dnt-close-session
  • Sede Electrónica MUFACE
  • X
  • LinkedIn
  • Castellano
  • Catalá
  • Valenciá
  • Euskara
  • Galego
Gobierno de España, ministerio para la transformación digital y de la función pública, abre en ventana nueva
MUFACE, abre en ventana nueva
Inicio Sobre MUFACE
Inicio Historia de MUFACE Quen somos
Sobre MUFACE Organigrama
Quen somos Currículo equipo directivo
Emprego público en MUFACE Calidade e participación
Quen somos Participación en MUFACE
Calidade e participación Enquisas de satisfacción realizadas ao colectivo MUFACE
Participación en MUFACE ENQUISAS 2025 ENQUISAS 2024 ENQUISAS 2023 ENQUISAS 2022
Calidade en MUFACE
RSC, Mutualidade Saudable e Declaración de Luxemburgo
Que facemos
Sobre MUFACE Misión, visión e valores Normativa Con quen traballamos Carta de Servizos Memoria anual
Transparencia
Sobre MUFACE Información institucional, organizativa e planificación
Transparencia Plan MUFACE Avanza 2021-2023 (prorrogado 2024) Plan MUFACE Avanza 2021-2023 Plan de Recuperación, Transformación y Resiliencia en MUFACE
Información de relevancia xurídica Información económico-orzamentaria e patrimonial (poxas)
Transparencia Orzamento Contas anuais e informes de control Perfil do contratante Retribucións, indemnizacións e autorizacións dos altos cargos Operacións patrimoniais (poxas)
Normativa Datos abertos Privacidade e protección de datos persoais
Sobre MUFACE Normativa de protección de datos Rexistro de Actividades de Tratamento
Privacidade e protección de datos persoais Acción protectora de MUFACE en materia de prestacións de asistencia sanitaria Acción protectora de MUFACE en materia Social Actividades relacionadas co control de acceso aos servizos centrais de MUFACE e datos de videovigilancia. Actividades relacionadas coa xestión de recursos humanos de MUFACE Actividades relacionadas coa Oficina de Rexistro de MUFACEE Actividades relacionadas coa prevención de riscos laborais para o persoal de MUFACE Actividades relacionadas coas Cotizacións a MUFACE Actuacións cos tribunais Afiliación e Xestión do Colectivo do Réxime do Mutualismo Administrativo Axenda Institucional de MUFACE Asistencia a Órganos Colexiados de MUFACE Xestión do patrimonio inmobiliario de MUFACE Queixas/ Suxestións/ Felicitacións Recursos Administrativos Responsabilidade Patrimonial Revisión de actos administrativos Consultas recibidas na Oficina de Información ao Mutualista Consultas recibidas na Oficina de Información ao Mutualista
Actividades de difusión promovidas por MUFACE Exerza os seus dereitos en relación cos seus datos persoaissonals Solicite información ao Delegado de Protección de Datos de MUFACE
MUFACE y la violencia de género Sistema interno de información
Mutualistas
Inicio Quen poden ser mutualistas Quen poden ser beneficiarios Dereitos e obrigas Procedementos e impresos de afiliación, alta, baja e reactivación
Mutualistas Documento de afiliación
Cotización
Mutualistas Réxime de cotizacións - Cotas Exercicio 2023
Promocions
Mutualistas Préstamos hipotecarios para adquisición de vivenda habitual e outras ofertas especiais do BBVA Premio de pintura BBVA
Promocions Premio de pintura 2019
Oferta Paradores Colegio de Huérfanos de la Armada en Madrid
Os meus datos e certificados
Asistencia sanitaria
Inicio Asistencia Sanitaria en territorio nacional
Asistencia sanitaria Servizos públicos de saúde Entidades de Seguro de Asistencia Sanitaria
Asistencia Sanitaria en territorio nacional Normas de acceso á Carteira de Servizos
Cambio de entidade sanitaria Atención de Urxencia Transporte sanitario Novedades Conciertos de Asistencia Sanitaria 2025-2027
Asistencia sanitaria no estranxeiro
Asistencia sanitaria Mutualistas e os seus beneficiarios destinados e/ou residentes no estranxeiro Profesorado mutualista visitante en centros escolares de EE UU e Canadá Desprazamentos temporais ao exterior
Asistencia sanitaria no estranxeiro Cartón Sanitario europea (TSE) E CPS ¿Cómo obter a Taxeta Sanitaria Europea?
Atopa ao teu médico
Asistencia sanitaria Entidades concertadas Servizos públicos de saúde Catálogos médicos e servizos
Atopa ao teu médico Comunidade Autónoma - Andalucía
