dnt-close-session
  • MUFACEren egoitza elektronikoa
  • X
  • LinkedIn
  • Castellano
  • Catalá
  • Valenciá
  • Euskara
  • Galego
Gobierno de España, ministerio para la transformación digital y de la función pública, abre en ventana nueva
MUFACE, abre en ventana nueva
Hasiera MUFACE Buruz
Inicio MUFACEren historia Nortzuk gara
MUFACE Buruz Organigrama
Nortzuk gara Zuzendaritza-taldearen curriculuma
Calidad y participación
Nortzuk gara MUFACEn parte hartzea
Calidad y participación MUFACE kolektiboari egindako gogobetetze-inkestak
MUFACEn parte hartzea INKESTAK 2025 INKESTAK 2024 INKESTAK 2023 INKESTAK 2022
Calidad en MUFACE
RSC, Mutualidad Saludable y Declaración de Luxemburgo Enplegu publikoa MUFACEn
Zer egiten dugu
MUFACE Buruz Xedea, ikuspegia eta balioak Araudia Norekin egiten dugu lan Zerbitzuen Karta Urteko memoria
Gardentasuna eta erantzukizuna
MUFACE Buruz Informazio instituzionala, antolaketa eta planifikazioa
Gardentasuna eta erantzukizuna Plan MUFACE Avanza 2021-2023 (2024ra luzatuta) Plan MUFACE Avanza 2021-2023 Plan de Recuperación, Transformación y Resiliencia en MUFACE
Garrantzi juridikoko informazioa Ekonomia-, aurrekontu- eta ondare-informazioa (enkanteak)
Gardentasuna eta erantzukizuna Aurrekontua Urteko Kontauak Kontratatzailearen profila Goi-kargudunen ordainsariak Ondare-eragiketak (enkanteak)
Araudia Datu irekiak Datu pertsonalen babesa
MUFACE Buruz Datuak babesteko araudia Tratamenduaren jardueren erregistroa
Datu pertsonalen babesa MUFACEren babes-ekintza osasun-laguntzako prestazioei dagokienez MUFACEren gizarte-arloko babes-ekintza MUFACEk sustatutako hedapen-jarduerak MUFACEren zerbitzu zentraletarako sarbidearen kontrolarekin eta bideozaintzako datuekin lotutako jarduerak. MUFACEren giza baliabideen kudeaketarekin zerikusia duten jarduerak MUFACEren Erregistro Bulegoarekin zerikusia duten jarduerak MUFACEko langileentzako lan-arriskuen prebentzioarekin lotutako jarduerak MUFACEri egindako kotizazioekin lotutako jarduerak Auzitegiekiko jarduketak Administrazio eta kudeaketa Kolektiboa (afiliazioa (urteko Erregimen Mutualismoa MUFACEren Agenda Instituzionala MUFACEko kide anitzeko organoetan parte hartzea Mutualistari Informazioa emateko Bulegoan jasotako kontsultak MUFACEren ondare higiezinaren kudeaketa Kexak/Iradokizunak/Zorion-emateak Administrazio-errekurtsoak Ondare erantzukizuna Administrazio-egintzak berrikustea
Datu pertsonalak dituen eskubideei dagokienez. Solicite información al Delegado de Protección de Datos de MUFACE MUFACEk sustatutako zabalkunde-jarduerak
MUFACE y la violencia de género Informazioaren barne-sistema
Mutualistak
Inicio Nor izan daiteke mutualista? Onuradunak izan daitezkeenak Eskubideak eta betebeharrak Prozedurak eta afiliazio-inprimakiak
Mutualistak Afiliazio Agiria
Kotizazioa
Mutualistak Kotizazio araudia
Sustapenak
Mutualistak BBVA (eskaintza bereziak eta beste etxebizitza erosteko hipoteka-maileguak BBVA saria
Sustapenak Premio de pintura 2019
Oferta Paradores Colegio de Huérfanos de la Armada en Madrid
Nire Gestioak Karpeta
Asistentzia sanitarioa
Inicio Osasun-laguntza lurralde nazionalean
Asistentzia sanitarioa Osasun-zerbitzu publikoak Osasun-laguntzako aseguru-erakundeak
Osasun-laguntza lurralde nazionalean Zerbitzuak eskuratzeko arauak
Entitate sanitarioaren aldaketa Larrialdiko arreta Garraio Sanitarioa Novedades Conciertos de Asistencia Sanitaria 2025-2027
Osasun-laguntza atzerrian
Asistentzia sanitarioa Mutualistak eta haien onuradunak, destinatuak edota atzerrian bizi direnak Irakasle bisitariak estatu batuetako eta kanadako ikastetxeetan Aldi baterako kanporako joan-etorriak
Osasun-laguntza atzerrian Europako Osasun Txartela (EOT) eta CPS Nola lortu Europako Osasun Txartela?
Aurkitu zure medikua
Asistentzia sanitarioa Erakunde itunduak Osasun-zerbitzu publikoak Katalogo medikoak eta zerbitzuak
Aurkitu zure medikua Autonomia Erkidegoa - Andaluzia
Katalogo medikoak eta zerbitzuak Probintzia - Almeria Probintzia - Cádiz Probintzia - Kordoba Probintzia - Granada Probintzia - Huelva Probintzia - Jaen Probintzia - Málaga Probintzia - Sevilla
Autonomia Batasuna- Aragoi
Katalogo medikoak eta zerbitzuak Probintzia - Huesca Probintzia - Teruel Probintzia - Zaragoza.
Autonomia Batasuna- Asturiasko Printzerria Autonomia Batasuna- Balear Uharteak Autonomia Batasuna- Kanariar Uharteak
