dnt-close-session
  • Seu Electrònica MUFACE
  • X
  • LinkedIn
  • Castellano
  • Catalá
  • Valenciá
  • Euskara
  • Galego
Gobierno de España, ministerio para la transformación digital y de la función pública, abre en ventana nueva
MUFACE, abre en ventana nueva
Inici Sobre MUFACE
Inicio Història de MUFACE Qui som
Sobre MUFACE Organigrama
Qui som Currículum equipo directiu
Ocupació pública en MUFACE Qualitat i participació
Qui som Qualitat en MUFACE Participació en MUFACE
Qualitat i participació Enquestes de satisfacció realitzades al col·lectiu MUFACE
Participació en MUFACE ENQUESTES 2025 ENQUESTES 2024 ENQUESTES 2023 ENQUESTES 2022
RSC, Mutualitat Saludable i Declaració de Luxemburg
Què fem
Sobre MUFACE Missió, visió i valors Normativa Amb qui treballem Carta de Serveis Memòria Anual
Transparència
Sobre MUFACE Informació institucional, organitzativa i planificació
Transparència Pla MUFACE Avanza 2021-2023 (prorrogat 2024) Pla Open Data MUFACE Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència en MUFACE
Informació de rellevància jurídica Informació econòmic-pressupostària i patrimonial (subhastes)
Transparència Pressupost Comptes anuals i informis de fiscalització Perfil del contractant Retribucions , indemnitzacions i autoritzacions d'alts càrrecs Operacions patrimonials (subhastes)
Normativa Dades obertes Privacitat i protecció de dades personals
Sobre MUFACE Normativa de protecció de dades Registre d'Activitats de Tractament
Privacitat i protecció de dades personals Acció protectora de MUFACE en matèria de prestacions d'assistència sanitària Acció protectora de MUFACE en matèria Social Activitats relacionades amb el control d'accés als serveis centrals de MUFACE i dades de videovigilància. Activitats relacionades amb la gestió de recursos humans de MUFACE Activitats relacionades amb l'Oficina de Registre de MUFACE Activitats relacionades amb la prevenció de riscos laborals per al personal de MUFACE Activitats relacionades amb les Cotitzacions a MUFACE Actuacions amb els tribunals Afiliació i Gestió del Col·lectiu del Règim del Mutualisme Administratiu Agenda Institucional de MUFACE Assistència a Òrgans Col·legiats de MUFACE Gestió del patrimoni immobiliari de MUFACE Queixes/ Suggeriments/ Felicitacions Recursos Administratius Responsabilitat Patrimonial Revisió d'actes administratius Atenció al Mutualista: Cita prèvia, OIM i Xarxes Socials
Activitats de difusió promogudes per MUFACE Exerceixi els seus drets en relació amb les seves dades personals Sol·liciti informació al Delegat de Protecció de Dades de MUFACE
MUFACE y la violencia de género Sistema intern d'informació
Mutualistes
Inicio Qui poden ser mutualistes Els qui poden ser beneficiaris Drets i obligacions Procediments i impresos d'afiliació, alta, baixa y reactivació
Mutualistes Document d'afiliació
Cotització
Mutualistes Règim de cotitzacions
Promocions
Mutualistes Préstecs hipotecaris per a adquisició d'habitatge habitual i altres ofertes especials del BBVA Premi de pintura BBVA
Promocions Premio de pintura 2019
Oferta Paradores Colegio de Huérfanos de la Armada en Madrid
Les meves dades i certificats
Assistència sanitària
Inicio Assistència Sanitària en territori nacional
Assistència sanitària Serveis públics de salut Entitats d'Assegurança d'Assistència Sanitària
Assistència Sanitària en territori nacional Normes d'accés a la Cartera de Serveis
Canvi d'entitat sanitària Atenció d'Urgència Transport sanitari Novetats Concerts d'Assistència Sanitària 2025-2027
Assistència sanitària a l'estranger
Assistència sanitària Mutualistes i els seus beneficiaris destinats i/o residents a l'estranger Professorat mutualista visitant en centres escolars dels EUA i el Canadà Desplaçaments temporals a l'exterior
Assistència sanitària a l'estranger Targeta Sanitària europea (TSE) I CPS ¿Com obtenir la Targeta Sanitària Europea?
Troba al teu metge
Assistència sanitària Entitats concertades Serveis públics de salut Catàlegs mèdics i serveis
Troba al teu metge Comunitat Autònoma - Andalusia
Catàlegs mèdics i serveis Província - Almería Província - Cadis Província - Córdoba Província - Granada Província - Huelva Província - Jaén Província - Màlaga Província - Sevilla
