dnt-close-session
  • MUFACEren egoitza elektronikoa
  • X
  • LinkedIn
  • Castellano
  • Catalá
  • Valenciá
  • Euskara
  • Galego
Gobierno de España, ministerio para la transformación digital y de la función pública, abre en ventana nueva
MUFACE, abre en ventana nueva
Hasiera MUFACE Buruz
Inicio MUFACEren historia Nortzuk gara
MUFACE Buruz Organigrama
Nortzuk gara Zuzendaritza-taldearen curriculuma
Calidad y participación
Nortzuk gara MUFACEn parte hartzea
Calidad y participación MUFACE kolektiboari egindako gogobetetze-inkestak
MUFACEn parte hartzea INKESTAK 2025 INKESTAK 2024 INKESTAK 2023 INKESTAK 2022
Calidad en MUFACE
RSC, Mutualidad Saludable y Declaración de Luxemburgo Enplegu publikoa MUFACEn
Zer egiten dugu
MUFACE Buruz Xedea, ikuspegia eta balioak Araudia Norekin egiten dugu lan Zerbitzuen Karta Urteko memoria
Gardentasuna eta erantzukizuna
MUFACE Buruz Informazio instituzionala, antolaketa eta planifikazioa
Gardentasuna eta erantzukizuna Plan MUFACE Avanza 2021-2023 (2024ra luzatuta) Plan MUFACE Avanza 2021-2023 Plan de Recuperación, Transformación y Resiliencia en MUFACE
Garrantzi juridikoko informazioa Ekonomia-, aurrekontu- eta ondare-informazioa (enkanteak)
Gardentasuna eta erantzukizuna Aurrekontua Urteko Kontauak Kontratatzailearen profila Goi-kargudunen ordainsariak Ondare-eragiketak (enkanteak)
Araudia Datu irekiak Datu pertsonalen babesa
MUFACE Buruz Datuak babesteko araudia Tratamenduaren jardueren erregistroa
Datu pertsonalen babesa MUFACEren babes-ekintza osasun-laguntzako prestazioei dagokienez MUFACEren gizarte-arloko babes-ekintza MUFACEk sustatutako hedapen-jarduerak MUFACEren zerbitzu zentraletarako sarbidearen kontrolarekin eta bideozaintzako datuekin lotutako jarduerak. MUFACEren giza baliabideen kudeaketarekin zerikusia duten jarduerak MUFACEren Erregistro Bulegoarekin zerikusia duten jarduerak MUFACEko langileentzako lan-arriskuen prebentzioarekin lotutako jarduerak MUFACEri egindako kotizazioekin lotutako jarduerak Auzitegiekiko jarduketak Administrazio eta kudeaketa Kolektiboa (afiliazioa (urteko Erregimen Mutualismoa MUFACEren Agenda Instituzionala MUFACEko kide anitzeko organoetan parte hartzea Mutualistari Informazioa emateko Bulegoan jasotako kontsultak MUFACEren ondare higiezinaren kudeaketa Kexak/Iradokizunak/Zorion-emateak Administrazio-errekurtsoak Ondare erantzukizuna Administrazio-egintzak berrikustea
Datu pertsonalak dituen eskubideei dagokienez. Solicite información al Delegado de Protección de Datos de MUFACE MUFACEk sustatutako zabalkunde-jarduerak
MUFACE y la violencia de género Informazioaren barne-sistema
Mutualistak
Inicio Nor izan daiteke mutualista? Onuradunak izan daitezkeenak Eskubideak eta betebeharrak Prozedurak eta afiliazio-inprimakiak
Mutualistak Afiliazio Agiria
Kotizazioa
Mutualistak Kotizazio araudia
Sustapenak
Mutualistak BBVA (eskaintza bereziak eta beste etxebizitza erosteko hipoteka-maileguak BBVA saria
Sustapenak Premio de pintura 2019
Oferta Paradores Colegio de Huérfanos de la Armada en Madrid
Nire Gestioak Karpeta
Asistentzia sanitarioa
Inicio Osasun-laguntza lurralde nazionalean
Asistentzia sanitarioa Osasun-zerbitzu publikoak Osasun-laguntzako aseguru-erakundeak