Katalogo medikoak eta zerbitzuak Probintzia - Las Palmas Probintzia - Santa Cruz de Tenerife
Autonomia Batasuna- Kantabria Autonomia Batasuna- Gaztela-Mantxa
Katalogo medikoak eta zerbitzuak Probintzia - Albacete Probintzia - Ciudad Real Probintzia - Cuenca Probintzia - Guadalajara Probintzia - Toledo
Autonomia Batasuna- Gaztela eta Leon
Katalogo medikoak eta zerbitzuak Probintzia - Avila Probintzia - Burgos Probintzia - León Probintzia - Palentzia Probintzia - Salamanca Probintzia - Segovia Probintzia - Soria Probintzia - Valladolid Probintzia - Zamora
Autonomia Batasuna- Katalunia
Katalogo medikoak eta zerbitzuak Probintzia - Bartzelona Probintzia - Girona Probintzia - Lleida Probintzia - Tarragona
Autonomia Batasuna- Valentziako Erkidegoa
Katalogo medikoak eta zerbitzuak Probintzia - Alacant Probintzia - Castellón Probintzia - Valentzia
Autonomia Batasuna- Extremadura
Katalogo medikoak eta zerbitzuak Probintzia - Badajoz Probintzia - Cáceres
Autonomia Erkidegoa - Galizia
Katalogo medikoak eta zerbitzuak Probintzia - Coruña Probintzia - Lugo Probintzia - Ourense Probintzia - Pontevedra
Autonomia Batasuna- Errioxa Autonomia Batasuna- Madril Autonomia Erkidegoa - Murtzia Autonomia Erkidegoa - Nafarroa Euskal Autonomia Erkidegoa
Katalogo medikoak eta zerbitzuak Probintzia - Araba Probintzia - Gipuzkoa Probintzia - Bizkaia
Autonomia Erkidegoa - Ceuta Autonomia Erkidegoa - Melilla
Prestazioak
Inicio Sanitarioak
Prestazioak Hortzetarako prestazioak Begietarako prestazioak Material ortoprotesikorako prestazioa Bestelako Prestazio Osagarriak Hortz- eta begi-prestazioak
Farmazia
Prestazioak Dispensación en hospitales y centros con cargo a la Mutualidad Farmaziako gastuak itzultzea eta produktu dietetikoak Ospitaleetan eta zentroetan dispentsatzea, erakundearen kargura Dispensación con receta en oficina de farmacia y visados
Farmazia Errezeta taloitegia
Gratuidad de prestación farmacéutica derivada de accidente en acto de servicio Autorización para prescripción farmacéutica mutualistas de profesión médica en situación de jubilación Berrordainketa farmazeutikorako laguntzak
Gizarte-prestazioak
Prestazioak Ezintasuna
Gizarte-prestazioak Aldi baterako ezintasuna eta haurdunaldiko arriskua Aldi baterako ezintasunagatiko sorospena Gaixotasunagatiko lizentzia ukatu ondorengo mediku-azterketa Zerbitzu-egintzako istripu batetik edo lanbide-gaixotasun batetik eratorritako eskubideak Baliaezintasun gabeko lesio iraunkorrengatiko kalte-ordaina Baliaezintasun Handia
Haurdunaldiko eta eradoskitzaro naturaleko arriskua
Gizarte-prestazioak Haurdunaldiko arriskuaren ondoriozko sorospena Edoskitzaro naturaleko arriskuagatiko sorospena
Familia-Prestazioak
Gizarte-prestazioak Seme edo alaba edo adingabe bat familian hartzeagatik jasotzen den prestazioa, desgaitasuna duena Erditze edo adopzio anizkoitzagatiko ordainketa bakarreko prestazio ekonomikoa Subsidio especial en caso de parto, adopción o acogimiento múltiples
Babes soziosanitariorako laguntzak
Gizarte-prestazioak Autonomia pertsonala errazteko laguntzak Gaixotasun psikiatriko kronikoa duten pertsonei arreta emateko laguntzak Droga-mendekotasuna eta bestelako mendekotasunak artatzeko laguntzak Egoitza lagunduetan edo eguneko eta gaueko zentroetan aldi baterako egonaldiak egiteko laguntzak Gaixotasun zeliakoa duten pertsonentzako laguntzak Gaixotasun onkologikoa duten pertsonentzako laguntzak Aurreko laguntzen ondorioak luzatzeko laguntzak (2024rako deialdiaren ebazpenaren 9. epigrafea)
Bestelako gizarte- laguntzak
Gizarte-prestazioak Heriotza-sorospena Erretiro sorospena Heriotza-sorospena Ehorzketarako laguntza Laguntza asistentzialak Ikasketa bekak mutualistentzat Ikasteko bekak, Legado Casado de la Fuenteren kontura
Funts bereziko prestazioak
Gizarte-prestazioak Heriotza-sorospena Erretiro-pentsioa Alarguntza-pentsioa Zurztasun-pentsioa Heriotza-sorospena
Genero-indarkeriaren biktimentzako laguntza Podologia Zerbitzuak
Eskaera inprimakiak deskargatzea
Prestazioak Zerbitzu Osagarriak. Farmazia-prestazioa. Osasun-laguntzako gastuak ordaintzeko. Ezgaitasuna. Inprimakien laguntza haurdunaldiko arriskuagatik eta edoskitze naturalaren garaiko arriskua Familiako prestazioak Gizarte eta osasun alorreko laguntzak. Bestelako Gizarte-laguntzak inprimakiak
