dnt-close-session
  • Sede Electrónica MUFACE
  • X
  • LinkedIn
  • Castellano
  • Català
  • Euskara
  • Galego
  • Valencià
Gobierno de España, ministerio para la transformación digital y de la función pública, abre en ventana nueva
MUFACE, abre en ventana nueva
Inicio
Historia de MUFACE
Currículo equipo directivo
Emprego público en MUFACE
Calidade en MUFACE
ENQUISAS 2025 ENQUISAS 2024 ENQUISAS 2023 ENQUISAS 2022
RSC, Mutualidade Saudable e Declaración de Luxemburgo
Misión, visión e valores Normativa Con quen traballamos Carta de Servizos Memoria anual
Plan MUFACE Avanza 2021-2023 (prorrogado 2024) Plan MUFACE Avanza 2021-2023 Plan de Recuperación, Transformación y Resiliencia en MUFACE
Información de relevancia xurídica
Orzamento Contas anuais e informes de control Perfil do contratante Retribucións, indemnizacións e autorizacións dos altos cargos Operacións patrimoniais (poxas)
Normativa Datos abertos
Normativa de protección de datos
Acción protectora de MUFACE en materia de prestacións de asistencia sanitaria Acción protectora de MUFACE en materia Social Actividades relacionadas co control de acceso aos servizos centrais de MUFACE e datos de videovigilancia. Actividades relacionadas coa xestión de recursos humanos de MUFACE Actividades relacionadas coa Oficina de Rexistro de MUFACE Actividades relacionadas coa prevención de riscos laborais para o persoal de MUFACE Actividades relacionadas coas Cotizacións a MUFACE Actuacións cos tribunais Afiliación e Xestión do Colectivo do Réxime do Mutualismo Administrativo Axenda Institucional de MUFACE Asistencia a Órganos Colegiados de MUFACE Xestión do patrimonio inmobiliario de MUFACE Quejas/ Sugerencias/ Felicitaciones Recursos Administrativos Responsabilidade Patrimonial Revisión de actos administrativos Consultas recibidas na Oficina de Información ao Mutualista Consultas recibidas na Oficina de Información ao Mutualista
Actividades de difusión promovidas por MUFACE Exerza os seus dereitos en relación cos seus datos persoaissonals Solicite información ao Delegado de Protección de Datos de MUFACE
MUFACE y la violencia de género Sistema interno de información
Quen poden ser mutualistas Quen poden ser beneficiarios Dereitos e obrigas
Documento de afiliación
Réxime de cotizacións - Cotas Exercicio 2023
Préstamos hipotecarios para adquisición de vivenda habitual e outras ofertas especiais do BBVA
Premio de pintura 2019
Oferta Paradores Colegio de Huérfanos de la Armada en Madrid
Os meus datos e certificados
Servizos públicos de saúde
Normas de acceso á Carteira de Servizos
Cambio de entidade sanitaria Atención de Urxencia Transporte sanitario Novedades Conciertos de Asistencia Sanitaria 2025-2027
Mutualistas e os seus beneficiarios destinados e/ou residentes no estranxeiro Profesorado mutualista visitante en centros escolares de EE UU e Canadá
Cartón Sanitario europea (TSE) E CPS ¿Cómo obter a Taxeta Sanitaria Europea?
Entidades concertadas Servizos públicos de saúde
Provincia - Almería Provincia - Cádiz Provincia - Córdoba Provincia - Granada Provincia - Huelva Provincia - Xaén Provincia - Málaga Provincia - Sevilla
Provincia - Huesca Provincia - Teruel Provincia - Zaragoza
Comunidade Autónoma- Principado de Asturias Comunidade Autónoma- Illas Baleares
Provincia - As Palmas Provincia - Santa Cruz de Tenerife
Comunidade Autónoma- Cantabria
Provincia - Albacete Provincia - Cidade Real Provincia - Bacía Provincia - Guadalaxara Provincia - Toledo
Provincia - Ávila Provincia - Burgos Provincia - León Provincia - Palencia Provincia - Salamanca Provincia - Segovia Provincia - Soria Provincia - Valladolid Provincia - Zamora
Provincia - Barcelona Provincia - Xirona Provincia - Lleida Provincia - Tarragona
Provincia - Alacante Provincia - Castelló Provincia - Valencia
Provincia - Badaxoz Provincia - Cáceres
Provincia - A Coruña Provincia - Lugo Provincia - Ourense Provincia - Pontevedra
Comunidade Autónoma- A Rioxa Comunidade Autónoma- Madrid Comunidade Autónoma - Murcia Comunidade Autónoma - Navarra
Provincia - Áraba Provincia - Gipuzkoa Provincia - Biscaia
Comunidade Autónoma - Ceuta Comunidade Autónoma - Melilla
Prestacións Dentarias Prestacións Oculares Prestacións por Material Ortoprotésico Outras Prestacións Complementarias Prestacións Dentarias e Oculares
Dispensación en hospitais e centros con cargo á Mutualidade Reintegro de gastos de farmacia e produtos dietéticos Dispensación en hospitais e centros con cargo á Entidade
Talonario de Receitas e visado
Gratuidade de prestación farmacéutica derivada de accidente en acto de servizo Autorización para prescripción farmacéutica mutualistas de profesión médica en situación de jubilación Axudas ao co-pago farmacéutico.
