dnt-close-session
  • MUFACEren egoitza elektronikoa
  • X
  • LinkedIn
  • Castellano
  • Catalá
  • Valenciá
  • Euskara
  • Galego
Gobierno de España, ministerio para la transformación digital y de la función pública, abre en ventana nueva
MUFACE, abre en ventana nueva
Hasiera MUFACE Buruz
Inicio MUFACEren historia Nortzuk gara
MUFACE Buruz Organigrama
Nortzuk gara Zuzendaritza-taldearen curriculuma
Calidad y participación
Nortzuk gara MUFACEn parte hartzea
Calidad y participación MUFACE kolektiboari egindako gogobetetze-inkestak
MUFACEn parte hartzea INKESTAK 2025 INKESTAK 2024 INKESTAK 2023 INKESTAK 2022
Calidad en MUFACE
RSC, Mutualidad Saludable y Declaración de Luxemburgo Enplegu publikoa MUFACEn
Zer egiten dugu
MUFACE Buruz Xedea, ikuspegia eta balioak Araudia Norekin egiten dugu lan Zerbitzuen Karta Urteko memoria
Gardentasuna eta erantzukizuna
MUFACE Buruz Informazio instituzionala, antolaketa eta planifikazioa
Gardentasuna eta erantzukizuna Plan MUFACE Avanza 2021-2023 (2024ra luzatuta) Plan MUFACE Avanza 2021-2023 Plan de Recuperación, Transformación y Resiliencia en MUFACE
Garrantzi juridikoko informazioa Ekonomia-, aurrekontu- eta ondare-informazioa (enkanteak)
Gardentasuna eta erantzukizuna Aurrekontua Urteko Kontauak Kontratatzailearen profila Goi-kargudunen ordainsariak Ondare-eragiketak (enkanteak)
Araudia Datu irekiak Datu pertsonalen babesa
MUFACE Buruz Datuak babesteko araudia Tratamenduaren jardueren erregistroa
Datu pertsonalen babesa MUFACEren babes-ekintza osasun-laguntzako prestazioei dagokienez MUFACEren gizarte-arloko babes-ekintza MUFACEk sustatutako hedapen-jarduerak MUFACEren zerbitzu zentraletarako sarbidearen kontrolarekin eta bideozaintzako datuekin lotutako jarduerak. MUFACEren giza baliabideen kudeaketarekin zerikusia duten jarduerak MUFACEren Erregistro Bulegoarekin zerikusia duten jarduerak MUFACEko langileentzako lan-arriskuen prebentzioarekin lotutako jarduerak MUFACEri egindako kotizazioekin lotutako jarduerak Auzitegiekiko jarduketak Administrazio eta kudeaketa Kolektiboa (afiliazioa (urteko Erregimen Mutualismoa MUFACEren Agenda Instituzionala MUFACEko kide anitzeko organoetan parte hartzea Mutualistari Informazioa emateko Bulegoan jasotako kontsultak MUFACEren ondare higiezinaren kudeaketa Kexak/Iradokizunak/Zorion-emateak Administrazio-errekurtsoak Ondare erantzukizuna Administrazio-egintzak berrikustea
Datu pertsonalak dituen eskubideei dagokienez. Solicite información al Delegado de Protección de Datos de MUFACE MUFACEk sustatutako zabalkunde-jarduerak
MUFACE y la violencia de género Informazioaren barne-sistema
Mutualistak
Inicio Nor izan daiteke mutualista? Onuradunak izan daitezkeenak Eskubideak eta betebeharrak Prozedurak eta afiliazio-inprimakiak
Mutualistak Afiliazio Agiria
Kotizazioa
Mutualistak Kotizazio araudia
Sustapenak
Mutualistak BBVA (eskaintza bereziak eta beste etxebizitza erosteko hipoteka-maileguak BBVA saria
Sustapenak Premio de pintura 2019
Oferta Paradores Colegio de Huérfanos de la Armada en Madrid
Nire Gestioak Karpeta
Asistentzia sanitarioa
Inicio Osasun-laguntza lurralde nazionalean
Asistentzia sanitarioa Osasun-zerbitzu publikoak Osasun-laguntzako aseguru-erakundeak