Comunitat Autònoma- Aragó
Catàlegs mèdics i serveis Província - Huesca Província - Teruel Província - Zaragoza
Comunitat Autònoma- Principat d'Astúries Comunitat Autònoma- Illes Balears Comunitat Autònoma- Illes canàries
Catàlegs mèdics i serveis Província - Las Palmas Província - Santa Cruz de Tenerife
Comunitat Autònoma- Cantàbria Comunitat Autònoma- Castella-La Manxa
Catàlegs mèdics i serveis Província - Albacete Província - Ciudad Real Província - Conca Província - Guadalajara Província - Toledo
Comunitat Autònoma- Castella i Lleó
Catàlegs mèdics i serveis Província - Ávila Província - Burgos Província - León Província - Palencia Província - Salamanca Província - Segòvia Província - Soria Província - Valladolid Província - Zamora
Comunitat Autònoma- Catalunya
Catàlegs mèdics i serveis Província - Barcelona Província - Girona Província - Lleida Província - Tarragona
Comunitat Autònoma- Comunitat Valenciana
Catàlegs mèdics i serveis Província - Alacant Província - Castelló Província - València
Comunitat Autònoma- Extremadura
Catàlegs mèdics i serveis Província - Badajoz Província - Càceres
Comunitat Autònoma- Galícia
Catàlegs mèdics i serveis Província - la Corunya Província - Lugo Província - Orense Província - Pontevedra
Comunitat Autònoma- La Rioja Comunitat Autònoma- Madrid Comunitat Autònoma - Murcia Comunitat Autònoma - Navarresa Comunitat Autònoma - País Basc
Catàlegs mèdics i serveis Província - Àlaba Província - Guipúscoa Província - Biscaia
Comunitat Autònoma - Ceuta Comunitat Autònoma - Melilla
Prestacions
Inicio Sanitarias
Prestacions Prestacions Dentàries Prestacions Oculars Prestacions per Material Ortoprotètic Altres Prestacions Complementàries Prestacions Dentàries i Oculars
Farmacèutiques
Prestacions Dispensació en hospitals i centres amb càrrec a la Mutualitat Reintegrament de despeses de farmàcia i productes dietètics Dispensació en hospitals i centres amb càrrec a l'Entitat Dispensació amb recepta en oficina de farmàcia i visats
Farmacèutiques Talonari de Receptes
Gratuïtat de prestació farmacèutica derivada d'accident en acte de servei Autorització per a prescripció farmacèutica mutualistes de professió mèdica en situació de jubilació Ajudes al co-pagament farmacèutic
Socials
Prestacions Incapacitat
Socials Incapacitat temporal i Risc durant l'embaràs Subsidi per Incapacitat Temporal Reconeixement mèdic després de denegació llicencia Drets derivats d'accident en acte de servei o malaltia professional Indemnització per lesions permanents no invalidants Gran Invalidesa
Risc durant l'embaràs i risc durant la lactància natural
Socials Subsidi per risc d'embaràs Subsidi per risc durant la lactància natural
Prestacions Familiars
Socials Prestació per fill, filla o menor en acolliment a càrrec amb discapacitat Prestación económica de pago único por parto o adopción múltiples Subsidi especial en cas de part, adopció o acolliment múltiples
Ajudes de protecció sociosanitària
Socials Ajudes per a facilitar l'autonomia personal Ajudes per a l'atenció de persones amb malaltia psiquiàtrica crònica Ajudes per a l'atenció a la drogodependència i altres addiccions Ajudes per a estades temporals en residències assistides o en centres de dia i de nit Ajudes per a persones amb malaltia celíaca Ajudes per a persones amb malaltia oncològica Ajudes de prolongació d'efectes d'ajudes anteriors (epígraf 9 de la resolució de convocatòria per a 2024)
Altres ajudes socials
Socials Subsidi de Jubilació Subsidi per defunció Ajuda de Sepeli Ajudes Assistencials Beques d'estudi per a mutualistes Beques d'Estudi amb càrrec al Llegat Casat de la Font
Prestacions del Fons Especial
Socials Pensió de jubilació Pensió de viduïtat Pensió d'orfandat Subsidi defunció
Ajuda víctimes violència de gènere Serveis de Podologia
Descàrrega d'impresos
Prestacions Impresos Incapacitat i Risc durant l'embaràs Impresos Prestacions Complementàries Impresos Prestació Farmacèutica Impresos de Reintegrament de despeses d'assistència sanitària Impresos Incapacitat i Risc durant l'embaràs Impresos de subsidi per risc durant l'embaràs i risc durant la lactància natural Impresos de prestacions Familiars Impresos d'Ajudes de Protecció Sociosanitària Impresos d'Altres Ajudes Socials
