dnt-close-session
  • MUFACEren egoitza elektronikoa
  • X
  • LinkedIn
  • Castellano
  • Catalá
  • Valenciá
  • Euskara
  • Galego
Gobierno de España, ministerio para la transformación digital y de la función pública, abre en ventana nueva
MUFACE, abre en ventana nueva
Hasiera MUFACE Buruz
Inicio MUFACEren historia Nortzuk gara
MUFACE Buruz Organigrama
Nortzuk gara Zuzendaritza-taldearen curriculuma
Calidad y participación
Nortzuk gara MUFACEn parte hartzea
Calidad y participación MUFACE kolektiboari egindako gogobetetze-inkestak
MUFACEn parte hartzea INKESTAK 2025 INKESTAK 2024 INKESTAK 2023 INKESTAK 2022
Calidad en MUFACE
RSC, Mutualidad Saludable y Declaración de Luxemburgo Enplegu publikoa MUFACEn
Zer egiten dugu
MUFACE Buruz Xedea, ikuspegia eta balioak Araudia Norekin egiten dugu lan Zerbitzuen Karta Urteko memoria
Gardentasuna eta erantzukizuna
MUFACE Buruz Informazio instituzionala, antolaketa eta planifikazioa
Gardentasuna eta erantzukizuna Plan MUFACE Avanza 2021-2023 (2024ra luzatuta) Plan MUFACE Avanza 2021-2023 Plan de Recuperación, Transformación y Resiliencia en MUFACE
Garrantzi juridikoko informazioa Ekonomia-, aurrekontu- eta ondare-informazioa (enkanteak)
Gardentasuna eta erantzukizuna Aurrekontua Urteko Kontauak Kontratatzailearen profila Goi-kargudunen ordainsariak Ondare-eragiketak (enkanteak)
Araudia Datu irekiak Datu pertsonalen babesa
MUFACE Buruz Datuak babesteko araudia Tratamenduaren jardueren erregistroa
Datu pertsonalen babesa MUFACEren babes-ekintza osasun-laguntzako prestazioei dagokienez MUFACEren gizarte-arloko babes-ekintza MUFACEk sustatutako hedapen-jarduerak MUFACEren zerbitzu zentraletarako sarbidearen kontrolarekin eta bideozaintzako datuekin lotutako jarduerak. MUFACEren giza baliabideen kudeaketarekin zerikusia duten jarduerak MUFACEren Erregistro Bulegoarekin zerikusia duten jarduerak MUFACEko langileentzako lan-arriskuen prebentzioarekin lotutako jarduerak MUFACEri egindako kotizazioekin lotutako jarduerak Auzitegiekiko jarduketak Administrazio eta kudeaketa Kolektiboa (afiliazioa (urteko Erregimen Mutualismoa MUFACEren Agenda Instituzionala MUFACEko kide anitzeko organoetan parte hartzea Mutualistari Informazioa emateko Bulegoan jasotako kontsultak MUFACEren ondare higiezinaren kudeaketa Kexak/Iradokizunak/Zorion-emateak Administrazio-errekurtsoak Ondare erantzukizuna Administrazio-egintzak berrikustea
Datu pertsonalak dituen eskubideei dagokienez. Solicite información al Delegado de Protección de Datos de MUFACE MUFACEk sustatutako zabalkunde-jarduerak
MUFACE y la violencia de género Informazioaren barne-sistema
Mutualistak
Inicio Nor izan daiteke mutualista? Onuradunak izan daitezkeenak Eskubideak eta betebeharrak Prozedurak eta afiliazio-inprimakiak
Mutualistak Afiliazio Agiria
Kotizazioa
Mutualistak Kotizazio araudia
Sustapenak
Mutualistak BBVA (eskaintza bereziak eta beste etxebizitza erosteko hipoteka-maileguak BBVA saria
Sustapenak Premio de pintura 2019
Oferta Paradores Colegio de Huérfanos de la Armada en Madrid
Nire Gestioak Karpeta
Asistentzia sanitarioa
Inicio Osasun-laguntza lurralde nazionalean
Asistentzia sanitarioa Osasun-zerbitzu publikoak Osasun-laguntzako aseguru-erakundeak