Programas preventivos de alcance general, cribados, VIH, vacunación y programa antitabaco
Prestazioak Prevención del VIH Programas de cribado Programa Antitabaco MUFACE Txertaketa
Mutualistarentzako arreta
Inicio Jarri harremanetan MUFACErekin
Mutualistarentzako arreta Información a Mutualistas Formulario Gure bulegoak
Jarri harremanetan MUFACErekin Zerbitzu probintzialak eta bulego delegatuak
Gure bulegoak Andaluzia
Zerbitzu probintzialak eta bulego delegatuak Almeria MUFACEKO zuzendaritza probintziala, Cadiz Kordoba MUFACEKO zuzendaritza probintziala, Granada MUFACEKO zuzendaritza probintziala, Huelva MUFACEKO zuzendaritza probintziala, Jaén Malaga Sevilla
Aragoi
Zerbitzu probintzialak eta bulego delegatuak MUFACEKO huescako zuzendaritza probintziala Teruel, MUFACEKO probintzia zuzendaritza Zaragoza
MUFACEKO zuzendaritza probintziala asturiasen. Balear Uharteak Kanariak
Zerbitzu probintzialak eta bulego delegatuak MUFACEKO zuzendaritza probintziala, Las palmaseko MUFACEKO zuzendaritza probintziala, Tenerife
MUFACEKO zuzendaritza probintziala, Kantabria Gaztela-mantxa
Zerbitzu probintzialak eta bulego delegatuak MUFACEKO zuzendaritza probintziala, Albacete Ciudad Real Cuenca Guadalajara Toledo
Gaztela eta Leon
Zerbitzu probintzialak eta bulego delegatuak Avila Burgos Leon Palentzia Salamanca Segovia Soria Valladoliden Zamora
Katalunia
Zerbitzu probintzialak eta bulego delegatuak Bartzelona Girona Tarragona Lleida
Valentziako Erkidegoa
Zerbitzu probintzialak eta bulego delegatuak Alacant Castelló Valentzia
Extremadura
Zerbitzu probintzialak eta bulego delegatuak Badajoz Caceres
Galizia
Zerbitzu probintzialak eta bulego delegatuak A Coruña Lugo Ourense Pontevedra
Galizia Pontevedra Vigo
Errioxa Madrilgo Erkidegoa Murtziako eskualdea Nafarroako Foru Komunitatea IEE
Zerbitzu probintzialak eta bulego delegatuak Araba Gipuzkoa Bizkaia
Melilla Zeuta Canarias
Zerbitzu probintzialak eta bulego delegatuak Las Palmas
Hitzordua Cita para videoconferencia (programa piloto)
Telefono bidezko arreta
Jarri harremanetan MUFACErekin MUFACE 75 060 telefonoa Zerbitzu probintzialak eta bulego delegatuak
Zerbitzu elektronikoak
Jarri harremanetan MUFACErekin Egoitza elektronikora APP mugikorra Erregistro Elektroniko Komuna
Nola lortu identifikazio digitala
Mutualistarentzako arreta Cl@ve
Administrazio-errekurtsoak eta ondare-erantzukizuneko erreklamazioak Kexak, iradokizunak eta zorionak Maiz egiten diren galderak (Faq)
Mutualistarentzako arreta Gehien kontsultatzen direnak Afiliazioa, onuradunak eta kotizazioa Prestazioak
Maiz egiten diren galderak (Faq) Osasun-prestazioak Entitate medikoaren aldaketak Osasun-prestazio osagarriak Gizarte-prestazioak
Prozedurak, baliabideak, inprimakiak, bulegoak eta MUFACErekin egindako beste kudeaketa batzuk MUFACEren zerbitzu elektronikoak eta identifikazio elektronikoa
Testamento vital, voluntades anticipadas o instrucciones previas
Gaurkotasuna
Inicio Albisteak Actualidad MUFACE Aldizkariak Aktualitatea eta Muface Aldizkaria
Hasiera
  • MUFACEren historia
  • Nortzuk gara
  • Zer egiten dugu
  • Gardentasuna eta erantzukizuna
  • Araudia
  • Datu irekiak
  • Datu pertsonalen babesa
  • MUFACE y la violencia de género
  • Informazioaren barne-sistema
  • Ren azala MUFACE Buruz
  • Nor izan daiteke mutualista?
  • Onuradunak izan daitezkeenak
  • Eskubideak eta betebeharrak
  • Prozedurak eta afiliazio-inprimakiak
  • Kotizazioa
  • Sustapenak
  • Nire Gestioak Karpeta
  • Ren azala Mutualistak
  • Osasun-laguntza lurralde nazionalean
  • Osasun-laguntza atzerrian
  • Aurkitu zure medikua
  • Ren azala Asistentzia sanitarioa
  • Sanitarioak
  • Farmazia
  • Gizarte-prestazioak
  • Eskaera inprimakiak deskargatzea
  • Programas preventivos de alcance general, cribados, VIH, vacunación y programa antitabaco
  • Ren azala Prestazioak
  • Jarri harremanetan MUFACErekin
  • Nola lortu identifikazio digitala
  • Administrazio-errekurtsoak eta ondare-erantzukizuneko erreklamazioak
  • Kexak, iradokizunak eta zorionak
  • Maiz egiten diren galderak (Faq)
  • Testamento vital, voluntades anticipadas o instrucciones previas
  • Ren azala Mutualistarentzako arreta
  • Albisteak
  • Actualidad MUFACE
  • Aldizkariak
  • Aktualitatea eta Muface Aldizkaria
  • Ren azala Gaurkotasuna
texto