Programas preventivos de alcance general, cribados, VIH, vacunación y programa antitabaco
Prestacions Prevención del VIH Programas de cribado Programa antitabac MUFACE Vacunació
Atenció al mutualista
Inicio Contacta amb Muface
Atenció al mutualista Información a Mutualistas Formulario Les nostres oficines
Contacta amb Muface Serveis Provincials i Oficines Delegades
Les nostres oficines Andalucia
Serveis Provincials i Oficines Delegades Almeria Adreça Provincial de MUFACE a Cadis Còrdova Adreça Provincial de MUFACE a Granada Adreça Provincial de MUFACE a Huelva Adreça Provincial de MUFACE a Jaén Màlaga Adreça Provincial de MUFACE a Sevilla
Aragó
Serveis Provincials i Oficines Delegades huesca Adreça Provincial de MUFACE a Terol Saragossa
Astúries Direcció Provincial de MUFACE en Illes Balears Canàries
Serveis Provincials i Oficines Delegades Las Palmas Adreça Provincial de MUFACE a Tenerife
Direcció Provincial de MUFACE a Cantàbria Castella-La Manxa
Serveis Provincials i Oficines Delegades Adreça Provincial de MUFACE a Albacete Ciudad Real Conca Guadalajara Toledo
Castella i Lleó
Serveis Provincials i Oficines Delegades Ávila Burgos León Palencia Salamanca Segòvia Soria Valladolid Zamora
Catalunya
Serveis Provincials i Oficines Delegades Barcelona Girona Lleida Tarragona
Comunidad Valenciana
Serveis Provincials i Oficines Delegades Alacant Castellón València
Extremadura
Serveis Provincials i Oficines Delegades Badajoz Càceres
Galícia
Serveis Provincials i Oficines Delegades A Coruña Lugo Orense Pontevedra
Galícia Pontevedra Vigo
La Rioja Comunitat de Madrid Regió de Múrcia Comunitat Foral de Navarresa País Basc
Serveis Provincials i Oficines Delegades Llaurava/Àlaba Guipúscoa Bizkaia
Melilla Ceuta
Cita Prèvia Cita para videoconferencia (programa piloto)
Atenció telefònica
Contacta amb Muface Telèfon 060 MUFACE 75 Serveis Provincials i Oficines Delegades
Serveis electrònics
Contacta amb Muface Sede electrónica APP Mòbil Registre Electrònic Comú
Com obtenir la identificació digital
Atenció al mutualista Cl@ve
Recursos administratius i reclamacions de responsabilitat patrimonial Queixes, suggeriments i felicitacions Preguntes freqüents (FAQs)
Atenció al mutualista Les més consultades Afiliació, beneficiaris i cotització Prestacions
Preguntes freqüents (FAQs) Prestacions Sanitàries Canvis d'Entitat mèdica Prestacions sanitàries complementàries Prestacions Socials
Procediments, recursos, impresos, Oficines i altres gestions amb MUFACE Serveis electrònics de MUFACE i identificació electrònica
Testamento vital, voluntades anticipadas o instrucciones previas
Actualitat
Inicio Noticies Actualidad MUFACE Revista MUFACE Actualitat i Revista Muface
Inici
  • Història de MUFACE
  • Qui som
  • Què fem
  • Transparència
  • Normativa
  • Dades obertes
  • Privacitat i protecció de dades personals
  • MUFACE y la violencia de género
  • Sistema intern d'informació
  • Portada de Sobre MUFACE
  • Qui poden ser mutualistes
  • Els qui poden ser beneficiaris
  • Drets i obligacions
  • Procediments i impresos d'afiliació, alta, baixa y reactivació
  • Cotització
  • Promocions
  • Les meves dades i certificats
  • Portada de Mutualistes
  • Assistència Sanitària en territori nacional
  • Assistència sanitària a l'estranger
  • Troba al teu metge
  • Portada de Assistència sanitària
  • Sanitarias
  • Farmacèutiques
  • Socials
  • Descàrrega d'impresos
  • Programas preventivos de alcance general, cribados, VIH, vacunación y programa antitabaco
  • Portada de Prestacions
  • Contacta amb Muface
  • Com obtenir la identificació digital
  • Recursos administratius i reclamacions de responsabilitat patrimonial
  • Queixes, suggeriments i felicitacions
  • Preguntes freqüents (FAQs)
  • Testamento vital, voluntades anticipadas o instrucciones previas
  • Portada de Atenció al mutualista
  • Noticies
  • Actualidad MUFACE
  • Revista MUFACE
  • Actualitat i Revista Muface
  • Portada de Actualitat
texto

