MUFACE-REN WEB BERRIAK MUTUALISTEN ARRETA HOBETZEN DU

nueva web muface

MUFACEren web atariak diseinu berria estreinatu du. Proiektua Suspertze, Transformazio eta Erresilientzia Planaren bidez finantzatzen da, eta nabigazio-esperientzia hobetzen du eta mutualistei osasun-zerbitzuei eta gizarte-prestazioei buruzko informazioa eskuratzen laguntzen die.

Webgunea, ezinbestekoa mutualistei informazioa emateko

MUFACEren web-ataria —zeinaren azken bertsioa 2018koa baitzen— da mutualisten kolektiboarentzako informazio-bide nagusia erakundearen zerbitzu eta prestazioei buruz, bai eta egoitza elektronikora sartzeko bideari buruz ere, zeinean kudeaketa digital ugari egin baititzakete dagoeneko. Webguneak, batez beste, 6,5 milioi bisita jasotzen ditu urtean.

Orain, Suspertze, Transformazio eta Erresilientzia Planak (PRTR) bere diseinua berritzeko aukera bat eskaini du, administrazio publikoak modernizatzeko eta PRTRren eraldaketa digitalerako proiektuen esparruan. I1 osagaia Estatuko Administrazio Digitalaren Agentzia (AEAD) kudeatzen du, Transformazio Digitalerako eta Funtzio Publikorako Ministerioaren barruan.

Beste erakunde publikoen eta ministerioetako sailen antzeko zerbitzu publikoko formatu instituzionala du orriak, eta, aldi berean, MUFACEren espezifikotasuna babesten du, osasun- eta gizarte-zerbitzuen kudeatzailea baita.

Diseinu berria, zerbitzu publikorako pentsatua

Webgune berriak marko grafiko sinpleagoa eta argiagoa eskaintzen du, nabigazio esperientzia, erabilgarritasuna eta irisgarritasuna hobetzen dituena. Diseinu egokituari esker (“responsive”), gailu mugikorretan ere kontsulta daiteke modu ezin hobean.

Edukiei dagokienez, aurreko atariaren antolaketa mantentzen du gehienbat, baina MUFACErekin harremanetan jartzeko kanaletarako sarbidea hobetzen du -adibidez, Kontsulta Formularioa, gomendatutako bidea- eta edukien bilaketa, hasierako orrian nabarmendua. Azalean agertzen dira, zuzeneko sarbidearekin, mutualistek beren iradokizunetan erreklamatutako Osasun-larrialdiak edo Aldi Baterako Ezintasuna (ABE) bezalako edukiak.

MUFACEren kolektiboa askotarikoa da, eta nahiz eta mutualista berriek jada gaitasun digitalak eskuratu dituzten, diseinu berriaren helburua da hain ohituta ez daudenei webgunearen erabilera erraztea, eta, horrela, eten digitala murrizten laguntzea, hori baita Mutualitatearen helburu estrategikoetako bat eta haren multikanaltasun-ahalegina.

Diseinu-, migrazio- eta ekoizpen-taldea, ekarpenak

Webgune berria MUFACEren (PRTRren babesean sinatutako kontratuan oinarrituta alderdi teknikoa gauzatzeaz arduratzen den enpresa) eta Administrazio Digitalaren Estatu Agentziaren (Transformazio Digitalerako eta Funtzio Publikorako Ministerioa) talde-lanaren emaitza da.

Prozesu horretan, balio handikoak izan dira MUFACEko, Zerbitzu Zentraletako, bulego probintzialetako eta Mutualistentzako Informazio Bulegoko langile publikoen ekarpenak; izan ere, horiek, kolektiboarekiko hurbiltasunagatik, hobeto ezagutzen dituzte erabiltzaileen lehentasunak.

Mutualistek ere zerbitzua hobetzen lagundu ahal izan dute horretarako jarritako kanalen bidez, eta haien ekarpenak balio erantsi handia izan dira eta dira. Zure ekarpenek harrera ona izaten jarraituko dute Mutualitatearen iradokizunetarako kanal espezifikoa.

Mutualisten erabilera- eta balorazio-datuak

MUFACEren web orriaren edukira urtero batez beste 3 milioi erabiltzaile sartzen dira, eta aldi horretan 6 milioi eta erdi bisita inguru egiten dituzte batez beste. Batez besteko hori asko gainditu zen, adibidez, 2020tik 2022ra bitartean, pandemiaren ondorioz; izan ere, etapa horretan 8 milioi saio baino gehiago eta 5 milioi erabiltzaile baino gehiago izan ziren.

Erabilitako gailuari dagokionez, %56,52 telefono mugikorraren bidez sartu dira azken urtean, eta %42,84 ordenagailu pertsonalaren bidez; %1,88, berriz, tableta baten bidez.

Eguneko batez besteko kopuruak ere nabarmen gainditu dira indarreko Osasun Laguntzako Itunak (nazionalak eta kanpoko mutualistentzat) onartzeko prozeduraren datarik seinalatuenetan. Hala, 2024ko azaroaren 5ean lehiaketaren lizitazioaren emaitzaren berri eman zenean –hutsik geratu zen–, 150.000 orrialde ikusi ziren, eta 2025eko apirilaren 30ean, laguntza nazionaleko Ituna indarrean sartu aurreko egunean, 171.000 ikustaldi baino gehiago izan ziren –aurreko urteko egun berean 16.000 izan ziren–. Zifrek erakusten dute, nahi zen bezala, tresna bizia dela.

Komunikazio- eta informazio-kanalen artean, webarena bereziki balioesten dute mutualistek egindako inkestetan, eta informazioa eskuratzeko lehen mailako ibilgailua da, bai ordenagailu bidez, bai gailu mugikor bidez. 2022an adierazi zuten, inkesta baten bidez, informazioa bilatzeko lehentasunezko ibilgailua weba zela %75ean. 75 urtetik gorako pertsonek %62an adierazi dute lehentasun hori.

Hori agerian geratu da mutualista berriei azaroan egin zaizkien inkestetan edo mutualistei prestazioen alderdi zehatzei buruz galdetu zaien guztietan.

Gaur guztion eskura jartzen den webgunea zerbitzu publikoko tresna bat da, eta, azken batean, informatzeko edo harremanetan jartzeko egunero erabiltzen duten pertsonengan pentsatuz egin da, haren erabilerari buruzko datuak eta ebidentziak eta egunero harengan konfiantza duten pertsonen balorazioak ikusita.