Osasun-laguntza lurralde nazionalean Zerbitzuak eskuratzeko arauak
Entitate sanitarioaren aldaketa Larrialdiko arreta Garraio Sanitarioa Novedades Conciertos de Asistencia Sanitaria 2025-2027
Osasun-laguntza atzerrian
Asistentzia sanitarioa Mutualistak eta haien onuradunak, destinatuak edota atzerrian bizi direnak Irakasle bisitariak estatu batuetako eta kanadako ikastetxeetan Aldi baterako kanporako joan-etorriak
Osasun-laguntza atzerrian Europako Osasun Txartela (EOT) eta CPS Nola lortu Europako Osasun Txartela?
Aurkitu zure medikua
Asistentzia sanitarioa Erakunde itunduak Osasun-zerbitzu publikoak Katalogo medikoak eta zerbitzuak
Aurkitu zure medikua Autonomia Erkidegoa - Andaluzia
Katalogo medikoak eta zerbitzuak Probintzia - Almeria Probintzia - Cádiz Probintzia - Kordoba Probintzia - Granada Probintzia - Huelva Probintzia - Jaen Probintzia - Málaga Probintzia - Sevilla
Autonomia Batasuna- Aragoi
Katalogo medikoak eta zerbitzuak Probintzia - Huesca Probintzia - Teruel Probintzia - Zaragoza.
Autonomia Batasuna- Asturiasko Printzerria Autonomia Batasuna- Balear Uharteak Autonomia Batasuna- Kanariar Uharteak
Katalogo medikoak eta zerbitzuak Probintzia - Las Palmas Probintzia - Santa Cruz de Tenerife
Autonomia Batasuna- Kantabria Autonomia Batasuna- Gaztela-Mantxa
Katalogo medikoak eta zerbitzuak Probintzia - Albacete Probintzia - Ciudad Real Probintzia - Cuenca Probintzia - Guadalajara Probintzia - Toledo
Autonomia Batasuna- Gaztela eta Leon
Katalogo medikoak eta zerbitzuak Probintzia - Avila Probintzia - Burgos Probintzia - León Probintzia - Palentzia Probintzia - Salamanca Probintzia - Segovia Probintzia - Soria Probintzia - Valladolid Probintzia - Zamora
Autonomia Batasuna- Katalunia
Katalogo medikoak eta zerbitzuak Probintzia - Bartzelona Probintzia - Girona Probintzia - Lleida Probintzia - Tarragona
Autonomia Batasuna- Valentziako Erkidegoa
Katalogo medikoak eta zerbitzuak Probintzia - Alacant Probintzia - Castellón Probintzia - Valentzia
Autonomia Batasuna- Extremadura
Katalogo medikoak eta zerbitzuak Probintzia - Badajoz Probintzia - Cáceres
Autonomia Erkidegoa - Galizia
Katalogo medikoak eta zerbitzuak Probintzia - Coruña Probintzia - Lugo Probintzia - Ourense Probintzia - Pontevedra
Autonomia Batasuna- Errioxa Autonomia Batasuna- Madril Autonomia Erkidegoa - Murtzia Autonomia Erkidegoa - Nafarroa Euskal Autonomia Erkidegoa
Katalogo medikoak eta zerbitzuak Probintzia - Araba Probintzia - Gipuzkoa Probintzia - Bizkaia
Autonomia Erkidegoa - Ceuta Autonomia Erkidegoa - Melilla
Prestazioak
Inicio Sanitarioak
Prestazioak Hortzetarako prestazioak Begietarako prestazioak Material ortoprotesikorako prestazioa Bestelako Prestazio Osagarriak Hortz- eta begi-prestazioak
Farmazia
Prestazioak Dispensación en hospitales y centros con cargo a la Mutualidad Farmaziako gastuak itzultzea eta produktu dietetikoak Ospitaleetan eta zentroetan dispentsatzea, erakundearen kargura Dispensación con receta en oficina de farmacia y visados
Farmazia Errezeta taloitegia
Gratuidad de prestación farmacéutica derivada de accidente en acto de servicio Autorización para prescripción farmacéutica mutualistas de profesión médica en situación de jubilación Berrordainketa farmazeutikorako laguntzak