Laguntza behar duzu?

MUFACErekin harremanetan jar zaitezke harremanetarako formulario honen bidez.

Kontsulta-formulariora joan

Nortzuk gara

    • Zuzendaritza-taldearen curriculuma
        • INKESTAK 2025
        • INKESTAK 2024
        • INKESTAK 2023
        • INKESTAK 2022
    • Calidad en MUFACE
  • RSC, Mutualidad Saludable y Declaración de Luxemburgo
  • Enplegu publikoa MUFACEn
  1. Hasiera
  2. MUFACE Buruz
  3. Nortzuk gara
  4. Calidad y participación
  5. MUFACEn parte hartzea
  6. MUFACE kolektiboari egindako gogobetetze-inkestak

INKESTAK 2023

IRAKASLEEN AFILIAZIO MASIBOAREN PROZESUARI BURUZKO INKESTA 2023

Inkesta honen helburua izan da, urtero bezala 2019tik, Gogobetetze-maila eta unibertsitatez kanpoko irakasleen alta-prozesu masiboan egin beharreko hobekuntzak zein diren jakitea. Mutualitateak egina 2023. urtean. I.4.2 proiektuen barruan kokatzen da inkesta hau egitea. “Afiliazio Prozesuaren Berrikuspena” eta “Muface Avanza 2021-2023” mutualitatearen plan estrategikoaren IV.2.2- “Gogobetetze Inkestak”.

Aurten interes berezia zuen, alta bereziki jendetsua izan zelako. Zehazki, 45.727 irakasle mutualista sartu dira MUFACEn, hautaketa-proben ohiko bideetatik eta Aldi Baterako Enplegua Egonkortzeko saioetatik. 2023ko prozesuak proban jarri du gure bulegoen eraginkortasuna, une zaila baita jendearen arretarako langileen kopuruari dagokionez. Kontuan izan behar da Kataluniako bulegoek bakarrik, adibidez, lan-bolumen handia eta langile gutxi dituzten bulegoek, 12.735 irakasle titular eta aurreko urteetako 2990 onuradun sartu zituztela.