Necessites ajuda?

Pots contactar amb MUFACE a través del següent formulari de contacte.

Anar al formulari de consulta

Assistència sanitària a l'estranger

  • Mutualistes i els seus beneficiaris destinats i/o residents a l'estranger
  • Professorat mutualista visitant en centres escolars dels EUA i el Canadà
    • Targeta Sanitària europea (TSE) I CPS
    • ¿Com obtenir la Targeta Sanitària Europea?
  1. Inici
  2. Assistència sanitària
  3. Assistència sanitària a l'estranger

Col·lectiu mutualista destinat i/o resident en l'estranger

Tipus de prestació

Assistència Sanitària en l'Estranger

  • GUIA PER A MUTUALISTES AMB DESTINACIÓ O RESIDÈNCIA EN L'EXTERIOR
VERSIÓ PRESENTACIÓ (CAST)
VERSIÓ TEXT (CAST)
VEGI LA NOSTRA INFORMACIÓ SOBRE EL NOU CONCERT D'ASSISTÈNCIA SANITÀRIA EN L'EXTERIOR 2025-2027 I CAMPANYA D'ACTUALITZACIÓ DE DADES

De què es tracta?

Cobertura de l'assistència sanitària a l'estranger i a Espanya a través del Concert d'assistència sanitària en l'exterior (CASE), actualment subscrit amb l'Entitat de Segurs Nova Mútua Sanitària (NMS) per al col·lectiu destinat fora de territori nacional o que presti serveis fora del territori nacional per un període de temps superior a sis mesos d'acord amb la normativa de Funció Pública i altres situacions assimilades, que inclou entre altres:

  • Mutualistes en situació de servei actiu o de servei en altres Administracions Públiques destinats fora del territori nacional, ocupant lloc de treball qualsevol que hagi estat la forma de provisió.
  • Mutualistes en situació de servei actiu o de servei en altres Administracions Públiques que prestin serveis a l'estranger, mantenint el lloc de treball en territori nacional, per un període de temps superior a sis mesos ininterromputs.
  • Mutualistes en situació de serveis especials per autorització per a realitzar una missió per un període determinat superior a sis mesos en Organismes Internacionals, Governs o Entitats Públiques estrangeres o en programes de cooperació internacional i no gaudeixin de cobertura de l'assistència sanitària a través del corresponent Organisme, Govern, Entitat o Programa.
  • Mutualistes docents visitants en centres escolars als Estats Units i el Canadà.
  • Mutualistes amb jubilació que fixin la seva residència definitiva en un país de la Unió Europea, així com a Islàndia, Liechtenstein, Noruega, Regne Unit i Suïssa
  • Mutualistes amb destinació i residència a l'estranger com a Experts Nacionals Destacats (END) per un període superior a sis mesos, comptats a partir de la sol·licitud:
    • Podran sol·licitar en l'Oficina Delegada de MUFACE per al personal en l'exterior l'adscripció al CASE vigent a cada moment, sempre que la situació com END tingui o es prevegi que tindrà una durada superior a sis mesos, comptats a partir de la data de la sol·licitud.
    • Documents necessaris per a sol·licitar la inclusió:
      1. A través de l'Imprès AB-1 (Afiliació, baixa i variacions de titulars), degudament emplenat i signat.
      2. Certificat emès a aquest efecte per l'òrgan de personal o pel responsable de la unitat d'adscripció, o bé còpia del nomenament o concessió del lloc com END. En tots dos casos, haurà d'estar acreditat el temps previst de permanència en aquesta situació.
      3. Targeta sanitària de l'actual Entitat mèdica d'adscripció en territori nacional i talonaris de receptes en ús.

Què inclou aquesta prestació?

El CASI part del principi de cobertura de l'assistència sanitària del col·lectiu mutualista adscrit en qualsevol país del món, inclosa Espanya.