Gizarte-prestazioak
Prestazioak Ezintasuna
Gizarte-prestazioak Aldi baterako ezintasuna eta haurdunaldiko arriskua Aldi baterako ezintasunagatiko sorospena Gaixotasunagatiko lizentzia ukatu ondorengo mediku-azterketa Zerbitzu-egintzako istripu batetik edo lanbide-gaixotasun batetik eratorritako eskubideak Baliaezintasun gabeko lesio iraunkorrengatiko kalte-ordaina Baliaezintasun Handia
Haurdunaldiko eta eradoskitzaro naturaleko arriskua
Gizarte-prestazioak Haurdunaldiko arriskuaren ondoriozko sorospena Edoskitzaro naturaleko arriskuagatiko sorospena
Familia-Prestazioak
Gizarte-prestazioak Seme edo alaba edo adingabe bat familian hartzeagatik jasotzen den prestazioa, desgaitasuna duena Erditze edo adopzio anizkoitzagatiko ordainketa bakarreko prestazio ekonomikoa Subsidio especial en caso de parto, adopción o acogimiento múltiples
Babes soziosanitariorako laguntzak
Gizarte-prestazioak Autonomia pertsonala errazteko laguntzak Gaixotasun psikiatriko kronikoa duten pertsonei arreta emateko laguntzak Droga-mendekotasuna eta bestelako mendekotasunak artatzeko laguntzak Egoitza lagunduetan edo eguneko eta gaueko zentroetan aldi baterako egonaldiak egiteko laguntzak Gaixotasun zeliakoa duten pertsonentzako laguntzak Gaixotasun onkologikoa duten pertsonentzako laguntzak Aurreko laguntzen ondorioak luzatzeko laguntzak (2024rako deialdiaren ebazpenaren 9. epigrafea)
Bestelako gizarte- laguntzak
Gizarte-prestazioak Heriotza-sorospena Erretiro sorospena Heriotza-sorospena Ehorzketarako laguntza Laguntza asistentzialak Ikasketa bekak mutualistentzat Ikasteko bekak, Legado Casado de la Fuenteren kontura
Funts bereziko prestazioak
Gizarte-prestazioak Heriotza-sorospena Erretiro-pentsioa Alarguntza-pentsioa Zurztasun-pentsioa Heriotza-sorospena
Genero-indarkeriaren biktimentzako laguntza Podologia Zerbitzuak
Eskaera inprimakiak deskargatzea
Prestazioak Zerbitzu Osagarriak. Farmazia-prestazioa. Osasun-laguntzako gastuak ordaintzeko. Ezgaitasuna. Inprimakien laguntza haurdunaldiko arriskuagatik eta edoskitze naturalaren garaiko arriskua Familiako prestazioak Gizarte eta osasun alorreko laguntzak. Bestelako Gizarte-laguntzak inprimakiak
Programas preventivos de alcance general, cribados, VIH, vacunación y programa antitabaco
Prestazioak Prevención del VIH Programas de cribado Programa Antitabaco MUFACE Txertaketa
Mutualistarentzako arreta
Inicio Jarri harremanetan MUFACErekin
Mutualistarentzako arreta Información a Mutualistas Formulario Gure bulegoak
Jarri harremanetan MUFACErekin Zerbitzu probintzialak eta bulego delegatuak
Gure bulegoak Andaluzia
Zerbitzu probintzialak eta bulego delegatuak Almeria MUFACEKO zuzendaritza probintziala, Cadiz Kordoba MUFACEKO zuzendaritza probintziala, Granada MUFACEKO zuzendaritza probintziala, Huelva MUFACEKO zuzendaritza probintziala, Jaén Malaga Sevilla
Aragoi
Zerbitzu probintzialak eta bulego delegatuak MUFACEKO huescako zuzendaritza probintziala Teruel, MUFACEKO probintzia zuzendaritza Zaragoza
MUFACEKO zuzendaritza probintziala asturiasen. Balear Uharteak Kanariak
Zerbitzu probintzialak eta bulego delegatuak MUFACEKO zuzendaritza probintziala, Las palmaseko MUFACEKO zuzendaritza probintziala, Tenerife
MUFACEKO zuzendaritza probintziala, Kantabria Gaztela-mantxa
