioa. Osasun-laguntzako gastuak ordaintzeko. Ezgaitasuna. Inprimakien laguntza haurdunaldiko arriskuagatik eta edoskitze naturalaren garaiko arriskua Familiako prestazioak Gizarte eta osasun alorreko laguntzak. Bestelako Gizarte-laguntzak inprimakiak
Ren azala Programas preventivos de alcance general, cribados, VIH, vacunación y programa antitabaco Prevención del VIH Programas de cribado Programa Antitabaco MUFACE Txertaketa
Ren azala Mutualistarentzako arreta
Ren azala Jarri harremanetan MUFACErekin Información a Mutualistas Formulario
Ren azala Gure bulegoak
Ren azala Zerbitzu probintzialak eta bulego delegatuak
Ren azala Andaluzia Almeria MUFACEKO zuzendaritza probintziala, Cadiz Kordoba MUFACEKO zuzendaritza probintziala, Granada MUFACEKO zuzendaritza probintziala, Huelva MUFACEKO zuzendaritza probintziala, Jaén Malaga Sevilla
Ren azala Aragoi MUFACEKO huescako zuzendaritza probintziala Teruel, MUFACEKO probintzia zuzendaritza Zaragoza
MUFACEKO zuzendaritza probintziala asturiasen. Balear Uharteak
Ren azala Kanariak MUFACEKO zuzendaritza probintziala, Las palmaseko MUFACEKO zuzendaritza probintziala, Tenerife
MUFACEKO zuzendaritza probintziala, Kantabria
Ren azala Gaztela-mantxa MUFACEKO zuzendaritza probintziala, Albacete Ciudad Real Cuenca Guadalajara Toledo
Ren azala Gaztela eta Leon Avila Burgos Leon Palentzia Salamanca Segovia Soria Valladoliden Zamora
Ren azala Katalunia Bartzelona Girona Tarragona Lleida
Ren azala Valentziako Erkidegoa Alacant Castelló Valentzia
Ren azala Extremadura Badajoz Caceres
Ren azala Galizia A Coruña Lugo Ourense
Ren azala Pontevedra Pontevedra Vigo
Errioxa Madrilgo Erkidegoa Murtziako eskualdea Nafarroako Foru Komunitatea
Ren azala Euskadi Araba Gipuzkoa Bizkaia
Melilla Zeuta
Ren azala Canarias Las Palmas
Hitzordua Cita para videoconferencia (programa piloto)
Ren azala Telefono bidezko arreta MUFACE 75 060 telefonoa Zerbitzu probintzialak eta bulego delegatuak
Ren azala Zerbitzu elektronikoak Egoitza elektronikora APP mugikorra Erregistro Elektroniko Komuna
Ren azala Nola lortu identifikazio digitala Cl@ve
Administrazio-errekurtsoak eta ondare-erantzukizuneko erreklamazioak Kexak, iradokizunak eta zorionak
Ren azala Maiz egiten diren galderak (Faq) Gehien kontsultatzen direnak Afiliazioa, onuradunak eta kotizazioa
Ren azala Prestazioak Osasun-prestazioak Entitate medikoaren aldaketak Osasun-prestazio osagarriak Gizarte-prestazioak
Prozedurak, baliabideak, inprimakiak, bulegoak eta MUFACErekin egindako beste kudeaketa batzuk MUFACEren zerbitzu elektronikoak eta identifikazio elektronikoa
Bizi-testamentua, aurretiazko borondateak edo aurretiazko jarraibideak
Ren azala Gaurkotasuna Albisteak MUFACEren gaurkotasuna MUFACE Aldizkariak Gaurkotasuna eta MUFACE Aldizkaria
Hasiera
  • MUFACEren historia
  • Nor gara?
  • Zer egiten dugu?
  • Gardentasuna eta erantzukizuna
  • Araudia
  • Datu irekiak
  • Pribatutasuna eta datu pertsonalen babesa
  • MUFACE eta genero-indarkeria
  • Barruko informazio-sistema
  • Ren azala MUFACEri buruz
  • Nor izan daiteke mutualista?
  • Nor izan daiteke onuraduna?
  • Eskubideak eta betebeharrak
  • Oinarrizko prozedurak (datuak eguneratzea, alta, baja eta berraktibatzea)
  • Kotizazioa
  • Sustapenak
  • Nire Gestioak Karpeta
  • Ren azala Mutualistak
  • Osasun-laguntza lurralde nazionalean
  • Osasun-laguntza atzerrian
  • Aurkitu zure medikua
  • Ren azala Osasun-laguntza
  • Sanitarioak
  • Farmazeutikoak
  • Gizarte-prestazioak
  • Inprimakiak deskargatzea
  • Programas preventivos de alcance general, cribados, VIH, vacunación y programa antitabaco
  • Ren azala Prestazioak
  • Jarri harremanetan MUFACErekin
  • Nola lortu identifikazio digitala
  • Administrazio-errekurtsoak eta ondare-erantzukizuneko erreklamazioak
  • Kexak, iradokizunak eta zorionak
  • Maiz egiten diren galderak (Faq)
  • Bizi-testamentua, aurretiazko borondateak edo aurretiazko jarraibideak
  • Ren azala Mutualistarentzako arreta
  • Albisteak
  • MUFACEren gaurkotasuna
  • MUFACE Aldizkariak
  • Gaurkotasuna eta MUFACE Aldizkaria
  • Ren azala Gaurkotasuna