Catálogos médicos e servizos Provincia - Almería Provincia - Cádiz Provincia - Córdoba Provincia - Granada Provincia - Huelva Provincia - Xaén Provincia - Málaga Provincia - Sevilla
Comunidade Autónoma- Aragón
Catálogos médicos e servizos Provincia - Huesca Provincia - Teruel Provincia - Zaragoza
Comunidade Autónoma- Principado de Asturias Comunidade Autónoma- Illas Baleares Comunidade Autónoma- Illas canarias
Catálogos médicos e servizos Provincia - As Palmas Provincia - Santa Cruz de Tenerife
Comunidade Autónoma- Cantabria Comunidade Autónoma- Castela a Mancha
Catálogos médicos e servizos Provincia - Albacete Provincia - Cidade Real Provincia - Bacía Provincia - Guadalaxara Provincia - Toledo
Comunidade Autónoma- Castela e León
Catálogos médicos e servizos Provincia - Ávila Provincia - Burgos Provincia - León Provincia - Palencia Provincia - Salamanca Provincia - Segovia Provincia - Soria Provincia - Valladolid Provincia - Zamora
Comunidade Autónoma- Cataluña
Catálogos médicos e servizos Provincia - Barcelona Provincia - Xirona Provincia - Lleida Provincia - Tarragona
Comunidade Autónoma- Comunidade Valenciana
Catálogos médicos e servizos Provincia - Alacante Provincia - Castelló Provincia - Valencia
Comunidade Autónoma- Estremadura
Catálogos médicos e servizos Provincia - Badaxoz Provincia - Cáceres
Comunidade Autónoma- Galicia
Catálogos médicos e servizos Provincia - A Coruña Provincia - Lugo Provincia - Ourense Provincia - Pontevedra
Comunidade Autónoma- A Rioxa Comunidade Autónoma- Madrid Comunidade Autónoma - Murcia Comunidade Autónoma - Navarra Comunidade Autónoma - País Vasco
Catálogos médicos e servizos Provincia - Áraba Provincia - Gipuzkoa Provincia - Biscaia
Comunidade Autónoma - Ceuta Comunidade Autónoma - Melilla
Prestacións
Inicio Sanitarias
Prestacións Prestacións Dentarias Prestacións Oculares Prestacións por Material Ortoprotésico Outras Prestacións Complementarias Prestacións Dentarias e Oculares
Farmacéuticas
Prestacións Dispensación en hospitais e centros con cargo á Mutualidade Reintegro de gastos de farmacia e produtos dietéticos Dispensación en hospitais e centros con cargo á Entidade Dispensación con receita en oficina de farmacia e visados
Farmacéuticas Talonario de Receitas e visado
Gratuidade de prestación farmacéutica derivada de accidente en acto de servizo Autorización para prescripción farmacéutica mutualistas de profesión médica en situación de jubilación Axudas ao co-pago farmacéutico.
Sociais
Prestacións Incapacidade
Sociais Incapacidade temporal e Risco durante o embarazo Subsidio por Incapacidade Temporal Recoñecemento médico tras denegación licencia Dereitos derivados de accidente en acto de servizo ou enfermidade profesional Indemnización por lesións permanentes non invalidantes Gran Invalidez
Risco durante o embarazo e risco durante a lactación natural
Sociais Subsidio por risco de embarazo Subsidio por risco durante a lactación natural Páxina tipo risco embarazo e lactación naturall
Familiares
Sociais Prestación por fillo, filla ou menor en acollemento a cargo con discapacidade Prestación económica de pago único por parto o adopción múltiples Subsidio especial en caso de parto, adopción ou acollemento múltiples
Axudas de protección sociosanitaria
Sociais Axudas para facilitar a autonomía persoal Axudas para a atención de persoas con enfermidade psiquiátrica crónica Axudas para a atención á drogodependencia e outras adiccións Axudas para estadías temporais en residencias asistidas ou en centros de día e de noite Axudas para persoas con enfermidade celiaca Axudas para persoas con enfermidade oncolóxica Axudas de prolongación de efectos de axudas anteriores (epígrafe 9 da resolución de convocatoria para 2024)
Outras axudas sociais
Sociais Subsidio por defunción Subsidio de Xubilación Subsidio por defunción Axuda de Enterro Axudas Asistenciais Bolsas de estudo para mutualistas Bolsas de Estudo con cargo ao Legado Casado da Fonte
Prestacións do Fondo Especial
Sociais Pensión de xubilación Pensión de viuvez Pensión de orfandade Subsidio defunción
Axuda vítimas violencia de xénero Servizos de Podoloxía
Descarga de impresos
