MUFACErekin harremanetan jar zaitezke harremanetarako formulario honen bidez.
MUFACE kolektiboari egindako gogobetetze-inkestak
Sarrera
2021ean MUFACEn inkestak sistematikoki egiten hasten dira, MUFACE Avanza Planean aurreikusitakoaren arabera Inkestak Administrazio Digitalaren Espainiako Agentziak (AEAD) emandako aplikazioekin sortzen dira, pribatutasun eta konfidentzialtasun berme osoarekin.
Hiru inkesta nabarmentzen dira 2022an, inkestatutako kolektiboaren zabaltasunagatik eta zerbitzuaren garrantziagatik: aurretiko hitzordua, komunikazio-kanalak eta irakasleen afiliazio masiboa.
2023an, mutualisten kolektiboa bere prestazioekin asetzea lantzen da, eta berriz ere mutualista irakasle berriei egiten zaie inkesta. Era berean, tresna ezartzen den lehen hiru lurraldeetan hitzartutako errezeta elektronikoari buruzko pertzepzio-inkesta bat egiten da, eta 2025ean jarraipena izango du.
2024an, inkesta handi bat egin da mutualisten gogobetetzea ebaluatzeko Zerbitzu Probintzialek eta Bulego Delegatuek emandako arretari dagokionez, eta beste bat ikasketa-bekei buruzkoa, bai eta irakaskuntzako mutualista berriei eman ohi zaien arretari dagokionez ere.
2025ean bi galdera-sorta bidali zaizkie mutualistei, aurrerapen digitalari buruzko pertzepzioa aztertzeko. Plan Avanza 2021-2024 exekutatu ondoren, eta hori baino lehen, 2019an mutualistak jarduneko subjektu izendatu ziren prozedura erabilienean izapide elektronikoak egitera behartutako subjektu gisa, kolektiboaren iritzia jaso beharra zegoen, digitalizazioa hedatzeko proiektu berrien ideiaren aurrean, betiere arrakala digitalari arreta jarriz.
Gainera, hemen: apirilean, SIREM errezeta elektroniko itunduari buruzko galdetegiak egin eta bidali dira ezarrita dagoen probintzietan, baina ez soilik mutualistei, baita aseguru-erakundeetako medikuei ere (ADESLAS eta ASISA).
Eskerrak eman behar dizkiegu galdera-sortak betetzen eta bidaltzen dituzten pertsona guztiei, azterketa-tresna horien emaitzek balio handia baitute gure zerbitzuak hobetzeko ekintzak egiteko.