Osasun-laguntza lurralde nazionalean Zerbitzuak eskuratzeko arauak
Entitate sanitarioaren aldaketa Larrialdiko arreta Garraio Sanitarioa Novedades Conciertos de Asistencia Sanitaria 2025-2027
Osasun-laguntza atzerrian
Asistentzia sanitarioa Mutualistak eta haien onuradunak, destinatuak edota atzerrian bizi direnak Irakasle bisitariak estatu batuetako eta kanadako ikastetxeetan Aldi baterako kanporako joan-etorriak
Osasun-laguntza atzerrian Europako Osasun Txartela (EOT) eta CPS Nola lortu Europako Osasun Txartela?
Aurkitu zure medikua
Asistentzia sanitarioa Erakunde itunduak Osasun-zerbitzu publikoak Katalogo medikoak eta zerbitzuak
Aurkitu zure medikua Autonomia Erkidegoa - Andaluzia
Katalogo medikoak eta zerbitzuak Probintzia - Almeria Probintzia - Cádiz Probintzia - Kordoba Probintzia - Granada Probintzia - Huelva Probintzia - Jaen Probintzia - Málaga Probintzia - Sevilla
Autonomia Batasuna- Aragoi
Katalogo medikoak eta zerbitzuak Probintzia - Huesca Probintzia - Teruel Probintzia - Zaragoza.
Autonomia Batasuna- Asturiasko Printzerria Autonomia Batasuna- Balear Uharteak Autonomia Batasuna- Kanariar Uharteak
Katalogo medikoak eta zerbitzuak Probintzia - Las Palmas Probintzia - Santa Cruz de Tenerife
Autonomia Batasuna- Kantabria Autonomia Batasuna- Gaztela-Mantxa
Katalogo medikoak eta zerbitzuak Probintzia - Albacete Probintzia - Ciudad Real Probintzia - Cuenca Probintzia - Guadalajara Probintzia - Toledo
Autonomia Batasuna- Gaztela eta Leon
Katalogo medikoak eta zerbitzuak Probintzia - Avila Probintzia - Burgos Probintzia - León Probintzia - Palentzia Probintzia - Salamanca Probintzia - Segovia Probintzia - Soria Probintzia - Valladolid Probintzia - Zamora
Autonomia Batasuna- Katalunia
Katalogo medikoak eta zerbitzuak Probintzia - Bartzelona Probintzia - Girona Probintzia - Lleida Probintzia - Tarragona
Autonomia Batasuna- Valentziako Erkidegoa
Katalogo medikoak eta zerbitzuak Probintzia - Alacant Probintzia - Castellón Probintzia - Valentzia
Autonomia Batasuna- Extremadura
Katalogo medikoak eta zerbitzuak Probintzia - Badajoz Probintzia - Cáceres
Autonomia Erkidegoa - Galizia
Katalogo medikoak eta zerbitzuak Probintzia - Coruña Probintzia - Lugo Probintzia - Ourense Probintzia - Pontevedra
Autonomia Batasuna- Errioxa Autonomia Batasuna- Madril Autonomia Erkidegoa - Murtzia Autonomia Erkidegoa - Nafarroa Euskal Autonomia Erkidegoa
Katalogo medikoak eta zerbitzuak Probintzia - Araba Probintzia - Gipuzkoa Probintzia - Bizkaia
Autonomia Erkidegoa - Ceuta Autonomia Erkidegoa - Melilla
Prestazioak
Inicio Sanitarioak
Prestazioak Hortzetarako prestazioak Begietarako prestazioak Material ortoprotesikorako prestazioa Bestelako Prestazio Osagarriak Hortz- eta begi-prestazioak
Farmazia
Prestazioak Dispensación en hospitales y centros con cargo a la Mutualidad Farmaziako gastuak itzultzea eta produktu dietetikoak Ospitaleetan eta zentroetan dispentsatzea, erakundearen kargura Dispensación con receta en oficina de farmacia y visados
Farmazia Errezeta taloitegia
Gratuidad de prestación farmacéutica derivada de accidente en acto de servicio Autorización para prescripción farmacéutica mutualistas de profesión médica en situación de jubilación Berrordainketa farmazeutikorako laguntzak