Laguntza behar duzu?

MUFACErekin harremanetan jar zaitezke harremanetarako formulario honen bidez.

Kontsulta-formulariora joan
Nortzuk gara
    • Zuzendaritza-taldearen curriculuma
    • Calidad en MUFACE
        • INKESTAK 2025
        • INKESTAK 2024
        • INKESTAK 2023
        • INKESTAK 2022
  • RSC, Mutualidad Saludable y Declaración de Luxemburgo
  • Enplegu publikoa MUFACEn
  1. Hasiera
  2. MUFACEri buruz
  3. Nor gara?
  4. Calidad y participación
  5. MUFACEn parte hartzea
  6. MUFACE kolektiboari egindako gogobetetze-inkestak

INKESTAK 2022

AURRETIKO HITZORDUARI BURUZKO INKESTA 2022

Lehen aldiz, aurretiko hitzorduaren zerbitzuari buruzko inkesta egin zaie mutualistei, 2019ko azaroan hasi zen zerbitzuaren pixkanakako ezarpenetik. Erantzun itxiko 8 galderako galdetegi bat prestatu zen: Aurretiko Hitzorduaren gogobetetze mailari buruzko lau galdera, Aurretiko Hitzordua lortzeko bideei buruzko bat, Aurretiko Hitzordua hobetzeko Mufacek ezarri beharreko hobekuntza posibleei buruzko galdera bat eta Aurretiko Hitzordua lortzeko batez besteko denborari buruzko bi, eskaeratik hasita (zazpigarren galderak zortzigarrena baldintzatzen zuen, 20 egun baino gehiago izanez gero).

Lagina

Apirilaren 27an, posta elektronikoz bidali zitzaien inkesta 20.623 mutualista titularri, lagina atxikita zegoen probintziaren arabera segmentatuta, atxikitako kolektiboaren arabera. Inkestari erantzuteko epea maiatzaren 12an amaitu zen.

Laginaren tamainak 385 banako edo erantzun eskatzen zituen guztira. 899 mutualistak erantzun diote inkestari, hau da, xede biztanleriaren %4,4k. Garrantzi estatistikoa lortu da, erantzundako galdera-kopurua 385etik gorakoa baita.

Argitu behar da aurretiko hitzordua nahitaezkoa dela, baina ez beti; izan ere, hitzorduaren eskakizuna malgutu egiten da izapidearen urgentziak, adinak edo mutualisten baldintzek inposatzen duten kasu guztietan. Inkestarekin batera, Zerbitzu Probintzialetarako barne-galdetegi bat egin zen, eta, hain zuzen ere, ondorioztatu zen aurretiko hitzordua maneiatzeko erabiltzen diren malgutasun-jarraibideek zerbitzu eraginkorra eta mutualisten hurbilekoa ahalbidetzen dutela.

Mufacek ezarritako aurretiko hitzordurako lortutako batez besteko nota 10etik 6,41 da.

Emaitza garrantzitsuak:

  • 1-Inkestatutako mutualista gehienek (% 66,9) uste dute aurretiko hitzordua positiboa dela, bai jende kopurua arrazionalizatzen duelako, itxaronaldiak saihesten dituelako eta lana bulego barruan antolatzen duelako, bai mutualistentzat onuragarria delako.
  • 2-Galdetutako kolektiboaren gehiengoak (% 24) nahiago du bulegoetara aurrez aurre ez joan eta izapideak bide elektronikoetatik egin. Bertaratzen diren pertsonek prestazio soziosanitario/asistentzial/sozialak (% 23,6) edo errezeten bisa (% 19) eskatzeko joaten direla esan dute.
  • 3-Mutualistek Mufaceren Egoitza Elektronikoa dute, alde handiz, aurretiazko hitzordua lortzeko biderik gogokoena (% 64) ondoren, 060 (%20).
  • 4-Mutualistek eskatzen duten hobekuntza nagusia 65 urtetik gorakoentzako zenbait kudeaketa malgutzea (% 28), ondoren, 060 telefonoaren doakotasuna (% 20,8) eta MUFACEren bulegoetako langile-kopurua (% 20,4).
  • 5-Galdetutako pertsona mutualisten %85 inguruk aurretiko zita lortzen dute 20 egun baino gutxiagoko epean, hori baita Mutualitateak Aurretiko Zita ezartzerako orduan hartu zuen konpromisoa. 20 egun baino gutxiagoko epean hitzordua lortzeko arazo gehien dituen bulegoa Madrilgo Zerbitzu Probintziala da, nahiz eta astero zita irekiz datuen gainean jarduten den.

