És molt recomanable per a tots aquells tràmits i sol·licituds que no tenen un servei electrònic associat en la seu electrònica de MUFACE, com per exemple la presentació de recursos administratius o l'aportació de documentació relativa a procediments no digitalitzats, com per exemple la prestació ortoprotètica.
Per a utilitzar el Registre Electrònic General, a partir d'agost de 2023, s'ha de disposar de Cl@ve (utilitzant per a l'autenticació l'App Cl@ve) DNI electrònic o certificat electrònic en vigor. Accedeix al Manual en la direcció del REG.
Per a facilitar la tramitació en el REC o REG, es recomana seguir els següents passos:
Comprove en el seu cas que té el DNIe , el certificat digital físic ( targeta) inserit en la ranura de targetes intel·ligents del seu ordinador o el certificat electrònic correctament instal·lat en el navegador des del qual accedeix, o que té la identificació cl@ve i ha descarregat l'APP Cl@ve.
Polse el botó "Entrar"
En el formulari d'Alta de Registre Electrònic, trie com a organisme destinatari: MUTUALITAT GENERAL DE FUNCIONARIS CIVILS DE L'ESTAT (MUFACE), i dins de les opcions, si coneix la dada, trie la unitat o òrgan a la qual desitja dirigir el seu escrit.
Complete almenys els camps obligatoris marcats amb asterisc i polse en "Alta de Registre".