Gizarte-prestazioak
Prestazioak Ezintasuna
Gizarte-prestazioak Aldi baterako ezintasuna eta haurdunaldiko arriskua Aldi baterako ezintasunagatiko sorospena Gaixotasunagatiko lizentzia ukatu ondorengo mediku-azterketa Zerbitzu-egintzako istripu batetik edo lanbide-gaixotasun batetik eratorritako eskubideak Baliaezintasun gabeko lesio iraunkorrengatiko kalte-ordaina Baliaezintasun Handia
Haurdunaldiko eta eradoskitzaro naturaleko arriskua
Gizarte-prestazioak Haurdunaldiko arriskuaren ondoriozko sorospena Edoskitzaro naturaleko arriskuagatiko sorospena
Familia-Prestazioak
Gizarte-prestazioak Seme edo alaba edo adingabe bat familian hartzeagatik jasotzen den prestazioa, desgaitasuna duena Erditze edo adopzio anizkoitzagatiko ordainketa bakarreko prestazio ekonomikoa Subsidio especial en caso de parto, adopción o acogimiento múltiples
Babes soziosanitariorako laguntzak
Gizarte-prestazioak Autonomia pertsonala errazteko laguntzak Gaixotasun psikiatriko kronikoa duten pertsonei arreta emateko laguntzak Droga-mendekotasuna eta bestelako mendekotasunak artatzeko laguntzak Egoitza lagunduetan edo eguneko eta gaueko zentroetan aldi baterako egonaldiak egiteko laguntzak Gaixotasun zeliakoa duten pertsonentzako laguntzak Gaixotasun onkologikoa duten pertsonentzako laguntzak Aurreko laguntzen ondorioak luzatzeko laguntzak (2024rako deialdiaren ebazpenaren 9. epigrafea)
Bestelako gizarte- laguntzak
Gizarte-prestazioak Heriotza-sorospena Erretiro sorospena Heriotza-sorospena Ehorzketarako laguntza Laguntza asistentzialak Ikasketa bekak mutualistentzat Ikasteko bekak, Legado Casado de la Fuenteren kontura
Funts bereziko prestazioak
Gizarte-prestazioak Heriotza-sorospena Erretiro-pentsioa Alarguntza-pentsioa Zurztasun-pentsioa Heriotza-sorospena
Genero-indarkeriaren biktimentzako laguntza Podologia Zerbitzuak
Eskaera inprimakiak deskargatzea
Prestazioak Zerbitzu Osagarriak. Farmazia-prestazioa. Osasun-laguntzako gastuak ordaintzeko. Ezgaitasuna. Inprimakien laguntza haurdunaldiko arriskuagatik eta edoskitze naturalaren garaiko arriskua Familiako prestazioak Gizarte eta osasun alorreko laguntzak. Bestelako Gizarte-laguntzak inprimakiak
Programas preventivos de alcance general, cribados, VIH, vacunación y programa antitabaco
Prestazioak Prevención del VIH Programas de cribado Programa Antitabaco MUFACE Txertaketa
Mutualistarentzako arreta
Inicio Jarri harremanetan MUFACErekin
Mutualistarentzako arreta Información a Mutualistas Formulario Gure bulegoak
Jarri harremanetan MUFACErekin Zerbitzu probintzialak eta bulego delegatuak
Gure bulegoak Andaluzia
Zerbitzu probintzialak eta bulego delegatuak Almeria MUFACEKO zuzendaritza probintziala, Cadiz Kordoba MUFACEKO zuzendaritza probintziala, Granada MUFACEKO zuzendaritza probintziala, Huelva MUFACEKO zuzendaritza probintziala, Jaén Malaga Sevilla
Aragoi
Zerbitzu probintzialak eta bulego delegatuak MUFACEKO huescako zuzendaritza probintziala Teruel, MUFACEKO probintzia zuzendaritza Zaragoza
MUFACEKO zuzendaritza probintziala asturiasen. Balear Uharteak Kanariak
Zerbitzu probintzialak eta bulego delegatuak MUFACEKO zuzendaritza probintziala, Las palmaseko MUFACEKO zuzendaritza probintziala, Tenerife
MUFACEKO zuzendaritza probintziala, Kantabria Gaztela-mantxa