KOMUNIKAZIO-KANALEI BURUZKO INKESTA 2022

2022ko maiatzean egindako komunikazio-inkesta, adinaren garrantzia kontuan hartuta lehentasunak eta sartzeko gaitasunak zehazteko faktore gisa. 19.999 pertsonari bidali zitzaien Madril, Bartzelona, Sevilla, Valladolid, Errioxa eta Zaragoza probintzietako mutualista titularren lagina, adin-tarteka, guztizkoarekiko adierazten duen ehunekoaren arabera segmentatuta, probintzia bakoitzeko talde osoarekiko modu proportzionalean.

Web orriari dagokionez, informazioa lortu nahi dutenean mutualistek erabiltzeko lehentasunezko kanala da. Azpimarratzekoak dira tarteko adin-tarteak (45 eta 75 urte bitartekoak), gainerako kanalen aldean % 73tik gorako lehentasun-portzentajearekin; inkesta erantzun duten 75 urtetik gorakoen artean, berriz, % 60,91k erabiltzen dute. Merezi duten iritziari dagokionez, talde osoaren aldeko iritzia da nagusi; izan ere, atalen arabera, webguneak %80 eta %85 arteko balioa duela uste dute.

Eta zer? MUFACEren bulegoekiko harremana (telefonoa, posta elektronikoa, aurrez aurreko harremana) telefono-zerbitzuari dagokion arreta-deia nabarmentzen da; izan ere, adin-tarte guztien % 28k uste du hobetu egin behar dela, ez baitute lortzen harremanetan jartzea, batez ere Madril, Bartzelona eta Sevillako mutualistek. Hori, era berean, bat dator 2020an eta 2021ean telefono bidezko irisgarritasunari buruz egindako kexen azterketarekin, bai eta sare sozialetako erreklamazioekin ere, eta neurri espezifikoak artikulatzen ari dira, adineko pertsonak eskuragarri dauden baliabideekin telefonoz errazago sar daitezen.

Telefonoari dagokionez, oro har, adinak behera egin ahala, gero eta gehiago dira MUFACErekin harremanetan jartzeko telefonoa inoiz erabiltzen ez dutenak, hau da, 75 urtetik gorakoen artean %20k ez du erabiltzen eta 15 eta 44 urte artekoen artean %42,09k ez du erabiltzen. Mutualisten %24,42 eta %29,55 artean, tarteen arabera, arazo bat dutenean beren bulegoko telefono batera deitzen dutela diote.

Mutualistentzako Informazio Bulegoak kontsultarako web-formularioaren bidez eta 060 telefonoaren bidez ematen duen zerbitzua ez da oso ezaguna; izan ere, batetik, % 8,79 eta % 11,55 artean, tarteen arabera, OIM formulariora jotzen dute arazoren bat dutenean, edo 060 telefonoa erabiltzen dute OIMera bidaltzeko, % 7,80 eta % 13,94 bitartean; bestetik, % 39,39 eta % 53,73 bitartean, adinaren arabera, zerbitzu hori ezagutzen ez duten tarteen arabera.

Beste kanal batzuei dagokienez, nabarmentzekoa da ez dela ezagutzen Newsletter zerbitzua (2021eko irailean ezarri zen). Portzentaje horiek % 75,76koak dira 75 urtetik gorakoentzat, eta % 84,48koak, 15 eta 44 urte bitartekoentzat. Twitterreko kontu ofizialak dio ez duela erabiltzen 75 urtetik gorakoen % 88tik % 66ra bitarteko ehunekorik (15 eta 44 urte artekoentzat), eta TT erabiltzen dutenen artean, berriz, % 8tik % 24,78ra bitartekoa.

Informazio-bide gisa lankideei egiten zaizkien kontsultak gazteenek erabiltzen dituzte gehienbat (% 20,60), eta lanean ari diren adin-tarte handienek, berriz, oso gutxi (% 5,28). Etorkizuneko inkestetan informazio-bide posibleak adierazteko orduan, informazio sindikala sartuko da, baina, akats baten ondorioz, ez zen agertzen inkesta honetan.