Osasun-laguntza lurralde nazionalean Zerbitzuak eskuratzeko arauak
Entitate sanitarioaren aldaketa Larrialdiko arreta Garraio Sanitarioa Novedades Conciertos de Asistencia Sanitaria 2025-2027
Osasun-laguntza atzerrian
Asistentzia sanitarioa Mutualistak eta haien onuradunak, destinatuak edota atzerrian bizi direnak Irakasle bisitariak estatu batuetako eta kanadako ikastetxeetan Aldi baterako kanporako joan-etorriak
Osasun-laguntza atzerrian Europako Osasun Txartela (EOT) eta CPS Nola lortu Europako Osasun Txartela?
Aurkitu zure medikua
Asistentzia sanitarioa Erakunde itunduak Osasun-zerbitzu publikoak Katalogo medikoak eta zerbitzuak
Aurkitu zure medikua Autonomia Erkidegoa - Andaluzia
Katalogo medikoak eta zerbitzuak Probintzia - Almeria Probintzia - Cádiz Probintzia - Kordoba Probintzia - Granada Probintzia - Huelva Probintzia - Jaen Probintzia - Málaga Probintzia - Sevilla
Autonomia Batasuna- Aragoi
Katalogo medikoak eta zerbitzuak Probintzia - Huesca Probintzia - Teruel Probintzia - Zaragoza.
Autonomia Batasuna- Asturiasko Printzerria Autonomia Batasuna- Balear Uharteak Autonomia Batasuna- Kanariar Uharteak
Katalogo medikoak eta zerbitzuak Probintzia - Las Palmas Probintzia - Santa Cruz de Tenerife
Autonomia Batasuna- Kantabria Autonomia Batasuna- Gaztela-Mantxa
Katalogo medikoak eta zerbitzuak Probintzia - Albacete Probintzia - Ciudad Real Probintzia - Cuenca Probintzia - Guadalajara Probintzia - Toledo
Autonomia Batasuna- Gaztela eta Leon
Katalogo medikoak eta zerbitzuak Probintzia - Avila Probintzia - Burgos Probintzia - León Probintzia - Palentzia Probintzia - Salamanca Probintzia - Segovia Probintzia - Soria Probintzia - Valladolid Probintzia - Zamora
Autonomia Batasuna- Katalunia
Katalogo medikoak eta zerbitzuak Probintzia - Bartzelona Probintzia - Girona Probintzia - Lleida Probintzia - Tarragona
Autonomia Batasuna- Valentziako Erkidegoa
Katalogo medikoak eta zerbitzuak Probintzia - Alacant Probintzia - Castellón Probintzia - Valentzia
Autonomia Batasuna- Extremadura
Katalogo medikoak eta zerbitzuak Probintzia - Badajoz Probintzia - Cáceres
Autonomia Erkidegoa - Galizia
Katalogo medikoak eta zerbitzuak Probintzia - Coruña Probintzia - Lugo Probintzia - Ourense Probintzia - Pontevedra
Autonomia Batasuna- Errioxa Autonomia Batasuna- Madril Autonomia Erkidegoa - Murtzia Autonomia Erkidegoa - Nafarroa Euskal Autonomia Erkidegoa
Katalogo medikoak eta zerbitzuak Probintzia - Araba Probintzia - Gipuzkoa Probintzia - Bizkaia
Autonomia Erkidegoa - Ceuta Autonomia Erkidegoa - Melilla
Prestazioak
Inicio Sanitarioak
Prestazioak Hortzetarako prestazioak Begietarako prestazioak Material ortoprotesikorako prestazioa Bestelako Prestazio Osagarriak Hortz- eta begi-prestazioak
Farmazia
Prestazioak Dispensación en hospitales y centros con cargo a la Mutualidad Farmaziako gastuak itzultzea eta produktu dietetikoak Ospitaleetan eta zentroetan dispentsatzea, erakundearen kargura Dispensación con receta en oficina de farmacia y visados
Farmazia Errezeta taloitegia
Gratuidad de prestación farmacéutica derivada de accidente en acto de servicio Autorización para prescripción farmacéutica mutualistas de profesión médica en situación de jubilación Berrordainketa farmazeutikorako laguntzak