Zerbitzu probintzialak eta bulego delegatuak MUFACEKO zuzendaritza probintziala, Albacete Ciudad Real Cuenca Guadalajara Toledo
Gaztela eta Leon
Zerbitzu probintzialak eta bulego delegatuak Avila Burgos Leon Palentzia Salamanca Segovia Soria Valladoliden Zamora
Katalunia
Zerbitzu probintzialak eta bulego delegatuak Bartzelona Girona Tarragona Lleida
Valentziako Erkidegoa
Zerbitzu probintzialak eta bulego delegatuak Alacant Castelló Valentzia
Extremadura
Zerbitzu probintzialak eta bulego delegatuak Badajoz Caceres
Galizia
Zerbitzu probintzialak eta bulego delegatuak A Coruña Lugo Ourense Pontevedra
Galizia Pontevedra Vigo
Errioxa Madrilgo Erkidegoa Murtziako eskualdea Nafarroako Foru Komunitatea IEE
Zerbitzu probintzialak eta bulego delegatuak Araba Gipuzkoa Bizkaia
Melilla Zeuta Canarias
Zerbitzu probintzialak eta bulego delegatuak Las Palmas
Hitzordua Cita para videoconferencia (programa piloto)
Telefono bidezko arreta
Jarri harremanetan MUFACErekin MUFACE 75 060 telefonoa Zerbitzu probintzialak eta bulego delegatuak
Zerbitzu elektronikoak
Jarri harremanetan MUFACErekin Egoitza elektronikora APP mugikorra Erregistro Elektroniko Komuna
Nola lortu identifikazio digitala
Mutualistarentzako arreta Cl@ve
Administrazio-errekurtsoak eta ondare-erantzukizuneko erreklamazioak Kexak, iradokizunak eta zorionak Maiz egiten diren galderak (Faq)
Mutualistarentzako arreta Gehien kontsultatzen direnak Afiliazioa, onuradunak eta kotizazioa Prestazioak
Maiz egiten diren galderak (Faq) Osasun-prestazioak Entitate medikoaren aldaketak Osasun-prestazio osagarriak Gizarte-prestazioak
Prozedurak, baliabideak, inprimakiak, bulegoak eta MUFACErekin egindako beste kudeaketa batzuk MUFACEren zerbitzu elektronikoak eta identifikazio elektronikoa
Testamento vital, voluntades anticipadas o instrucciones previas
Gaurkotasuna
Inicio Albisteak Actualidad MUFACE Aldizkariak Aktualitatea eta Muface Aldizkaria
Hasiera
  • MUFACEren historia
  • Nortzuk gara
  • Zer egiten dugu
  • Gardentasuna eta erantzukizuna
  • Araudia
  • Datu irekiak
  • Datu pertsonalen babesa
  • MUFACE y la violencia de género
  • Informazioaren barne-sistema
  • Ren azala MUFACE Buruz
  • Nor izan daiteke mutualista?
  • Onuradunak izan daitezkeenak
  • Eskubideak eta betebeharrak
  • Prozedurak eta afiliazio-inprimakiak
  • Kotizazioa
  • Sustapenak
  • Nire Gestioak Karpeta
  • Ren azala Mutualistak
  • Osasun-laguntza lurralde nazionalean
  • Osasun-laguntza atzerrian
  • Aurkitu zure medikua
  • Ren azala Asistentzia sanitarioa
  • Sanitarioak
  • Farmazia
  • Gizarte-prestazioak
  • Eskaera inprimakiak deskargatzea
  • Programas preventivos de alcance general, cribados, VIH, vacunación y programa antitabaco
  • Ren azala Prestazioak
  • Jarri harremanetan MUFACErekin
  • Nola lortu identifikazio digitala
  • Administrazio-errekurtsoak eta ondare-erantzukizuneko erreklamazioak
  • Kexak, iradokizunak eta zorionak
  • Maiz egiten diren galderak (Faq)
  • Testamento vital, voluntades anticipadas o instrucciones previas
  • Ren azala Mutualistarentzako arreta
  • Albisteak
  • Actualidad MUFACE
  • Aldizkariak
  • Aktualitatea eta Muface Aldizkaria
  • Ren azala Gaurkotasuna
texto