Zerbitzu probintzialak eta bulego delegatuak MUFACEKO zuzendaritza probintziala, Albacete Ciudad Real Cuenca Guadalajara Toledo
Gaztela eta Leon
Zerbitzu probintzialak eta bulego delegatuak Avila Burgos Leon Palentzia Salamanca Segovia Soria Valladoliden Zamora
Katalunia
Zerbitzu probintzialak eta bulego delegatuak Bartzelona Girona Tarragona Lleida
Valentziako Erkidegoa
Zerbitzu probintzialak eta bulego delegatuak Alacant Castelló Valentzia
Extremadura
Zerbitzu probintzialak eta bulego delegatuak Badajoz Caceres
Galizia
Zerbitzu probintzialak eta bulego delegatuak A Coruña Lugo Ourense Pontevedra
Galizia Pontevedra Vigo
Errioxa Madrilgo Erkidegoa Murtziako eskualdea Nafarroako Foru Komunitatea IEE
Zerbitzu probintzialak eta bulego delegatuak Araba Gipuzkoa Bizkaia
Melilla Zeuta Canarias
Zerbitzu probintzialak eta bulego delegatuak Las Palmas
Hitzordua Cita para videoconferencia (programa piloto)
Telefono bidezko arreta
Jarri harremanetan MUFACErekin MUFACE 75 060 telefonoa Zerbitzu probintzialak eta bulego delegatuak
Zerbitzu elektronikoak
Jarri harremanetan MUFACErekin Egoitza elektronikora APP mugikorra Erregistro Elektroniko Komuna
Nola lortu identifikazio digitala
Mutualistarentzako arreta Cl@ve
Administrazio-errekurtsoak eta ondare-erantzukizuneko erreklamazioak Kexak, iradokizunak eta zorionak Maiz egiten diren galderak (Faq)
Mutualistarentzako arreta Gehien kontsultatzen direnak Afiliazioa, onuradunak eta kotizazioa Prestazioak
Maiz egiten diren galderak (Faq) Osasun-prestazioak Entitate medikoaren aldaketak Osasun-prestazio osagarriak Gizarte-prestazioak
Prozedurak, baliabideak, inprimakiak, bulegoak eta MUFACErekin egindako beste kudeaketa batzuk MUFACEren zerbitzu elektronikoak eta identifikazio elektronikoa
Testamento vital, voluntades anticipadas o instrucciones previas
Gaurkotasuna
Inicio Albisteak Actualidad MUFACE Aldizkariak Aktualitatea eta Muface Aldizkaria
Hasiera
  • MUFACEren historia
  • Nortzuk gara
  • Zer egiten dugu
  • Gardentasuna eta erantzukizuna
  • Araudia
  • Datu irekiak
  • Datu pertsonalen babesa
  • MUFACE y la violencia de género
  • Informazioaren barne-sistema
  • Ren azala MUFACE Buruz
  • Nor izan daiteke mutualista?
  • Onuradunak izan daitezkeenak
  • Eskubideak eta betebeharrak
  • Prozedurak eta afiliazio-inprimakiak
  • Kotizazioa
  • Sustapenak
  • Nire Gestioak Karpeta
  • Ren azala Mutualistak
  • Osasun-laguntza lurralde nazionalean
  • Osasun-laguntza atzerrian
  • Aurkitu zure medikua
  • Ren azala Asistentzia sanitarioa
  • Sanitarioak
  • Farmazia
  • Gizarte-prestazioak
  • Eskaera inprimakiak deskargatzea
  • Programas preventivos de alcance general, cribados, VIH, vacunación y programa antitabaco
  • Ren azala Prestazioak
  • Jarri harremanetan MUFACErekin
  • Nola lortu identifikazio digitala
  • Administrazio-errekurtsoak eta ondare-erantzukizuneko erreklamazioak
  • Kexak, iradokizunak eta zorionak
  • Maiz egiten diren galderak (Faq)
  • Testamento vital, voluntades anticipadas o instrucciones previas
  • Ren azala Mutualistarentzako arreta
  • Albisteak
  • Actualidad MUFACE
  • Aldizkariak
  • Aktualitatea eta Muface Aldizkaria
  • Ren azala Gaurkotasuna
texto