Gizarte-prestazioak
Prestazioak Ezintasuna
Gizarte-prestazioak Aldi baterako ezintasuna eta haurdunaldiko arriskua Aldi baterako ezintasunagatiko sorospena Gaixotasunagatiko lizentzia ukatu ondorengo mediku-azterketa Zerbitzu-egintzako istripu batetik edo lanbide-gaixotasun batetik eratorritako eskubideak Baliaezintasun gabeko lesio iraunkorrengatiko kalte-ordaina Baliaezintasun Handia
Haurdunaldiko eta eradoskitzaro naturaleko arriskua
Gizarte-prestazioak Haurdunaldiko arriskuaren ondoriozko sorospena Edoskitzaro naturaleko arriskuagatiko sorospena
Familia-Prestazioak
Gizarte-prestazioak Seme edo alaba edo adingabe bat familian hartzeagatik jasotzen den prestazioa, desgaitasuna duena Erditze edo adopzio anizkoitzagatiko ordainketa bakarreko prestazio ekonomikoa Subsidio especial en caso de parto, adopción o acogimiento múltiples
Babes soziosanitariorako laguntzak
Gizarte-prestazioak Autonomia pertsonala errazteko laguntzak Gaixotasun psikiatriko kronikoa duten pertsonei arreta emateko laguntzak Droga-mendekotasuna eta bestelako mendekotasunak artatzeko laguntzak Egoitza lagunduetan edo eguneko eta gaueko zentroetan aldi baterako egonaldiak egiteko laguntzak Gaixotasun zeliakoa duten pertsonentzako laguntzak Gaixotasun onkologikoa duten pertsonentzako laguntzak Aurreko laguntzen ondorioak luzatzeko laguntzak (2024rako deialdiaren ebazpenaren 9. epigrafea)
Bestelako gizarte- laguntzak
Gizarte-prestazioak Heriotza-sorospena Erretiro sorospena Heriotza-sorospena Ehorzketarako laguntza Laguntza asistentzialak Ikasketa bekak mutualistentzat Ikasteko bekak, Legado Casado de la Fuenteren kontura
Funts bereziko prestazioak
Gizarte-prestazioak Heriotza-sorospena Erretiro-pentsioa Alarguntza-pentsioa Zurztasun-pentsioa Heriotza-sorospena
Genero-indarkeriaren biktimentzako laguntza Podologia Zerbitzuak
Eskaera inprimakiak deskargatzea
Prestazioak Zerbitzu Osagarriak. Farmazia-prestazioa. Osasun-laguntzako gastuak ordaintzeko. Ezgaitasuna. Inprimakien laguntza haurdunaldiko arriskuagatik eta edoskitze naturalaren garaiko arriskua Familiako prestazioak Gizarte eta osasun alorreko laguntzak. Bestelako Gizarte-laguntzak inprimakiak
Programas preventivos de alcance general, cribados, VIH, vacunación y programa antitabaco
Prestazioak Prevención del VIH Programas de cribado Programa Antitabaco MUFACE Txertaketa
Mutualistarentzako arreta
Inicio Jarri harremanetan MUFACErekin
Mutualistarentzako arreta Información a Mutualistas Formulario Gure bulegoak
Jarri harremanetan MUFACErekin Zerbitzu probintzialak eta bulego delegatuak
Gure bulegoak Andaluzia
Zerbitzu probintzialak eta bulego delegatuak Almeria MUFACEKO zuzendaritza probintziala, Cadiz Kordoba MUFACEKO zuzendaritza probintziala, Granada MUFACEKO zuzendaritza probintziala, Huelva MUFACEKO zuzendaritza probintziala, Jaén Malaga Sevilla
Aragoi
Zerbitzu probintzialak eta bulego delegatuak MUFACEKO huescako zuzendaritza probintziala Teruel, MUFACEKO probintzia zuzendaritza Zaragoza
MUFACEKO zuzendaritza probintziala asturiasen. Balear Uharteak Kanariak
Zerbitzu probintzialak eta bulego delegatuak MUFACEKO zuzendaritza probintziala, Las palmaseko MUFACEKO zuzendaritza probintziala, Tenerife
MUFACEKO zuzendaritza probintziala, Kantabria Gaztela-mantxa