Inkestaren konfigurazioa

Erantzun itxiko 10 galderaz osatutako galdetegi erraz bat prestatu zen: asebetetze-mailari buruzko bost galdera, informazio-bideei buruzko bi eta afiliazio-prozesuari buruzko hiru. Urriaren 31n, 45.191 mutualista bidali ziren posta elektronikoz, MUFACEn alta emanda dauden unibertsitatez kanpoko irakaskuntzako irakasle-kidegoetakoak, 2023ko abuztuaren 15etik urriaren 31ra bitartean. Baldintza da osasun-erakundea hautatzea.

Administrazio Digitaleko Idazkaritza Nagusiaren inprimakiak kudeatzeko eta editatzeko aplikazioarekin (FORMA) sortu da inkesta, prozesuaren konfidentzialtasuna bermatzen duena. muface.informa@muface.es postatik bidali zen inkesta, posta elektroniko horren gorputzean jarritako esteka baten bidez.

Erantzun eta emaitza azpimarragarriak:

7.354 mutualistak erantzun diote inkestari, hau da, herritarren %16,3k. Sobera lortu da garrantzi estatistikoa, eta parte-hartzea 6 puntu baino gehiago handitu da, 2022ko datuen arabera.

Erantzun horietatik eta emaitza orokorretik, honako hauek azpimarratzea merezi du:

  • 1-Irakasle kidegoetatik etorritako mutualista berrien %90 inguruk Mufaceko afiliazioa (%92) eta onuradunen alta (%87) bitarteko elektronikoen bidez osatu dute, identifikazio elektronikoa erabiliz (Cl@ve, ziurtagiri digitala, NAN e, etab.) Bitarteko elektronikoak erabili ez dituen portzentaje txikiak arazoak ditu Mufaceren egoitza elektronikoan. Osasun-erakundearen hautaketari dagokionez, 2022ko inkestako datuekin alderatuta, % 3 jaitsi da erabilera, eta onuradunen alta digitalaren erabilera, berriz, pixka bat igo da (% 85etik % 87ra).
  • Erakunde elektronikoaren altaren erabileraren beherakada, zalantzarik gabe, administrazio autonomikoek titularren datuak aldatzean izandako gorabehera kopuru nabarmenari zor zaio, izan ere, alta automatikoa eragotzi zuten akatsak egon ziren. Gorabehera horiek hurrengo ekitaldietan konpondu nahi dira, alta masibo bakoitzaren aurretik autonomia-erkidegoekiko harremana areagotuz, mutualitateko zerbitzu zentraletatik.
  • 2-Mutualista berrien %40 inguruk MUFACEren iturri propioetan lortu du afiliazio-prozesuari buruzko informazioa, eta web/App formularioa (%64) eta bulegoetako telefonoa (%16) izan dira erabilienak. Gutxien erabiltzen diren kanalak Linkedin (%0,20), “X” (%1,1), 060 telefonoa (%2,2) eta Mufaceren hitzaldiak dira probintzietan (%3,7). Mutualitatetik kanpoko kanalen barruan, sindikatuak (%21) eta lankideak (%26) dira erabilienak.
  • Komeni da zehaztea mutualista berrientzako hitzaldiak, gertatzen diren lekuetan, oso baliagarriak direla, Zerbitzu Probintzialetatik, sindikatuetatik eta sareetatik iristen zaigun informazioaren arabera. Zentzu horretan, sistematikoki egin behar dira eta ahalik eta probintzia gehienetara zabaldu.
  • 3-Gogobetetze-mailari dagokionez, bai afiliazio-prozesuan, bai osasun-erakundearen altan, bai onuradunaren altan, 10etik 7 inguruko puntuazioa lortu da. Komunikazio-kanalei dagokienez, web-orria ongi baloratua agertzen da, 7 inguruko notarekin; gainerako kanalek, berriz, 10etik 5 baino nota baxuagoa lortu dute. Nabarmendu behar da emaitza hori ez datorrela bat kanalen erabilerari buruzko beste galdera batean adierazitakoarekin, hain erabiliak ez diren kanalei dagokienez. Hori dela eta, galdera horien formulazioa hobetu egingo da hurrengo inkestetarako.
  • 4- Web orrian dagoen “Mutualista Berrien Gida”-ren argitasuna eta erabilgarritasuna 10etik 7 inguruko notekin baloratzen da.

