dnt-close-session
  • Seu Electrònica MUFACE
  • X
  • LinkedIn
  • Castellano
  • Catalá
  • Valenciá
  • Euskara
  • Galego
Gobierno de España, ministerio para la transformación digital y de la función pública, abre en ventana nueva
MUFACE, abre en ventana nueva
Inici Sobre MUFACE
Inicio Història de MUFACE Qui som
Sobre MUFACE Organigrama
Qui som Currículum equipe directiu
Ocupació pública en MUFACE Qualitat i participació
Qui som Participació en MUFACE
Qualitat i participació Enquestes de satisfacció realitzades al col·lectiu MUFACE
Participació en MUFACE ENQUESTES 2025 ENQUESTES 2024 ENQUESTES 2023 ENQUESTES 2022
Qualitat en MUFACE
RSC, Mutualitat Saludable i Declaració de Luxemburg
Què femmos
Sobre MUFACE Missió, visió i valors Normativa Amb qui treballem Carta de Serveis Memòria anual
Transparència
Sobre MUFACE Informació institucional, organitzativa i planificació
Transparència Pla MUFACE Avanza 2021-2023 (prorrogat 2024) Plan Open Data MUFACE Plan de Recuperación, Transformación y Resiliencia en MUFACE
Informació de rellevància jurídica Informació econòmic-pressupostària i patrimonial (subhastes)
Transparència Pressupost Comptes anuals i informes de fiscalització Perfil del contractant Retribuciones , indemnizaciones y autorizaciones de altos cargos Operacions patrimonials (subhastes)
Normativa Dades obertes Privacitat i protecció de dades personals
Sobre MUFACE Registre d'Activitats de Tractament
Privacitat i protecció de dades personals Acció protectora de MUFACE en matèria de prestacions d'assistència sanitària Acció protectora de MUFACE en matèria Social Activitats relacionades amb el control d'accés als serveis centrals de MUFACE i dades de videovigilancia. Activitats relacionades amb la gestió de recursos humans de MUFACE Activitats relacionades amb l'Oficina de Registre de MUFACE Activitats relacionades amb la prevenció de riscos laborals per al personal de MUFACE Activitats relacionades amb les Cotitzacions a MUFACE Actuacions amb els tribunals Afiliació i Gestió del Col·lectiu del Règim del Mutualisme Administratiu Agenda Institucional de MUFACE Assistència a Òrgans Col·legiats de MUFACE Consultes rebudes en l'Oficina d'Informació al Mutualista Gestió del patrimoni immobiliari de MUFACE Queixes/ Suggeriments/ Felicitacions Recursos Administratius Responsabilitat Patrimonial Revisió d'actes administratius
Normativa de protecció de dades Registre d'Activitats de Tractament
Privacitat i protecció de dades personals Acció protectora de MUFACE en matèria de prestacions d'assistència sanitària Acció protectora de MUFACE en matèria Social Activitats relacionades amb el control d'accés als serveis centrals de MUFACE i dades de videovigilancia. Activitats relacionades amb la gestió de recursos humans de MUFACE Activitats relacionades amb l'Oficina de Registre de MUFACE Activitats relacionades amb la prevenció de riscos laborals per al personal de MUFACE Activitats relacionades amb les Cotitzacions a MUFACE Actuacions amb els tribunals Afiliació i Gestió del Col·lectiu del Règim del Mutualisme Administratiu Agenda Institucional de MUFACE Assistència a Òrgans Col·legiats de MUFACE Consultes rebudes en l'Oficina d'Informació al Mutualista Gestió del patrimoni immobiliari de MUFACE Queixes/ Suggeriments/ Felicitacions Recursos Administratius Responsabilitat Patrimonial Revisió d'actes administratius
Activitats de difusió promogudes per MUFACE Exercisca els seus drets en relació amb les seues dades personals Sol·licite informació al Delegat de Protecció de Dades de MUFACE
MUFACE y la violencia de género Sistema intern d'informació
Mutualistes
Inicio Qui poden ser mutualistes Els qui poden ser beneficiaris Drets i obligacions Procediments bàsics (actualització dades, alta, baixa i reactivació)
Mutualistes Document d'afiliació
Cotització
Mutualistes Règim de cotitzacions 2023
Promocións
Mutualistes Préstecs hipotecaris per a adquisició d'habitatge i altres ofertes especials del BBVA Premi de pintura BBVA
Promocións Premio de pintura 2019
Oferta Paradores Colegio de Huérfanos de la Armada en Madrid
Les meues dades i certificats
Assistència sanitària
Inicio Assistència Sanitària en territori nacional
Assistència sanitària Serveis públics de salut Entitats d'Assegurança d'Assistència Sanitària
Assistència Sanitària en territori nacional Normes d'accés a la Cartera de Serveis