Zerbitzu probintzialak eta bulego delegatuak MUFACEKO zuzendaritza probintziala, Albacete Ciudad Real Cuenca Guadalajara Toledo
Gaztela eta Leon
Zerbitzu probintzialak eta bulego delegatuak Avila Burgos Leon Palentzia Salamanca Segovia Soria Valladoliden Zamora
Katalunia
Zerbitzu probintzialak eta bulego delegatuak Bartzelona Girona Tarragona Lleida
Valentziako Erkidegoa
Zerbitzu probintzialak eta bulego delegatuak Alacant Castelló Valentzia
Extremadura
Zerbitzu probintzialak eta bulego delegatuak Badajoz Caceres
Galizia
Zerbitzu probintzialak eta bulego delegatuak A Coruña Lugo Ourense Pontevedra
Galizia Pontevedra Vigo
Errioxa Madrilgo Erkidegoa Murtziako eskualdea Nafarroako Foru Komunitatea IEE
Zerbitzu probintzialak eta bulego delegatuak Araba Gipuzkoa Bizkaia
Melilla Zeuta Canarias
Zerbitzu probintzialak eta bulego delegatuak Las Palmas
Hitzordua Cita para videoconferencia (programa piloto)
Telefono bidezko arreta
Jarri harremanetan MUFACErekin MUFACE 75 060 telefonoa Zerbitzu probintzialak eta bulego delegatuak
Zerbitzu elektronikoak
Jarri harremanetan MUFACErekin Egoitza elektronikora APP mugikorra Erregistro Elektroniko Komuna
Nola lortu identifikazio digitala
Mutualistarentzako arreta Cl@ve
Administrazio-errekurtsoak eta ondare-erantzukizuneko erreklamazioak Kexak, iradokizunak eta zorionak Maiz egiten diren galderak (Faq)
Mutualistarentzako arreta Gehien kontsultatzen direnak Afiliazioa, onuradunak eta kotizazioa Prestazioak
Maiz egiten diren galderak (Faq) Osasun-prestazioak Entitate medikoaren aldaketak Osasun-prestazio osagarriak Gizarte-prestazioak
Prozedurak, baliabideak, inprimakiak, bulegoak eta MUFACErekin egindako beste kudeaketa batzuk MUFACEren zerbitzu elektronikoak eta identifikazio elektronikoa
Testamento vital, voluntades anticipadas o instrucciones previas
Gaurkotasuna
Inicio Albisteak Actualidad MUFACE Aldizkariak Aktualitatea eta Muface Aldizkaria
Hasiera
  • MUFACEren historia
  • Nortzuk gara
  • Zer egiten dugu
  • Gardentasuna eta erantzukizuna
  • Araudia
  • Datu irekiak
  • Datu pertsonalen babesa
  • MUFACE y la violencia de género
  • Informazioaren barne-sistema
  • Ren azala MUFACE Buruz
  • Nor izan daiteke mutualista?
  • Onuradunak izan daitezkeenak
  • Eskubideak eta betebeharrak
  • Prozedurak eta afiliazio-inprimakiak
  • Kotizazioa
  • Sustapenak
  • Nire Gestioak Karpeta
  • Ren azala Mutualistak
  • Osasun-laguntza lurralde nazionalean
  • Osasun-laguntza atzerrian
  • Aurkitu zure medikua
  • Ren azala Asistentzia sanitarioa
  • Sanitarioak
  • Farmazia
  • Gizarte-prestazioak
  • Eskaera inprimakiak deskargatzea
  • Programas preventivos de alcance general, cribados, VIH, vacunación y programa antitabaco
  • Ren azala Prestazioak
  • Jarri harremanetan MUFACErekin
  • Nola lortu identifikazio digitala
  • Administrazio-errekurtsoak eta ondare-erantzukizuneko erreklamazioak
  • Kexak, iradokizunak eta zorionak
  • Maiz egiten diren galderak (Faq)
  • Testamento vital, voluntades anticipadas o instrucciones previas
  • Ren azala Mutualistarentzako arreta
  • Albisteak
  • Actualidad MUFACE
  • Aldizkariak
  • Aktualitatea eta Muface Aldizkaria
  • Ren azala Gaurkotasuna
texto

