Podes contactar con MUFACE a través do seguinte formulario de contacto.
Enquisas de satisfacción realizadas ao colectivo MUFACE
Introdución
En 2021 comezan a realizarse enquisas en MUFACE de modo sistemático, de acordo con o previsto no Plan MUFACE Avanza As enquisas son creadas con aplicacións fornecidas pola Axencia Española de Administración Dixital (AEAD), con total garantía de privacidade e confidencialidade.
Destacan tres enquisas en 2022 pola amplitude do colectivo enquisado e o relevante do servizo: cita previa, canles de comunicación e afiliación masiva de persoal docente.
En 2023 abórdase a satisfacción de colectivo mutualista coas súas prestacións, e vólvese a repetir a enquisa a novos mutualistas docentes Igualmente, realízase unha enquisa de percepción sobre receita electrónica concertada nos tres primeiros territorios en implantar a ferramenta, que terá continuación en 2025.
En 2024 realizouse unha gran enquisa para avaliar a satisfacción de mutualistas respecto da atención prestada por Servizos Provinciais e Oficinas Delegadas, e outra relativa ás bolsas de estudo, así como a habitual a novos mutualistas docentes.
En 2025 lanzáronse dous cuestionarios a mutualistas para estudar a percepción sobre o avance dixital. Tras a execución do Plan Avanza 2021-2024 e antes diso o impulso que supuxo en 2019 a declaración de mutualistas en activo como suxeitos obrigados a trámite electrónico no procedemento máis utilizado, era necesario solicitar a opinión do colectivo, ante a ideación de novos proxectos de extensión da dixitalización, sempre con atención á fenda dixital.
Ademais en abril confeccionáronse e enviado cuestionarios relativos á receita electrónica concertada SIREM nas provincias nas que está implantada, pero non só a mutualistas, senón tamén a persoal médico de entidades aseguradoras (ADESLAS e ASISA).
É necesario agradecer as súas respostas a todas as persoas que cobren e envían os cuestionarios, xa que os resultados destes instrumentos de análises son elementos de gran valor á hora de realizar accións de mellora dos nosos servizos