Laguntza behar duzu?

MUFACErekin harremanetan jar zaitezke harremanetarako formulario honen bidez.

Kontsulta-formulariora joan

Nortzuk gara

    • Zuzendaritza-taldearen curriculuma
        • INKESTAK 2025
        • INKESTAK 2024
        • INKESTAK 2023
        • INKESTAK 2022
    • Calidad en MUFACE
  • RSC, Mutualidad Saludable y Declaración de Luxemburgo
  • Enplegu publikoa MUFACEn
  1. Hasiera
  2. MUFACE Buruz
  3. Nortzuk gara
  4. Calidad y participación
  5. MUFACEn parte hartzea
  6. MUFACE kolektiboari egindako gogobetetze-inkestak

INKESTAK 2025

Inkesta

1) Hitzartutako errezeta elektronikoaren funtzionamenduari eta egin beharreko hobekuntzei buruzko inkesta

Apirilean bi galdetegi bidali zaizkie, hurrenez hurren, aukera hitzartuko mutualistei eta aseguru-entitateetako medikuei. Lehenengo kasuan, MUFACEk zuzenean bidaltzen ditu inkestatutako pertsonak; bigarrenean, ASISA eta ADESLAS aseguru-etxeen bidez bidaltzen zaie.

SIREM errezeta ezarrita dagoen komunitateetan zerbitzuarekiko gogobetetzeari buruzkoak dira, bai eta zerbitzua hobetzeko proposamenari buruzkoak ere, zerbitzua fakultatibo gisa erabilita.

Emaitzen laburpena argitaratuko da.

.2) MUFACEren aurrerapen digitalari buruzko pertzepzio mutualistari buruzko inkesta

2025eko urtarrilaren 17an, bi galdera-sorta egin zitzaizkien mutualistei, ardatz nagusi honekin: MUFACEren aurrerapen digitalei buruz taldeak duen pertzepzioa aztertzea. Plan Avanza 2021-2024 exekutatu ondoren, zeinean estrategia nagusietako bat transformazio digitala baita, mutualistak prozedura erabilienean izapide elektronikora behartutako subjektu gisa aktibo deklaratzeak eragin zuen bultzadaren ondoren, kolektiboaren iritzia jaso beharra zegoen, digitalizazioa hedatzeko proiektu berrien ideiaren aurrean, betiere arrakala digitalari erreparatuta.

Bi inkestak eta horien emaitzak aztertuko dira ondoren.

1. inkesta. Ikasketa bekak

2024an ikasketa-beka izan duten mutualista guztiek osatzen duten unibertsoa oinarri hartuta, lagin oso zabala erabaki zen, ausazkotasuna ziurtatzeko eta esangura estatistikorako erantzun-tasa nahikoa lortzeko. Madril eta Bartzelonako 562 mutualistak osatzen zuten sortutako lagina. Lagin horretatik 130 erantzun lortu ziren (% 23,13ko erantzun-tasa).

Ikasketa-beken tramitazioa baloratzeko galde-sorta oso erraza da, eta prozedurari eta prestazioari berari buruzko balioespen-galderez osatuta dago.

Madril eta Bartzelonako zerbitzu probintzialen arteko alde nagusia da Bartzelonan probintzia berean bideratu direla Madrilgo espedienteak, berriz, Zamoraren "elkarlaneko kudeaketa" bidez bideratu ziren. . Hau da, laguntzaren zenbatekoa, informazioa lortzeko bideak berdinak dira eta, aurkezpen prozedura erabat elektronikoa denez, laguntzaren eskaera aurkeztea berdina da bi probintzietan. Alde esanguratsu bakarra espedientearen tramitazioan eta ebazpenean egongo da. Madrilen kasuan espedientea bideratu eta beste SP batek (Zamora) ebatziko du eta, ondoren, Madrilgo SPk egingo du prestazioaren ordainketa.