Canvi d'entitat sanitària Atenció d'Urgència Transport sanitari Novedades Conciertos de Asistencia Sanitaria 2025-2027
Assistència sanitària a l'estranger
Assistència sanitària Mutualistes i els seus beneficiaris destinats i/o residents a l'estranger Professorat mutualista visitant en centres escolars dels EUA i el Canadà Desplaçaments temporals a l'exterior
Assistència sanitària a l'estranger Targeta Sanitària europea (TSE) I CPS Com obtindre la Targeta Sanitària Europea?
Troba al teu metge
Assistència sanitària Entitats concertades Serveis públics de salut Catàlegs mèdics i serveis
Troba al teu metge Comunitat Autònoma - Andalusia
Catàlegs mèdics i serveis Província - Almería Província - Cadis Província - Córdoba Província - Granada Província - Huelva Província - Jaén Província - Màlaga Província - Sevilla
Comunitat Autònoma- Aragó
Catàlegs mèdics i serveis Província - Huesca Província - Teruel Província - Zaragoza
Comunitat Autònoma- Principat d'Astúries Comunitat Autònoma- Illes Balears Comunitat Autònoma- Illes canàries
Catàlegs mèdics i serveis Província - Las Palmas Província - Santa Cruz de Tenerife
Comunitat Autònoma- Cantàbria Comunitat Autònoma- Castella-La Manxa
Catàlegs mèdics i serveis Província - Albacete Província - Ciudad Real Província - Conca Província - Guadalajara Província - Toledo
Comunitat Autònoma- Castella i Lleó
Catàlegs mèdics i serveis Província - Ávila Província - Burgos Província - León Província - Palencia Província - Salamanca Província - Segòvia Província - Soria Província - Valladolid Província - Zamora
Comunitat Autònoma- Catalunya
Catàlegs mèdics i serveis Província - Barcelona Província - Girona Província - Lleida Província - Tarragona
Comunitat Autònoma- Comunitat Valenciana
Catàlegs mèdics i serveis Província - Alacant Província - Castelló Província - València
Comunitat Autònoma- Extremadura
Catàlegs mèdics i serveis Província - Badajoz Província - Càceres
Comunitat Autònoma- Galícia
Catàlegs mèdics i serveis Província - la Corunya Província - Lugo Província - Orense Província - Pontevedra
Comunitat Autònoma- La Rioja Comunitat Autònoma- Madrid Comunitat Autònoma - Murcia Comunitat Autònoma - Navarresa Comunitat Autònoma - País Basc
Catàlegs mèdics i serveis Província - Àlaba Província - Guipúscoa Província - Biscaia
Comunitat Autònoma - Ceuta Comunitat Autònoma - Melilla
Prestacions
Inicio Sanitàries
Prestacions Prestacions Dentarias Prestacions Oculars Prestacions per Material Ortoprotésico Altres Prestacions Complementàries Prestacions Dentàries i Oculars
Farmacèutiques
Prestacions Dispensació en hospitals i centres amb càrrec a la Mutualitat Reintegrament de despeses de farmàcia i productes dietètics Dispensació en hospitals i centres amb càrrec a l'Entitat Dispensació amb recepta en oficina de farmàcia
Farmacèutiques Talonari de receptes i visats
Gratuïtat de prestació farmacèutica derivada d'accident en acte de servei Autorización para prescripción farmacéutica mutualistas de profesión médica en situación de jubilación Ajudes al co-pagament farmacèutic
Socials
Prestacions Incapacitat
Socials Incapacitat temporal i Risc durant l'embaràs Subsidi per incapacitat temporal Reconeixement mèdic en cas de denegació de llicència per incapacitat temporal Drets derivats d'accident en acte de servei o malaltia professional Indemnització per lesions permanents no invalidants Gran Invalidesa
Risc durant l'embaràs i risc durant la lactància natural
Socials Subsidi per risc d'embaràs Subsidi per risc durant la lactància natural
Prestacions familiars
Socials Prestació per fill, filla o menor en acolliment a càrrec amb discapacitat Prestación económica de pago único por parto o adopción múltiples Subsidio especial en caso de parto, adopción o acogimiento múltiples
Ajudes de protecció sociosanitària
Socials Ajudes per a facilitar l'autonomia personal Ajudes per a l'atenció de persones amb malaltia psiquiàtrica crònica Ajudes per a l'atenció a la drogodependència i altres addiccions Ajudes per a estades temporals en residències assistides o en centres de dia i de nit Ajudes per a persones amb malaltia celíaca Ajudes per a persones amb malaltia oncològica Ajudes de prolongació d'efectes d'ajudes anteriors (epígraf 9 de la resolució de convocatòria per a 2024)
Altres ajudes socials