SARRERA BERRIKO IRAKASLE MUTUALISTEN ALTA MASIBOARI BURUZKO INKESTA 2022

Mutualitatean, funtsezkoa da lehen eta bigarren hezkuntzako irakaskuntza-kidegoetako pertsonen alta masiboaren prozesua, ez bakarrik Kolektiboan duen pisuagatik, baita ikuspuntu guztietatik funtzio funtsezkoa duen segmentu bat izateagatik ere. Gainera, administrazio publiko autonomikoetan lan egiten dute, eta lan-baldintza espezifikoak eta desberdinak dituzte.

Inkesta urtero egiten da 2019tik, 2020an etena eginez pandemia dela eta. 2022ko urriaren 29an, 17.695 mutualistari bidali zitzaien inkesta, lehen eta bigarren hezkuntzako irakasle-kidegoetakoak. Pertsona horiek 2022ko abuztuaren 15etik urriaren 31ra bitartean eman zuten alta Mufacen, eta data horretan osasun-laguntza hautatu zuten. Baldintza horri esker, ematen den zerbitzuaren gaineko sopinioia lor daiteke.

Inkesta 1.870 mutualistek erantzun zuten, hau da, biztanleen %10,6k. Garrantzi estatistikoa lortu da, 385etik gorakoa baita.

Emaitzei dagokienez:

  • 1-Irakaskuntza-kidegoetatik etorritako mutualista berrien %90 inguruk prozesu elektronikoen bidez eman dute alta, identifikazio elektronikoa erabiliz (Cl@ve, ziurtagiri digitala, NANe, etab.) (titularren %95 eta onuradunen %85).
  • 2-Mutualista berrien % 54k baino gehiagok afiliazio-prozesuei buruzko informazioa aurkitu dute mutualitateak eskainitako kanaletan, eta lehentasunezkoak dira Mutualistaren Informazio Bulegora bideratzen den web-inprimakia (% 34) eta posta elektronikoa (% 31). Mutualitatetik kanpoko kanalik erabilienak sindikatuak eta lankideak dira.
  • 3-Gogobetetze-mailari dagokionez, bai afiliazio-prozesuan, bai osasun-erakundearen altan, bai onuradunaren altan, 10etik 7 inguruko puntuazioa lortu da. Komunikazio-bideei dagokienez, web orria eta posta elektronikoa oso ongi baloratuta daude (biek 10etik 6 baino gehiago dute). Bulegoetako telefonoak proba gainditu du (10etik 5). Twitterrek, Linkedinek eta 060 telefonoak 10etik 5etik beherako puntuazioa lortu dute. Esan beharra dago galdera hori hobetu egin behar dela hurrengo edizioetan, nahitaez erantzun behar baitzen, nahiz eta galderaren xede ziren kanalak ez erabili.
  • 4-Bai OIMera bidaltzen duen formularioa, bai posta elektronikoz jasotako erantzunak, ondoen baloratutako informazio-kanal pertsonalizatuak dira. Webgunean dagoen “Mutualista Berrien Gida”-ren argitasuna eta erabilgarritasuna 10etik 7 inguruko notekin baloratzen dira.

MUFACEko probintzia-zerbitzuetara prozesuari buruz duten iritziari eta sar daitezkeen hobekuntzei buruz bidalitako barne-galdetegiari dagokionez, galdetegiaren arabera, prozesua positiboa da zuzendarien% 85entzat. Mutualista berriei hezkuntza administrazio autonomikoarekin edo sindikaturen batekin elkarlanean hitzaldiak eskaintzearen garrantzia %70ean positiboki baloratu da. Oraingoan, 15 Zerbitzu Probintzialek harrera ona izan zuten hitzaldiak antolatu zituzten.

Prozesu bakoitzaren ondoren egindako inkesta eta galdetegietatik, alta masiboko ondorengo prozesuetarako hobekuntza-ildoak aztertzen dira.

  • Kontaktua
  • Web mapa
  • Legezko Oharra
  • Erabilerraztasuna
  • Cookie politika

Susperraldi, Eraldaketa eta Erresilientzia Plana - Europar Batasunak finantzatua - NextGenerationEU

© 2025 Estatuko Funtzionario Zibilen Mutualitate Orokorra.

Cookie politika

Webgune honek bere eta hirugarrenen cokkie-ak erabiltzen ditu zerbitzu hobea eskaintzeko. Elurra egiten jarraitzen badu, erabilera onartzen duela ulertuko dugu

Ikus cookieen politika