Laguntza behar duzu?

MUFACErekin harremanetan jar zaitezke harremanetarako formulario honen bidez.

Kontsulta-formulariora joan

Nortzuk gara

    • Zuzendaritza-taldearen curriculuma
        • INKESTAK 2025
        • INKESTAK 2024
        • INKESTAK 2023
        • INKESTAK 2022
    • Calidad en MUFACE
  • RSC, Mutualidad Saludable y Declaración de Luxemburgo
  • Enplegu publikoa MUFACEn
  1. Hasiera
  2. MUFACE Buruz
  3. Nortzuk gara
  4. Calidad y participación
  5. MUFACEn parte hartzea
  6. MUFACE kolektiboari egindako gogobetetze-inkestak

INKESTAK 2024

Gogobetetze-inkesta

1) UNIBERTSITATEZ KANPOKO IRAKASKUNTZAKO IRAKASLEEN AFILIAZIO MASIBOAREN PROZESUARI BURUZKO INKESTA 2024

HELBURUA:

Inkesta horren helburua izan da jakitea Mutualitateak 2024. urtean unibertsitatez kanpoko irakaskuntzan egin duen irakasle-alta masiboaren prozesuan zer gogobetetze-maila dagoen eta zer hobekuntza egin daitezkeen.I.4.2 proiektuen barruan kokatzen da inkesta hau egitea. “Afiliazio Prozesuaren Berrikuspena” eta “Muface Avanza 2021-2024” mutualitatearen plan estrategikoaren IV.2.2- “Gogobetetze Inkestak”.

Interes berezia du aurten, berrikuntzak sartu baitira prozesuan. Oso modu esanguratsuan hobetu da autonomia-erkidegoek karrerako irakasle funtzionario berriei datuak igortzeko eta informazioa emateko prozesuaeragina izan du MUFACEren Zuzendaritza Nagusiak eta haren taldeak, 2024ko apirilean, autonomia-erkidegoetako eta hiri autonomoetako hezkuntza-langileen arduradunekin egindako bilera,Horrek elkarrizketa egituratu eta emankorra ekarri zuen Mutualitatearen probintzia-zuzendaritzekin, eta akatsak aldez aurretik konpontzea ahalbidetu zuen.

Gainera, azpimarratzekoa dabarne-kolaborazio handiazenbait probintzia-zerbitzuren irakaskuntza-kopuru masiboak, zalantzarik gabe, kudeaketa-ahalmena gainditzen zuen, une hartan langile-kopuru handia baitzegoen. Hori nabarmen gertatu zen Katalunian: 18.000 pertsona sartu ziren karrerako funtzionario gisa. HainbestekoaOPM (MUFACEren Murtziako Bulego Balioanitza)beste probintzia-zuzendaritza batzuek bezala, autonomia-erkidego horretako bulegoekin lankidetzan jardun zuten, bai izapidetzen, bai mutualista berriei eta berriei arreta ematen.

INKESTAREN KONFIGURAZIOA ETA INKESTA EGIN ZAIEN BIZTANLEAK

Mutualisten gogobetetze-maila ezagutu eta ebaluatzeko, galdera-sorta erraz bat prestatu zen, erantzun itxiko 10 galderaz osatua: bost galdera gogobetetze-mailari buruz, bi informazio-kanalei buruz eta hiru afiliazio-prozesuari berari buruz (horietako bi baldintzatuak). Iraganean, parte-hartzearen portzentajea kontuan hartutako unibertsoaren% 0 baino txikiagoa izan zenez, eta estatistikoki esanguratsua den lagina baino erantzun kopuru handiagoa lortuko dela bermatzeko,herritar guztiei bidali zitzaizkien mezuak (34.610).

Azaroaren 22an, posta elektronikoz bidali zitzaien inkesta 34.610 mutualistari, 0531, 0511, 0590, 0591, 0592, 0593, 0594 0595, 0596, 0597 eta 0598 kodeak dituzten irakaskuntza-kidegoetatik, eta 2024ko abuztuaren 15etik urriaren 31ra bitartean alta emanda zeuden Mufacen. Baldintza da osasun-erakundea dagoeneko hautatu izana.

Administrazio Digitalaren Espainiako Agentziak formularioak kudeatzeko eta editatzeko (FORMA) duen aplikazioarekin sortu dute inkesta. Aplikazio horrek erantzunen konfidentzialtasuna eta anonimotasuna bermatzen ditu.