Laguntza behar duzu?

MUFACErekin harremanetan jar zaitezke harremanetarako formulario honen bidez.

Kontsulta-formulariora joan

Nortzuk gara

    • Zuzendaritza-taldearen curriculuma
        • INKESTAK 2025
        • INKESTAK 2024
        • INKESTAK 2023
        • INKESTAK 2022
    • Calidad en MUFACE
  • RSC, Mutualidad Saludable y Declaración de Luxemburgo
  • Enplegu publikoa MUFACEn
  1. Hasiera
  2. MUFACE Buruz
  3. Nortzuk gara
  4. Calidad y participación
  5. MUFACEn parte hartzea
  6. MUFACE kolektiboari egindako gogobetetze-inkestak

INKESTAK 2022

AURRETIKO HITZORDUARI BURUZKO INKESTA 2022

Lehen aldiz, aurretiko hitzorduaren zerbitzuari buruzko inkesta egin zaie mutualistei, 2019ko azaroan hasi zen zerbitzuaren pixkanakako ezarpenetik. Erantzun itxiko 8 galderako galdetegi bat prestatu zen: Aurretiko Hitzorduaren gogobetetze mailari buruzko lau galdera, Aurretiko Hitzordua lortzeko bideei buruzko bat, Aurretiko Hitzordua hobetzeko Mufacek ezarri beharreko hobekuntza posibleei buruzko galdera bat eta Aurretiko Hitzordua lortzeko batez besteko denborari buruzko bi, eskaeratik hasita (zazpigarren galderak zortzigarrena baldintzatzen zuen, 20 egun baino gehiago izanez gero).

Lagina

Apirilaren 27an, posta elektronikoz bidali zitzaien inkesta 20.623 mutualista titularri, lagina atxikita zegoen probintziaren arabera segmentatuta, atxikitako kolektiboaren arabera. Inkestari erantzuteko epea maiatzaren 12an amaitu zen.

Laginaren tamainak 385 banako edo erantzun eskatzen zituen guztira. 899 mutualistak erantzun diote inkestari, hau da, xede biztanleriaren %4,4k. Garrantzi estatistikoa lortu da, erantzundako galdera-kopurua 385etik gorakoa baita.

Argitu behar da aurretiko hitzordua nahitaezkoa dela, baina ez beti; izan ere, hitzorduaren eskakizuna malgutu egiten da izapidearen urgentziak, adinak edo mutualisten baldintzek inposatzen duten kasu guztietan. Inkestarekin batera, Zerbitzu Probintzialetarako barne-galdetegi bat egin zen, eta, hain zuzen ere, ondorioztatu zen aurretiko hitzordua maneiatzeko erabiltzen diren malgutasun-jarraibideek zerbitzu eraginkorra eta mutualisten hurbilekoa ahalbidetzen dutela.

Mufacek ezarritako aurretiko hitzordurako lortutako batez besteko nota 10etik 6,41 da.

Emaitza garrantzitsuak:

  • 1-Inkestatutako mutualista gehienek (% 66,9) uste dute aurretiko hitzordua positiboa dela, bai jende kopurua arrazionalizatzen duelako, itxaronaldiak saihesten dituelako eta lana bulego barruan antolatzen duelako, bai mutualistentzat onuragarria delako.
  • 2-Galdetutako kolektiboaren gehiengoak (% 24) nahiago du bulegoetara aurrez aurre ez joan eta izapideak bide elektronikoetatik egin. Bertaratzen diren pertsonek prestazio soziosanitario/asistentzial/sozialak (% 23,6) edo errezeten bisa (% 19) eskatzeko joaten direla esan dute.
  • 3-Mutualistek Mufaceren Egoitza Elektronikoa dute, alde handiz, aurretiazko hitzordua lortzeko biderik gogokoena (% 64) ondoren, 060 (%20).
  • 4-Mutualistek eskatzen duten hobekuntza nagusia 65 urtetik gorakoentzako zenbait kudeaketa malgutzea (% 28), ondoren, 060 telefonoaren doakotasuna (% 20,8) eta MUFACEren bulegoetako langile-kopurua (% 20,4).
  • 5-Galdetutako pertsona mutualisten %85 inguruk aurretiko zita lortzen dute 20 egun baino gutxiagoko epean, hori baita Mutualitateak Aurretiko Zita ezartzerako orduan hartu zuen konpromisoa. 20 egun baino gutxiagoko epean hitzordua lortzeko arazo gehien dituen bulegoa Madrilgo Zerbitzu Probintziala da, nahiz eta astero zita irekiz datuen gainean jarduten den.