Alderdirik interesgarriena ebazpenaren azkartasunaren balorazioa da, eskaeraren sinpletasunaren, argitasunaren eta zenbatekoaren aurretik doana. Bataren eta bestearen balorazioaren arteko aldea +0.63koa da, Bartzelonaren alde. Aldea ez da puntu batera iristen, baina, nolanahi ere, prozeduraren beste faseetan dagoen aldearen ia bikoitza da. Hau da, pentsa dezakegu mutualistek beren espedientea deslokalizatuta tramitatzearen ondorioak jaso ditzaketela. Hala ere, kontuan hartu behar da balorazioa oso altua dela bi probintzietan (9,1 eta 9,73 10etik). Nabarmentzekoa da zerbitzua erraza eta argia dela eskaera egiteko orduan (7,69 eta 7,55, hurrenez hurren). Gutxien baloratzen dena prestazioaren zenbatekoa da (5,33).

Bestalde, lagin osoari ere galdetu zaio MUFACEren bulego batean zuzenean eskatzea gustatuko litzaieken ala ez: emaitza da laurden batek bakarrik (% 24,3) nahiko luketela horrela egin. Datua adinaren (zenbat eta adin txikiagoa, orduan eta portzentaje txikiagoa) eta probintziaren (handiagoa Bartzelonan Madrilen baino) arabera gurutzatu da, baina aldeak ez dira behar bezain adierazgarriak.

Nolanahi ere, eskaera aurrez aurre aurkezteko aukera planteatzean kanalen dibertsifikazio gisa planteatzen denez (hau da, elektronika erabilgarri egongo litzateke), ondoriozta dezakegu digitalizazioan atzera egiteari dagokionez ez dagoela eskaera hautemangarririk.

Inkesta 2. Zerbitzu elektronikoekiko eta aurrerapen digitalarekiko gogobetetasuna.

Bigarren galdetegia, aurrerapen digitalari buruzkoa, unibertso osoari zuzenduta zegoen, hau da, kolektibo osoari (milioi eta erdi pertsona mutualista baino gehiago); beraz, lagin bat egitea beste aukerarik ez zegoen.

MUFACEk aldez aurretik galdetegi orokorrak egiten izandako esperientzia dela eta,20.000 aleko lagin bat egitea eta kuotak sartzea erabaki zuen, banaketa probintziala egokia izan zedin. Ausazko laginketa sistematikoa egin zen, bi etapatan: lehenik eta behin, letra bat zozketatu zen (“L” letra aukeratuta atera zen), eta, ondoren, probintzia edo hiri autonomo bakoitzeko lagina osatzeko, lehen abizena letra horrekin hasten zen banakoak aukeratu ziren.

Azkenik 2.689 elkarrizketa lortu ziren (% 13,45eko erantzun-tasa).. Probintzien araberako azken banaketak puntu bateko marjina du, bi probintziatan izan ezik: Avila (negatiboa) eta Bartzelona (positiboa).

Emaitza hainbat ataletan laburbil dezakegu:

1) Mutualistek nahiago dute izapideak bitarteko elektronikoen bidez egin, erosoak eta azkarrak baitira.

Mutualisten % 67,71k adierazi dute MUFACErekiko izapideak egoitza elektronikoaren edo mugikorreko aplikazioaren bidez egin ohi dituztela, eta adin-tarte guztietan, 75 urtetik gorakoetan barne, gehien gustatzen zaien modua dela. (Irudia)

Imagen 1 de encuesta avance digital sede app preferidas

Bitarteko elektronikoak erabiltzeko arrazoi nagusiak erosotasuna (%71,82) eta azkartasuna (%15,85) dira.

imagen 2 motivos de usos

2) SSPPetara jotzen duten mutualista gehienak funtzionario baten laguntza lortzeko edo izapidea elektronikoki egiteko aukerarik ez dutelako egiten dute.

Mutualisten % 17,4k egiten dituzte izapideak SSPPetan, 65 urtetik gorakoek gehienbat (% 55,12). Aurrez aurre joateko arrazoi nagusiak hauek dira: funtzionario baten laguntza lortzea izapidea egitean (% 39,1), izapidea elektronikoki eskuragarri ez dagoelako (% 20,3) edo bulegora joatea erosoa zaiolako (% 20,09).