EMAITZAK:

Inkestari 3.535 mutualistak erantzun diote, hau da, herritarren %10,21ek. Garrantzi estatistikoa lortu da, 385etik gorakoa baita.

LABURPENA ETA ONDORIOA:

1-Irakaskuntza-kidegoetatik etorritako mutualista berrien %90 inguruk Mufaceko afiliazioa eta onuradunen alta bitarteko elektronikoen bidez osatu dute, identifikazio elektronikoa erabiliz (Cl@ve, ziurtagiri digitala, NAN e, etab.) (titularren %93,8 eta onuradunen %89,32). Bitarteko elektronikoak erabili ez dituen portzentaje txikiak arazoak ditu Mufaceren egoitza elektronikoan. Erakundearen altari dagokionez,% 1,4ko igoera txiki bat dago erabileran, 2023ko inkestaren datuen aldeanOnuradun digitalen altaren erabilerak ere gora egin du pixka bat (%87,1etik %89,32ra).

2-2Mutualista berrien %40 inguruk MUFACEren iturri propioetan lortu du afiliazio-prozesuari buruzko informazioa, web/App formularioa (%65,5), bulegoetako telefonoa (%19,81) eta probintzietako Mufaceren hitzaldiak (%7,86) dira erabilienak. Gutxien erabiltzen diren kanalak Linkedin (%0,42), “X” (%1,85) eta 060 telefonoa (%4,56) dira. Mutualitatetik kanpoko kanalen barruan, lankideak (%24,5), hezkuntzako langileen organoak (%18,2) eta sindikatuak (%16,7) dira erabilienak. Aipatzekoa da hezkuntzako langileen organoen erabilera %14,8tik %18,2ra igo dela 2023an, itxurazko galeran, batez ere sindikatuena, afiliazio prozesuari buruzko informazio iturri gisa (2023an %20,6tik %16,7ra).

3-Gogobetetze-mailari dagokionez, bai afiliazio-prozesuan, bai osasun-erakundearen altan, bai onuradunaren altan,10etik 7 inguruko puntuazioa lortu da.. Komunikazio-bideei dagokienez, web-orria ondo baloratuta dago (10etik 6 baino gehiago); bestalde, Muface-k eta bulegoetako telefonoak emandako hitzaldiek 10etik 5 baino gehiagoko balorazioa dute, eta gainerako kanalek 10etik 4tik beherako nota lortzen dute, nahiz eta oso gutxi erabiltzen diren (Linkedin, X eta 060).

4- Argitasuna eta erabilgarritasuna“Mutualista Berrien Gida”web orrian dago, eta 10etik 7ra bitarteko notekin balioztatzen da.

5- Inkestan parte hartzeak behera egin du 2024an, 2023ko datuekin alderatuta: %16,3tik %10,2ra.

Oso lagungarria izan da prozesuan, eta, zalantzarik gabe, kolektiboa gogobetetzen lagundu du. autonomia-erkidegoekiko etengabeko elkarrizketa, zeinak aukera eman baitzuen aldez aurretik azaltzeko zer betekizun bete behar ziren informazioa bidaltzeko, 2023ko inkestan onartutako hobetzeko erronketako bat. Halaber, areagotu egin diraMUFACEk pertsona horiei eskainitako hitzaldiak, bai elkarlaneanhezkuntzako langileen organo autonomikoekin, eremuko sindikatuekin. 2025eko ekitaldirako aurreikusten diren alta masiborako beharrezkoak diren zerbitzu elektronikoen hobekuntza batzuk, zalantzarik gabe, irakasleentzako erraztasun handiagoak ekarriko dituzte, kanal hori erabiltzen baitute gehienbat.

Hiru arlo horiek etengabe hobetzea da, oraindik ere, etorkizuneko alta masiboetarako erronka, izan irakasleen kidegoetakoak, izan beste kolektibo batzuetakoak..

2) MUFACE IKASKETA BEKEI BURUZKO INKESTA

Inkesta honen helburua gogobetetze-maila ezagutzea izan da, baita Mufacek ematen duen laguntzan egin daitezkeen hobekuntzak ere. Laguntza hori urteroko deialdiari lotuta dago, eta “Mutualistentzako ikasketa-bekak” dira.