Prestacións Impresos Prestacións Complementarias Impresos Prestación Farmaceútica Impresos de Reintegro de gastos de asistencia sanitaria Impresos Incapacidade e risco durante o embarazo Impresos de subsidio por risco durante o embarazo e risco durante a lactación natural Impresos de prestacións Familiares Impresos de Axudas de Protección Sociosanitaria Impresos de Otras Ayudas Sociales
Programas preventivos de alcance general, cribados, VIH, vacunación y programa antitabaco
Prestacións Prevención del VIH Programas de cribado Programa antitabaco MUFACE Vacinación
Atención ao mutualista
Inicio Contacta con Muface
Atención ao mutualista Información a Mutualistas Formulario As nosas oficinas
Contacta con Muface Servizos Provinciais e Oficinas Delegadas
As nosas oficinas Andalucia
Servizos Provinciais e Oficinas Delegadas Almería Cádiz Córdoba Granada Huelva Jaén Málaga Sevilla
Aragón
Servizos Provinciais e Oficinas Delegadas Dirección Provincial de MUFACE en Huesca Dirección Provincial de MUFACE en Teruel Zaragoza
Dirección Provincial de MUFACE en Asturias Dirección Provincial de MUFACE en Illes Balears Canarias
Servizos Provinciais e Oficinas Delegadas As Palmas Dirección Provincial de MUFACE en Tenerife
Dirección Provincial de MUFACE en Cantabria Castela - A Mancha
Servizos Provinciais e Oficinas Delegadas Dirección Provincial de MUFACE en Albacete Cidade Real Bacía Guadalaxara Toledo
Castela e León
Servizos Provinciais e Oficinas Delegadas Ávila Burgos León Palencia Salamanca Segovia Soria Valladolid Zamora
Cataluña
Servizos Provinciais e Oficinas Delegadas Barcelona Xirona Tarragona Lleida
Comunidade Valenciana
Servizos Provinciais e Oficinas Delegadas Alacante Castelló Valencia
Estremadura
Servizos Provinciais e Oficinas Delegadas Badaxoz Cáceres
Galicia
Servizos Provinciais e Oficinas Delegadas A Coruña Lugo Ourense Pontevedra
Galicia Pontevedra Vigo
A Rioxa Comunidade de Madrid Rexión de Murcia Comunidade Foral de Navarra País Vasco
Servizos Provinciais e Oficinas Delegadas Araba/Áraba Gipuzkoa Bizkaia
Ceuta Melilla
Cita Previa Cita para videoconferencia (programa piloto)
Atención telefónica
Contacta con Muface Teléfono 060 MUFACE 75 Servizos Provinciais e Oficinas Delegadas
Servizos electrónicos
Contacta con Muface Sede electrónica APP Móbil Rexistro Electrónico Común.
Cómo obter a identificción dixital
Atención ao mutualista Cl@ve
Recursos administrativos e reclamacións de responsabilidade patrimonial Queixas, suxestións e parabéns Preguntas frecuentes (Faqs)
Atención ao mutualista As máis consultadas Afiliación, beneficiarios e cotización Prestacións
Preguntas frecuentes (Faqs) Prestacións Sanitarias Cambios de Entidade médica Prestacións sanitarias complementarias Prestacións Sociais
Procedementos, recursos, impresos, Oficinas e outras xestións con MUFACE Servizos electrónicos de MUFACE e identificación electrónica
Testamento vital, voluntades anticipadas o instrucciones previas
Actualidade
Inicio Noticias Actualidad MUFACE Revista MUFACE Actualidade e Revista Muface
Inicio
  • Historia de MUFACE
  • Quen somos
  • Que facemos
  • Transparencia
  • Normativa
  • Datos abertos
  • Privacidade e protección de datos persoais
  • MUFACE y la violencia de género
  • Sistema interno de información
  • Cuberta de Sobre MUFACE
  • Quen poden ser mutualistas
  • Quen poden ser beneficiarios
  • Dereitos e obrigas
  • Procedementos e impresos de afiliación, alta, baja e reactivación
  • Cotización
  • Promocions
  • Os meus datos e certificados
  • Cuberta de Mutualistas
  • Asistencia Sanitaria en territorio nacional
  • Asistencia sanitaria no estranxeiro
  • Atopa ao teu médico
  • Cuberta de Asistencia sanitaria
  • Sanitarias
  • Farmacéuticas
  • Sociais
  • Descarga de impresos
  • Programas preventivos de alcance general, cribados, VIH, vacunación y programa antitabaco
  • Cuberta de Prestacións
  • Contacta con Muface
  • Cómo obter a identificción dixital
  • Recursos administrativos e reclamacións de responsabilidade patrimonial
  • Queixas, suxestións e parabéns
  • Preguntas frecuentes (Faqs)
  • Testamento vital, voluntades anticipadas o instrucciones previas
  • Cuberta de Atención ao mutualista
  • Noticias
  • Actualidad MUFACE
  • Revista MUFACE
  • Actualidade e Revista Muface
  • Cuberta de Actualidade
texto