Hartu beharreko hobekuntza-neurriei dagokienez, gure bulego probintzialetatik, sindikatuetatik eta sare sozialetatik iristen zaigun informazioa kontuan hartuta, hauek azpimarratu behar dira:

  • Funtsezkoa da mutualista berriei buruzko informazio-trukearen ziurtasuna eta fidagarritasuna hobetzea autonomia-erkidegoetako administrazioekin. Horretarako, eraginkor agertu da zerbitzu zentraletatik aldez aurreko informazio-kanpaina bat egitea, alde biko elkarrizketa hobetuz.
  • Probintzia barruan, online edo aurrez aurre, hasten diren mutualista berriei hitzaldi gehiago ematea, dela dagokion erkidegoarekin edo sindikatuekin lankidetzan, dela modu independentean.
  • Gure informazio-kanalak gehiago hedatzea, hala nola Twitter, Linkedin edo Newsletter, oso gutxi ezagutzen baitira.

MUFACEtik eskerrak eman nahi dizkiegu galdetegia bete zuten pertsonei.

MUTUALITATEAREN PRESTAZIOEN BALORAZIOARI BURUZKO INKESTA 2023

Lehen aldiz, MUFACEk inkesta bat egin du mutuaisten artean, prestazioetako hobekuntzei buruz duten iritziari eta lehentasunei buruz. Lagina zabala izan da eta erantzun kopurua sobera iristen da garrantzi estatistikora.

MUFACEk zuzenean ematen dituen prestazioei buruz mutualisten kolektiboak duen gogobetetze- eta ezagutza-maila ezagutzea izan da inkesta honen helburua (ez du barne hartzen, beraz, osasun-laguntza, zeina zeharka kudeatzen baita, osasun-zerbitzu publikoen eta itundutako erakundeen bitartez). Inkestak probintziaka ematen diren prestazioen bolumenari buruzko hirugarren azterketa bat ere egin du.

Erraz betetzeko galdera-sorta bat prestatu zen, erantzun itxiko 17 galderekin, Mutualitaterako eta kolektiborako interesgarriak diren bi ardatz korrelatiboetan zentratuta:

  • a) Prestazioekiko gogobetetze-maila (15 galdera)
  • b) Prestazioak hobetzeko neurriak (2 galdera)

2023ko abuztuaren 1ean, inkesta posta elektronikoz bidali zen MUFACEn afiliatutako mutualista guztien lagin estatistikoki esanguratsu batera. Inkesta SGADen FORMA tresnaren bidez bidali eta egituratu zen. Tresna horrek inkestatutako pertsonen konfidentzialtasuna eta anonimotasuna bermatzen ditu. Guztira 40000 mezu bidali ziren eta 5.022 mutualistek erantzun dute, hau da, jatorrizko laginaren % 12,6k. Sobera lortu da garrantzi estatistikoa. Pertsona horietatik, 2.436 lanean ari ziren (%6,1) eta 2.586 erretiratuak ziren (%6,5)

Autonomia-erkidego guztietako mutualistek erantzun diote inkestari.

Emaitza azpimarragarriak:

  • Lehen pertzepzioa balorazioen BALANTZE POSITIBO orokorra da, prestazio gehienak positiboki ebaluatzen baitira. Horietako bakar batek lortzen du 10etik 7. Negatiboki baloratutakoei dagokienez, zehaztu behar da prestazio bat ere ez dela jaisten batez bestekotik 4,62.
  • Nabarmentzekoa da aktiboen eta erretiratuen arteko aldea: baloratutako 14 prestazioetan. Aktiboen balorazioa batezbestekoaren azpitik dago (balorazio okerragoa egiten dute), eta erretiro-egoeran dauden pertsonen balorazioa batezbestekoaren gainetik dago (prestazioak hobeto baloratzen dituzte, neurri handiagoan eskatzen baitituzte). Zenbat eta prestazioaz gehiago jakin, orduan eta balorazio hobea egiten dela egiaztatu da.
  • 1 eta 5 arteko balorazio txarra eta 5 eta 10 arteko balorazio ona eginez, emaitza hauek lortzen dira:
    • Honako prestazio hauek 5etik behera lortzen dituzte: Material ortoprotesikoa, bestelako protesiak, ikasketa bekak, ehorzketarako laguntza, erretiroagatiko sorospena eta heriotzagatiko sorospena. Balorazio txarrena jaso duen prestazioa ikasketa-bekena izan da, batez besteko balorazio osoa 4,62koa izan baita
    • Gainerako prestazioek batez besteko balorazioaren 5a gainditzen dute. Aldi baterako ezintasunagatiko prestazioa (7,04) bakarrik iristen da 10etik 7ra (OSO ONGI).
  • Azterlanaren emaitzen arabera, prestazioak ez dira batere ezagutzen; izan ere, baloratutako 14 prestazioetatik 11tan, % 70etik gora daude prestazioa ezagutzen ez duten edo inoiz eskatu ez duten pertsonen artean. Puntu honetan kontuan hartu behar da prestazio gehienak masiboak ez diren gaixotasunetarako, senideentzako... direla. Prestazio ezezagunena heriotzagatiko sorospena da (%47k ez dute ezagutzen) eta prestazio ezagunenak hortz-hagin eta begietakoak dira (%12k bakarrik ez dituzte ezagutzen).
  • Hobetzeko neurriei dagokienez, % 56k uste du beharrezkoena prestazioen diru-hornidura handitzea dela. Aldiz, %4k baino ez du prestazioen tramitazioan digitalizazioa handitzearen alde egiten.
  • Sartu beharreko prestazio berriei dagokienez, % 85ek fisioterapiarako laguntzak (% 53) eta osasun mentalerako laguntzak (% 32) nahiago dituzte; % 6k, berriz, genero-indarkeriarako laguntzak, Covid19 sekuelengatiko laguntzak eta onuradunentzako oposizioak prestatzeko laguntzak (% 2,2 eta % 2, hiru kasuetan) aukeratzen dituzte.