Socials Subsidi de Jubilació Subsidi per defunció Ajuda de Sepeli Ajudes Assistencials Beques d'estudi per a mutualistes Beques d'Estudi amb càrrec al Llegat Casat de la Font
Prestacions del Fons Especial
Socials Pensió de jubilació Pensió de viduïtat Pensió d'orfandat Subsidi defunció
Ajuda víctimes violència de gènere Serveis de Podologia
Descàrrega d'impresos
Prestacions Impresos Prestacions Complementàries Impresos Prestació Farmaceútica Impresos de Reintegrament de despeses d'assistència sanitària Impresos Incapacitat i Risc durant l'embaràs Impresos de subsidi per risc durant l'embaràs i risc durant la lactància natural Impresos de prestacions Familiars Impresos d'Ajudes de Protecció Sociosanitària Impresos d'Altres Ajudes Socials
Programas preventivos de alcance general, cribados, VIH, vacunación y programa antitabaco
Prestacions Prevención del VIH Programas de cribado Programa antitabac MUFACE Vacunació
Atenció al mutualista
Inicio Contacta amb Muface
Atenció al mutualista Información a Mutualistas Formulario Les nostres Oficines
Contacta amb Muface Serveis Provincials i Oficines Delegades
Les nostres Oficines Andalucia
Serveis Provincials i Oficines Delegades Almeria Cadis Còrdova Granada Huelva Jaén Màlaga Sevilla
Aragó
Serveis Provincials i Oficines Delegades Osca Terol Saragossa
Astúries lles Balears Canàries
Serveis Provincials i Oficines Delegades Las Palmas Santa Cruz de Tenerife
Cantàbria Castella-la Manxa
Serveis Provincials i Oficines Delegades Albacete Ciudad Real Conca Guadalajara Toledo
Castella i Lleó
Serveis Provincials i Oficines Delegades Ávila Burgos León Palencia Salamanca Segòvia Soria Valladolid Zamora
Cataluña
Serveis Provincials i Oficines Delegades Barcelona Girona Tarragona Lleida
Comunitat Valenciana
Serveis Provincials i Oficines Delegades Alacant Castelló València
Extremadura
Serveis Provincials i Oficines Delegades Badajoz Càceres
Galícia
Serveis Provincials i Oficines Delegades la Corunya Lugo Orense Pontevedra
Galícia Pontevedra Vigo
La Rioja Comunitat de Madrid Región de Murcia Comunitat Foral de Navarresa País Basc
Serveis Provincials i Oficines Delegades Llaurava/Àlaba Guipúscoa Bizkaia
Ceuta Melilla
Cita prèvia Cita para videoconferencia (programa piloto)
Atenció telefònica
Contacta amb Muface Telèfon 060 MUFACE 75 Serveis Provincials i Oficines Delegades
Serveis electrònics
Contacta amb Muface Seu electrònica APP Mòbil Registre Electrònic Comú
Com obtindre la identificació digital
Atenció al mutualista Cl@ve
Recursos administratius i reclamacions de responsabilitat patrimonial Queixes, suggeriments i felicitacions Preguntes freqüents (FAQs)
Atenció al mutualista Les més consultades Afiliació, beneficiaris i cotització Prestacions
Preguntes freqüents (FAQs) Prestacions Sanitàries Canvis d'Entitat mèdica Les més consultades Prestacions Socials
Procediments, recursos, impresos, Oficines i altres gestions amb MUFACE Serveis electrònics de MUFACE i identificació electrònica
Testamento vital, voluntades anticipadas o instrucciones previas
Actualitat
Inicio Notícies Actualidad MUFACE Revista MUFACE Actualitat i Revista Muface
Inici
  • Història de MUFACE
  • Qui som
  • Què femmos
  • Transparència
  • Normativa
  • Dades obertes
  • Privacitat i protecció de dades personals
  • MUFACE y la violencia de género
  • Sistema intern d'informació
  • Cover Sobre MUFACE
  • Qui poden ser mutualistes
  • Els qui poden ser beneficiaris
  • Drets i obligacions
  • Procediments bàsics (actualització dades, alta, baixa i reactivació)
  • Cotització
  • Promocións
  • Les meues dades i certificats
  • Cover Mutualistes
  • Assistència Sanitària en territori nacional
  • Assistència sanitària a l'estranger
  • Troba al teu metge
  • Cover Assistència sanitària
  • Sanitàries
  • Farmacèutiques
  • Socials
  • Descàrrega d'impresos
  • Programas preventivos de alcance general, cribados, VIH, vacunación y programa antitabaco
  • Cover Prestacions
  • Contacta amb Muface
  • Com obtindre la identificació digital
  • Recursos administratius i reclamacions de responsabilitat patrimonial
  • Queixes, suggeriments i felicitacions
  • Preguntes freqüents (FAQs)
  • Testamento vital, voluntades anticipadas o instrucciones previas
  • Cover Atenció al mutualista
  • Notícies
  • Actualidad MUFACE
  • Revista MUFACE
  • Actualitat i Revista Muface
  • Cover Actualitat
texto