El model assistencial a Espanya i EUA es desarrrolla a través de xarxa concertada i, per a la resta de països, existeix un ampli catàleg de centres i hospitals amb presència en més de 120 països, que els permetrà accedir de manera directa, senzilla i ràpida a un quadre mèdic internacional, sense necessitat en aquests casos d'avançar despeses, això sense perjudici de mantenir-se el sistema de reemborsament de despeses, i en el seu cas el pagament directe al proveïdor, mitjançant l'emissió de garanties de pagament per a intervencions, proves o tractaments d'alt cost.

El seu contingut assistencial és equivalent a les prestacions sanitàries que s'ofereixen a Espanya per MUFACE i, per tant, inclou:

  1. El cost total de l'assistència mèdica, hospitalitzacions quirúrgiques i no quirúrgiques i qualsevol altre servei d'estada i tractament en centre sanitari per les mateixes assistències que es prestarien a Espanya.
  2. El cost total dels medicaments i altres productes farmacèutics aplicats en règim d'hospitalització.
  3. El cost dels medicaments i altres productes farmacèutics dispensats en règim ambulatori, menys la quantitat que hagués correspost aportar al titular a Espanya. En cas de dubte, s'entendrà que aquesta quantitat és el 30% del preu abonat. El col·lectiu adscrit al CASE NO ha de fer ús dels talonaris de receptes de MUFACE, encara que l'assistència sigui rebuda a Espanya.
  4. El cost total o l'ajuda econòmica que correspongui en els casos de prestacions ortoprotètiques.
  5. Les mateixes prestacions odontològiques que es cobreixen en els concerts subscrits amb les Entitats de l'assegurança per a l'assistència en territori nacional. Les prestacions oculars i les pròtesis dentàries no incloses en el CASI es podran sol·licitar a MUFACE.
  6. Transport i evacuació sanitària, així com repatriació del cadàver o cendres, d'acord amb les condicions fixades en el Concert.

On es rep l'assistència?

ASSISTÈNCIA A L'ESTRANGER

L'assistència a l'estranger es rebrà, amb caràcter general, al país de destinació o de residència del mutualista, tret que en el mateix no es disposi dels mitjans adequats. Es pot triar lliurement especialista i centre sanitari on es desitgi rebre l'atenció sanitària, encara que per a alguns països existeix xarxa concertada per l'Entitat, com és el cas dels Estats Units

El sistema de cobertura general és el de reemborsament de les despeses per les assistències rebudes. No obstant això, en situacions de previsible alt cost, com les hospitalitzacions i tractaments de malalties cròniques greus, NMS procedirà, al pagament directe i, en el seu cas, a l'anticipació de fons o quantitats a compte als proveïdors sanitaris, tendint al fet que, en la major part de les situacions possibles, s'eviti a la persona adscrita al CASE l'abonament inicial per les assistències rebudes.

Per a això, prèviament comunicarà l'internament o inici del tractament a NMS, que gestionarà la corresponent autorització i l'anticipació de fons o quantitats a compte quan així l'exigeixi el respectiu centre o professional sanitari. NMS haurà de resoldre i comunicar a qui el sol·licités el resultat de les gestions en el termini màxim de cinc dies.

En aquells casos que es tracti d'assistències periòdiques pel propi procés, o en casos de professionals o centres d'atenció primària, es podrà sol·licitar a NMS que gestioni amb el centre o professional el pagament directe del cost generat, sempre que existeixi conformitat d'aquest.

A més, NMS oferta un catàleg d'hospitals i proveïdors sanitaris en la majoria dels països on el col·lectiu està destinat, als quals acudir sense necessitat d'efectuar el pagament del servei.

ASSISTÈNCIA A ESPANYA

Per a l'assistència a Espanya, el col·lectiu adscrit al CASE ha d'acudir, presentant la seva targeta identificativa facilitada per NMS, als mitjans concertats per aquesta, podent triar especialista i centre entre la totalitat que figuren en els Catàlegs de Proveïdors de l'Entitat d'adscripció en tot el territori nacional.

Es recorda que el col·lectiu adscrit al CASE NO ha de fer ús dels talonaris de receptes de MUFACE, encara que l'assistència sigui rebuda a Espanya.

Així mateix, NMS disposa d'un servei de gestió de cites a Espanya, l'objectiu de les quals és oferir al col·lectiu adscrit al CASE la possibilitat de gestionar temes relacionats amb la seva salut durant les seves estades al país.