Necesitas axuda?

Podes contactar con MUFACE a través do seguinte formulario de contacto.

Ir ao formulario de consulta

Asistencia sanitaria en el extranjero

  • Mutualistas e os seus beneficiarios destinados e/ou residentes no estranxeiro
  • Profesorado mutualista visitante en centros escolares de EE UU e Canadá
    • Cartón Sanitario europea (TSE) E CPS
    • ¿Cómo obter a Taxeta Sanitaria Europea?
  1. Inicio
  2. Asistencia sanitaria
  3. Asistencia sanitaria no estranxeiro
  4. Mutualistas e os seus beneficiarios destinados e/ou residentes no estranxeiro

Nuevo concierto de asistencia sanitaria en el exterior 2025-2027

El Concierto de Asistencia Sanitaria en el exterior ha sido suscrito por MUFACE y Nueva Mutua Sanitaria. Su entrada en vigor se ha producido el 1 de mayo y se ha publicado en el BOE de 15 de abril.  El cambio de mutualistas de exterior se ha realizado ya automáticamente por MUFACE.

Para evitar fallos o dificultades de provisión es preciso que los datos de los y las mutualistas estén actualizados. Lea por favor atentamente las indicaciones que siguen sobre actualización de datos y gestiones de las entidades.

En cuanto al cambio de entidad, es decir, la sustitutición de DKV por Nueva Mutua sanitaria en la asistencia sanitaria en España y fuera de España los mutualistas adscrito a este Concierto no tienen que hacer nada, porque el cambio se ha realizado de oficio automáticamente el 1 de mayo.

Se recomienda descargar todos los contenidos del área personal en DKV antes del 1 de mayo.

Actualización de datos ( Mutualistas)

Se han remitido correos para actualización de datos, ya que en MUFACE la actualización es responsabilidad de cada mutualista, según la normativa aplicable. En el colectivo de exterior es especialmente importante que el país de destino o domicilio se actualce con cada cambio de destino o traslado, con el fin de que la entidad aseguradora pueda realizar una adecuada planificación de servicio.

Vías para actualizar datos:

  • Cambio de email, teléfono o dirección (sin cambio de país o situación administrativa)  Se realiza a través de la sede electrónica o de la App (en este caso basta con registrarse y utilizar usuario y contraseña)
  • Cambio de país o situación adminstrativa:  En esos casos hay que remitir el impreso AB1 (enlace) cumplimentado a través del servicio electrónico de aportación de documentación de mutualistas en beneficiarios (apartado “Otros” en la sede electrónica). Una vez enviado por ese medio, la Oficina de Exteriores realizará el cambio y en unos días se podrán ver los nuevos datos en el servicio “ Sus Datos en MUFACE” de la Sede electrónica. Esta remisión del AB1 también se puede realizar a través del Registro Electrónico General (enlace) buscando en el desplegable la Oficina de Personal en el Exterior.