Incapacidade temporal e Risco durante o embarazo Subsidio por Incapacidade Temporal Recoñecemento médico tras denegación licencia Dereitos derivados de accidente en acto de servizo ou enfermidade profesional Indemnización por lesións permanentes non invalidantes Gran Invalidez
Subsidio por risco de embarazo Subsidio por risco durante a lactación natural Páxina tipo risco embarazo e lactación naturall
Prestación por fillo, filla ou menor en acollemento a cargo con discapacidade Prestación económica de pago único por parto o adopción múltiples Subsidio especial en caso de parto, adopción ou acollemento múltiples
Axudas para facilitar a autonomía persoal Axudas para a atención de persoas con enfermidade psiquiátrica crónica Axudas para a atención á drogodependencia e outras adiccións Axudas para estadías temporais en residencias asistidas ou en centros de día e de noite Axudas para persoas con enfermidade celiaca Axudas para persoas con enfermidade oncolóxica Axudas de prolongación de efectos de axudas anteriores (epígrafe 9 da resolución de convocatoria para 2024)
Subsidio por defunción Subsidio de Xubilación Subsidio por defunción Axuda de Enterro Axudas Asistenciais Bolsas de estudo para mutualistas Bolsas de Estudo con cargo ao Legado Casado da Fonte
Pensión de xubilación Pensión de viuvez Pensión de orfandade Subsidio defunción
Axuda vítimas violencia de xénero Servizos de Podoloxía
Impresos Prestacións Complementarias Impresos Prestación Farmaceútica Impresos de Reintegro de gastos de asistencia sanitaria Impresos Incapacidade e risco durante o embarazo Impresos de subsidio por risco durante o embarazo e risco durante a lactación natural Impresos de prestacións Familiares Impresos de Axudas de Protección Sociosanitaria Impresos de Otras Ayudas Sociales
Prevención del VIH Programas de cribado Programa antitabaco MUFACE Vacinación
Información a Mutualistas Formulario
Almería Cádiz Córdoba Granada Huelva Jaén Málaga Sevilla
Dirección Provincial de MUFACE en Huesca Dirección Provincial de MUFACE en Teruel Zaragoza
Dirección Provincial de MUFACE en Asturias Dirección Provincial de MUFACE en Illes Balears
As Palmas Dirección Provincial de MUFACE en Tenerife
Dirección Provincial de MUFACE en Cantabria
Dirección Provincial de MUFACE en Albacete Cidade Real Bacía Guadalaxara Toledo
Ávila Burgos León Palencia Salamanca Segovia Soria Valladolid Zamora
Barcelona Xirona Tarragona Lleida
Alacante Castelló Valencia
Badaxoz Cáceres
A Coruña Lugo Ourense
Pontevedra Vigo
A Rioxa Comunidade de Madrid Rexión de Murcia Comunidade Foral de Navarra
Araba/Áraba Gipuzkoa Bizkaia
Ceuta Melilla
Cita Previa Cita para videoconferencia (programa piloto)
Teléfono 060 MUFACE 75 Servizos Provinciais e Oficinas Delegadas
Sede electrónica APP Móbil Rexistro Electrónico Común.
Cl@ve
Recursos administrativos e reclamacións de responsabilidade patrimonial Queixas, suxestións e parabéns
As máis consultadas Afiliación, beneficiarios e cotización
Prestacións Sanitarias Cambios de Entidade médica Prestacións sanitarias complementarias Prestacións Sociais
Procedementos, recursos, impresos, Oficinas e outras xestións con MUFACE Servizos electrónicos de MUFACE e identificación electrónica
Testamento vital, voluntades anticipadas o instrucciones previas
Noticias Actualidad MUFACE Revista MUFACE Actualidade e Revista Muface
Inicio  
  • Historia de MUFACE
  • Quen somos
  • Que facemos
  • Transparencia
  • Normativa
  • Datos abertos
  • Privacidade e protección de datos persoais
  • MUFACE y la violencia de género
  • Sistema interno de información
  • Cuberta de Sobre MUFACE
  • Quen poden ser mutualistas
  • Quen poden ser beneficiarios
  • Dereitos e obrigas
  • Procedementos e impresos de afiliación, alta, baja e reactivación
  • Cotización
  • Promocions
  • Os meus datos e certificados
  • Cuberta de Mutualistas
  • Asistencia Sanitaria en territorio nacional
  • Asistencia sanitaria no estranxeiro
  • Atopa ao teu médico
  • Cuberta de Asistencia sanitaria
  • Sanitarias
  • Farmacéuticas
  • Sociais
  • Descarga de impresos
  • Programas preventivos de alcance general, cribados, VIH, vacunación y programa antitabaco
  • Cuberta de Prestacións
  • Contacta con Muface
  • Cómo obter a identificción dixital
  • Recursos administrativos e reclamacións de responsabilidade patrimonial
  • Queixas, suxestións e parabéns
  • Preguntas frecuentes (Faqs)
  • Testamento vital, voluntades anticipadas o instrucciones previas
  • Cuberta de Atención ao mutualista
  • Noticias
  • Actualidad MUFACE
  • Revista MUFACE
  • Actualidade e Revista Muface
  • Cuberta de Actualidade
texto