Inkesta hau egitea “Muface Avanza 2021-2023” mutualitatearen plan estrategikoaren “Gogobetetze Inkestak” proiektuaren barruan kokatzen da.

Mutualisten gogobetetze-maila ezagutzeko eta ebaluatzeko, galdera-sorta erraz bat egin zen, erantzun itxiko 5 galderaz osatua: bat, laguntzaren diagnostikoari buruzkoa; beste bat, balorazioari buruzkoa; eta hiru galdera, hobekuntzaren azterketari buruzkoak. 5. galdera, balizko hobekuntzei buruzkoa, 4. galderan erantzutearen baldintzapean zegoen: “deialdian jasotako azterketa-aukerak areagotzea”.

Otsailaren 27an, posta elektronikoz bidali zitzaien inkesta probintzia guztietako 3.485 mutualistari, azken urteetan (2019tik gaur arte) laguntza hori jaso zutenei. Inkesta horri erantzuteko epea bi astekoa izan da, eta martxoaren 11n amaitu zen.

Administrazio Digitaleko Idazkaritza Nagusiaren formularioak kudeatzeko eta editatzeko aplikazioarekin (FORMA) sortu da inkesta. muface.informa@muface.es postatik bidali zen inkesta, posta elektroniko horren gorputzean jarritako esteka baten bidez.

EMAITZAK:

735 mutualistak erantzun diote inkestari, hau da, herritarren %21,1ek. Garrantzi estatistikoa lortu da, erantzundako galdera-sorten kopurua 385etik gorakoa baita.

  • 1-Inkestatuen % 73,3ren ustez, Ikasketa Beken azken deialdian jaso beharreko diru-kopurua ez da nahikoa (275,0 €).

  • 2-Ikasketa Bekei buruzko balorazio-galderan, 5,2ko batez besteko nota lortu da, hau da, puntuazio baxua, Mufaceren prestazio/laguntza gehienetan lortutako batez bestekoarekin alderatuta.

  • 3-Inkestatuen % 57,1ek uste du eskaerak egoitza elektronikoaren bidez aurkeztea egokia eta nahikoa dela. % 24,9k uste du beste kanal telematiko bat gaitu beharko litzatekeela, Mufaceren aplikazioa, alegia.

  • 4-Inkestatuen % 67,3k uste du hurrengo deialdiak hobetu egingo lukeela jaso beharreko diru-kopurua handituz, eta % 16,6k uste du jaitsi egin beharko litzatekeela eskatutako kreditu onartuen kopurua. Ikasketa-mota handitzea erantzun zuten% 16,1en artean,% 65,3k uste du master-graduko bigarren titulaziora ireki beharko litzatekeela.

Egindako inkestaren emaitzen arabera, 2024ko ikasketa-beken deialdi berrian beken zenbatekoa handitu egin da eta, era berean, eremua zabaldu da, graduko edo baliokideko bigarren titulazioak eta master ofiziala betez.

3) MUFACE-KO BULEGOEK EMANDAKO ARRETARI BURUZKO INKESTA

Inkestaren helburua izan da Mufaceren bulegoetan eskaintzen den herritarrentzako arretari (mutualistei) buruzko gogobetetze-maila eta egin daitezkeen hobekuntzak ezagutzea, bai instalazioen/irisgarritasunaren ikuspegitik, bai aurrez aurreko, telefono bidezko eta web/App formularioaren bidez.

I.4.2 proiektuen barruan kokatzen da inkesta hau egitea. “Afiliazio Prozesuaren Berrikuspena” eta “Muface Avanza 2021-2024” mutualitatearen plan estrategikoaren IV.2.2- “Gogobetetze Inkestak”.

Erantzun itxiko 7 galderaz osatutako galdetegi bat prestatu zen: bi, kokapen orokorrekoak; lau, asebetetze mailari buruzkoak; eta bat, hobekuntza aztertzekoa. Lehen galdera orokorra baldintzatua zen, eta galdera hau egiten zen: inkestatuak aurrez aurre joan behar izan zuen, edo telefonoz edo web formularioaren bidez erantzun zioten Mufaceko bulegoan 2023an; EZETZ erantzunez gero, inkesta itxi egiten zen, eta adskripzio-bulegoari buruzko 2. galderari bakarrik erantzun behar zitzaion. Lehen galderari BAI erantzunez gero, atxikipen-bulegoari buruzko galderaz gain, 4 balorazio-galderak eta ezarri beharreko hobekuntzei buruzko galdera zabaltzen ziren.

