dnt-close-session
  • Seu Electrònica MUFACE
  • X
  • LinkedIn
  • Castellano
  • Català
  • Euskara
  • Galego
  • Valencià
Gobierno de España, ministerio para la transformación digital y de la función pública, abre en ventana nueva
MUFACE, abre en ventana nueva
Inicio
Història de MUFACE
Currículum equipo directiu
Ocupació pública en MUFACE
Qualitat en MUFACE
ENQUESTES 2025 ENQUESTES 2024 ENQUESTES 2023 ENQUESTES 2022
RSC, Mutualitat Saludable i Declaració de Luxemburg
Missió, visió i valors Normativa Amb qui treballem Carta de Serveis Memòria Anual
Pla MUFACE Avanza 2021-2023 (prorrogat 2024) Pla Open Data MUFACE Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència en MUFACE
Informació de rellevància jurídica
Pressupost Comptes anuals i informis de fiscalització Perfil del contractant Retribucions , indemnitzacions i autoritzacions d'alts càrrecs Operacions patrimonials (subhastes)
Normativa Dades obertes
Normativa de protecció de dades
Acció protectora de MUFACE en matèria de prestacions d'assistència sanitària Acció protectora de MUFACE en matèria Social Activitats relacionades amb el control d'accés als serveis centrals de MUFACE i dades de videovigilància. Activitats relacionades amb la gestió de recursos humans de MUFACE Activitats relacionades amb l'Oficina de Registre de MUFACE Activitats relacionades amb la prevenció de riscos laborals per al personal de MUFACE Activitats relacionades amb les Cotitzacions a MUFACE Actuacions amb els tribunals Afiliación i Gestió del Col·lectiu del Règim del Mutualisme Administratiu Agenda Institucional de MUFACE Assistència a Òrgans Col·legiats de MUFACE Gestió del patrimoni immobiliari de MUFACE Queixes/ Suggeriments/ Felicitacions Recursos Administratius Responsabilitat Patrimonial Revisió d'actes administratius Atenció al Mutualista: Cita prèvia, OIM i Xarxes Socials
Activitats de difusió promogudes per MUFACE Exerceixi els seus drets en relació amb les seves dades personals Sol·liciti informació al Delegat de Protecció de Dades de MUFACE
MUFACE y la violencia de género Sistema intern d'informació
Qui poden ser mutualistes Els qui poden ser beneficiaris Drets i obligacions
Document d'afiliació
Règim de cotitzacions
Préstecs hipotecaris per a adquisició d'habitatge habitual i altres ofertes especials del BBVA
Premio de pintura 2019
Oferta Paradores Colegio de Huérfanos de la Armada en Madrid
Les meves dades i certificats
Serveis públics de salut
Normes d'accés a la Cartera de Serveis
Canvi d'entitat sanitària Atenció d'Urgència Transport sanitari Novetats Concerts d'Assistència Sanitària 2025-2027
Mutualistes i els seus beneficiaris destinats i/o residents a l'estranger Professorat mutualista visitant en centres escolars dels EUA i el Canadà
Targeta Sanitària europea (TSE) I CPS ¿Com obtenir la Targeta Sanitària Europea?
Entitats concertades Serveis públics de salut
Província - Almería Província - Cadis Província - Córdoba Província - Granada Província - Huelva Província - Jaén Província - Màlaga Província - Sevilla
Província - Huesca Província - Teruel Província - Zaragoza
Comunitat Autònoma- Principat d'Astúries Comunitat Autònoma- Illes Balears
Província - Las Palmas Província - Santa Cruz de Tenerife
Comunitat Autònoma- Cantàbria
Província - Albacete Província - Ciudad Real Província - Conca Província - Guadalajara Província - Toledo
Província - Ávila Província - Burgos Província - León Província - Palencia Província - Salamanca Província - Segòvia Província - Soria Província - Valladolid Província - Zamora
Província - Barcelona Província - Girona Província - Lleida Província - Tarragona
Província - Alacant Província - Castelló Província - València
Província - Badajoz Província - Càceres
Província - la Corunya Província - Lugo Província - Orense Província - Pontevedra
Comunitat Autònoma- La Rioja Comunitat Autònoma- Madrid Comunitat Autònoma - Murcia Comunitat Autònoma - Navarresa
Província - Àlaba Província - Guipúscoa Província - Biscaia
Comunitat Autònoma - Ceuta Comunitat Autònoma - Melilla
Prestacions Dentàries Prestacions Oculars Prestacions per Material Ortoprotètic Altres Prestacions Complementàries Prestacions Dentàries i Oculars
Dispensació en hospitals i centres amb càrrec a la Mutualitat Reintegrament de despeses de farmàcia i productes dietètics Dispensació en hospitals i centres amb càrrec a l'Entitat
Talonari de Receptes
Gratuïtat de prestació farmacèutica derivada d'accident en acte de servei Autorització per a prescripció farmacèutica mutualistes de professió mèdica en situació de jubilació Ajudes al co-pagament farmacèutic