Necesitas axuda?

Podes contactar con MUFACE a través do seguinte formulario de contacto.

Ir ao formulario de consulta
Quen somos
    • Currículo equipo directivo
  • Emprego público en MUFACE
    • Calidade en MUFACE
        • ENQUISAS 2025
        • ENQUISAS 2024
        • ENQUISAS 2023
        • ENQUISAS 2022
  • RSC, Mutualidade Saudable e Declaración de Luxemburgo
  1. Inicio
  2. Sobre MUFACE
  3. Quen somos
  4. Calidade e participación
  5. Calidade en MUFACE

BALANCE OTE DE VIGO

Balance e perspectivas

A Oficina de Tramitación Electrónica (OTE) nace como sistematización dun fluxo de colaboración interprovincial na xestión de expedientes denominado "xestión colaborativa". Ao abeiro do Plan MUFACE Avanza, e á vista do beneficio para mutualistas que supuxo desde 2019 descargar de tramitacións masivas ás oficinas con máis volume de xestión nunha etapa de persoais axustados, cristaliza a idea de crear unha oficina estable. O seu labor é ocuparse de modo deslocalizado de xestionar expedentes telemáticos das oficinas provinciais.

Actualmente a OTE serve aos obxectivos expostos e vaise programando a asunción de expedientes segundo cargas de traballo dos Servizos Provinciais que teñen máis problemas de persoal. En xullo de 2023 xestiona xa expedientes de 11 Servizos Provinciais. Mantéñense por outra banda as xestións colaborativas entre oficinas que deron lugar a este proxecto, co fin de aliviar a saturación de Servizos Provinciais que están a sufrir moitas baixas por xubilación e cambio de destino. Son os Servizos de Burgos, Ávila, Áraba e Soria os que máis contribúen con este tipo de colaboración.