Necessites ajuda?

Pots contactar amb MUFACE a través del següent formulari de contacte.

Anar al formulari de consulta

Asistencia sanitaria en el extranjero

  • Mutualistes i els seus beneficiaris destinats i/o residents a l'estranger
  • Professorat mutualista visitant en centres escolars dels EUA i el Canadà
    • Targeta Sanitària europea (TSE) I CPS
    • Com obtindre la Targeta Sanitària Europea?
  1. Inicio
  2. Assistència sanitària
  3. Assistència sanitària a l'estranger
  4. Mutualistes i els seus beneficiaris destinats i/o residents a l'estranger

Nuevo concierto de asistencia sanitaria en el exterior 2025-2027

El Concierto de Asistencia Sanitaria en el exterior ha sido suscrito por MUFACE y Nueva Mutua Sanitaria. Su entrada en vigor se ha producido el 1 de mayo y se ha publicado en el BOE de 15 de abril.  El cambio de mutualistas de exterior se ha realizado ya automáticamente por MUFACE.

Para evitar fallos o dificultades de provisión es preciso que los datos de los y las mutualistas estén actualizados. Lea por favor atentamente las indicaciones que siguen sobre actualización de datos y gestiones de las entidades.

En cuanto al cambio de entidad, es decir, la sustitutición de DKV por Nueva Mutua sanitaria en la asistencia sanitaria en España y fuera de España los mutualistas adscrito a este Concierto no tienen que hacer nada, porque el cambio se ha realizado de oficio automáticamente el 1 de mayo.

Se recomienda descargar todos los contenidos del área personal en DKV antes del 1 de mayo.

Actualización de datos ( Mutualistas)

Se han remitido correos para actualización de datos, ya que en MUFACE la actualización es responsabilidad de cada mutualista, según la normativa aplicable. En el colectivo de exterior es especialmente importante que el país de destino o domicilio se actualce con cada cambio de destino o traslado, con el fin de que la entidad aseguradora pueda realizar una adecuada planificación de servicio.

Vías para actualizar datos:

  • Cambio de email, teléfono o dirección (sin cambio de país o situación administrativa)  Se realiza a través de la sede electrónica o de la App (en este caso basta con registrarse y utilizar usuario y contraseña)
  • Cambio de país o situación adminstrativa:  En esos casos hay que remitir el impreso AB1 (enlace) cumplimentado a través del servicio electrónico de aportación de documentación de mutualistas en beneficiarios (apartado “Otros” en la sede electrónica). Una vez enviado por ese medio, la Oficina de Exteriores realizará el cambio y en unos días se podrán ver los nuevos datos en el servicio “ Sus Datos en MUFACE” de la Sede electrónica. Esta remisión del AB1 también se puede realizar a través del Registro Electrónico General (enlace) buscando en el desplegable la Oficina de Personal en el Exterior.