Incapacitat temporal i Risc durant l'embaràs Subsidi per Incapacitat Temporal Reconeixement mèdic després de denegació llicencia Drets derivats d'accident en acte de servei o malaltia professional Indemnització per lesions permanents no invalidants Gran Invalidesa
Subsidi per risc d'embaràs Subsidi per risc durant la lactància natural
Prestació per fill, filla o menor en acolliment a càrrec amb discapacitat Prestación económica de pago único por parto o adopción múltiples Subsidi especial en cas de part, adopció o acolliment múltiples
Ajudes per a facilitar l'autonomia personal Ajudes per a l'atenció de persones amb malaltia psiquiàtrica crònica Ajudes per a l'atenció a la drogodependència i altres addiccions Ajudes per a estades temporals en residències assistides o en centres de dia i de nit Ajudes per a persones amb malaltia celíaca Ajudes per a persones amb malaltia oncològica Ajudes de prolongació d'efectes d'ajudes anteriors (epígraf 9 de la resolució de convocatòria per a 2024)
Subsidi de Jubilació Subsidi per defunció Ajuda de Sepeli Ajudes Assistencials Beques d'estudi per a mutualistes Beques d'Estudi amb càrrec al Llegat Casat de la Font
Pensió de jubilació Pensió de viduïtat Pensió d'orfandat Subsidi defunció
Ajuda víctimes violència de gènere Serveis de Podologia
Impresos Prestacions Complementàries Impresos Prestació Farmacèutica Impresos de Reintegrament de despeses d'assistència sanitària Impresos Incapacitat i Risc durant l'embaràs Impresos de subsidi per risc durant l'embaràs i risc durant la lactància natural Impresos de prestacions Familiars Impresos d'Ajudes de Protecció Sociosanitària Impresos d'Altres Ajudes Socials
Prevención del VIH Programas de cribado Programa antitabac MUFACE Vacunació
Informació a Mutualistes Formulari
Almeria Adreça Provincial de MUFACE a Cadis Còrdova Adreça Provincial de MUFACE a Granada Adreça Provincial de MUFACE a Huelva Adreça Provincial de MUFACE a Jaén Màlaga Adreça Provincial de MUFACE a Sevilla
huesca Adreça Provincial de MUFACE a Terol Saragossa
Astúries Direcció Provincial de MUFACE en Illes Balears
Las Palmas Adreça Provincial de MUFACE a Tenerife
Direcció Provincial de MUFACE a Cantàbria
Adreça Provincial de MUFACE a Albacete Ciudad Real Conca Guadalajara Toledo
Ávila Burgos León Palencia Salamanca Segòvia Soria Valladolid Zamora
Barcelona Girona Lleida Tarragona
Alacant Castellón València
Badajoz Càceres
A Coruña Lugo Orense
Pontevedra Vigo
La Rioja Comunitat de Madrid Regió de Múrcia Comunitat Foral de Navarresa
Llaurava/Àlaba Guipúscoa Bizkaia
Melilla Ceuta
Cita Prèvia Cita para videoconferencia (programa piloto)
Telèfon 060 MUFACE 75 Serveis Provincials i Oficines Delegades
Sede electrónica APP Mòbil Registre Electrònic Comú
Cl@ve
Recursos administratius i reclamacions de responsabilitat patrimonial Queixes, suggeriments i felicitacions
Les més consultades Afiliació, beneficiaris i cotització
Prestacions Sanitàries Canvis d'Entitat mèdica Prestacions sanitàries complementàries Prestacions Socials
Procediments, recursos, impresos, Oficines i altres gestions amb MUFACE Serveis electrònics de MUFACE i identificació electrònica
Testamento vital, voluntades anticipadas o instrucciones previas
Noticies Actualidad MUFACE Revista MUFACE Actualitat i Revista Muface
Inicio  
  • Història de MUFACE
  • Qui som
  • Què fem
  • Transparència
  • Normativa
  • Dades obertes
  • Privacitat i protecció de dades personals
  • MUFACE y la violencia de género
  • Sistema intern d'informació
  • Portada de Sobre MUFACE
  • Qui poden ser mutualistes
  • Els qui poden ser beneficiaris
  • Drets i obligacions
  • Procediments i impresos d'afiliació, alta, baixa y reactivació
  • Cotització
  • Promocions
  • Les meves dades i certificats
  • Portada de Mutualistes
  • Assistència Sanitària en territori nacional
  • Assistència sanitària a l'estranger
  • Troba al teu metge
  • Portada de Assistència sanitària
  • Sanitarias
  • Farmacèutiques
  • Socials
  • Descàrrega d'impresos
  • Programas preventivos de alcance general, cribados, VIH, vacunación y programa antitabaco
  • Portada de Prestacions
  • Contacta amb Muface
  • Com obtenir la identificació digital
  • Recursos administratius i reclamacions de responsabilitat patrimonial
  • Queixes, suggeriments i felicitacions
  • Preguntes freqüents (FAQs)
  • Testamento vital, voluntades anticipadas o instrucciones previas
  • Portada de Atenció al mutualista
  • Noticies
  • Actualidad MUFACE
  • Revista MUFACE
  • Actualitat i Revista Muface
  • Portada de Actualitat
texto

