Cl@ve us permetrà accedir a determinades prestacions i a molts altres serveis de les administracions públiques sense necessitat de targeta o programari afegit, i podeu registrar-vos presencialment o de forma telemàtica. Si voleu registrar-vos a Cl@ve, us podeu dirigir a una oficina de Muface, i per informar-vos sobre les oficines o mitjans de fer-ho, entreu aquí. Tots els nostres serveis permeten l'accés amb CL@ve permanent o PIN, certificat electrònic o DNI electrònic, i si estan disponibles a l'App, n'hi ha prou amb usuari i contrasenya.
A continuació podeu veure els serveis electrònics relatius a dades i certificats. Tots aquests serveis i documents els podeu sol·licitar a la vostra oficina de MUFACE amb cita prèvia, si bé us recomanem l'ús de la seu i de l'App per la seva agilitat.
La meua sol·licitut
Estat de la meua sol·licitut. També disponible en la App.
Les Meues Dades: Històric i actualització
Recorda que hi ha gestions a l'àmbit de mutualistes i beneficiaris que no tenen associat un servei electrònic. En aquests casos, podeu utilitzar el servei d'Aportació de documentació de mutualistes i beneficiaris, que podeu trobar a la nostra seu electrònica.
Els Meus Certificats (*):
Provisional Substitutori de la Targeta Sanitària Europea També disponible a l'APP.
(*) Si fallés la descàrrega, és possible que hàgiu de desbloquejar les finestres emergents del navegador que utilitzeu. Per fer-ho, heu d'entrar a la configuració o configuració del vostre navegador. Aquí teniu unes instruccions molt senzilles perquè pugueu fer aquesta acció.
Si el problema persisteix, ompliu al nostre formulari de l'Oficina d'informació els camps Tipus de Consulta i Motiu del cas seleccionant respectivament "Informació general" y “Dificultats tècniques” i intentarem ajudar-vos.