Cualquier problema de acceso a la sede electrónica,  o a los servicios App una vez registrado/a, debe comunicarse a través del Formulario de Atención a Mutualistas, vía sede o App. Itinerario: Consulta general/Dificultades técnicas/Sede o App.

  • Proceso de cambio de entidad: DKV y Nueva Mutua Sanitaria.

El últmo día de servicio de la entidad DKV ha sido el 30 de abril, y a partir de ese día se ha hecho cargo Nueva Mutua Sanitaria. El 1 de mayo MUFACE ha realizado el cambio de oficio, de modo automático, y los mutualistas no deben hacer nada, solo darse de alta en el espacio que  NMS pone  a su disposición, y en la APP de NMS (Ambas altas estarán disponibles a partir del 1 de mayo).

Actuaciones de las enrtidades:

  • Procesos asistenciales continuados
  • La entidad DKV se va a dirigir a todo el colectivo de mutualistas en el exterior (titulares) indicando que en aquellos casos en que existan procesos asistenciales continuados se cumplimente voluntariamente un formulario de datos en su Espacio de Salud, dentro de la página web de la aseguradora. Si entiende que su caso requiere atención continuada, por favor, cumplimente el formulario, que puede encontrar en el apartado de Preguntas Frecuentes de la web de DKV:

Página web DKV

La entidad DKV indicará los pasos a seguir en cada caso, y si tiene dudas consulte por los canales habituales. Si usted no está en una situación  que necesite esta gestión específica, no es necesario que haga nada.

 

  • Procesos que se inician después del 1 de mayo pero requieren actuaciones antes de esa fecha
  • Para aquellos procesos cuyo inicio se produzca a partir de mayo pero requieran autorización o emisión de garantía al proveedor con carácter previo que deban emitirse en el mes de abril, la nueva entidad, Nueva Mutua Sanitaria, habilitará ya durante este mes de abril, los siguientes canales:
    • Los mutualistas que requieran alguna asistencia cuya realización sea a partir de 1 de mayo podrán solicitar su autorización o la garantía de pago (aunque se emita en abril) a Nueva Mutua Sanitaria a través de:


autorizaciones.medicas@nuevamutuasanitaria.es
muface.exterior@nuevamutuasanitaria.es

  • También durante el mes de abril va a estar disponible el servicio de gestión de citas de Nueva Mutua Sanitaria para España: 

gestioncitas.muface@nuevamutuasanitaria.es


Página  con toda la información sobre el funcionamiento de la cobertura de Nueva Mutua Sanitaria para el colectivo, cuyas funcionalidades se activarán el 1 de mayo (Para el prerregistro en la App recibirá un nuevo correo de NMS, y es entonces cuando podrá realizarlo):

https://nuevamutuasanitaria.es/muface-exterior/

En breve se enviará un correo por Nueva Mutua Sanitaria y se proporcionarán más detalles sobre la asunción del servicio por dicha entidad.

INFORMACIÓN POR VIDEOCONFERENCIA Y EN LA PÁGINA WEB DE MUFACE

Durante la última semana de abril,  desde Muface se han celebrado sesiones informativas por videoconferencia en distintos horarios, para aclarar cualquier duda que pueda surgir en el inicio del nuevo concierto. Agradecemos la asistencia de casi 700 , ya que las dudas planteadas nos ayudan a elaborar nuestra información.

 

  • PRESENTACIÓN SESIONES MUFACE CASE ABRIL DE 2025

 

Recuerde que para contactar con MUFACE (Oficina para Personal en el Exterior)  la mejor vía es el Formulario de Atención a Mutualistas, y que hemos puesto en marcha un servicio de atención por videocita.

  • Contacte
  • Mapa web
  • Avís Legal
  • Accessibilitat
  • Politica de cookies

Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència - Finançat per la Unió Europea - NextGenerationEU

© 2025 Mutualitat General de Funcionaris Civils de l'Estat.

Política de cookies

Este lloc web utilitza cokkies pròpies i de tercers per a oferir un millor servici. Si contínua navegant considerem que accepta el seu ús.

Veure política de cokkies