Emaitza horietatik abiatuta, kontuan hartuta MUFACEren laguntza asko ez direla hartzaile masiboak (hala nola, gaixotasun psikiatriko kronikoentzako laguntzak, autonomia pertsonalerako laguntzak, etab.), argi dago Mutualitatearen jarduerak honako hauetan oinarritu behar direla:

  • Prestazioen zabalkunde-eremua zabaltzeaHorretarako, dagoeneko ohikoak diren eragile interesgarriak erabiliko dira, hala nola sindikatuak, eta beste batzuk bilatuko dira, hala nola patologia jakin batzuk dituzten pertsonen elkarteak, elkargo profesionalak, irabazi-asmorik gabeko erakundeak eta abar. Horretarako, 2024an, prestazioen ikusizko gida bat egingo da, horiek guztiak begirada batean ezagutzeko.
  • Mutualistek nahi duten moduko prestazioak hobetzeko formulak bilatzea. bereziki ikasketa-bekak azpimarratuz (MUFACEk beka horien kudeaketan "suspenditu" egiten du), eta fisioterapia eta osasun mentalerako laguntzen dibertsifikazioa bezalako alderdiak azpimarratuz.

Mutualitatetik eskertzen dugu inkesta honi emandako erantzuna, berebiziko garrantzia duela uste baita.

GOGOBETETZE-INKESTA: HITZARTUTAKO ERREZETA ELEKTRONIKOA

Inkesta horren helburua izan zen jakitea mutualistek zer gogobetetze-maila duten errezeta elektroniko itundua lurralde nazionalean ezartzeari dagokionez. MUFACE AVANZA 2021-2023 plan estrategikoan jasotako “III.2.3. Errezeta elektronikoa Osasun Kontzertaturako Errezeta Elektronikoa Ezartzea” proiektuan jasotzen da Sinplifikazio helburuaren barruan errezeta elektronikoa martxan jartzeko proiektua. Inkesta hau egitea plan estrategikoko IV.2.2 “Gogobetetze Inkestak” proiektuaren barruan dago.

INKESTAREN KONFIGURAZIOA ETA EMAITZAK:

Administrazio Digitaleko Idazkaritza Nagusiaren aplikazioarekin sortu da inkesta, inprimakiak kudeatu eta editatzeko (FORMA), eta erantzunen anonimotasuna eta konfidentzialtasuna bermatzen ditu. Inkesta posta bateko esteka baten bidez bidali zen, muface.informa@muface.es posta erabiliz.

Asturiasen, Kantabrian eta Kanarietan aukera hitzartuko mutualisten gogobetetze-maila ezagutzeko eta ebaluatzeko, erantzun itxiko 12 galderaz osatutako galdera-sorta prestatu zen.

Apirilaren 14an (Asturias), 15ean (Kantabria) eta 16an (Kanariak), 27.358 mutualista titularri bidali zitzaien inkesta posta elektroniko bidez, eta lagina atxikita dagoen autonomia-erkidegoaren arabera segmentatu zen, atxikitako kolektiboaren arabera. 2022ko azarotik 2023ko otsailera bitartean fakturatutako errezetak izan zituzten mutualistak hautatu ziren, helburuko autonomia-erkidegoetako farmazietan emandakoak. Inkesta horri erantzuteko emandako epea bi aste pasatxokoa izan da, eta epea apirilaren 28, 29 eta 30ean amaitu da, atxikipeneko autonomia-erkidegoaren arabera.

3.884 pertsona mutualistak erantzun zuten, hau da, xede-biztanleriaren %10,6k, eta estatistika-adierazgarritasuna sobera lortu zen.