KOMUNIKAZIO-KANALEI BURUZKO INKESTA 2022

2022ko maiatzean egindako komunikazio-inkesta, adinaren garrantzia kontuan hartuta lehentasunak eta sartzeko gaitasunak zehazteko faktore gisa. 19.999 pertsonari bidali zitzaien Madril, Bartzelona, Sevilla, Valladolid, Errioxa eta Zaragoza probintzietako mutualista titularren lagina, adin-tarteka, guztizkoarekiko adierazten duen ehunekoaren arabera segmentatuta, probintzia bakoitzeko talde osoarekiko modu proportzionalean.

Web orriari dagokionez, informazioa lortu nahi dutenean mutualistek erabiltzeko lehentasunezko kanala da. Azpimarratzekoak dira tarteko adin-tarteak (45 eta 75 urte bitartekoak), gainerako kanalen aldean % 73tik gorako lehentasun-portzentajearekin; inkesta erantzun duten 75 urtetik gorakoen artean, berriz, % 60,91k erabiltzen dute. Merezi duten iritziari dagokionez, talde osoaren aldeko iritzia da nagusi; izan ere, atalen arabera, webguneak %80 eta %85 arteko balioa duela uste dute.

Eta zer? MUFACEren bulegoekiko harremana (telefonoa, posta elektronikoa, aurrez aurreko harremana) telefono-zerbitzuari dagokion arreta-deia nabarmentzen da; izan ere, adin-tarte guztien % 28k uste du hobetu egin behar dela, ez baitute lortzen harremanetan jartzea, batez ere Madril, Bartzelona eta Sevillako mutualistek. Hori, era berean, bat dator 2020an eta 2021ean telefono bidezko irisgarritasunari buruz egindako kexen azterketarekin, bai eta sare sozialetako erreklamazioekin ere, eta neurri espezifikoak artikulatzen ari dira, adineko pertsonak eskuragarri dauden baliabideekin telefonoz errazago sar daitezen.

Telefonoari dagokionez, oro har, adinak behera egin ahala, gero eta gehiago dira MUFACErekin harremanetan jartzeko telefonoa inoiz erabiltzen ez dutenak, hau da, 75 urtetik gorakoen artean %20k ez du erabiltzen eta 15 eta 44 urte artekoen artean %42,09k ez du erabiltzen. Mutualisten %24,42 eta %29,55 artean, tarteen arabera, arazo bat dutenean beren bulegoko telefono batera deitzen dutela diote.

Mutualistentzako Informazio Bulegoak kontsultarako web-formularioaren bidez eta 060 telefonoaren bidez ematen duen zerbitzua ez da oso ezaguna; izan ere, batetik, % 8,79 eta % 11,55 artean, tarteen arabera, OIM formulariora jotzen dute arazoren bat dutenean, edo 060 telefonoa erabiltzen dute OIMera bidaltzeko, % 7,80 eta % 13,94 bitartean; bestetik, % 39,39 eta % 53,73 bitartean, adinaren arabera, zerbitzu hori ezagutzen ez duten tarteen arabera.

Beste kanal batzuei dagokienez, nabarmentzekoa da ez dela ezagutzen Newsletter zerbitzua (2021eko irailean ezarri zen). Portzentaje horiek % 75,76koak dira 75 urtetik gorakoentzat, eta % 84,48koak, 15 eta 44 urte bitartekoentzat. Twitterreko kontu ofizialak dio ez duela erabiltzen 75 urtetik gorakoen % 88tik % 66ra bitarteko ehunekorik (15 eta 44 urte artekoentzat), eta TT erabiltzen dutenen artean, berriz, % 8tik % 24,78ra bitartekoa.

Informazio-bide gisa lankideei egiten zaizkien kontsultak gazteenek erabiltzen dituzte gehienbat (% 20,60), eta lanean ari diren adin-tarte handienek, berriz, oso gutxi (% 5,28). Etorkizuneko inkestetan informazio-bide posibleak adierazteko orduan, informazio sindikala sartuko da, baina, akats baten ondorioz, ez zen agertzen inkesta honetan.

