Podes contactar con MUFACE a través do seguinte formulario de contacto.
Oficina Polivalente de MUFACE en Murcia
Desde o 1 de febreiro funciona en Murcia a Oficina Polivalente de MUFACE (OPM).
A súa misión é desenvolver todos aqueles labores que solucionen problemas conxunturais de xestión ou atención en oficinas territoriais, e dese modo manter uns estándares de calidade razoables.
Existe un incremento constante de demanda de prestacións pola maior idade media dos mutualistas. Máis dun terzo dos mutualistas son persoal xa en situación de xubilación e a idade media dos mutualistas titulares incorporados en 2023, ano excepcional en canto a aumento de colectivo, supera así mesmo os 40 anos.
Que finalidade ten a OPM?
A preocupación esencial da Mutualidade é sempre manter unha xestión de prestacións e atención a mutualistas de calidade, é dicir, que sexa satisfactoria en tempo e contido e que sexa igualitaria para todos os mutualistas, independentemente da súa canle de acceso a prestacións, idade ou lugar de residencia. Por ese motivo, MUFACE leva desde 2017 organizando xestións colaborativas, nas que provincias con máis folguras axudan xestionando expedientes doutras que sofren problemas de xestión, por escaseza de persoal e demanda crecente de prestacións.
A sistematización do proceso veu da man da creación da Oficina de Tramitación Electrónica (OTE) de Vigo en 2022, e, á vez, do establecemento dun sistema bimestral de análise de cargas e de tempos de tramitación, que permite percibir as alertas tempranamente e adoptar medidas de axuda con oficinas nas que se incorre en tempos moi longos de tramitación de determinados expedientes. A OTE, como o seu nome indica, tramita expedientes electrónicos de pedimento masivo, como son as prestacións dentarias e oculares.
A mesma idea de igualar a todos os mutualistas en canto á calidade de servizo, estean onde estean e utilicen as canles que utilicen, latexa na creación da nova Oficina Polivalente de MUFACE en Murcia (OPM), pero neste caso non só respecto de expedientes de xestión telemática senón tamén de atención e xestión por outras canles convencionais, como pode ser o teléfono ou a xestión de expedientes en papel.
Tras uns meses de probas realizadas antes da cobertura dos postos de traballo, enfocouse o obxectivo da OPM en dispor dun elemento flexible, cun propósito innovador, de intervención rápida e eficaz.
O 1 de febreiro de 2024 comezou a funcionar a unidade OPM asumindo a atención telefónica a mutualistas de 75 anos e maiores de seis provincias nas que non era posible atender o servizo MUFACE 75, que é preferente. En concreto, se han asumidos as chamadas dAs Palmas, Illes Balears, Santa Cruz Tenerife, Tarragona, Lleida, Badaxoz e Lugo. As chamadas neste momento son unhas 1.100 mensuais, segñun datos de maio. En xuño entrou a recibier este servizo do SP de Sevilla e deixa de prestarse en badajoz..
Só a cresción da OPM permitiu completar o servizo preferente para maiores en todas as oficinas de MUFACE
Tamén tramitaron prestacións complementarias dentarias e oculares en soporte papel iniciadas no Servizo Provincial de Zaragoza polos mutualistas en situación de xubilación,durante o mes de marzo. En concreto, tramitáronse máis de 600 expedientes, para evitar que as persoas solicitantes vexan atrasada a resolución, ao preverse atrasos pola análise de cargas da esta oficina.
No futuro, proxéctase deslocalizar de modo dinámico e preventivo cantas prestacións e servizos sexa necesario para evitar dillaciones excesivas aos mutualistas, como poden ser a gran invalidez ou as lesións non invalidantes, ou tramitacións de colectivo.
Á vez que a OTE de Vigo supuxo unha redución de tempos de tramitación de 34 días de media a dous días nos 145.627 expedientes de solicitude electrónica que xestionou ata o momento, a existencia da OPM é mostra da preocupación de MUFACE pola calidade do servizo e por non deixar a ninguén atrás e polo momento xa se ha cnsegudio grazas á súa existencia garantir o servizo MUFACE 75 en todas as provincias e ofrecer aos 172.200 beneficiarios do mesmo..
Nun momento no que existen dificultades para cubrir prazas en determinados puntos do territorio nacional, a OPM serve como garantía de acción rápida en caso de alerta preventiva sobre atrasos excesivos ou desatención a mutualistas. En suma un elemento innovador clave para elevar a eficacia e eficiencia da acción de MUFACE, plenamiente aliñado co plan estratéxico MUFACE Avanza 2021-2024.