HELBURUA:
Inkesta horren helburua izan da jakitea Mutualitateak 2024. urtean unibertsitatez kanpoko irakaskuntzan egin duen irakasle-alta masiboaren prozesuan zer gogobetetze-maila dagoen eta zer hobekuntza egin daitezkeen.I.4.2 proiektuen barruan kokatzen da inkesta hau egitea. “Afiliazio Prozesuaren Berrikuspena” eta “Muface Avanza 2021-2024” mutualitatearen plan estrategikoaren IV.2.2- “Gogobetetze Inkestak”.
Interes berezia du aurten, berrikuntzak sartu baitira prozesuan. Oso modu esanguratsuan hobetu da autonomia-erkidegoek karrerako irakasle funtzionario berriei datuak igortzeko eta informazioa emateko prozesuaeragina izan du MUFACEren Zuzendaritza Nagusiak eta haren taldeak, 2024ko apirilean, autonomia-erkidegoetako eta hiri autonomoetako hezkuntza-langileen arduradunekin egindako bilera,Horrek elkarrizketa egituratu eta emankorra ekarri zuen Mutualitatearen probintzia-zuzendaritzekin, eta akatsak aldez aurretik konpontzea ahalbidetu zuen.
Gainera, azpimarratzekoa dabarne-kolaborazio handiazenbait probintzia-zerbitzuren irakaskuntza-kopuru masiboak, zalantzarik gabe, kudeaketa-ahalmena gainditzen zuen, une hartan langile-kopuru handia baitzegoen. Hori nabarmen gertatu zen Katalunian: 18.000 pertsona sartu ziren karrerako funtzionario gisa. HainbestekoaOPM (MUFACEren Murtziako Bulego Balioanitza)beste probintzia-zuzendaritza batzuek bezala, autonomia-erkidego horretako bulegoekin lankidetzan jardun zuten, bai izapidetzen, bai mutualista berriei eta berriei arreta ematen.
INKESTAREN KONFIGURAZIOA ETA INKESTA EGIN ZAIEN BIZTANLEAK
Mutualisten gogobetetze-maila ezagutu eta ebaluatzeko, galdera-sorta erraz bat prestatu zen, erantzun itxiko 10 galderaz osatua: bost galdera gogobetetze-mailari buruz, bi informazio-kanalei buruz eta hiru afiliazio-prozesuari berari buruz (horietako bi baldintzatuak). Iraganean, parte-hartzearen portzentajea kontuan hartutako unibertsoaren% 0 baino txikiagoa izan zenez, eta estatistikoki esanguratsua den lagina baino erantzun kopuru handiagoa lortuko dela bermatzeko,herritar guztiei bidali zitzaizkien mezuak (34.610).
Azaroaren 22an, posta elektronikoz bidali zitzaien inkesta 34.610 mutualistari, 0531, 0511, 0590, 0591, 0592, 0593, 0594 0595, 0596, 0597 eta 0598 kodeak dituzten irakaskuntza-kidegoetatik, eta 2024ko abuztuaren 15etik urriaren 31ra bitartean alta emanda zeuden Mufacen. Baldintza da osasun-erakundea dagoeneko hautatu izana.
Administrazio Digitalaren Espainiako Agentziak formularioak kudeatzeko eta editatzeko (FORMA) duen aplikazioarekin sortu dute inkesta. Aplikazio horrek erantzunen konfidentzialtasuna eta anonimotasuna bermatzen ditu.
EMAITZAK:
Inkestari 3.535 mutualistak erantzun diote, hau da, herritarren %10,21ek. Garrantzi estatistikoa lortu da, 385etik gorakoa baita.
LABURPENA ETA ONDORIOA:
1-Irakaskuntza-kidegoetatik etorritako mutualista berrien %90 inguruk Mufaceko afiliazioa eta onuradunen alta bitarteko elektronikoen bidez osatu dute, identifikazio elektronikoa erabiliz (Cl@ve, ziurtagiri digitala, NAN e, etab.) (titularren %93,8 eta onuradunen %89,32). Bitarteko elektronikoak erabili ez dituen portzentaje txikiak arazoak ditu Mufaceren egoitza elektronikoan. Erakundearen altari dagokionez,% 1,4ko igoera txiki bat dago erabileran, 2023ko inkestaren datuen aldeanOnuradun digitalen altaren erabilerak ere gora egin du pixka bat (%87,1etik %89,32ra).
2-2Mutualista berrien %40 inguruk MUFACEren iturri propioetan lortu du afiliazio-prozesuari buruzko informazioa, web/App formularioa (%65,5), bulegoetako telefonoa (%19,81) eta probintzietako Mufaceren hitzaldiak (%7,86) dira erabilienak. Gutxien erabiltzen diren kanalak Linkedin (%0,42), “X” (%1,85) eta 060 telefonoa (%4,56) dira. Mutualitatetik kanpoko kanalen barruan, lankideak (%24,5), hezkuntzako langileen organoak (%18,2) eta sindikatuak (%16,7) dira erabilienak. Aipatzekoa da hezkuntzako langileen organoen erabilera %14,8tik %18,2ra igo dela 2023an, itxurazko galeran, batez ere sindikatuena, afiliazio prozesuari buruzko informazio iturri gisa (2023an %20,6tik %16,7ra).
3-Gogobetetze-mailari dagokionez, bai afiliazio-prozesuan, bai osasun-erakundearen altan, bai onuradunaren altan,10etik 7 inguruko puntuazioa lortu da.. Komunikazio-bideei dagokienez, web-orria ondo baloratuta dago (10etik 6 baino gehiago); bestalde, Muface-k eta bulegoetako telefonoak emandako hitzaldiek 10etik 5 baino gehiagoko balorazioa dute, eta gainerako kanalek 10etik 4tik beherako nota lortzen dute, nahiz eta oso gutxi erabiltzen diren (Linkedin, X eta 060).
4- Argitasuna eta erabilgarritasuna“Mutualista Berrien Gida”web orrian dago, eta 10etik 7ra bitarteko notekin balioztatzen da.
5- Inkestan parte hartzeak behera egin du 2024an, 2023ko datuekin alderatuta: %16,3tik %10,2ra.
Oso lagungarria izan da prozesuan, eta, zalantzarik gabe, kolektiboa gogobetetzen lagundu du. autonomia-erkidegoekiko etengabeko elkarrizketa, zeinak aukera eman baitzuen aldez aurretik azaltzeko zer betekizun bete behar ziren informazioa bidaltzeko, 2023ko inkestan onartutako hobetzeko erronketako bat. Halaber, areagotu egin diraMUFACEk pertsona horiei eskainitako hitzaldiak, bai elkarlaneanhezkuntzako langileen organo autonomikoekin, eremuko sindikatuekin. 2025eko ekitaldirako aurreikusten diren alta masiborako beharrezkoak diren zerbitzu elektronikoen hobekuntza batzuk, zalantzarik gabe, irakasleentzako erraztasun handiagoak ekarriko dituzte, kanal hori erabiltzen baitute gehienbat.
Hiru arlo horiek etengabe hobetzea da, oraindik ere, etorkizuneko alta masiboetarako erronka, izan irakasleen kidegoetakoak, izan beste kolektibo batzuetakoak..