Necessites ajuda?

Pots contactar amb MUFACE a través del següent formulari de contacte.

Anar al formulari de consulta

Asistencia sanitaria en el extranjero

  • Mutualistes i els seus beneficiaris destinats i/o residents a l'estranger
  • Professorat mutualista visitant en centres escolars dels EUA i el Canadà
    • Targeta Sanitària europea (TSE) I CPS
    • ¿Com obtenir la Targeta Sanitària Europea?
  1. Inicio
  2. Assistència sanitària
  3. Assistència sanitària a l'estranger
  4. Mutualistes i els seus beneficiaris destinats i/o residents a l'estranger

Nuevo concierto de asistencia sanitaria en el exterior 2025-2027

El Concierto de Asistencia Sanitaria en el exterior ha sido suscrito por MUFACE y Nueva Mutua Sanitaria. Su entrada en vigor se ha producido el 1 de mayo y se ha publicado en el BOE de 15 de abril.  El cambio de mutualistas de exterior se ha realizado ya automáticamente por MUFACE.

Para evitar fallos o dificultades de provisión es preciso que los datos de los y las mutualistas estén actualizados. Lea por favor atentamente las indicaciones que siguen sobre actualización de datos y gestiones de las entidades.

En cuanto al cambio de entidad, es decir, la sustitutición de DKV por Nueva Mutua sanitaria en la asistencia sanitaria en España y fuera de España los mutualistas adscrito a este Concierto no tienen que hacer nada, porque el cambio se ha realizado de oficio automáticamente el 1 de mayo.

Se recomienda descargar todos los contenidos del área personal en DKV antes del 1 de mayo.

Actualización de datos ( Mutualistas)

Se han remitido correos para actualización de datos, ya que en MUFACE la actualización es responsabilidad de cada mutualista, según la normativa aplicable. En el colectivo de exterior es especialmente importante que el país de destino o domicilio se actualce con cada cambio de destino o traslado, con el fin de que la entidad aseguradora pueda realizar una adecuada planificación de servicio.

Vías para actualizar datos:

  • Cambio de email, teléfono o dirección (sin cambio de país o situación administrativa)  Se realiza a través de la sede electrónica o de la App (en este caso basta con registrarse y utilizar usuario y contraseña)
  • Cambio de país o situación adminstrativa:  En esos casos hay que remitir el impreso AB1 (enlace) cumplimentado a través del servicio electrónico de aportación de documentación de mutualistas en beneficiarios (apartado “Otros” en la sede electrónica). Una vez enviado por ese medio, la Oficina de Exteriores realizará el cambio y en unos días se podrán ver los nuevos datos en el servicio “ Sus Datos en MUFACE” de la Sede electrónica. Esta remisión del AB1 también se puede realizar a través del Registro Electrónico General (enlace) buscando en el desplegable la Oficina de Personal en el Exterior.