3) MUFACEren bulegoetako arretak balorazio positiboa du, baina telefono bidezko arreta hobetzea eskatzen da, mutualitatearen beste inkesta batzuetan agerian geratu den bezala

MUFACEren bulegoetan item guztietatik jasotako arretaren balorazioak balorazio positiboak lortu ditu guztietan (10etik 7ren inguruan). Gainera, probak gainditu dituzte adin-talde guztietan, telefono bidezko arretan izan ezik; izan ere, 46 urtetik beherakoek arreta pixka bat jasotzen dute, 4.87ko balorazioa baino ez baitute jaso (10etik).

4) Zerbitzu digitalek oso balorazio positiboak lortzen dituzte, batez ere adinekoen artean.

MUFACEren egoitza elektronikoak, aplikazio mugikorrak eta informazio-zerbitzu elektronikoek balorazio onak lortu dituzte mutualisten artean. Nabarmentzekoa da 65 urtetik gorakoek ongi erabiltzen dituztela tresna horiek. Izan ere, batez besteko orokorraren gainetik daude, eta gehienek uste dute sistema erosoa eta azkarra dela (% 88,46).

5) Mutualistak uste dute berebiziko garrantzia duela errezetak modu digitalean bisatzeko zerbitzua martxan jartzeak eta, neurri txikiagoan, bideo-dei bidez pertsonalki artatua izateko aukera. Hori bat dator hitzartutako errezeta elektrñonikoa etengabe erreklamatzearekin eta autonomia-erkidego guztietara zabaltzearekin.

Mutualisten % 59,25ek uste du oso garrantzitsua dela (10etik 9 edo 10) errezetak modu elektronikoan bisatzeko zerbitzua abian jartzea. Mutualista guztientzat batez besteko garrantzia 10etik 8.24 da.

Bideo-dei bidezko (bideo-zita) arreta pertsonaleko zerbitzua abian jartzeak duen garrantzian sinesten duten arren (10etik 7,3), %39k baino ez diote garrantzi handiena ematen.

6) Azkenik, pertsona mutualistak MUFACEren azken 5 urteetako aurrerapen digitala positibotzat jo dute, baina eskuragarri dauden zerbitzuak zabaltzea eta sinplifikatzea eskatu dute.

Plan Avanza 2021-2024 planaren esparruan mutualitateak bizi izan duen digitalizazio-prozesuak oso emaitza ona lortu du (10etik 7,07) mutualisten artean, eta % 10,98k baino ez du lortu suspentsoa. Aurrerapen digital hori eteteko arrazoiak hauek dira: digitalki eskuragarri dauden zerbitzuak handitu behar dira (% 31), tresnak errazago erabili behar dira (% 24,9) eta izapideei buruzko informazioa hobetu behar da (% 13,47).

Bi inkesten emaitzak bultzada dira modu digitalean aurrera egiteko eta Avanza 2021-2024 Planak markatutako bidean jarraitzeko. 2019an zerbitzu digitalen erabileraren trakzio-elementua izan zen aktibo dauden mutualisten hortz- eta begi-prestazioan izapide elektronikora obigatutako subjektuen deklarazioa, eta, horren ondoren, argi dago kolektiboaren gehiengo zabal baten pertzepzioa positiboa dela, eta digitalizazio-neurri berriak ondo hartuko dira, baldin eta arrakala duina artatzen bada eta adinekoentzako edo kanal konbentzionala behar duten pertsonentzako kanal-aniztasunari eusten bazaio; horrez gain, osasun- edo farmazia-arloko presako kontuetarako arreta presentziala emango zaie mutualista guztiei.

  • Kontaktua
  • Web mapa
  • Legezko Oharra
  • Erabilerraztasuna
  • Cookie politika

Susperraldi, Eraldaketa eta Erresilientzia Plana - Europar Batasunak finantzatua - NextGenerationEU

© 2025 Estatuko Funtzionario Zibilen Mutualitate Orokorra.

Cookie politika

Webgune honek bere eta hirugarrenen cokkie-ak erabiltzen ditu zerbitzu hobea eskaintzeko. Elurra egiten jarraitzen badu, erabilera onartzen duela ulertuko dugu

Ikus cookieen politika