Principios de creación e funcionamento

Latexa no proxecto un principio de igualdade no trato a mutualistas, xa que as persoas que residen en lugares con moito colectivo sofren atrasos na tramitación das prestacións máis utilizadas. Tamén supón a oportunidade de desconcentrar servizos e atraer talento, xa que que grazas á dixitalización os servizos poden prestarse desde calquera lugar, independentemente de onde foron iniciados. A polivalencia do seu persoal é outro dos principios de funcionamento, xunto con as competencias dixitais demostradas diariamente polo seu persoal como motor de .innovación.

Por que en VIGO?.

Elíxese Vigo para este primeiro proxecto por ser unha localidade non da capital na que existe unha Oficina Delegada, cunha Dirección Provincial en Pontevedra experimentadas neste tipo de expedientes, que en principio van ser os de axudas dentarias e oculares. As solicitudes deste tipo de prestación han de ser solicitadas electronicamente por todo o colectivo mutualista que está en activo (ao redor dun 64%) Tras unhas semanas de rodaxe, a oficina é inaugurada o 2 de febreiro de 2022 coa correspondente dotación de persoal (postos de traballo xa dotados anteriomente e por tanto con gasto cero), material e sede física xunto á Oficina Delegada, cuxo persoal rota co da OTE, de modo que adquire unha formación polivalente.

En novembro de 2022, tras a resolución do Concurso Xeral de MUFACE, o persoal increméntase con outras 5 persoas, o que fai un total de 10. Trabállase en maio de 2023 para incrementar o persoal en 8 persoas a través de concurso e a creación doutras dúas prazas. .Posteriomente, en xuño de 2023, outras 7 prazas procedentes de vacantes de difícil cobertura foron convocadas para a ampliación da Oficina.

Que expedientes tramítanse na OTE e cal é a súa procedencia?

A selección das oficinas provinciais cuxos expedientes van ser tramitados pola OTE baséase nunha análise pormenorizada de cargas de traballo, froito do manexo de 65 indicadores. Podemos ver a seguir un exemplo da análise mensual que se realiza en MUFACE, no que as provincias en vermello son aquelas que exceden a media (100%). Loxicamente a situación de cada Servizo Provincial é fluctuante, o que permite modular as medidas de achega de expedientes á OTE e outras moitas de organización interna non relacionadas con este proxecto.

Balance: volume e tempos de tramitación.

Se nun primeiro momento pensouse en xestionar exclusiva e progresivamente expedientes das oficinas de Madrid, en abril de 2022 a OTE puido asumir todas as solicitudes telemáticas presentadas na capital e en setembro asume tambien os expedientes de Málaga, coa idea de que nun futuro próximo poida tramitar ex exclusiva este tipo de expedientes para todas as oficinas, como xa se mencionou. O tempo de tramitación pasou de 37 días hábiles a 1.

Un manual de procedemento normalizado permite a rápida formación do persoal que se incorpora.

Últimos datos.

A xestión da OE ampliouse e pode resumirse no gráfico seguinte, ao 24 de maio de 2024:

Perspectivas e próximos pasos.

O balance da oficina é moi positivo, polo que os seguintes fitos, modulados sen dúbida polo excelente resultado, son:

  • Novo aumento de persoal
  • Asunción pola OTE de todos os expedientes electrónicos de prestacións dentarias e oculares, e nun segundo momento tamén dos presentados por medios non electrónicos (mutualistas en situación de xubilación).
  • Capacitar á OTE como oficina pagadora.
  • Crear outras OTEs, diversificar o tipo de expedientes multiplicando este modelo unha vez que se consoliden os avances evidenciados nesta primeira fase.

Finalmente, como unidade creada co fin de facer maior a eficiencia dos servizos da Mutualidade, existe tamén a OPM (Oficina Polivalente de MUFACE en Murcia) de colaboración puntual e dinámica con Servizos Provinciais que ten como obxectivo tamén paliar as diferenzas dos parámetros de calidade do servizo nas diferentes provincias.

  • Contacto
  • Mapa web
  • Aviso Legal
  • Accesibilidade
  • Política de cookies

Plan de Recuperación, Transformación e Resiliencia - Financiado pola Unión Europea - NextGenerationEU

© 2025 Mutualidade Xeral de Funcionarios Civís do Estado.

Política de cookies

Este sitio web utiliza cokkies propias e de terceiros para ofrecer un mellor servizo. Se continúa navegando consideramos que acepta o seu uso.

Ver política de cookies