Cualquier problema de acceso a la sede electrónica,  o a los servicios App una vez registrado/a, debe comunicarse a través del Formulario de Atención a Mutualistas, vía sede o App. Itinerario: Consulta general/Dificultades técnicas/Sede o App.

  • Proceso de cambio de entidad: DKV y Nueva Mutua Sanitaria.

El últmo día de servicio de la entidad DKV ha sido el 30 de abril, y a partir de ese día se ha hecho cargo Nueva Mutua Sanitaria. El 1 de mayo MUFACE ha realizado el cambio de oficio, de modo automático, y los mutualistas no deben hacer nada, solo darse de alta en el espacio que  NMS pone  a su disposición, y en la APP de NMS (Ambas altas estarán disponibles a partir del 1 de mayo).

Actuaciones de las enrtidades:

  • Procesos asistenciales continuados
  • La entidad DKV se va a dirigir a todo el colectivo de mutualistas en el exterior (titulares) indicando que en aquellos casos en que existan procesos asistenciales continuados se cumplimente voluntariamente un formulario de datos en su Espacio de Salud, dentro de la página web de la aseguradora. Si entiende que su caso requiere atención continuada, por favor, cumplimente el formulario, que puede encontrar en el apartado de Preguntas Frecuentes de la web de DKV:

Página web DKV

La entidad DKV indicará los pasos a seguir en cada caso, y si tiene dudas consulte por los canales habituales. Si usted no está en una situación  que necesite esta gestión específica, no es necesario que haga nada.

 

  • Procesos que se inician después del 1 de mayo pero requieren actuaciones antes de esa fecha
  • Para aquellos procesos cuyo inicio se produzca a partir de mayo pero requieran autorización o emisión de garantía al proveedor con carácter previo que deban emitirse en el mes de abril, la nueva entidad, Nueva Mutua Sanitaria, habilitará ya durante este mes de abril, los siguientes canales:
    • Los mutualistas que requieran alguna asistencia cuya realización sea a partir de 1 de mayo podrán solicitar su autorización o la garantía de pago (aunque se emita en abril) a Nueva Mutua Sanitaria a través de:


autorizaciones.medicas@nuevamutuasanitaria.es
muface.exterior@nuevamutuasanitaria.es

  • También durante el mes de abril va a estar disponible el servicio de gestión de citas de Nueva Mutua Sanitaria para España: 

gestioncitas.muface@nuevamutuasanitaria.es


Página  con toda la información sobre el funcionamiento de la cobertura de Nueva Mutua Sanitaria para el colectivo, cuyas funcionalidades se activarán el 1 de mayo (Para el prerregistro en la App recibirá un nuevo correo de NMS, y es entonces cuando podrá realizarlo):

https://nuevamutuasanitaria.es/muface-exterior/

En breve se enviará un correo por Nueva Mutua Sanitaria y se proporcionarán más detalles sobre la asunción del servicio por dicha entidad.

INFORMACIÓN POR VIDEOCONFERENCIA Y EN LA PÁGINA WEB DE MUFACE

Durante la última semana de abril,  desde Muface se han celebrado sesiones informativas por videoconferencia en distintos horarios, para aclarar cualquier duda que pueda surgir en el inicio del nuevo concierto. Agradecemos la asistencia de casi 700 , ya que las dudas planteadas nos ayudan a elaborar nuestra información.

 

  • PRESENTACIÓN SESIONES MUFACE CASE ABRIL DE 2025

 

Recuerde que para contactar con MUFACE (Oficina para Personal en el Exterior)  la mejor vía es el Formulario de Atención a Mutualistas, y que hemos puesto en marcha un servicio de atención por videocita.

  • Contacte
  • Mapa web
  • Avís Legal
  • Accessibilitat
  • Política de cookies

Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència - Finançat per la Unió Europea - NextGenerationEU

© 2025 Mutualitat General de Funcionaris Civils de l'Estat.

Política de cookies

Aquest lloc web utilitza cookies pròpies i de tercers per a oferir un millor servei. Si continua navegant considerem que accepta el seu ús.

Veure política de cookies