Per a l'accés a l'assistència, NMS pot exigir la prescripció mèdica o autorització prèvia d'aquesta, sempre que es faci constar expressament en els citats Catàlegs.

Per part seva, l'Entitat està obligada a complir amb les exigències de mitjans que s'estableixen en el Concert i que és idèntica a la contemplada en el Concert d'Assistència Sanitària nacional. D'aquesta manera si, excepcionalment, no disposés de tals mitjans concertats, està obligada a facilitar l'accés a altres serveis privats que existeixin en la mateixa localitat o, de no existir aquests, als corresponents serveis públics, assumint directament ella les despeses que poguessin facturar-se.

Per a consultar el llistat de professionals i centres mèdics a Espanya es poden utilitzar els diferents canals de comunicació que l'Entitat posa a la disposició del col·lectiu, i figuren en la següent taula resumeixen:

Per a més informació sobre les cobertures i procediments d'aquest Concert poden dirigir-se a:

Oficina Delegada de MUFACE per a personal en l'Exterior

Pl. de la Província Núm. 1, 6è, Madrid, 28012

Telèfon 913 94 87 57

  • Consultes en Formulari web/App d'Atenció a Mutualistes.
  • Sistema d'atenció per videoconferència

Informació i contacte de Nova Mútua Sanitària

  • https://nuevamutuasanitaria.es/muface-exterior/

GUIA MUFACE SOBRE ASSISTÈNCIA SANITÀRIA PER A MUTUALISTES RESIDENTS O AMB DESTINACIÓ EN L'EXTERIOR

PRESENTACIÓN GUÍA MUFACE PARA MUTUALISTAS DESTINADOS O RESIDENTES EN EL EXTERIOR CASE (2840 KB)
TEXTO GUÍA MUTUALISTAS RESIDENTES O DESTINADOS EN EXTERIOR CASE MAYO 2025 (711 KB)

Llocs de presentació

Reclamacions

Les reclamacions poden ser formulades per diverses vies, entre les quals recomanem el servei electrònic, per la seva major agilitat i seguretat:

  • A través de la nostra seu electrònica utilitzant Cl@ve, certificat digital o DNI-e Enllaç a Seu
  • Presentant aquest Formulari en la nostra Oficina Delegada d'Exteriors, ja sigui presencialment o per correu postal.

Consultes

Si necessiten ajuda o ampliació d'informació, poden dirigir-se a l'Oficina Delegada de MUFACE per al Personal en l'Exterior, les dades de contacte del qual són:

  • Telèfon: 913 94 87 57
  • Consultes Formulari web/app d'Atenció a Mutualistes
  • Atenció per videoconferència

A més, poden utilitzar, per a escrits o comunicacions, el Registre Electrònic Comú (REC), de l'Administració General de l'Estat, entre les unitats de destinació del qual es troba l'Oficina Delegada de MUFACE per a personal en l'exterior. Aquest servei precisa cl@ve, certificat digital o DNI electrònic i és fàcil d'utilitzar.

Normativa

El Concert d'Assistència en l'Exterior per a 2025-2027 està en vigor des de l'1 de maig de 2025 després d'haver estat publicat pel Boletín Oficial del Estado el dia 15 d'abril de 2025.

Pot consultar el text en el següent enllaç:

  • Asistencia sanitaria en el exterior 2025-2027

ET POT INTERESSAR

Targeta Sanitària Europea (TSE) i el seu Certificat Provisional Substitutori (CPS)

Assistència Sanitària a l'Estranger. Desplaçaments temporals (PMF)

Mutualistes docents visitants en centres escolars dels Estats Units i el Canadà

  • ET POT INTERESSAR

    Targeta Sanitària Europea (TSE) i el seu Certificat Provisional Substitutori (CPS)

  • ET POT INTERESSAR

    Assistència Sanitària a l'Estranger. Desplaçaments temporals (PMF)

  • ET POT INTERESSAR

    Mutualistes docents visitants en centres escolars dels Estats Units i el Canadà

  • Contacto
  • Mapa web
  • Avís Legal
  • Accessibilitat
  • Política de cookies

Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència - Finançat per la Unió Europea - NextGenerationEU

© 2025 Mutualitat General de Funcionaris Civils de l'Estat.

Política de cookies

Aquest lloc web utilitza cookies pròpies i de tercers per a oferir un millor servei. Si continua navegant considerem que accepta el seu ús.

Veure política de cookies