EMAITZAK:

Autonomia-erkidego hauetan errezeta elektronikoa ezartzeko datak hauek dira: Kantabrian 2020ko maiatzaren 4an, Asturiasen 2022ko apirilaren 4an eta Kanarietan 2022ko azaroaren 23an. Errezeta elektronikoaren ezarpena zenbat eta berriagoa izan, oro har, orduan eta okerragoak dira inkesta honetan lortutako balorazioak, eta horrek berretsi egiten du ezarpena progresiboa dela.

  • 1-Galdetutako kolektiboaren % 75ek baino gehiagok badaki bere autonomia-erkidegoan errezeta elektroniko hitzartua ezarri dela. Errezeta elektroniko itunduari buruzko ezjakintasun-maila % 8koa izan da Kantabrian, eta % 28koa Kanariar Uharteetan.

  • 2-Komunitate bakoitzean errezeta elektronikoa ezartzeari buruz Mufacek emandako informaziotik lortutako batez besteko nota 10etik 5 baino txikiagoa da (4,29ko batez bestekoa). Kantabriak bakarrik gainditu du proba.

  • 3- Autonomia-erkidego bakoitzean errezeta elektronikoa ezartzeari buruz erakundeek emandako informazioari dagokionez lortutako batez besteko nota oso eskasa da, eta erkidego bakar batean ere ez da 10etik 3ra iristen.

  • 4-Autonomia erkidego bakoitzean errezeta elektronikoaren merkaturatzea ezagutzera eman duen kanal nagusia Mufaceren web orria da. Akats baten ondorioz, ez zen formularioan sartu MUFACEk mutualista bakoitzari aukeren zerrendan bidaltzen dion posta elektronikoa. Kantabriaren kasuan, medikuen zeregina ere oso garrantzitsua izan da, eta ez da berdin jokatu gainerako erkidegoetan. Hala ere, errezeta elektroniko hitzartua zabaldu duten azkenetan prentsak paper garrantzitsua izan du.

  • 5-Galdetutako kolektiboaren % 40k baino gehiagok adierazi du paperezko errezetak agindu zaizkiola, nahiz eta errezeta elektronikoa autonomia-erkidegoetan zabaldu den. Joera hori aldatu egiten da autonomia-erkidego batetik bestera: ezarri berri diren autonomia-erkidegoetan (Kanarietan, adibidez) % 50etik gora igotzen da, eta zaharrenetan (Kantabrian, adibidez) % 30era jaisten da.

  • 6-Elektronikoki preskribatzeko ukapenen %50 inguru familia-medikuaren kontsultetan gertatu ziren, ondoren ospitaleko kontsultak/ospitaleratzeak eta azkenik espezialisten kontsultak. Kantabriaren kasuan, espezialitate-zentroetako ukapena bigarrena da, familia-medikuen kontsulten azpitik, hain zuzen.

  • 7-Errezeta elektroniko itunduaren balorazioak, batez beste, 10etik 6ko emaitza lortu du; Kantabrian 7,6ko nota lortu du eta Kanariar Uharteetan 5etik beherakoa. Galdetutako langileen % 10ek noizbait pentsatu izan du errezeta publikoa erabiltzea, errezetarik ez dagoelako.

Laburbilduz, emaitzek berretsi egiten dute, eragile ugariz osatutako testuinguruan tresna teknologiko bat ezartzeak bezala, errezeta elektroniko hitzartuak denbora eta lankidetza behar dituela, bai erakundeen aldetik, bai medikuen aldetik. Era berean, mutualisten eskakizun-maila handia behar da, errezeta digitalaren erabilerak trazabilitatean, segurtasunean eta arintasunean eragiten duen hobekuntzaz jabetu behar baitute.

MUFACEren iritziz, inkestaren emaitzek bidea markatzen dute informazioa hobetzeko eta itundutako erakundeen informazio- eta prestakuntza-kanpaina biziagoak sustatzeko, bai eta medikuen kolektiborako prestakuntza eta inplikazio gehiago sustatzeko ere. Mutualitateak aurrera jarraitzen du, eta 2024an lurralde nazional osoan osatu nahi da mapa; horregatik, lehen inkesta honek pertzepzioari buruzko datuak ematea ekarri du, eta nahitaez kontuan hartuko dira prozesuan.

  • Kontaktua
  • Web mapa
  • Legezko Oharra
  • Erabilerraztasuna
  • Cookie politika

Susperraldi, Eraldaketa eta Erresilientzia Plana - Europar Batasunak finantzatua - NextGenerationEU

© 2025 Estatuko Funtzionario Zibilen Mutualitate Orokorra.

Cookie politika

Webgune honek bere eta hirugarrenen cokkie-ak erabiltzen ditu zerbitzu hobea eskaintzeko. Elurra egiten jarraitzen badu, erabilera onartzen duela ulertuko dugu

Ikus cookieen politika