Cualquier problema de acceso a la sede electrónica,  o a los servicios App una vez registrado/a, debe comunicarse a través del Formulario de Atención a Mutualistas, vía sede o App. Itinerario: Consulta general/Dificultades técnicas/Sede o App.

  • Proceso de cambio de entidad: DKV y Nueva Mutua Sanitaria.

El últmo día de servicio de la entidad DKV ha sido el 30 de abril, y a partir de ese día se ha hecho cargo Nueva Mutua Sanitaria. El 1 de mayo MUFACE ha realizado el cambio de oficio, de modo automático, y los mutualistas no deben hacer nada, solo darse de alta en el espacio que  NMS pone  a su disposición, y en la APP de NMS (Ambas altas estarán disponibles a partir del 1 de mayo).

Actuaciones de las enrtidades:

  • Procesos asistenciales continuados
  • La entidad DKV se va a dirigir a todo el colectivo de mutualistas en el exterior (titulares) indicando que en aquellos casos en que existan procesos asistenciales continuados se cumplimente voluntariamente un formulario de datos en su Espacio de Salud, dentro de la página web de la aseguradora. Si entiende que su caso requiere atención continuada, por favor, cumplimente el formulario, que puede encontrar en el apartado de Preguntas Frecuentes de la web de DKV:

Página web DKV

La entidad DKV indicará los pasos a seguir en cada caso, y si tiene dudas consulte por los canales habituales. Si usted no está en una situación  que necesite esta gestión específica, no es necesario que haga nada.

 

  • Procesos que se inician después del 1 de mayo pero requieren actuaciones antes de esa fecha
  • Para aquellos procesos cuyo inicio se produzca a partir de mayo pero requieran autorización o emisión de garantía al proveedor con carácter previo que deban emitirse en el mes de abril, la nueva entidad, Nueva Mutua Sanitaria, habilitará ya durante este mes de abril, los siguientes canales:
    • Los mutualistas que requieran alguna asistencia cuya realización sea a partir de 1 de mayo podrán solicitar su autorización o la garantía de pago (aunque se emita en abril) a Nueva Mutua Sanitaria a través de:


autorizaciones.medicas@nuevamutuasanitaria.es
muface.exterior@nuevamutuasanitaria.es

  • También durante el mes de abril va a estar disponible el servicio de gestión de citas de Nueva Mutua Sanitaria para España: 

gestioncitas.muface@nuevamutuasanitaria.es


Página  con toda la información sobre el funcionamiento de la cobertura de Nueva Mutua Sanitaria para el colectivo, cuyas funcionalidades se activarán el 1 de mayo (Para el prerregistro en la App recibirá un nuevo correo de NMS, y es entonces cuando podrá realizarlo):

https://nuevamutuasanitaria.es/muface-exterior/

En breve se enviará un correo por Nueva Mutua Sanitaria y se proporcionarán más detalles sobre la asunción del servicio por dicha entidad.

INFORMACIÓN POR VIDEOCONFERENCIA Y EN LA PÁGINA WEB DE MUFACE

Durante la última semana de abril,  desde Muface se han celebrado sesiones informativas por videoconferencia en distintos horarios, para aclarar cualquier duda que pueda surgir en el inicio del nuevo concierto. Agradecemos la asistencia de casi 700 , ya que las dudas planteadas nos ayudan a elaborar nuestra información.

 

  • PRESENTACIÓN SESIONES MUFACE CASE ABRIL DE 2025

 

Recuerde que para contactar con MUFACE (Oficina para Personal en el Exterior)  la mejor vía es el Formulario de Atención a Mutualistas, y que hemos puesto en marcha un servicio de atención por videocita.

  • Contacto
  • Mapa web
  • Aviso Legal
  • Accesibilidade
  • Política de cookies

Plan de Recuperación, Transformación e Resiliencia - Financiado pola Unión Europea - NextGenerationEU

© 2025 Mutualidade Xeral de Funcionarios Civís do Estado.

Política de cookies

Este sitio web utiliza cokkies propias e de terceiros para ofrecer un mellor servizo. Se continúa navegando consideramos que acepta o seu uso.

Ver política de cookies