SARRERA BERRIKO IRAKASLE MUTUALISTEN ALTA MASIBOARI BURUZKO INKESTA 2022

Mutualitatean, funtsezkoa da lehen eta bigarren hezkuntzako irakaskuntza-kidegoetako pertsonen alta masiboaren prozesua, ez bakarrik Kolektiboan duen pisuagatik, baita ikuspuntu guztietatik funtzio funtsezkoa duen segmentu bat izateagatik ere. Gainera, administrazio publiko autonomikoetan lan egiten dute, eta lan-baldintza espezifikoak eta desberdinak dituzte.

Inkesta urtero egiten da 2019tik, 2020an etena eginez pandemia dela eta. 2022ko urriaren 29an, 17.695 mutualistari bidali zitzaien inkesta, lehen eta bigarren hezkuntzako irakasle-kidegoetakoak. Pertsona horiek 2022ko abuztuaren 15etik urriaren 31ra bitartean eman zuten alta Mufacen, eta data horretan osasun-laguntza hautatu zuten. Baldintza horri esker, ematen den zerbitzuaren gaineko sopinioia lor daiteke.

Inkesta 1.870 mutualistek erantzun zuten, hau da, biztanleen %10,6k. Garrantzi estatistikoa lortu da, 385etik gorakoa baita.

Emaitzei dagokienez:

  • 1-Irakaskuntza-kidegoetatik etorritako mutualista berrien %90 inguruk prozesu elektronikoen bidez eman dute alta, identifikazio elektronikoa erabiliz (Cl@ve, ziurtagiri digitala, NANe, etab.) (titularren %95 eta onuradunen %85).
  • 2-Mutualista berrien % 54k baino gehiagok afiliazio-prozesuei buruzko informazioa aurkitu dute mutualitateak eskainitako kanaletan, eta lehentasunezkoak dira Mutualistaren Informazio Bulegora bideratzen den web-inprimakia (% 34) eta posta elektronikoa (% 31). Mutualitatetik kanpoko kanalik erabilienak sindikatuak eta lankideak dira.
  • 3-Gogobetetze-mailari dagokionez, bai afiliazio-prozesuan, bai osasun-erakundearen altan, bai onuradunaren altan, 10etik 7 inguruko puntuazioa lortu da. Komunikazio-bideei dagokienez, web orria eta posta elektronikoa oso ongi baloratuta daude (biek 10etik 6 baino gehiago dute). Bulegoetako telefonoak proba gainditu du (10etik 5). Twitterrek, Linkedinek eta 060 telefonoak 10etik 5etik beherako puntuazioa lortu dute. Esan beharra dago galdera hori hobetu egin behar dela hurrengo edizioetan, nahitaez erantzun behar baitzen, nahiz eta galderaren xede ziren kanalak ez erabili.
  • 4-Bai OIMera bidaltzen duen formularioa, bai posta elektronikoz jasotako erantzunak, ondoen baloratutako informazio-kanal pertsonalizatuak dira. Webgunean dagoen “Mutualista Berrien Gida”-ren argitasuna eta erabilgarritasuna 10etik 7 inguruko notekin baloratzen dira.

MUFACEko probintzia-zerbitzuetara prozesuari buruz duten iritziari eta sar daitezkeen hobekuntzei buruz bidalitako barne-galdetegiari dagokionez, galdetegiaren arabera, prozesua positiboa da zuzendarien% 85entzat. Mutualista berriei hezkuntza administrazio autonomikoarekin edo sindikaturen batekin elkarlanean hitzaldiak eskaintzearen garrantzia %70ean positiboki baloratu da. Oraingoan, 15 Zerbitzu Probintzialek harrera ona izan zuten hitzaldiak antolatu zituzten.

Prozesu bakoitzaren ondoren egindako inkesta eta galdetegietatik, alta masiboko ondorengo prozesuetarako hobekuntza-ildoak aztertzen dira.

  • Kontaktua
  • Web mapa
  • Legezko Oharra
  • Erabilerraztasuna
  • Cookie politika

Susperraldi, Eraldaketa eta Erresilientzia Plana - Europar Batasunak finantzatua - NextGenerationEU

© 2025 Estatuko Funtzionario Zibilen Mutualitate Orokorra.

Cookie politika

Webgune honek bere eta hirugarrenen cokkie-ak erabiltzen ditu zerbitzu hobea eskaintzeko. Elurra egiten jarraitzen badu, erabilera onartzen duela ulertuko dugu

Ikus cookieen politika