Urtarrilaren 31n, posta elektronikoz bidali zitzaien inkesta probintzia guztietako 20.000 mutualistari, probintzia bakoitzeko taldearekiko kopuru proportzionalean. Inkesta horri erantzuteko epea bi astekoa izan zen, eta otsailaren 15ean amaitu zen. Posta bidalketa masiboan izandako arazo baten ondorioz, otsailaren 15ean berriro bidali zitzaien galdetegia 7.872 mutualistei, eta otsailaren 23ra arte (ostirala) luzatu zen inkesta osatzeko epea.

FORMULARIOA ETA BIDALKETA

Administrazio Digitaleko Idazkaritza Nagusiaren formularioak kudeatzeko eta editatzeko aplikazioarekin (FORMA) sortu da inkesta. muface.informa@muface.es postatik bidali zen inkesta, posta elektroniko horren gorputzean jarritako esteka baten bidez.

EMAITZAK:

Guztira 20.000 mutualistari bidali zitzaizkien mezuak. Inkesta 1.985 mutualistek erantzun zuten, hau da, biztanleen %9,9k. Kontuan hartu behar da ez direla bulegoetan egindako inkestak, urrutitik egindakoak baizik; hau da, mutualista bakoitzak mezu elektroniko bat jaso du, eta horrek arreta kudeatzen duten langileekiko hurbiltasunari dagozkion alborapenak ezabatzen ditu.

Hona hemen ateratako ondorioak:

  • 1-Inkestatutako mutualista berrien %10 inguruk parte hartu du inkestan, eta %5ek erantzun du nolabaiteko arreta jaso zuela 2023an zehar lurraldean kokatutako bulegoetan.

  • 2-Bulegoen balorazio-galderetan 7,0 (6,9) inguruko batez besteko nota lortu da, hau da, instalazioei, arreta presentzialari, telefonikoari eta web/App formularioaren bidezko arretari buruzko galderan lortutako notaren batez bestekoa egin da.

  • 3-Inkestatuek 7,4ko notarekin baloratu dituzte egoitzak, horien kokapena, irisgarritasuna, altzariak eta abar kontuan hartuta. Arreta kanal erabiliena aurrez aurrekoa da. Aurrez aurreko eta mutualisten webguneko inprimakien bidezko arretak 6,9ko puntuazioa lortu du; telefono bidezko arretak, berriz, balorazio txarrena jaso du, 6,3ko batez besteko notarekin.

  • 4-Mutualistek lehen eta bigarren postuetan bulegoetako arreta hobetzeko proposatu dituzten hobekuntzak telefono bidezko errefortzua eta giza baliabide gehiago izatea dira.

Batez besteko nota 6,9 da, MUFACEn eta, oro har, Estatuko Administrazio Orokorrean langile gutxi daudela kontuan hartuta; hala ere, argi dago atal batzuk hobetu egin behar direla, adibidez, telefono bidezko arreta. Edonola ere, argi dago mutualistek aurrez aurreko arreta erabiltzen jarraitzen dutela, baliabide gehiagorekin mantendu eta aberastu behar direla, arrakala digitala neutralizatzeko eta une honetan bulegoetara ezinbestean joan behar duten gaiei erantzuteko, baita adinagatik edo baldintzengatik izapide elektrñonikoak erabiltzen ez dituzten pertsonei ere.

  • Kontaktua
  • Web mapa
  • Legezko Oharra
  • Erabilerraztasuna
  • Cookie politika

Susperraldi, Eraldaketa eta Erresilientzia Plana - Europar Batasunak finantzatua - NextGenerationEU

© 2025 Estatuko Funtzionario Zibilen Mutualitate Orokorra.

Cookie politika

Webgune honek bere eta hirugarrenen cokkie-ak erabiltzen ditu zerbitzu hobea eskaintzeko. Elurra egiten jarraitzen badu, erabilera onartzen duela ulertuko dugu

Ikus cookieen politika